Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
9401/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä taas uusi uutinen, BB pitänyt hätäkokouksen

Tarkoittaako tuo nyt kuitenkin sitä, että Sinille ei ole vielä ilmoitettu?

Luulisi, että olisivat sanoneet että Sini on jo tietoinen jos näin on ja toisaalta tuo on senkaltainen asia, että tuskin kukaan yksittäinen työntekijä on voinut yksinään päättää asian ilmoittamisesta.

Vierailija
9402/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minna esitteli itsensä ihan eri tavalla mökissä: olen uudestisyntynyt kristitty, sanoutunut irti virasta ja ostanut ambulanssin. - Ei mennyt ihan näin talossa esittely.

Ei ole opetellut ulkoa mitään esitelmää itsestään.

Kyllä hän aivan vapaasti kertoi omasta itsestään. Kuka muka väitti jotain *ulkoa opeteltua esitelmää*, koska mitään sellaista ei ole ollut, vain se, mitä minna itse kertoi itsestään. Talossa kiemurteli sinne tänne, eikä ollut mitään puhetta uudestisyntymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9403/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on puhunut mökkiläisille todella arvostavasti ja kehuen talon asukkaista, myös Sinistä. Väitättekö että hän valehtelee hyväsydämisyyttään?

En tiedä, mutta muita vaihtoehtoja ovat ainakin kehuminen siksi, ettei leimautuisi heti valittajaksi, ja kehuminen jotta katsojat olettaisivat hänet erittäin hyväsydämiseksi.

Se, että Minna tokaisi osaavansa kyllä pelata hänkin kertoo, ettei hän aivan naiivi ole, ja käyttäytyminen voi olla aivan harkittua ja tavoitteeellista.

Odotan mielenkiinnolla, pitääkö nykyinen pitkäpinnainen linja pitkän päälle, vai alkaako lipsua esim. pieniä passiivisaggressiivisia vihjauksia siitä, että kärsivällinen käytös on kuitenkin enemmän työstettyä kuin natiivi luonteenpiirre.

Samoin. Minna on mielenkiintoinen asukas. Häntä on vaikea asettaa yhteen muottiin.

Minna voi olla oikeasti hyvä tyyppi, mutta talossa ehkä ajattelee myös taktisesti. En kyllä ymmärrä mitä hyötyä hän ajatteli olevan siitä, että sanoo ääneen osaavansa pelata. Oliko se olevinaan huumoria? Katsojat eivät yleensä pidä pelaamista hyvänä asiana vaan arvostavat aitoutta (mielikuvaa siitä).

Jokainen voi joskus esittää uskottavasti, mutta kukaan ei koko ajan kaikissa tilanteissa. Jos Minna pitää tunteita sisällään vaikuttaakseen miellyttävältä, jossain vaiheessa hän ei välttämättä enää jaksa. Joko 12 viikkoa on siihen liian pitkä aika tai sitten vastaan tulee koettelemuksia, joissa kärsivällisyys ei riitä. Haluaisin nähdä, kun Minna asettaa selvät rajat sille, mitä hän suostuu ottamaan vastaan.

Vierailija
9404/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big Brotheriin valitaan erilaisia ihmisiä täyttämään eri tarkoituksia. Kaikki eivät ole tuolla siksi, että olisivat kiinnostavia itsessään, saati potentiaalisia voittajia. Osa on tylsää täytettä, joiden avulla muiden asukkaiden ominaisuudet korostuvat, ja jotka voidaan uhrata kauden alkuvaiheessa viihteen kärsimättä. Osa on ärsyttämässä, jotta saadaan katsojat pöyristymään ja keskustelemaan ohjelmalle mainosta antaen.

Mitenköhän tietoisia osallistujat itse ovat heille ajatelluista rooleista tai ajattelevatko asiaa?

Minä ainakin miettisin kovasti, olisinko vain neutraalia täytettä vai nähtiinkö minussa tilaisuus korostaa jotain ärsyttävää asiaa, kiihottaen vihantunnetta katsojissa.

Minkähän esimerkiksi Sini oletti omaksi tarkoituksekseen?

BB-kilpailijat ovat käytännössä hyväksikäytettyjä. Eivät he pääse itse valitsemaan, mitä näytetään. Normaali fiksu ihminen yleensä odottaa, että pelataan reilua peliä. Lopputulos voi olla paha järkytys. Viime (?) kauden se Eevis on kirjoittanut kokemuksistaan. En katsonut kuin muutaman jakson BB:tä, mutta luin jotain hänen blogiaan. Kiinnosti, koska olen itsekin tuon erään mysteerilafkan jäsen. Osallistujille ei anneta käytännössä mitään asiallista mahdollisuutta puolustautua tuota isoa koneistoa vastaan osallistumisen jälkeen, vaan se johtaa ohjelmaa katsoneiden vielä syvempään pilkkaan ("taitaa ottaa koville nähdä, millainen todellisuudessa on" tms.). Ikään kuin heillä ei olisi mitään käsitystä siitä, miten tuota ohjelmaa käsikirjoitetaan. 

Kenestä tahansa voi tehdä halventavia kohujuttuja sopivalla näkökulmalla ja tiettyjen asioiden mukaan ottamisella ja tiettyjen pois jättämisellä. 

Minulla ei kyllä ole hyvä käsitys juristeista yleisesti ottaen. Vaikuttaa, että pääasiassa ovat aika ylimielistä, narsistista porukkaa. Ehkä tuotannolla on jokin tarve yrittää vetää kölin ali kaikki, joista he ajattelevat, että nämä "kuvittelevat olevansa jotain".

Öööö, eivät pääse valitsemaan mitä näytetään? no eivätpä tietenkään kun lähes KAIKKI näytetään 24/7 streamissa ja siitä he ovat olleet tietoisia taloon hakeutuessaan. 

Vierailija
9405/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtännyt ,että Ellalla on talon ulkopuolella ystävät miehiä.Jostain syystä ei vaan keskutelu suju noiden kundien kanssa.Seuraa Siniä koko ajan.Kovin sosiaalinen hän ei ole.Sekoisi varmaan jos joutusi mökille ja ei peilejä.

Vierailija
9406/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan aikana tulee reagointia Sinin tilanteeseen.. Tuotanto vastannut iltasanomille

Oli jo mainita pari sivua sitten.

Jotkut tulee just palstalle. Ei aina jaksa katsoa koko ketjua läpi. -eri

Vierailija
9407/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sitä ei ole vielä IL:n uutisen mukaan kerrottu, koska voisi järkyttää Siniä.

Vierailija
9408/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kammottava mies, jos tuollaista menee tekemään! Mun mies ei koskaan tekisi mitään noin mautonta. Hyvä, että Sini pääsee tyypistä eroon.

Vierailija
9409/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä toisaalta olisi yllättynyt, jos tämä olisi Sinin ja aviomiehensä punoma juoni, jolla uhriuttaa Sini ja lisätä hänen mielenkiintoisuuttaan. Sen verran häikäilemättömältä ja huomionhakuiselta ihmiseltä Sini vaikuttaa.

Tuntuu kyllä vähän oudolta ajatuskululta, että tällä kuviteltaisiin Sinille tulevan sympatioita...

Tai lakifirman bisnekselle nostetta.

Vierailija
9410/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa mitä Sini on möläyttänyt miehensä ex:stä ym?

Tämä kiinnostaa.

Vierailija
9411/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että olisivat sanoneet että Sini on jo tietoinen jos näin on ja toisaalta tuo on senkaltainen asia, että tuskin kukaan yksittäinen työntekijä on voinut yksinään päättää asian ilmoittamisesta.

Tuskin on ilmoitettu. Vaikka Sini on aika vahva persoona, voisin kuvitella näkyivän silti hänen fiiliksissään jotenkin.

Vierailija
9412/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luulis että Ahomaa ja Virtanen ei halua joutua selvittelemään vuoden kuluttua juristien kanssa Sinin hermoromahduksen näyttämistä, etenkin jos pöydän toisella puolella istuva asianomistaja on asianajaja itse

Totta. Ottaen huomioon edelliskaudella Sinin lailla holtittomasti käyttäytyneen asukkaan edelleen käymän jälkipuinnin, varmempi tuotannon kannalta olisi päästää Sini kotiin selvittämään henkilökohtaista elämäänsä, voivat muuten hyvinkin joutua selvittämään asioita oikeudessa.

Vierailija
9413/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo luulis että Ahomaa ja Virtanen ei halua joutua selvittelemään vuoden kuluttua juristien kanssa Sinin hermoromahduksen näyttämistä, etenkin jos pöydän toisella puolella istuva asianomistaja on asianajaja itse

Asukkaat on allekirjoittanut paperin, jossa heitä saa kuvata.

Vierailija
9414/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, kyse on juridisesta asiasta, joka hoidetaan tietyn protokollan kautta.

Asiaa ei ilmoiteta BB:n toimesta, vaan todennäköisesti haastemies tulee toimittamaan tiedon Sinille.

"Jos ainoastaan toinen puolisoista jättää avioerohakemuksen, alkaa avioeron harkinta-aika siitä hetkestä, kun käräjäoikeus on toimittanut tiedon asiasta myös toiselle puolisolle."

http://avioero.com/avioerohakemus

Vierailija
9415/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna = Ville2

Vierailija
9416/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kammottava mies, jos tuollaista menee tekemään! Mun mies ei koskaan tekisi mitään noin mautonta. Hyvä, että Sini pääsee tyypistä eroon.

Käyttäytyisitkö itse samalla tavalla kuin Sini puolisostasi täysin välittämättä?

Vierailija
9417/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä toisaalta olisi yllättynyt, jos tämä olisi Sinin ja aviomiehensä punoma juoni, jolla uhriuttaa Sini ja lisätä hänen mielenkiintoisuuttaan. Sen verran häikäilemättömältä ja huomionhakuiselta ihmiseltä Sini vaikuttaa.

Tuntuu kyllä vähän oudolta ajatuskululta, että tällä kuviteltaisiin Sinille tulevan sympatioita...

Tai lakifirman bisnekselle nostetta.

Se bisnes meni jo, kukaan ei noita enää palkkaa.

Sini tosin itsekin haastattelussa sanoi pelkäävänsä tätä.

Vierailija
9418/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big Brotheriin valitaan erilaisia ihmisiä täyttämään eri tarkoituksia. Kaikki eivät ole tuolla siksi, että olisivat kiinnostavia itsessään, saati potentiaalisia voittajia. Osa on tylsää täytettä, joiden avulla muiden asukkaiden ominaisuudet korostuvat, ja jotka voidaan uhrata kauden alkuvaiheessa viihteen kärsimättä. Osa on ärsyttämässä, jotta saadaan katsojat pöyristymään ja keskustelemaan ohjelmalle mainosta antaen.

Mitenköhän tietoisia osallistujat itse ovat heille ajatelluista rooleista tai ajattelevatko asiaa?

Minä ainakin miettisin kovasti, olisinko vain neutraalia täytettä vai nähtiinkö minussa tilaisuus korostaa jotain ärsyttävää asiaa, kiihottaen vihantunnetta katsojissa.

Minkähän esimerkiksi Sini oletti omaksi tarkoituksekseen?

BB-kilpailijat ovat käytännössä hyväksikäytettyjä. Eivät he pääse itse valitsemaan, mitä näytetään. Normaali fiksu ihminen yleensä odottaa, että pelataan reilua peliä. Lopputulos voi olla paha järkytys. Viime (?) kauden se Eevis on kirjoittanut kokemuksistaan. En katsonut kuin muutaman jakson BB:tä, mutta luin jotain hänen blogiaan. Kiinnosti, koska olen itsekin tuon erään mysteerilafkan jäsen. Osallistujille ei anneta käytännössä mitään asiallista mahdollisuutta puolustautua tuota isoa koneistoa vastaan osallistumisen jälkeen, vaan se johtaa ohjelmaa katsoneiden vielä syvempään pilkkaan ("taitaa ottaa koville nähdä, millainen todellisuudessa on" tms.). Ikään kuin heillä ei olisi mitään käsitystä siitä, miten tuota ohjelmaa käsikirjoitetaan. 

Kenestä tahansa voi tehdä halventavia kohujuttuja sopivalla näkökulmalla ja tiettyjen asioiden mukaan ottamisella ja tiettyjen pois jättämisellä. 

Minulla ei kyllä ole hyvä käsitys juristeista yleisesti ottaen. Vaikuttaa, että pääasiassa ovat aika ylimielistä, narsistista porukkaa. Ehkä tuotannolla on jokin tarve yrittää vetää kölin ali kaikki, joista he ajattelevat, että nämä "kuvittelevat olevansa jotain".

Mäkin olen lukenut sitä Eeviksen blogia. Oletettavasti joka asukkaan annetaan aluksi ymmärtää, että tuotanto on heidän puolellaan.

Kun muita asukkaita itsensä lisäksi ei tiedä ennen osallistumista, niin on helppo kuvitella, että noloimmat ja vihatuimmat löytyy niiden muiden joukosta, ja itse pääsee korkeintaan lievällä harmittomalla haukkumisella.

Vierailija
9419/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttäviä syytöksiä ja lapsista . Saa varmaan syytteen

Vierailija
9420/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyisitkö itse samalla tavalla kuin Sini puolisostasi täysin välittämättä?

Tottakai. Tuo on kepeä viihdeformaatti, joten todellakin halaisin muita hakiessani turvaa. Mitään sen kummempaa ei olekaan tapahtunut.

Ketju on lukittu.