Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Täällä yksi jolke Krisse oli aluksi suosikki, mutta nykyään ei enää. En nyt Krisseä itseään inhoa vieläkään mutta osa hänen faneistaan on niin ilkeitä muita asukkaita kohtaan että haluaisin Krissen ulos talosta juuri sen vuoksi. Tykkään kaikista asukkaista ja on surullista lukea ilkeyksiä heitä kohtaan. Luulen että se vähenisi radikaalisti jos Krisse lähtisi.
Tiätkö yhtälailla ja enemmänkin se toimii vielä toisin päin. Ihmisille nousee puolustusreaktio kun yhtä asukasta solvataan ja mustamaalataan syyttä! Kyllä nuo Krissen ” vihaajat” saa touhullaan vaan enemmän huomiota kohdistettua Kristiinaan.
Kerrotko mulle muuten vielä, että mistä olet voinut päätellä, että ne muille asukkaille ilkeilijät on Krissen faneja?!
Tuo yksi trollihan ainakin täällä vaihtelee rooliaan vihaajasta ylimaireaksi faniksi!Helppo päätellä ketkä on fanaattisia Krissefaneja kirjoitustyylistä ja haukkumasanoista mitä käyttävät. Ovat kirjoittaneet ylistysviestejä Krissestä ja haukkuneet jotain toista asukasta samassa viestissä käyttämällä samoja nimityksiä. Krissen fanaattisimmat fanit ovat heittämällä ilkeimpiä kommentoijia täällä, mikä on sääli koska Krisse tuskin itse arvostaa ilkeilijöitä. Tämä ei siis koske kaikkia Krissefaneja, siis vain niitä fanaatikkoja.
-eri-
Täällä on kyllä jollain ollut ihan missiona luoda kuva joistain fanaattisista faneista.
Mä en ole sellaisiin törmännyt, mutta esim. mua on hyvin usein sellaiseksi syytelty!
Onhan sekin keino saada se inhokkinsa huonoon valoon. Hullut fanit= hullu asukas tyyliin?!
Ymmällään kirjoitti:
Miksi Vili on vielä talossa?
Koska hän on komea särmä mies ja monien suosikki :) Itsekin sorruin tuhlaamaan rahojani häneen, vaikka olin pyhästi päättänyt etten äänestä ketään. Halusin häntä vielä katsella talossa.
Vierailija kirjoitti:
Annan ääniä kerrankin Paulalle.
Älä suotta Paula ei tule ikinä voittamaan BB :tä muutenkaan Krissen ulos haluavilla on tuhannen taalan paikka saada Krisse ulos äänestämällä Krisseä tai Joppea (niin ikävältä kun se tuntuukin) Asukkaat häätävät taatusti Kristiinan ja Jopen voitto on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on liian kiltti, ei onnistu viikkotehtävä, kun ei osaa komentaa.
Niin eikös olekin kummallista. Krisse onkin kiltti?!
Eikös hänen pitänyt nauttia komentelusta ja laiskottelusta?
Miksi ihmeessä nuo laittaa raskasta puutavaraa tuon lautan päälle? Ja Arttu hyppii päällä niin, että pulloja hajoaa...
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että olispa hauska keskustella tästä viikkotehtävästä ihan hyvässä hengessä. Mutta ei sitten. Näkemiin.
Uskon ja toivon palstan siistityvän, mikäli Krisse lähtee sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vili komein hyvä kroppainen ja siisti tukka kammattuna tällaista haluan katsella bb loputtua tv ohjelmissa ilman myötähäpeää. Silmänruokaa
kertavilkaisulla maha täynnä, sillä edellytyksellä ettei avaa suutaan.
Minulla mennyt maku Kristianiin, mikä ihme on että hänen on Viliä niin haukuttava. Onko hän kateellinen toisen komeudelle?? Vili on ainoa todellinen alfauros tuossa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa Kristiinan laiskuudesta tarkoitettu talon sisällä.Olkoot insinööri hienoa,mutta voisi joskus osallistua vaikka keittiön siivoamiseen.
Kristiina imuroi kun pojat ei uskaltaneet imuriin koskea. Joppekin otti mopin hyppysiin. Imuroiko Marko sitten su pikku jämät. Lähtö tuli.
Joppe sanonut Viliä pelleksi ja p...ksi. tosin takana päin ei etupäin. Se on pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi pidin Kristiinasta.Ei ole haukkunnut muita selän takana samalla tavalla kun kylppäri porukka.Siitä en pidä miten laiska hän on.Siinä Marko oli oikeassa.Silti toivon ,että Vili ei ole finaalissa.
Ei oo laiska kun on jo ammatti ja opiskelupaikka sähköinsssi. Markon tulot pienemmät ku Kristiinan. En sanois laiskaksi.
Ei kiinnosta sen siviilielämä pätkääkään, täällä arvioidaan taloelämää. Miten osallistuu yhteisiin askareisiin , se kertoo siitä, miten kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä. Mikään vapaamatkustaja, joka on jättänyt kuopan haisevaan sänkyynsä ei ansaitse voittoa.
Arvioi sitten realistisesti! Arvioi mm. sitä miten puhuu toisille, tai heidän selän takanaan.
Nyt et ole objektiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla mennyt maku Kristianiin, mikä ihme on että hänen on Viliä niin haukuttava. Onko hän kateellinen toisen komeudelle?? Vili on ainoa todellinen alfauros tuossa talossa.
Tosin on Artussakin sen verran alfaa, että hänellä on varaa antaa Vilille tunnustusta.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on liian kiltti, ei onnistu viikkotehtävä, kun ei osaa komentaa.
Krisse ei osaa eläytyä tehtävään.
Hän oli ihan yhtä surkea traumamysteerissä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa Kristiinan laiskuudesta tarkoitettu talon sisällä.Olkoot insinööri hienoa,mutta voisi joskus osallistua vaikka keittiön siivoamiseen.
No millä tavalla ne muut siihen osallistuu?! Jos tämä on se laiskuuden kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Ymmällään kirjoitti:
Miksi Vili on vielä talossa?
Koska hän on komea särmä mies ja monien suosikki :) Itsekin sorruin tuhlaamaan rahojani häneen, vaikka olin pyhästi päättänyt etten äänestä ketään. Halusin häntä vielä katsella talossa.
Ehkä kaunis katsella, mutta melkoisen tuulellakäypä tuntuu olevan. Ei paljon huvittaisi olla vaikka tuollaisen miehen alaisena työpaikalla.
Ellei sitten ole joku vedonlyöntitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä meidän pikku Kristiinako, ei hän läyhää, ei Samin kakkaraidoista pöntössä koko kansan edessä, ei missään nimessä ole ilkeä, eikä halua nolata ketään. Suoraselkäisesti sanoo suoraan face to face.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että olispa hauska keskustella tästä viikkotehtävästä ihan hyvässä hengessä. Mutta ei sitten. Näkemiin.
Uskon ja toivon palstan siistityvän, mikäli Krisse lähtee sunnuntaina.
Tämän takia annan ääniä Krisselle. Krisse on ihan OK eikä mua haittaisi että hän olisi finaalissa mutta nuo hänen hullut faninsa (ja toisaalta myös Krissen inhoajat) ovat pilanneet tän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei näin. Komentaa eka OP:n hakemaan postia mutta hän kieltäytyy joten valitsee sitten Jopen.
No mitäpä Krisse voi tehdä? OP:han tuossa teki väärin kun ei noudattanut " kapteeenin jokaista käskyä tulee noudattaa"
OP on vaan päättänyt saada Krisse huonoon valoon kapteenina, kaunainen Krisselle kun on.
Sairasta tuo jankutus, että kaikki ovat kaunaisia tai kateellisia Krisselle niin asukkaat, kuin katsojatkin.Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mitään perusteluja ei pystytä tietenkään esittämään, kun elää jossain harhamaailmassa.Tosin täällä varmaan riehuvat provoilemassa myös Krissen läheiset.Kehtaattekin.
No mutta kun OP ihan selvästi on! Eihän tuossa puhuttu mitään, että KAIKKI on. Niin joo, mutta OP kuulukin ilmeisesti niihin, joita ei saakaan kritisoida?!
Kovasti olen miettinyt tätä kummallista krisse-kaunaa, johon Roope, Ella, Marko ja vissiin Paula ja OP:kin hirttäytyvät. Että mikä tässä tavanomaisessa nuoressa naisessa niin ärsyttää, kun näin katsojana Krisse ei pahemmin ole kiinnostanut koko aikana? Että mikä siinä hiertää? Olen päätynyt siihen, että Krisse on se helpoin kohde - se todellinen kohde, se todellinen kritiikin kohde, se todellinen kilpailija on tietenkin koko ajan ollut kaksikko Joel&Arttu. Muut asukkaat ovat koko kauden silmiinpistävästi varoneet suoraan kritisoimasta tätä kaksikkoa, jopa varoneet antaa häätöpisteitä. Ehkä juuret tähän varomiseen juontaa jo alkuviikkojen kahtiajaosta, talo jäi voimakkaasti Artun ja Joelin reviiriksi, jonne he nihkeästi hyväksyi uusia ihmisiä. Tämän sai kokea niin Roope ja Marko kuin Paula ja OP:kin.
Mutta Krisse, josta niin OP kuin Roope ja Paulakin sai jo mökkiajalta sopivan, itketettävän syntipukin, solahtikin nätisti ja näennäisen vaivattomasti isäntäkaksikon suojelukseen ja suosioon. Ja tästä ei nämä tyypit ole päässeet yli. Markokin jaksoi useasti sanoa, kuinka nihkeästi Joel&Arttu hänet otti vastaan ja kuinka mustasukkainen Arttu oli Joelista, jos Joel alkoi liikaa viihtymään Markon seurassa. Samanhan sai kokea OP ensin, ja antoi Artulle pisteitä, jotta Joel 'vapautuu'. Kun tämä ei onnistunut, OP muutti taktiikkaa hieman ja siirtyi liehittelemään enemmän Arttua. Ja viime viikothan hän on Krissen kanssa kilpaa taistellut Artun huomiosta.
Eli Paula ja OP arvioi Krissen 'ei miksikään', tapetiksi, yhdeksi pois heti viskattavaksi asukkaaksi, hivenen ärsytttäväksi ja tärkeileväksi, mutta vaarattomaksi ja tylsäksi tyypiksi. Ja sitten se prkele solahtikin niin nopeasti strategisesti hyville paikoille, Joelin ja Artun kainaloon (noin kuvaannollisesti), jonne niin OP kuin Paulakin olisi niin kovin mieluusti myös solahtanut. Mökkiyhteyden hokeminen on ollut naurettavaa, kun molemmat ovat inhonneet ja pommittaneet itse mökkiläisiä, Krisseä ja Samia - ja niin OP:n kuin Paulankin yksi iso haave on olla mökkiläisistä pisimmällä eli vaikka jos voittoa ei itselle tulisikaan, niin ainakaan kukaan muu mökkiläinen ei saa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonnpa juuri Krisselle 20 ääntä, alkaa niin läikkyä yli tämä maanisten ja yksisilmäisten Krisse-fanien kansanliike. Se kääntyy vain Krisseä vastaan pitkässä juoksussa, hullut fanit pilaa ideolinsa mahdollisuudet voittoon, koska aletaan jo äänestää faneja vastaan eikä asukasta vastaan, kuten minä äsken tein.
Täällä yksi jolke Krisse oli aluksi suosikki, mutta nykyään ei enää. En nyt Krisseä itseään inhoa vieläkään mutta osa hänen faneistaan on niin ilkeitä muita asukkaita kohtaan että haluaisin Krissen ulos talosta juuri sen vuoksi. Tykkään kaikista asukkaista ja on surullista lukea ilkeyksiä heitä kohtaan. Luulen että se vähenisi radikaalisti jos Krisse lähtisi.
Omia suosikkejani ovat edelleen Joel ja Krisse, mutta monista muistakin tykkään (OP, Marko, Julia) enkä ketään vihaa. Tämmöisenä ihan rauhallisena fanittajana, joita uskon Kristiinankin faneista olevan ainakin 90 prosenttia, ottaa kyllä päähän tämä sometrollailu. Välillä en tiedä, onko kyseessä oikeasti sekopäiset fanit vai puhdas trollikampanja puhumattakaan siitä, kuinka moni (kenties vain muutama?) ihminen sitä tälläkin palstalla viljelee.
Itse yritän katsoa kisaajia ihan vain omasta näkövinkkelistä ja jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa. Toki esimerkiksi tällä palstalla olisi kiva lukea kunnon asiallisia kommentteja (kritiikki mukaan lukien), onneksi sitäkin osa vielä harrastaa. Siihen en oikein usko, että Krissen putoaminen tämän keskustelun pelastaisi. Ennen Ellan lähtöä Kristiina sai lähes pelkästään positiivista kommenttia, ja vaihtelevan törkeät "EetuElla" viestit täyttivät palstaa. Ellan putoamisen jälkeen palstan henki vaihtui yhdessä yössä sekopäiseksi. Jos Kristiina seuraavaksi lähtee, seuraava joukkolynkattava voi hyvinkin löytyä joukosta Paula, Arttu, Vili tai Julia.
Joel: 'Vaikka talossa olisi seitsemän viliä, niin kyllä tämä kaksi viikkoa nyt jaksaa'.
(Markon lähtö harmitti, kun Jopen mielestä olivat vasta viimeisinä viikkoina lähentyneet kunnolla, 'myöhäinen sytytys', ja oli toivonut 'jonkun uuden' häätöä)