Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mennyt maku Kristianiin, mikä ihme on että hänen on Viliä niin haukuttava. Onko hän kateellinen toisen komeudelle?? Vili on ainoa todellinen alfauros tuossa talossa.
Tosin on Artussakin sen verran alfaa, että hänellä on varaa antaa Vilille tunnustusta.
Vili kehui Artun suhdetta Ellaan. Kumpi saa sateenkaarinväen iänestämään lopussa. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Täällä yksi jolke Krisse oli aluksi suosikki, mutta nykyään ei enää. En nyt Krisseä itseään inhoa vieläkään mutta osa hänen faneistaan on niin ilkeitä muita asukkaita kohtaan että haluaisin Krissen ulos talosta juuri sen vuoksi. Tykkään kaikista asukkaista ja on surullista lukea ilkeyksiä heitä kohtaan. Luulen että se vähenisi radikaalisti jos Krisse lähtisi.
Tiätkö yhtälailla ja enemmänkin se toimii vielä toisin päin. Ihmisille nousee puolustusreaktio kun yhtä asukasta solvataan ja mustamaalataan syyttä! Kyllä nuo Krissen ” vihaajat” saa touhullaan vaan enemmän huomiota kohdistettua Kristiinaan.
Kerrotko mulle muuten vielä, että mistä olet voinut päätellä, että ne muille asukkaille ilkeilijät on Krissen faneja?!
Tuo yksi trollihan ainakin täällä vaihtelee rooliaan vihaajasta ylimaireaksi faniksi!Helppo päätellä ketkä on fanaattisia Krissefaneja kirjoitustyylistä ja haukkumasanoista mitä käyttävät. Ovat kirjoittaneet ylistysviestejä Krissestä ja haukkuneet jotain toista asukasta samassa viestissä käyttämällä samoja nimityksiä. Krissen fanaattisimmat fanit ovat heittämällä ilkeimpiä kommentoijia täällä, mikä on sääli koska Krisse tuskin itse arvostaa ilkeilijöitä. Tämä ei siis koske kaikkia Krissefaneja, siis vain niitä fanaatikkoja.
-eri-Täällä on kyllä jollain ollut ihan missiona luoda kuva joistain fanaattisista faneista.
Mä en ole sellaisiin törmännyt, mutta esim. mua on hyvin usein sellaiseksi syytelty!
Onhan sekin keino saada se inhokkinsa huonoon valoon. Hullut fanit= hullu asukas tyyliin?!
Jos sua on useammin väitetty Krissen fanaattiseksi faniksi niin ehkä siinä sitten on jotain totuusperää.
Krisse ei oo tapetti kun vauvallakin läyhätään??,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että olispa hauska keskustella tästä viikkotehtävästä ihan hyvässä hengessä. Mutta ei sitten. Näkemiin.
Uskon ja toivon palstan siistityvän, mikäli Krisse lähtee sunnuntaina.
Tämän takia annan ääniä Krisselle. Krisse on ihan OK eikä mua haittaisi että hän olisi finaalissa mutta nuo hänen hullut faninsa (ja toisaalta myös Krissen inhoajat) ovat pilanneet tän ketjun.
No just joo.😏
Toki on tuokin keino saada niitä ääniä Krisselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Marko lähti talo muuttui sikolätiksi. Paulakin totesi ettei tätä voiteta siivoamisella, kokkaamisella että kaikki siivoojat jo lähteny. Hänhän ei eväänsä liikauta voiton eteen. Voitto tärkeempi kuin viihtyvyys talossa.
Niin? Mitä sitten? Voitetaan millä voitetaan, sitä ei (voittajan päättävän) tuotannon lisäksi moni tiedä.
Aika ironista, että keittiön pyyhkimisrättiin ja kaikkialle räkii röökiräkäänsä ja on olevinaan niin siisti/puhdas.
Joka ikinen tupakoitsija on saastainen faktuaalisesti ja konkreettisesti, ja jopa sisäisesti räkäinen pulsu.
Joo täällä alkaa olee ihan sairaita nää tekstit, ei ainakaan uskois että kukaan täysjärkinen tämmöisiä kirjoittais.
Tupakointi tekee sairaaksi tervatenun itsensä sekä passiivisena altistumisena muutkin + ympäristön, fakta.
Tupakoimattomat eivät räi röökiräkää, tupakantumppeja (mikromuovipäästöt), tyhjiä tupakka-askeja jne. ongelmajätettä/saastetta luontoon, jossa kuolevat/sairastuvat eläimet ja eliöt.
Tupakkaplantaaseilla (joiden alta raivataan ensin sademetsät) alipalkatut, riistetyt nais- ja lapsiorjat menettävät terveytensä, kuljetukset jne. Sairastako kritisoida, tajuta tai edes välittää moisesta, näinkö?
Miksi tässäkin tollotöllissä suositaan taas röökiröllejä? Onko nytkään yhtään savutonta minäminäminää?
Täten turha hyvesignaloiden kiillotella olematonta sädekehäänsä ja maalata/puunata/tuunata julkisivuuaan jollain pelkällä yhdellä tai vaikka useammallakin kapealla ismillä, kuten vegetarismilla/veganismilla, jos kuitenkin esim. tupakoi ja/tai puuhaa muutakin paheellista, epäterveellistä, varsinkin kaikille muillekin yleis- ja yhteishaitallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmällään kirjoitti:
Miksi Vili on vielä talossa?
Koska hän on komea särmä mies ja monien suosikki :) Itsekin sorruin tuhlaamaan rahojani häneen, vaikka olin pyhästi päättänyt etten äänestä ketään. Halusin häntä vielä katsella talossa.
Ehkä kaunis katsella, mutta melkoisen tuulellakäypä tuntuu olevan. Ei paljon huvittaisi olla vaikka tuollaisen miehen alaisena työpaikalla.
Ellei sitten ole joku vedonlyöntitrolli.
Täsmälleen samaa mieltä; todella vttumaiseen tyyliin kommentoi toisten tekemisiä, eikä osaa yhtään ottaa neuvoja vastaan, vaikka lauttaa kursiessaankin oli täysin väärässä. Välillä taas heittää ihan hyvää läppää, mutta se on hetkellistä huvia, sitten taas vajoaa synkkyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Täällä yksi jolke Krisse oli aluksi suosikki, mutta nykyään ei enää. En nyt Krisseä itseään inhoa vieläkään mutta osa hänen faneistaan on niin ilkeitä muita asukkaita kohtaan että haluaisin Krissen ulos talosta juuri sen vuoksi. Tykkään kaikista asukkaista ja on surullista lukea ilkeyksiä heitä kohtaan. Luulen että se vähenisi radikaalisti jos Krisse lähtisi.
Tiätkö yhtälailla ja enemmänkin se toimii vielä toisin päin. Ihmisille nousee puolustusreaktio kun yhtä asukasta solvataan ja mustamaalataan syyttä! Kyllä nuo Krissen ” vihaajat” saa touhullaan vaan enemmän huomiota kohdistettua Kristiinaan.
Kerrotko mulle muuten vielä, että mistä olet voinut päätellä, että ne muille asukkaille ilkeilijät on Krissen faneja?!
Tuo yksi trollihan ainakin täällä vaihtelee rooliaan vihaajasta ylimaireaksi faniksi!Helppo päätellä ketkä on fanaattisia Krissefaneja kirjoitustyylistä ja haukkumasanoista mitä käyttävät. Ovat kirjoittaneet ylistysviestejä Krissestä ja haukkuneet jotain toista asukasta samassa viestissä käyttämällä samoja nimityksiä. Krissen fanaattisimmat fanit ovat heittämällä ilkeimpiä kommentoijia täällä, mikä on sääli koska Krisse tuskin itse arvostaa ilkeilijöitä. Tämä ei siis koske kaikkia Krissefaneja, siis vain niitä fanaatikkoja.
-eri-Täällä on kyllä jollain ollut ihan missiona luoda kuva joistain fanaattisista faneista.
Mä en ole sellaisiin törmännyt, mutta esim. mua on hyvin usein sellaiseksi syytelty!
Onhan sekin keino saada se inhokkinsa huonoon valoon. Hullut fanit= hullu asukas tyyliin?!Jos sua on useammin väitetty Krissen fanaattiseksi faniksi niin ehkä siinä sitten on jotain totuusperää.
No niinpä tietty!
Miks mua ei yllätä, että sä tiedät jopa paremmin kuin mä itse mitä oon??! Ootko itse jumalasta seuraava?!
Just tätä mä tarkoitan, raskasta tänne mitään kirjoittaa kun sieltä jo kiiruhdetaan kertomaan ja tietämään paremmin kuin kukaan muu, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Minulla mennyt maku Kristianiin, mikä ihme on että hänen on Viliä niin haukuttava. Onko hän kateellinen toisen komeudelle?? Vili on ainoa todellinen alfauros tuossa talossa.
Ei vaan tykkää. Kenestä sinä et tykkää talossa olijoista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että olispa hauska keskustella tästä viikkotehtävästä ihan hyvässä hengessä. Mutta ei sitten. Näkemiin.
Uskon ja toivon palstan siistityvän, mikäli Krisse lähtee sunnuntaina.
Tämän takia annan ääniä Krisselle. Krisse on ihan OK eikä mua haittaisi että hän olisi finaalissa mutta nuo hänen hullut faninsa (ja toisaalta myös Krissen inhoajat) ovat pilanneet tän ketjun.
No just joo.😏
Toki on tuokin keino saada niitä ääniä Krisselle.
Juuri tätä tarkoitin kun sanoin että Krissen fanit ovat pilanneet ketjun. Miten tuokin kommentti noin paljon meni tunteisiin? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä meidän pikku Kristiinako, ei hän läyhää, ei Samin kakkaraidoista pöntössä koko kansan edessä, ei missään nimessä ole ilkeä, eikä halua nolata ketään. Suoraselkäisesti sanoo suoraan face to face.
Sasa otti raitapöksyt ja leuhutteli ilmassa ja nauroi. Olipa ne gaggaset. Nauratti. Huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia suosikkejani ovat edelleen Joel ja Krisse, mutta monista muistakin tykkään (OP, Marko, Julia) enkä ketään vihaa. Tämmöisenä ihan rauhallisena fanittajana, joita uskon Kristiinankin faneista olevan ainakin 90 prosenttia, ottaa kyllä päähän tämä sometrollailu. Välillä en tiedä, onko kyseessä oikeasti sekopäiset fanit vai puhdas trollikampanja puhumattakaan siitä, kuinka moni (kenties vain muutama?) ihminen sitä tälläkin palstalla viljelee.
Itse yritän katsoa kisaajia ihan vain omasta näkövinkkelistä ja jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Toki esimerkiksi tällä palstalla olisi kiva lukea kunnon asiallisia kommentteja (kritiikki mukaan lukien), onneksi sitäkin osa vielä harrastaa. Siihen en oikein usko, että Krissen putoaminen tämän keskustelun pelastaisi. Ennen Ellan lähtöä Kristiina sai lähes pelkästään positiivista kommenttia, ja vaihtelevan törkeät "EetuElla" viestit täyttivät palstaa. Ellan putoamisen jälkeen palstan henki vaihtui yhdessä yössä sekopäiseksi. Jos Kristiina seuraavaksi lähtee, seuraava joukkolynkattava voi hyvinkin löytyä joukosta Paula, Arttu, Vili tai Julia.
Ihanaa nähdä että on muitakin oikeita Krissestä tykkääviä jotka eivät kirjoita törkyä muista asukkaista. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Arttu nyt ulos.
Tämän viikon Artun äänestäjillä menee rahat hukkaan, asukkaat eivät tule äänestämään häntä ulos.
Minuun ei vaikuta muiden mielipiteet. Oon Kytännyt . On omat suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei vaikuta muiden mielipiteet. Oon Kytännyt . On omat suosikkini.
näin on, kaikkien tulisi pitää omat suosikit, tilanne ei parane jos toisia mollaa.
tuotanto on ainoa joka tämän kauden pilasi totaalisesti. ei ikinä bb:tä virtasen johdolla!
Vierailija kirjoitti:
Kristian ja UliVili molemmat rumia (sekä ulkoisesti että sisäisesti) nuuskamuikkuspulsuja kuin riihipirut.
Missä Julian peruukki on? Eikö enää tarvitse pukeutua samoihin tamineisiin kuin eilen? Einö nyt tarvitse pukea merirosvoasuja päällimmäiseksi kuten viikkotehtävän ohjeistuksessa sanottiin? Noillahan on takit päällimmäisinä.
Kyllä tää tehtävä on nössö, sisälläkin saavat loinia ja käyttää keittiötä ym. Toivottavasti epäonnistuu.
Katsoin juuri YouTubesta kolme ekaa jaksoa vuoden 2012 BB:stä ja tuntui että niissä jaksoissa on jo ollut mielenkiintoa enemmän kuin koko tän vuoden BB:ssä yhteensä.
Ois kyl kova jos häätöuhalle joutuisi Krisse ja vaikka Vili. Asukkaat jos pelaavat niin Krisse tippuisi. Voisko hieman ketuttaa. Se olis koko bb kauden paras tvisti! Näin tuskin käy mutta ois kova. Melkein varma top kolme henkilö tippuisi tuolla tavalla 👌🏻
Minkä ikäisiä olette ketkä ylipäätään dissaatte asukkaita?
Voi että on sitten typerä ohjelma,,