Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on liian kiltti, ei onnistu viikkotehtävä, kun ei osaa komentaa.
Niin eikös olekin kummallista. Krisse onkin kiltti?!
Eikös hänen pitänyt nauttia komentelusta ja laiskottelusta?
Krisse on ollut koko ajan kiltti ja pelokas, ujo. Näin olen sanonut, enkä vieläkään lausuntoani muuta. Ei tarpeeksi luota itseensä, että uskaltaisi tehdä omia päätöksiä ja toimia niiden mukaan. Pelkää, että hänet leimataan, jos esim siivoaakin väärin. Sen takia ei ryhdy toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Roopea ( n. 20 v) ja Markoa yhdistää, kun ovat niin ystäviä?
Marko lienee pitkästi yli 30 vuotta, kun puhuu oppimisesta "vielä tässä iässä".: D .
Tiedoksi: ihminen oppii niin kauan kuin järki pelaa.
Onhan tuo Roopen jumaloiminen Markolta todella huvittavaa. Olisiko kannattanut joskus kurkistaa sieltä Säkylän p'e'r's'e'reiästä muuhun maailmaan niin näkisi, että Roope on gaypiirien tusinatavaraa, tuollaisia kiekuvia patsastelijoita mahtuu 100 tusinaan.
Mikä jumaloiminen? Hyviä ystäviä ovat. Sulla ei ilkeänä ihmisenä liene kovin paljoa kokemusta ystävyydestä.
Et ole vissiin kovin kauan elänyt, jos noin meinaat. Nimittäin annas kun täti paljastaa: ilkeillä ihmisillä on aina paljon ystäviä. Niitä riittää tunguksi saakka.
Kiltimmät sitten saa ystäviä vähemmän, jos ollenkaan.
N48
Olen muuten vanhempi kuin sinä. Elä vaan rauhassa niiden mielikuvitusystäviesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu nyt ulos.
Tämän viikon Artun äänestäjillä menee rahat hukkaan, asukkaat eivät tule äänestämään häntä ulos.
Sehän se onkin, kun ei jengi tunnu tajuavan tätä systeemiä.
Arttua, Joelia ja OP on ihan turha äänestää nyt, he ovat saaneet asukkailta vähiten nimeämispisteitä. Ei asukkaat tule niitä nytkään pois äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Ai kauhee, kyllä oot julma! No, sulle jää vähemmän käteen työkkärikorvauksesta ja bb-tuotanto nauraa matkalla pankkiin.
Täällä puhutaan tusinahomopojista ja kliseisistä homoista siihen malliin, että mahdatte itse olla varsin poikkeuksellisia heteroita jos oletatte, että tavisten pitäisi jotenkin poiketa massasta ollakseen "edustava" otos vähemmistöstä ja täten jotenkin hyväksyttävämpiä. Aikamoista 🤣
Arttua widuttaa rankasti kun pitää purkaa ja uusi lautta. Insinööris mies nyt suunnitella.
Valitti nukkumisesta valivali. Su Nivalaan.
Nyt on juntilla nice-päivä, kärsi elostelija kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan tusinahomopojista ja kliseisistä homoista siihen malliin, että mahdatte itse olla varsin poikkeuksellisia heteroita jos oletatte, että tavisten pitäisi jotenkin poiketa massasta ollakseen "edustava" otos vähemmistöstä ja täten jotenkin hyväksyttävämpiä. Aikamoista 🤣
BB 2019 ja pidin Kimmosta suurenmoinen ihminen ja homo. Kevinistä tykkäsin ja jompikumpi olisi saanut voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä Vilin miljonääriystävät (jotka häntä äänestää) on?
Niitä ole.
Ei se Vilikään kovin kummosia prosenttipyrskäyksiä ole saanut. Että aika tarkana saa miljönääriystävät olla, ettei vaan tulis hirveen paljon ylimääräisiä ääniä annettua. ;)
Eihän kukaan käskenyt lauttaa purkamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Roopea ( n. 20 v) ja Markoa yhdistää, kun ovat niin ystäviä?
Marko lienee pitkästi yli 30 vuotta, kun puhuu oppimisesta "vielä tässä iässä".: D .
Tiedoksi: ihminen oppii niin kauan kuin järki pelaa.
Onhan tuo Roopen jumaloiminen Markolta todella huvittavaa. Olisiko kannattanut joskus kurkistaa sieltä Säkylän p'e'r's'e'reiästä muuhun maailmaan niin näkisi, että Roope on gaypiirien tusinatavaraa, tuollaisia kiekuvia patsastelijoita mahtuu 100 tusinaan.
Mikä jumaloiminen? Hyviä ystäviä ovat. Sulla ei ilkeänä ihmisenä liene kovin paljoa kokemusta ystävyydestä.
Et ole vissiin kovin kauan elänyt, jos noin meinaat. Nimittäin annas kun täti paljastaa: ilkeillä ihmisillä on aina paljon ystäviä. Niitä riittää tunguksi saakka.
Kiltimmät sitten saa ystäviä vähemmän, jos ollenkaan.
N48
Olen muuten vanhempi kuin sinä. Elä vaan rauhassa niiden mielikuvitusystäviesi kanssa.
Eipä yllätä, että boomer ymmärsi väärin.
Vierailija kirjoitti:
HAHHAAA, juntilla paloi hermo, nyt poltan körssin.
Kauaa ei kellään vastaavasti heikolla nynnynistireppanalla riippuvuushorkassaan täristessään hermo kestä, eikä kerta kaikkiaan normaali elo tai mikään suju/onnistu ollenkaan ilman hermomyrkkyään. Säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB 2019 ja pidin Kimmosta suurenmoinen ihminen ja homo. Kevinistä tykkäsin ja jompikumpi olisi saanut voittaa.
Ei nyt sekoiteta. Kevin ei ole homo. Useita kertoja kertoi olevansa muun sukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt me ollaan heteroita kaikki?
Yllätyskäänne ns. twisti: ei kaikki homotkaan siedä kliseisiä kiljuvia homoja.
Vierailija kirjoitti:
Keitä nämä Vilin miljonääriystävät (jotka häntä äänestää) on?
Hänen firmansa äänestää häntä. Joku 20k voisi jopa varmistaa voiton Vilille ja tappiota ei käytännössä tule ollenkaan voittorahojen ja hyvän mainoksen takia. Itse laitoin vedonlyönnissä Vilille tuon takia 10e, kerroinkin oli 30 joten kyllä tässä voi tehdä ihan ok rahat vitut*kseen jos tuo voittaakin.
Mulla on ikävä Markon tupakkayskää.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa, kun Marko sanoi eilen, että Krisse aina käskytti, että tee tuo ja laita tämä, eikä osannut KOSKAAN sanoa, että tekisitkö tai laittaisitko. Nyt kun olen katsellut Krissen merirosvokapteenin roolia, niin eihän Krisse edes osaa käskyttää, vaan on monta kertaa sanonut jo kiltisti, että voitsitko tehdä ja laittaisitko ja äsken Vilillekin, että haluatko tehdä tuon. Eihän Krisseltä oikein meinaa onnistua tehtävän varjollakaan se käytös mistä Marko häntä eilen moitti.
Markoa nyt vaan ärsyttää nainen, jolla on omia mielipiteitä. Toisella palstalla joku kirjoitti Markon olevan tällainen myös siviilissä.
Ei yllätä yhtään. Ehkä tuo oli syy avioeroonkin. Toisaalta MArkohan kyllä sanoi pettäneensä aiemmissa suhteissaan, että tiedä häntä.
Krisse on mun lemppari, mutta voisi olla kuin aito kipparikapteeni, ärhäkkä ja komenteleva eikä lälly.
Onko kommentoijilla itsellään niin paha olo, että kirjoitetaan kilpailijoista niin rumasti. Siltä näin lukijasta tuntuu, kun noita tekstejä lukee. Miksi arvella, arvostella ja olettaa heidän talon ulkopuoleista elämää, ulkonäköä yms. Onko nämä kommentoijat niin keskenkasvuista porukkaa? Voihan näitä fiksumminkin kommentoida ja muistakaamme, että bb on peliä ja se on sallittua.
näin on, ilkeittein lähellä kannattaa olla muuten voi saada osumia.
sun tzun sanonta, pidä ystävät lähellä, vihamiehet vielä lähempänä pitää paikkansa.