Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ylikseltä poimittua:
SININ MIES ON ILMOITTANUT BIG BROTHERILLE ESITTÄVÄNSÄ VAATIMUKSEN SININ POISTOON TALOSTA, KOSKA HÄN AJAA HEIDÄT VARARIKKOON, ASETTAA HUONOON VALOON, MAHDOLLISEN KONKURSSIN PARTAALLE JOUTUMISEN VUOKSI HÄN VAATIMUKSESSA PYYTÄÄ SININ VÄLITÖNTÄ POISTOA TALOSTA. SININ TULEE ALLEKIRJOITTAA PAPERIT JOTTA HÄNET PÄÄSESTÄÄN POIS TALOSTA
Lähdekritiikkiä kannattaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista Sinille. Viikossa koko elämä romukoppaan, koko valtakunnan maine kiusaajana ja hiivapesäkkeenä.
Karma iski kovempaa kuin uskoinkaan =D
Huuteleeko täällä joku Sinille hävinnyt kriminaali? Jatkuvaa Sini sitä, Sini tätä. Talossa ja mökillä on myös muita kilpailijoita.
Moi Sinin sukulainen! BB:n historiassa ei ole ollut kuvottavampaa kilpailijaa kuin Sini, joka on ihan itse sössinyt elämänsä.
Totta! Sini on oksettavin Suomi BB-osallistuja ikinä. Karma toimii näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntui että MInna oli eilen jossain psykoosissa. Varmaan jännitti ainakin ihan älyttömästi ja se purkautui tollasena äärimmäisenä itsevarmuutena :D
Minulla on itntroverttinä samaa jännittävissä tilanteissa. Itse olen epäillyt sitä jonkinlaiseksi dissosiaatioksi, sama mekanismi kuin sivupersoonahäiriössä. Muutun jännittävään työpalaveriin mennessä kuin toiseksi ihmiseksi ja olen sen jälkeen ihan että mitä veetä taas tapahtui. Joudun tuon takia koko ajan "pulaan" koska ihmiset saa minusta väärän käsityksen ja ovat tunkemassa tehtäviin joita en halua ja joihin minulla ei ole todellisuudessa riittävästi munaa.
Vierailija kirjoitti:
Minna on kypsä ihminen ja katsoo toisten ilkeyksiä läpi sormien. Ja kristilliseen tapaan puhuu toisista pelkkää hyvää. Arvostan tätä.
tekopyhä jeesustelija ja kaikenlisäksi leuhka.
Huomasi eilisistäkin puheista kun hänestä katsojat haluavat nähdä häntä, ajattelee olevansa kovinkin mielenkiintoinen kun on "humppaava suntio". Aivan kun olisi keksinbyt itselleen jonkun hahmon, ja kuvittelee olevansa toooodella persoonallinen.
Sinin mies hakee eroa!!!! https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006635172.html
Siitäs sai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä Minna sanoi sekatyöläiseksi?
Joelia.
mikä Joelin koulutus ja työ??
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä, miksi ihmeessä big brother olisi kertonut erosta keskellä yötä? Siis herättänyt Sinin keskellä yötä unesta tuon kertoakseen. Ei siinä ole mitään järkeä? Kun olisi voinut kertoa vaikka aikaisin aamulla tms.
Onkohan Sinin mies tai muu läheinen joutunut viharikoksen uhriksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei Sini tiedä tästä asiasta mitään, sanoi vielä n. tunti sitten, että hän ei ole sinkku ja puhui miehestään.
Eross aon se pakollinen harkinta-aika, joten ei voi olla vielä sinkku, edes vaikka haluaisi.
Meniskö nyt teksti läpi kirjoitti:
N. iko veti kierroksia yöllä siitä, kun Minna ei ottanut katsekontaktia häneen tai jutellut hänelle. Heti syytti ma/muv.. astaiseksi! Ja varsinkin, kun kuuli Minnan olevan kons.erva.tiivi. ivi! Onpa typ.. erä jätkä tää Niko, kun luulee et kon.ser.vatiivi tarkoittaa mä-m. u-vast. aista ihmistä! Minnan kohdalla se tarkoittaa lähinnä us.konn. Olli. suutta se kon.ser.vatiivi. vius. Niin tyypillinen ma-. mu, kun jos ei heihin heti kiinnitä huomiota, niin ollaan sitten niin razissttzsteja, niin razizsttteja... Ei uskoisi, että Her. ra on asunut täällä 3-vuotiaasta asti.Toivottavasti N. iko lentää talosta kuin leppäkeihäs, ei jakaa tollasta uh.r.iutujaa katsella.
Täsmälleen ajatukseni...
Vierailija kirjoitti:
En vain ymmärrä, miksi ihmeessä big brother olisi kertonut erosta keskellä yötä? Siis herättänyt Sinin keskellä yötä unesta tuon kertoakseen. Ei siinä ole mitään järkeä? Kun olisi voinut kertoa vaikka aikaisin aamulla tms.
Eivät halunneet enää yhtäkään yötä katsella kun Sini kihnuttaa Artun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Siniä on kiusattu paljon enemmän kuin Minnaa. Luultavasti myös rikoksia, kuten kunnianloukkauksia on tapahtunut.
Asiahan on niin että se loukkaaja on tositv ohjelmassa ja loukattu ei ole. Sen mistä on kyse voit käydä lukemassa seiskan tai iltapäivälehtien nettisivuilta.
Minä jossain jo sanoin, että saa nähdä jaksaako Minna pitää hiukset piilossa koko ajan jos pysyy tuolla kauan.
Ei siinä mitään, mutta alussa piti oikein esitelmän miten hän jossain elämäntilanteessa teki päätöksen, että peittää hiuksensa.
Liittyi jotenkin uskonnolliseen vakaumuksen, en nyt muista miten sen muotoili.
Nyt kuitenkin hiukset ovat jo olleet esillä ja meikkiäkin. Tulee vaan mieleen oliko sittenkään niin vakaumuksellinen päätös kuitenkaan.
Ihmisellä on oikeus muuttua ja muuttaa mielipidettään, mutta vie hiukan pohjaa ihmisen uskottavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ylikseltä poimittua:
SININ MIES ON ILMOITTANUT BIG BROTHERILLE ESITTÄVÄNSÄ VAATIMUKSEN SININ POISTOON TALOSTA, KOSKA HÄN AJAA HEIDÄT VARARIKKOON, ASETTAA HUONOON VALOON, MAHDOLLISEN KONKURSSIN PARTAALLE JOUTUMISEN VUOKSI HÄN VAATIMUKSESSA PYYTÄÄ SININ VÄLITÖNTÄ POISTOA TALOSTA. SININ TULEE ALLEKIRJOITTAA PAPERIT JOTTA HÄNET PÄÄSESTÄÄN POIS TALOSTALähdekritiikkiä kannattaa käyttää.
Mitään lähdettä ei ole. Kuka tahansa voi väittää mitä vain.
Tuo kirjoittaja on ehkä syyllistynyt rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ketä Minna sanoi sekatyöläiseksi?
Joelia.
mikä Joelin koulutus ja työ??
Koulutuksesta en tiedä mutta vihersuunnittelija, suunnittelee ihmisille pihoja/puutarhoja yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista Sinille. Viikossa koko elämä romukoppaan, koko valtakunnan maine kiusaajana ja hiivapesäkkeenä.
Karma iski kovempaa kuin uskoinkaan =D
Huuteleeko täällä joku Sinille hävinnyt kriminaali? Jatkuvaa Sini sitä, Sini tätä. Talossa ja mökillä on myös muita kilpailijoita.
Moi Sinin sukulainen! BB:n historiassa ei ole ollut kuvottavampaa kilpailijaa kuin Sini, joka on ihan itse sössinyt elämänsä.
Totta! Sini on oksettavin Suomi BB-osallistuja ikinä. Karma toimii näköjään.
No huhhuh. Ihan tavallinen bb-asukas. Ja lisäksi aito oma itsensä. Tekotukka tai meikkaus ei tee ihmisestä epäaitoa.
Minnalla on oma tukka mutta oli kokoajan joku teennäinen rooli päällä talossakin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin Katin puhetyylin perusteella, että on Tampereen seudulta... Puhuukin siis jotain Vaasan tai Pohjanmaan murretta?
Puhuu Vaasan/pohjanmaan murretta. Asuu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ylikseltä poimittua:
SININ MIES ON ILMOITTANUT BIG BROTHERILLE ESITTÄVÄNSÄ VAATIMUKSEN SININ POISTOON TALOSTA, KOSKA HÄN AJAA HEIDÄT VARARIKKOON, ASETTAA HUONOON VALOON, MAHDOLLISEN KONKURSSIN PARTAALLE JOUTUMISEN VUOKSI HÄN VAATIMUKSESSA PYYTÄÄ SININ VÄLITÖNTÄ POISTOA TALOSTA. SININ TULEE ALLEKIRJOITTAA PAPERIT JOTTA HÄNET PÄÄSESTÄÄN POIS TALOSTALähdekritiikkiä kannattaa käyttää.
Jarkon jättämä avioerohakemus on faktaa, vahvistettu IS:lle Satakunnnan käräjäoikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin Katin puhetyylin perusteella, että on Tampereen seudulta... Puhuukin siis jotain Vaasan tai Pohjanmaan murretta?
Ei Vaasassa puhuta murteella, niinkun joku Mietaa.
kertokaa nyt joku tuon Kristiinan nenälaastarin tausta.
Joskus oli ilman sitä eikä siinä nenässä ainakaan näkynyt mitään outoa.