Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
94501/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona yhdet juomat jokaiselle odottamassa.

Ei juma*auta! Perjantai- ilta korona-kurimuksessa kotona ja tämä BB on sössitty huolella. Haisevat terveiset tuotannolle; olette epäonnistuneet isosti.

94502/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko OP sitä pizzaa nyt sai? Jos saivat 4 pizzaa, niin pitäisi olla aivan selvää, että puolikas jokaiselle ja se viimeinen puolikas jaetaan jotenkin (tosi nälkäiset voisivat sen jakaa). Jos ahmatit ovat vetäneet enemmän kuin osuutensa, niin todellakin siitä pitää suuttua. Pizza on tuolla bb-talon tylsyydessä varmaan aika 7kova juttu ja kyllä harmittaisi, jos jäisi joku pieni palanen itselle muiden itsekkyyden vuoksi.

Hoh. Ne ahmatit olivat Julia, ARTTU ennen kaikkea, Vili ja Joel. He söivät osuuden OP:n ja Paulan satsista. Mutta kummallisesti OP ei kohdista kritiikkiä VAHINGOSSAKAAN näihin henkilöihin, vaan Krisseen. Meni lopullisesti maku tuosta lierosta trolli-Petteristä. Selkärangaton.

Kyllä se Krisse on näyttänyt talossa tuon itsekkyyden ja omistushalunsa. Kun vaan itselle on ja pummaa toisten tupakoida ja tuotanto suosii sitä tuon pienuuden takia kaikessa. Ja ovelasti on lintsannut monesta viikkotehtävästä aina jonkin syyn takia jne. On Op huomannut tuon talossa ja on ihan oikeassa, että osaa käyttää tuota pienuuttaan hyväksi oman edun tavoittelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94503/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy you tubesta se. Joelin sipsinsyönti video ??

Vierailija
94504/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on aggressiota nimenomaan ilma täynnä. Kuten Joel jo tuossa tarkkanäköiseen tapaansa sanoi: tunnelma on kosketeltavissa. Vihaa ilma täynnä. Ja jotkut pitää tätä tylsänä! Ihan kuka tahansa noista voi poksahtaa koska tahansa. Veikkaan että Julia Vilille.

Ja höpö höpö. Iso keskari.

94505/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin typerä päivätehtävä on ihan päiväkotitasoa, ei siellä tuotannossa ole ainoatakaan aikuista ihmistä???

Samaa olen ihmetellyt. Nuohan ovat aikuisia. Miksi tuotanto ei aikuisille suunnattuja viihdyttäviä ja hauskoja tehtäviä?

No hei, siellä on Cristal Snow, joka kirjoitti juuri lastenkirjan (miten suuri osuus kirjan syntymisellä muuten on kustannustoimittajalla?), että ei voi odottaa ihmeitä.

Et taida tietää paljoakaan kirjallisuudesta, jos luulet, että lastenkirjan kirjoittaminen on jotenkin erityisen helppoa. Kirjoita itte lastenkirja.

Vierailija
94506/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kontrasti. Pieni nainen ja miehinen ammatti.

Vierailija
94507/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko OP sitä pizzaa nyt sai? Jos saivat 4 pizzaa, niin pitäisi olla aivan selvää, että puolikas jokaiselle ja se viimeinen puolikas jaetaan jotenkin (tosi nälkäiset voisivat sen jakaa). Jos ahmatit ovat vetäneet enemmän kuin osuutensa, niin todellakin siitä pitää suuttua. Pizza on tuolla bb-talon tylsyydessä varmaan aika kova juttu ja kyllä harmittaisi, jos jäisi joku pieni palanen itselle muiden itsekkyyden vuoksi.

OP:n kannattaisi sitten suunnata se vihansa niihin, jotka ovat syöneet hänen osansa. 

No nyt tuli vähän OP:lla ihon alle toi Krisse, miten tuo Arttukin lähtee tuohon mukaan. Krisse söi kaikki pizzat, joi kaikki kaljat ja se on OP:n mukaan paska...hyi mikä tyyppi tuo OP, annan nyt OP:lle pisteitä, hirvee läyhääjä!

Vierailija
94508/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Niko toimi tyhmästi kun hyväksyi talosta häädön noin vain. Itse olisin Nikona ottanut esille razismikortin heti, olisi varmasti toiminut nykyiselle bb-tuotannolle. Olisin toiminut samalla lailla kuin se afgaani kampaaja, joka levittää videotaan ja stooriaan ympärile nettiä.

Vierailija
94509/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

Voi sua pikkuista. Jaxuhali ❤

En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.

Ei vaan halusit vaan kirjoittaa ilkeän kommentin palstalle. Sinä, aikuinen fiksu nainen?! :D

Miksi 21-vuotias nainen esittäisi lasta, ellei takana olisi siihen kannustavaa kohtelua?

Kuinka moni lapsi hankkii ammatin jossa täytyy toimia itsenäisesti ja tehdä itse kaikki päätökset. Eli sähköasentaja? Kuinka moni lapsi aikoo vielä hankkia sähköinssin paperit, jossa niitä itsenäisiä päätöksiä ja vastuuta täytyy kantaa vielä entistä vahvemmin? Kello on kohta kymmenen ja jäät taas yksin. Jätä vastuunkanto niille jotka sen osaavat.

Tämä sähköasentajatarina alkaa mennä jo absurdiksi. Sähköasentaja on  aivan tavallinen ammatti, sähköasentajaksi valmistuu vuosittain kymmeniä, varmaan satoja nuoria. Tavallinen opistotasoinen ammatti. Tämä ei sitten ole sähköasentajan ammatin aliarvioimista, mutta tuo ylläolevan tekstin kirjoittaja on kyllä vähän liikaa glorifioidut tuota ammattia. 

Olet oikeassa, täällä on joku, ehkä samakin, joka kirjoittaa outoja julistuksia ammateista, vähän samantyyppisiä on Sinistäkin. 

BB:ssä oleellisempia ovat kuitenkin ihan muut seikat kuin siviiliammatit. 

Ymmärrän kuitenkin sen, että kirjoittaja on tarkoittanut tuon vastineeksi väitteelle, että Krisse olisi jotenkin vastuuton. Jos nyt kotitöistä puhutaan, niin eikö siinä Kristiinan esittelyvideossa näkynyt siisti koti, siistimpi ainakin kuin oma lääväni yleensä. En silti itseänikään vastuuttomaksi kutsuisi. 

Tota sähköasentajan ammattia ylikorostetaan näissä viesteissä Krissen takia, jos kuka tahansa muu noista olis samassa ammatissa, siitä ei juuri sanallakaan mainittais, ainakaan kehuvasti.

Ja miks ihmeessä Krisse kuvais itsestään esittelyvideon sottaisessa kodissa? Kai jokaisella nyt sen verran leikkais, ettei haluis sellaista kuvaa antaa omasta kodistaan telkkariin, vaikka muuten pystyis sotkun keskellä elämään. Mistä me se ylipäätään tiedetään, onko hän edes itse siivonnu?

Tavalla tai toisella on kuitenkin kotinsa saanut siistiksi. Mitäpä se meille kuuluu, miten. Tosin, miten todennäköisenä pidät sitä, että Krissen ei tarvitsisi panostaa kotinsa siisteyteen? Aihe ei tosin kuulu palstalle eikä ylipäätään meille. 

Juu, se on jokaisen oma asia miten huushollinsa pitää, mut pointtina olikin tuohon sun tekstiis kommentoida kirjoittamaasi kotitöiden tekoa, esittelyvideon siistiä kämppää ja vastuullisuutta Krissen osalta, kun meillä ei ole tosiasiassa minkäänlaista käsitystä niiden hoidosta, tekeekö itse vai joku muu, onko siistiä vai ei jne. Talossa niiden tekeminen on kuitenkin sujuvasti aina jätetty pääosin muille, aktivoituminen on tapahtunu viimesen kahden viikon aikana.

Vierailija
94510/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julia romani??

Ketä kiinnostaa? Ihminen mikä ihminen. Oletko jostain vuosisadan alusta? Jessus!

Vierailija
94511/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

Krisse 149,5 . Krissevon opiskellut sähköasentajaksi ja ollut tuössä koska tulot oli 2019 n 30 000. Voi olla ettei oo ollut koko vuotta töissä. Opiskelupaikka sähköinssiksi. Entä sinä ? Krisse on ikäistään kypsempi.

Sinä 154cm valehtelet jos et ole KOSKAAN saanut kommenttia pituudestasi. Ihan liittymättä mihinkään kouluihin tai töihin niin kommenttia tulee. Kyse on siitä, että ei tarvitse loukkaantua ihan kokaisesta asiasta. Tulee mieleen, että miten itse olet käyttäytynyt toisia vasten jos olet tuohon tilanteeseen päätynyt. Aika vahvaa "älä ota kontaktia" saa viestittää, että on noin massasta poikkeava joka ei ole _koskaan_ kuullut mitään siitä. En kehuisi. Sosiaaliset suhteet nolla, mutta joo, "kukaan ei pilkkaa", kun on itsensä vienyt tilanteeseen, että kukaan ei huomioi mitenkään, edes hyvällä.

Itse olen 153cm ja olen siitä kuullut peruskoulusta alkaen jokaisessa uudessa työ- ja ihmissuhteessa. Suurimmaksi osaksi hyvällä, ja suurin osa vain jotain toteamuksia. Jos niistä olisi keksinyt mielensä pahoittaa niin aika yksin saisi olla. En kuitenkaan koe, että "oletpa sä lyhyt" on tälläiselle mikään loukkaus, toteamus vaan mikä on totta. :D 

Minusta sinun käytös on ollut erityisen luotaan työtävää jos pystyt saman mittaisena sanomaan, että "KUKAAN ei ole KOSKAAN sanonut mitään.". No, uskon, että liioittelet.

Valitettavasti viestisi ei ollut luettava.

Kokeile huomenna selvänä. 

Sinulla ilmeisesti ei ole sitä mahdollisuutta. :(

Vierailija
94512/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on kyllä hyvä tässä aliaksessa ja ihanan nauravainen. Voi että kun tykkään siitä koko ajan vaan enemmän.

Vierailija
94513/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse 149,5 . Krissevon opiskellut sähköasentajaksi ja ollut tuössä koska tulot oli 2019 n 30 000. Voi olla ettei oo ollut koko vuotta töissä. Opiskelupaikka sähköinssiksi. Entä sinä ? Krisse on ikäistään kypsempi.

Sinä 154cm valehtelet jos et ole KOSKAAN saanut kommenttia pituudestasi. Ihan liittymättä mihinkään kouluihin tai töihin niin kommenttia tulee. Kyse on siitä, että ei tarvitse loukkaantua ihan kokaisesta asiasta. Tulee mieleen, että miten itse olet käyttäytynyt toisia vasten jos olet tuohon tilanteeseen päätynyt. Aika vahvaa "älä ota kontaktia" saa viestittää, että on noin massasta poikkeava joka ei ole _koskaan_ kuullut mitään siitä. En kehuisi. Sosiaaliset suhteet nolla, mutta joo, "kukaan ei pilkkaa", kun on itsensä vienyt tilanteeseen, että kukaan ei huomioi mitenkään, edes hyvällä.

Itse olen 153cm ja olen siitä kuullut peruskoulusta alkaen jokaisessa uudessa työ- ja ihmissuhteessa. Suurimmaksi osaksi hyvällä, ja suurin osa vain jotain toteamuksia. Jos niistä olisi keksinyt mielensä pahoittaa niin aika yksin saisi olla. En kuitenkaan koe, että "oletpa sä lyhyt" on tälläiselle mikään loukkaus, toteamus vaan mikä on totta. :D 

Minusta sinun käytös on ollut erityisen luotaan työtävää jos pystyt saman mittaisena sanomaan, että "KUKAAN ei ole KOSKAAN sanonut mitään.". No, uskon, että liioittelet.

Valitettavasti viestisi ei ollut luettava.

Kokeile huomenna selvänä. 

Sinulla ilmeisesti ei ole sitä mahdollisuutta. :(

Niinpä. Humalasta sentään selviää. :)

Vierailija
94514/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko OP sitä pizzaa nyt sai? Jos saivat 4 pizzaa, niin pitäisi olla aivan selvää, että puolikas jokaiselle ja se viimeinen puolikas jaetaan jotenkin (tosi nälkäiset voisivat sen jakaa). Jos ahmatit ovat vetäneet enemmän kuin osuutensa, niin todellakin siitä pitää suuttua. Pizza on tuolla bb-talon tylsyydessä varmaan aika 7kova juttu ja kyllä harmittaisi, jos jäisi joku pieni palanen itselle muiden itsekkyyden vuoksi.

Hoh. Ne ahmatit olivat Julia, ARTTU ennen kaikkea, Vili ja Joel. He söivät osuuden OP:n ja Paulan satsista. Mutta kummallisesti OP ei kohdista kritiikkiä VAHINGOSSAKAAN näihin henkilöihin, vaan Krisseen. Meni lopullisesti maku tuosta lierosta trolli-Petteristä. Selkärangaton.

Kyllä se Krisse on näyttänyt talossa tuon itsekkyyden ja omistushalunsa. Kun vaan itselle on ja pummaa toisten tupakoida ja tuotanto suosii sitä tuon pienuuden takia kaikessa. Ja ovelasti on lintsannut monesta viikkotehtävästä aina jonkin syyn takia jne. On Op huomannut tuon talossa ja on ihan oikeassa, että osaa käyttää tuota pienuuttaan hyväksi oman edun tavoittelussa.

Joo.. on OP huomannut, kuten äskenkin, että Krissehän se hänen pizzansa söi!!

On se tarkkanäköine heppu!

Vierailija
94515/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on aggressiota nimenomaan ilma täynnä. Kuten Joel jo tuossa tarkkanäköiseen tapaansa sanoi: tunnelma on kosketeltavissa. Vihaa ilma täynnä. Ja jotkut pitää tätä tylsänä! Ihan kuka tahansa noista voi poksahtaa koska tahansa. Veikkaan että Julia Vilille.

Onko koskaan ollut finaaliviikkoa vasten noin toisille vihamielistä porukkaa kasassa? 

Tuotannolle: kannattiko jo ensi viikosta asti korostaa kahtiajakoa?

Yllättävän vähän toi kahtiajako on vaikuttanu/näkyny koko kautena.

Vierailija
94516/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP juu ja Arttu jauhaa kakkaa Krissestä, miten saa pienen kokonsa takia aina kaiken, mitä haluaa. Vaikea arvata, kuka olisi Vilin kanssa äänestyksessä, jos asukkaat saisivat päättää.

On kyllä aika keksintö, Kristiina voisi ruveta myymään geeninäytteitä lihaville, kun se melkein yksinään tuolla vetää kaikkien ruuat ja juomat. Ihme juttu, kun tuskin painaa 50 kiloa.

Onhan se lihonut talossa jonkun verran. Tuollaiset elämäntavat näkyvät väistämättä muutaman vuoden kuluttua. Nyt jo näkee, että liikunta on jäänyt vähemmälle, kroppa on löysempi kuin tuplasti vanhemmalla Paulalla.

Tämä, ennen taloon tuloa Krissellä ei ollut kaksoisleukaa mutta nykyään Krisse kun laittaa vähän leukaa alaspäin niin siellä näkyy jo selvä heltta.

Vierailija
94517/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35721 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä OP:stä näkyy , että märkä on maistunut, vaikka kroppa on laiha niin naama on pöhöttynyt.

Käy kuitenkin töissä ja maistuihan se viime vuodenkin voittajalle.

OP:n nyt erottaakin viime vuoden voittajasta se, ettei OP ole voittaja, eikä hänestä tule. 

Minä olen jo pari kuukautta veikannut Joelia voittajaksi enkä muuta kantaani vieläkään. Musta hevonen saattaa olla Julia, joka voi olla toisena tai kolmantena.

Vierailija
94518/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ihan paniikissa kun Arttu varastaa shown ja kameroiden huomion tarinoimalla vanhoista asukkaista :D

Vierailija
94519/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia ei muistanut peruutella kun tuli pk-huoneesta. Käveli ihan normaalisti. Rankkua!!! Kaljat pois häneltä. Käyttäytyy ärsyttävästi kännissä muutenkin. Parempi kun olis selvinpäin.

Paula, Vili, Joel unohtivat peruutukset myös.

Vierailija
94520/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mahtavaa jos joku oikeasti tänään talossa on vähän hermostunut, ihan sama kuka, tärkeintä että jotain viimein tapahtuu. Yks, tunteita, viimeinkin! Olin ihan muualla kuin 24/7 parissa ja nyt on reilu tunti kurottavaa, ihana kakkamyrsky täällä palstallakin, ootte te huippuja, hyviä herneitä nenät täynnä monella ;) Meni kyllä vähän sen käsikirjoituksen mukaan mitä aikaisemmin tänään täällä arvailin.

Ketju on lukittu.