Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
9221/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös että Sinille kerrottu oikeustoimista lörpöttelyilleen muista asianosaisista asioita.

Vierailija
9222/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille Samista takinkääntäjän vibat. Niko mölyäjä turhanpuhuja ja Paula heti juoni Minnaa vastaan pojille. Kristiina tuntuu mökkiläisistä järkevimmältä. Muut on epävarmoja juonijoita ja paskanjauhajia.

Kristiina on positiivinen ja reilu. Puolusti Siniä, kun muut keksivät teorioitaan.

Samista en saa selvää. Pelaako tahallaan kaksilla rattailla?

Jep. Kristiina on suoran oloinen nuori nainen. Hän tosiana sanoi esim. heti ettei usko Minnan olevan mikään tuotannon tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9223/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylikseltä poimittua:

SININ MIES ON ILMOITTANUT BIG BROTHERILLE ESITTÄVÄNSÄ VAATIMUKSEN SININ POISTOON TALOSTA, KOSKA HÄN AJAA HEIDÄT VARARIKKOON, ASETTAA HUONOON VALOON, MAHDOLLISEN KONKURSSIN PARTAALLE JOUTUMISEN VUOKSI HÄN VAATIMUKSESSA PYYTÄÄ SININ VÄLITÖNTÄ POISTOA TALOSTA. SININ TULEE ALLEKIRJOITTAA PAPERIT JOTTA HÄNET PÄÄSESTÄÄN POIS TALOSTA

Lähdekritiikkiä kannattaa käyttää.

Jarkon jättämä avioerohakemus on faktaa, vahvistettu IS:lle Satakunnnan käräjäoikeudesta.

Kyllä, mutta siitä ei kai ole mitään lähdettä, että olisi vaatinut Sinin poistoa yrityksen konkurssiuhan ym. syyn takia.

Avioeroa voi hakea mutta ei poistoa ellei Sini halua eri asia jos äänestetään ulos. On ottanut riskin tietoisesti . Itse päättää elämästään.

Vierailija
9224/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Timon jutut

Vierailija
9225/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille Samista takinkääntäjän vibat. Niko mölyäjä turhanpuhuja ja Paula heti juoni Minnaa vastaan pojille. Kristiina tuntuu mökkiläisistä järkevimmältä. Muut on epävarmoja juonijoita ja paskanjauhajia.

Kristiina on positiivinen ja reilu. Puolusti Siniä, kun muut keksivät teorioitaan.

Puolusti Kristiina Minnaa.

Vierailija
9226/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna suunnilleen 11.50 noin kohdissa jauhaa artusta siihen malliin että olisi joku hänen sielunkumppani..  REPS

Vierailija
9227/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minna kuvittelee olevansa hiljainen.... hhhhmmm... kokoajan kuuluu papatus.

Ai niin, hänen roolinsahan on "hiljainen introvertti joka jätetä'än syrjään yhyy"

Nyt se jauhaa tuolla artusta. Katon vähän takaapäin.

Minnalle pidetään tarkoituksella Vain elämää -henkistä päivää.

En tiedä tuliko käsky isoveljeltä vai oliko asukkaiden idea. Halutaanko saada Minna vaikuttamaan liian itsekeskeiseltä selostajalta, vai ollaanko aidosti kiinnostuneita? 🤔

Vierailija
9228/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti kehuu Ellaa muttei sitä että kauniilla nuorella naisella on hmmm you know.....

Vierailija
9229/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kivempi seurata kun olisivat kaikki talossa. Tuo mökki on ahdistava paikka eikä puheista saa ees selvää.

Vierailija
9230/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolusti Kristiina Minnaa.

Joo, tuli joku ihme virhe, tarkoitin tietysti että Kristiina puolusti Minnaa. :D

Vierailija
9231/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi tätä BB kautta.

Mulla on ikävä viime vuoden ihanaa Eeva-leenaa. Ja Jukkaa! Ihana raikas pari! Ja Helmeri! Anu! Ketä kaikki näitä nyt oli? 

:DDD oli kyllä äärimmäisen raikas pari

raikas on ehkä vähän väärä sana..

Vierailija
9232/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minna kuvittelee olevansa hiljainen.... hhhhmmm... kokoajan kuuluu papatus.

Ai niin, hänen roolinsahan on "hiljainen introvertti joka jätetä'än syrjään yhyy"

Nyt se jauhaa tuolla artusta. Katon vähän takaapäin.

Niinpä. Introvertti tai hiljainen MY ASSSS.

Tuolla ei oo yhtäkään introverttia, kaikkein vähin tämä minna.

Inisevä ääni kuuluu KOKOAJAN TAUOTTA.

Vierailija
9233/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän lukkarinrakkautta Kristiinaan, olen itse Suomen ensimmäisiä naispuolisia sähkömiehiä.

Vierailija
9234/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriani on että Sinin mies on ollut alakynnessä suhteessa ja näki nyt tilaisuutensa tulleen lähteä lopullisesti, kun toinen on poissa. Piste I:n päälle Artun vokottelu talossa. Mutta olen myös huolissani Sinin jaksamisesta kun hän on ollut psykiatrisessa sairaalassakin. Ihmettelen miten työuupunut on ylipäätään laitettu taloon. Ja varsinkin kun edelliseltä kaudelta on traumatisoituneita kisaajia.

Yleisesti olen sitä mieltä että kisaajien talon ulkopuoliseen elämään ei pitäisi mennä sorkkimaan esim työpaikan sivuille. Kyllä talon tapahtumien pitää riittää viihteeksi

Vierailija
9235/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös että Sinille kerrottu oikeustoimista lörpöttelyilleen muista asianosaisista asioita.

Suomen kieli olla vaikea jos oikeustoimista asiosiaislle lörpöttellä muihin haluaa asioita

Vierailija
9236/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Minna päätyy mökilläkin muista erilleen ja vähiten pidetyksi asukkaaksi, syytä saattaa olla jossain muuallakin kuin vain niissä ilkeissä muissa asukkaissa. Mielenkiintoista seurata miten Minnan integraatio mökkiposseen etenee.

Vierailija
9237/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sini luulis tietävän juristina mitä ei saa puhua ettwi tarvi mennä varatuomarin käräjille.

Vierailija
9238/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertokaa nyt joku tuon Kristiinan nenälaastarin tausta.

Joskus oli ilman sitä eikä siinä nenässä ainakaan näkynyt mitään outoa.

Ettei vaan olis ihan tavallinen mustapäälaastari, laastari joka imee mustapäitä nenästä itseensä? Siltä ainakin minulle näyttää, olen käyttänyt samanlaisia.

Vierailija
9239/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntui että MInna oli eilen jossain psykoosissa.  Varmaan jännitti ainakin ihan älyttömästi ja se purkautui tollasena äärimmäisenä itsevarmuutena :D

Minulla on itntroverttinä samaa jännittävissä tilanteissa. Itse olen epäillyt sitä jonkinlaiseksi dissosiaatioksi, sama mekanismi kuin sivupersoonahäiriössä. Muutun jännittävään työpalaveriin mennessä kuin toiseksi ihmiseksi ja olen sen jälkeen ihan että mitä veetä taas tapahtui. Joudun tuon takia koko ajan "pulaan" koska ihmiset saa minusta väärän käsityksen ja ovat tunkemassa tehtäviin joita en halua ja joihin minulla ei ole todellisuudessa riittävästi munaa.

Mulla sama! Enkä välttämättä muista mistään ouhutusta mitään. Joku saattaa sanoa, että ”hyvin sä taas vedit” tai että ”vitsi sulla on hyviä ideoita”. Itse joudun todella pohdiskelemaan mitä tapahtui, mitä olen sanonut ja olisinko voinut tehdä tai sanoa jotain toisin.

Vierailija
9240/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä tosikkomies Sinillä. Juuri sellainen kuiva persoona jonka voisi kuvitellakin asianajajaksi. Sini oli virkistävä tapaus tällä saralla.

Minusta Sinin mies on ylihuolehtinut liikaa, passannut Siniä ja sietänyt oikkujaan. Myös Sinin tulemisen bb taloon. Antanut periksi. Nyt vaan mukavampi elämä ja kun häly vaimenee niin työkuviotkin paranee. Sinin mölyt voi vaikuttaa työkuvioihin ja toivottavasti Sini ei nylje erossa ja olisi avioehto.

Ketju on lukittu.