Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
–Mun pointti on se, et jos sulla on pieniäkin tunteita suntiota kohtaan, ni sit me ei voida halailla, Sini totesi Artulle.
Aika erikoista puhetta naimisissa olevalta naiselta, joka itse änkeää Artun lusikkaan ja sukuelinten läheisyyteen.
Tämän saman meinasin IL erouutisesta luettuani tänne kopsata.
Sini sanoi tosiaan Artulle, että jos tällä on pieniäkin tunteita toista kohtaan niin halailu muiden kanssa ei ole ok.
Mitä se siis kertoo hänen todellisista tunteista omaa miestään kohtaan että vehtaa öisin peiton alla toisen miehen kanssa...
Tuskin lähtee vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista Sinille. Viikossa koko elämä romukoppaan, koko valtakunnan maine kiusaajana ja hiivapesäkkeenä.
Karma iski kovempaa kuin uskoinkaan =D
Huuteleeko täällä joku Sinille hävinnyt kriminaali? Jatkuvaa Sini sitä, Sini tätä. Talossa ja mökillä on myös muita kilpailijoita.
Moi Sinin sukulainen! BB:n historiassa ei ole ollut kuvottavampaa kilpailijaa kuin Sini, joka on ihan itse sössinyt elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Minnasta aiemmin, mutta eilisillan jälkeen fiilikset laski, koska tulee tunne, että Minna yrittää esittää jotain muuta kuin on. Minnan pitäisi ymmärtää, että voi olla itsevarma myös sellaisena kuin on, eikä tarvitse muuttaa perusluonnettaan. Ei tarvitse pelata pelejä, ei tarvitse esittää räväkkää äijää, jolla räväkät vitsit, ei tarvitse tehdä räppiliikkeitä, yms.
Ihmisten pitää antaa tehdä virheitä ja kokeilla joskus huonoja ja toimimattomia keinoja, ennen kuin löytää itsensä.
Milloin se päivätehtävä alkaa? Tietääkö joku miten alkoivat viime vuonna? Pitäis mennä asioille mutta haluaisin nähdä viikkotehtävän alun ennen sitä.
Saako nuo talolaiset olla ikinä ulkona tupakkataukoa pidempään ?
Eikä niitäkään taida olla kovin usein ?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Minnasta aiemmin, mutta eilisillan jälkeen fiilikset laski, koska tulee tunne, että Minna yrittää esittää jotain muuta kuin on. Minnan pitäisi ymmärtää, että voi olla itsevarma myös sellaisena kuin on, eikä tarvitse muuttaa perusluonnettaan. Ei tarvitse pelata pelejä, ei tarvitse esittää räväkkää äijää, jolla räväkät vitsit, ei tarvitse tehdä räppiliikkeitä, yms.
Sellainen less is more, kannattaisi nyt Minnan muistaa. Puheripuli on aika hassukin nyt mutta riippuu tietysti puheenaiheesta. Jos ei koko ajan puhu itsestään niin ok.
Nini siis mitä se Sini siellä pk huoneessa ramppas? Voiko joku nyt kertoa
Sini puhui aiemmin että tulee keskusteluja miehensä kanssa talosta poistuttua.
No tulee vaan muutto jonnekin muualle. Taisi mennä ukko ja työt.
Sinihän on voinut lähteä bb-taloon salaa mieheltään tai vastoin miehensä tahtoa. Mies päätti toimia.
Vierailija kirjoitti:
Nini siis mitä se Sini siellä pk huoneessa ramppas? Voiko joku nyt kertoa
Eihän ne niistä päiväkirjahuoneen keskusteluista saa puhua . Mutta palstan mukaan oli yöllä käynyt pari kertaa ja itkenyt tultuaan pois ( ainakin toisella kertaa)
Vierailija kirjoitti:
Muutoin kyllä, mutta tuolla talossa ideana on myös ollut se, että jokainen joutuu väistämättä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle tekemään asioita joita ei normaalisti tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Rankka älyllinen ponnistelu vaatii vastapainoksi rankaa älyvapaata irtiottoa :) Itsekin kauhistelen, että miksi minua oikeasti kiinnostaa tuollainen ohjelma. Ja tosiaan, oppiihan tuossa jotain sosiaalisuudesta, ainakin siitä minkälainen en halua olla.
Miksi BB:n katsomista pidetään älyvapaana?
No okei, suurin osa kommenteista antaa kyllä meistä katsojista sen kuvan, ettei asioita juuri älyllisesti analysoida, vaan mielipiteet muodostetaan laumasieluisella intuitiolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinihän on voinut lähteä bb-taloon salaa mieheltään tai vastoin miehensä tahtoa. Mies päätti toimia.
Kertoi jossain keskustelussa kyllä päinvastaista. Että itse mietti voiko lähteä, ja mies kannusti.
Marko ihan fiiliksissä Ellasta :D
Eiks ketään teistä ihmetytä, miten avoimesti "Sinikka" eilen tupakkipaikall aavautui miehensä exästä, ja väleistään exään, ja miehensä lapsiin? Siis se avautuminen oli kiusallista katsojankin kannalta, koska jokainenhan tietää, että julkinen herjaaminen on kiellettyä. Ja sen tunnusmerkistöt taisivat täyttyä eilen tupakkipaikalla Sinikan puheissa? Ihmettelepä, ellei tuosta tule seuraamuksia.
Odotan hetkeä kun Roope tajuaa kenestä Ellasta Minna puhuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä ihmispoloiset, tehkää nyt elämällännen jotain hiukan järkevämpää kuin vaan tuijotatte illat ja yöt tätä TÄYSIN ÄLYVAPAATA OHJELMAA.
T. Lyyli-täti
Mutta täähän on hurjan mielenkiintoista miten ihmiset käyttäytyy missäkin tilanteessa!
Mikä olis järkevämpää?
Järkevämpää voisi olla esim. kirjojen (erityisesti tietopuolisten) lukeminen, niin tulisit sinäkin hiukan fiksummaksi ja tämmöiset BB:t ja niiden väki alkaisi tuntuä aivan idioottimaisilta.
Juu, ikinä ei ole pahitteeksi sivistää itseään kirjoja lukemalla, mutta mielestäni uteliaisuus kaikkea mahdollista kohtaan ei kyllä ihmistä tyhmennäkään.
Se mikä tässä bb:ssä on mm. hienoa on se, että nimenomaan sitä ajattelee miten idioottimaisia jotkut ihmiset ovat ja ajan kuluessa alkaa löytämäänkin niistä jotain pientä järkeä tai ainakin pystyy ymmärtämään heidän maailmankuvaansa ja sitä kautta voi miettiä oman elämänsä ihmisiä ja omaa käytöstään erilaisissa tilanteissa ja olla tietoisempi kaikesta.
Saakohan Sini eron jälkeen sen sossualtaan?
Mökkiläisetkin huomaa minnan feikkiýden.
Ihmettelevät myös miksi se jatkuvasti puhuu ulkomaailmaan, vaikka se on kiellettyä.
Ei olisi Sinin kannattanut kiusata Minnaa.