Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
9101/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin aviomies on jättänyt avioerohakemuksen Satakunnan käräjäoikeuteen perjantaina. Lähde IS. Käräjäoikeus vahvistaa asian.

Nyt naurattaa!!!

Vierailija
9102/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla, että Sinin yölliset pk-käynnit liittyi johonkin muuhun. Ehkä on ollut vain tunnemyrsky päällä ja saanut jutella psykolohin kanssa. Ehkä Sini tunsi yöllä huonoa omatuntoa siitä miten käyttäytyi Minnaa kohtaan tai siitä miltä nukkuminen Artun kainalossa on näyttänyt ulkopuolelle (onko mies suuttunut, tms. tätä miettinyt aiemminkin). Ja nyt kun oli ensimmäinen häätö ja porukasta lähti yksi, se saattoi laittaa tunteet pintaan. Pelko ulkomaailmaa kohtaan, oma poistuminen, kuplan puhkeaminen.

Tää on paljon mahdollista. Yllättävän vakava Sini oli kun Minna oli lähtenyt, oisko voinu omatunto kolkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9103/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suht mielenkiintoista, että juuri Niko loi jossain vainoharhoissaan päässään Minnasta sellaisen kuvan, että hän olisi jokin yltiökonservatiivinen ras isti. Luulisi että Niko jos kuka ymmärtäisi, että ihmiseen tutustutaan ensin ja sitten vasta ruvetaan kritisoimaan. Kun hän nyt vaan jotenkin "näki", että Minna haluaisi orjuuden "takaisin". Kai Niko nyt kuitenkin kaikesta kaiken tietävänä tietää sen, että suomalaiset ovat olleet orjia eikä orjuuttajia? Ja että orjuus on nykymaailmassakin erittäin läsnä, mutta ei suinkaan länsimaissa vaan lähempänä Nikon synnyinmaata, ja sieltä se ei luultavasti tule koskaan katoamaankaan? 

Totuus tulee ilmi Nikon syntyperästä. Ottakaa selvää mitä soopaa heille kerrotaan lännestä (joka kattaa oikeasti kaikki Euroopan maat mukaan). Ihan samanlaisesti siellä tehdää kuin Kiinassa tai Pohjois-Koreassa. Rahat aseisiin ja jne..

Omituista Nikossa on se, että hän on asunut käytännössä koko elämänsä Suomessa, mutta silti puhuu ja käyttäytyy kuin olisi vasta maahan muualta muuttanut ja tuntisi paremmin ne lähtömaansa olot.

Nikohan on siis tullut Suomeen kolmevuotiaana joten ei taatusti muista mitään ajalta jonka asui synnyinmaassaan eli kaikki mitä hän siitä muille kertoo on hänelle itsellekin joku muu kertonut eikä hänen omaa kokemustaan.

Minua ihmetyttää jo tuo aksentti. Joko hän liioittelee tahallaan tai sitten kielipää on umpiluuta, kun ei 22 vuodessa opi puhumaan suomea.

Vaasassa asinut lapsuuden, niin ehkä puhunut paljon myös ruotsia? Kertoihan hän, että isä opettanut Suomessa ruotsia. Kuitenkin kotona on saanut puhua vaan suomea, eivätkä varmaan vanhemmatkaan ole osanneet kunnolla korjata niin miten siinä oppii?

Vierailija
9104/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiinko Sini yöllä päiväkirjahuoneeseen Big brotherin toimesta, vai menikö itse koputtelemaan ovelle? Aika iso ero siinä, mitä siellä on juteltu. 

Vierailija
9105/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kristiinalla on aina tuo laastari nenässä?

Vierailija
9106/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että Sini osaa esittää milloin mitäkin tunnetilaa.

Vierailija
9107/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miksi pitää arvailla toisten ikiä?

Vierailija
9108/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sanoilla voisi kuvailla ilmiötä, jossa joku halutaan väkisin nähdä kiusattuna, vaikka hän ei itse koe niin? Käänteiskiusaamista? Onkohan vastaavaa katsojareaktiota tapahtunut aiemmilla tai muiden maiden kausilla?

Kiusattu olisi varmaan eri mieltä, jos näkisi mitä ja miten hänestä on läyhätty. Katsojat näkee lähes kaiken.

Vierailija
9109/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä Katista yhtään, hänessä on jotain tosi kieroa.

Jep. Olen aikoinani asunut Vaasassa ja Seinäjoella ja muistuttaa tosi paljon siellä asuvia ihmisiä. Se on vain tuollainen asioiden toteaja, tarkkailee hirveästi muita ihmisiä ja heidän käytöstään, suorastaan tuijottaa. Sitten juoruaa selän takana. Monelle pohjalaiselle tyypillistä käytöstä

Vierailija
9110/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnahan heittää tuolla sarkastista läppää Markon ja Roopen kans :D

Vierailija
9111/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnasta tulee taas ryhmän inhokki.

Siinä on vain jotain, mitä ei toiset jaksa. Jotain esiitymistä se on.

No sitenhän sahaa omaan nilkkaansa, jos esittää jotain roolia möksällä. Toivottavasti nyt tajuaisi itsekkin, että olemalla oma itsensä riittää oikein hyvin. 

Niin, sehän se ihanne olisi. Mutta jos sut on jätetty vähän ryhmän ulkopuolelle, kun oot ollut oma itsesi, sit saat uuden mahdollisuuden menemällä toiseen ryhmään, niin monikohan tuossa tilanteessa olisi täysin oma itsensä.

Mutta toivon, että Minna pian voisi olla.

Mitä muuten mietitte siitä, millaisen asetelman se antaa tähän ryhmäjakoon, että nythän mökkiäiset muodostavat jotain käsityksiä talon asukkaista Minnan kertoman mukaan.

Vierailija
9112/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsetteko BB-keskustelussa kokonaisuutena mitään epäilyttävää tai absurdia?

Vierailija
9113/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, Jarkko on laittanut eron vireille!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006635172.html

Vierailija
9114/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuttiinko Sini yöllä päiväkirjahuoneeseen Big brotherin toimesta, vai menikö itse koputtelemaan ovelle? Aika iso ero siinä, mitä siellä on juteltu. 

Sekäettä. Ensin muistaakseni kutsuttiin pk-huoneeseen, kävi siellä ja myöhemmin lähti sängystä ryminällä mikin mukaansa repäisten ja kohta kuului pk-summeri.

Vierailija
9115/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne sen eron on sille kertoneet. Ihan sama kutsittiinko vai menikö itse.

Vierailija
9116/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnahan on hyvä hahmo tässä. On niin erilainen että ärsyttää muita ja kuitenkin vaan hyväntahtoinen, kiltti ja reilu tyyppi. Testataan muiden suvaitsevaisuutta.

Erilaisuus ei saa ärsyttää. Se, jota se ärsyttää omaa asennevamman ja hänen on syytä hävetä ja muuttua.

Vierailija
9117/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä että Sini osaa esittää milloin mitäkin tunnetilaa.

Minä en.

Vierailija
9118/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ketä Minna sanoi sekatyöläiseksi?

Markoa

Vierailija
9119/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sanoilla voisi kuvailla ilmiötä, jossa joku halutaan väkisin nähdä kiusattuna, vaikka hän ei itse koe niin? Käänteiskiusaamista? Onkohan vastaavaa katsojareaktiota tapahtunut aiemmilla tai muiden maiden kausilla?

Kiusattu olisi varmaan eri mieltä, jos näkisi mitä ja miten hänestä on läyhätty. Katsojat näkee lähes kaiken.

Tuskin, kun en minäkään näe kiusaamista, vaikka olen katsonut aktiivisesti. Jotain joukkopsykoosia se on. Liioitellaan ja kärjistellään asioita. Kuvitellaan, että kiusaamista tapahtuu, koska kaikki muutkin sanovat niin.

Vierailija
9120/104451 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muutama komee temptation mies sinne vokottelemaan naisia ja vähän alkoholia kehiin niin katsotaanpa löytyykö ketään parisuhteessa olevaa, joka lankeaa... Yleensäkin on yhdentekevää, jos näissä tositv-ohjelmissa p..eskellaan, mutta nyt tämä olisi niin toivottavaa yhdeltä osin. Kiusaajille kun en toivo mitään hyvää. Itse olen työkykyni täysin menettänyt kiusaamisen johdosta, joten kiusaajat ei saa minulta mitään armoa. 

Ketju on lukittu.