Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntui että MInna oli eilen jossain psykoosissa. Varmaan jännitti ainakin ihan älyttömästi ja se purkautui tollasena äärimmäisenä itsevarmuutena :D
Ei vaikuttanut jännittyneeltä. Olikohan sanottu jo että katsojat valinneet suosikiksi talon puolelta.
Onks kukaa ottanu jo Munaa esiin.
Näkyykö suihku kameroita tänävuonna.
Onko yhtään katsojaa, joka tykkää sekä Sinistä että Minnasta, vai ovatko kaikki valinneet puolensa?
Itse suhtaudun molempiin melko neutraalisti, mutta Minnaan astetta suuremmalla mielenkiinnolla. Sinin luonteen eri puolet tulevat nopeammin esiin, mutta varautuneempi Minna voi yllättää.
Olisi hauska jos Sinin mies tai tuleva ex mies olisi ihastunut sympaattiseen Minnaan, ja Minnan kohtelusta kimpaantuneena laittanut eron vireille. Saisi Sini vähän makua omasta lääkkeestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou nou. Ei voi Sini enää kauaa kehuskella mieheltä saadulla hienolla sukunimellä.
Kyllähän se sukunimen saa pitää.
Miten on voiko mies estää? Itse pidin oman sukunimen ja lapsella isän nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista Sinille. Viikossa koko elämä romukoppaan, koko valtakunnan maine kiusaajana ja hiivapesäkkeenä.
Karma iski kovempaa kuin uskoinkaan =D
Huuteleeko täällä joku Sinille hävinnyt kriminaali? Jatkuvaa Sini sitä, Sini tätä. Talossa ja mökillä on myös muita kilpailijoita.
Sini on yksi kiinnostavimmista ja puheenaiheita herättävimmistä asukkaista.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään katsojaa, joka tykkää sekä Sinistä että Minnasta, vai ovatko kaikki valinneet puolensa?
Itse suhtaudun molempiin melko neutraalisti, mutta Minnaan astetta suuremmalla mielenkiinnolla. Sinin luonteen eri puolet tulevat nopeammin esiin, mutta varautuneempi Minna voi yllättää.
Minä tykkään sekä Sinistä että Minnasta.
Vihaan asukkaita, jotka eivät tarjoa mitään mielenkiintoa eikä yhtään mitään kuten O-P.
Ei mitään mielenkiintoa katsoa tuollaisia täysin turhia tylsimyksiä kuten O-P:ta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska jos Sinin mies tai tuleva ex mies olisi ihastunut sympaattiseen Minnaan, ja Minnan kohtelusta kimpaantuneena laittanut eron vireille. Saisi Sini vähän makua omasta lääkkeestään.
Ex lääkäri nykyinen juristi eli samalla linjalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou nou. Ei voi Sini enää kauaa kehuskella mieheltä saadulla hienolla sukunimellä.
Kyllähän se sukunimen saa pitää.
Miten on voiko mies estää? Itse pidin oman sukunimen ja lapsella isän nimi.
Ei tietenkään voi estää. Nimen saa vaihtaa tai olla viahtamatta.
Jotain hämärää tässä on, ei Sini olisi noin iloinen jos olisi saanut kuulla erosta ja olisi niin rakastunut mieheensä mitä väittää.
Sitä saa mitä tilaa. Sini mies on hakenut yksin avioeroa!! Karman laki iski ja upposi👍👈
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaa ottanu jo Munaa esiin.
Näkyykö suihku kameroita tänävuonna.
Timo vilautti eilen makkarissa kun vaihtoi pyjamahousut jalkaan. Suihkussa taitaa (toistaiseksi) aika moni käydä alusvaatteilla/uikeissa. Ainakin Ella.
Ei Sini tiedä tästä asiasta mitään, sanoi vielä n. tunti sitten, että hän ei ole sinkku ja puhui miehestään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sini oikeasti tietoinen tästä avioerohakemuksesta. Outoa, jos tuollainen ilmoitettaisiin keskellä yötä.
Niin, ja avioerohakemus jätettiin IS:n uutisen mukaan perjantaina. Miksi siitä kerrottaisiin Sinille sunnuntain ja maanantain välisenä yönä?
Eli on voitua kertoa aiemmin tai ei ollenkaan ja viime yössä olikin kyse jostain muusta.
Mä tykkäsin Minnasta aiemmin, mutta eilisillan jälkeen fiilikset laski, koska tulee tunne, että Minna yrittää esittää jotain muuta kuin on. Minnan pitäisi ymmärtää, että voi olla itsevarma myös sellaisena kuin on, eikä tarvitse muuttaa perusluonnettaan. Ei tarvitse pelata pelejä, ei tarvitse esittää räväkkää äijää, jolla räväkät vitsit, ei tarvitse tehdä räppiliikkeitä, yms.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä ihmispoloiset, tehkää nyt elämällännen jotain hiukan järkevämpää kuin vaan tuijotatte illat ja yöt tätä TÄYSIN ÄLYVAPAATA OHJELMAA.
T. Lyyli-täti
Rankka älyllinen ponnistelu vaatii vastapainoksi rankaa älyvapaata irtiottoa :) Itsekin kauhistelen, että miksi minua oikeasti kiinnostaa tuollainen ohjelma. Ja tosiaan, oppiihan tuossa jotain sosiaalisuudesta, ainakin siitä minkälainen en halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Sini mies on hakenut yksin avioeroa!! Karman laki iski ja upposi👍👈
Siis Sinin ✌
Ehkä Sini vaan päätti pelata loppuun asti ja on varma että saa miehensä takaisin.
Asukkaat voisi jo yhdistää. Olisi kiva nähdä mitä Sini kertoo itsestään ja siviilisäädystään mökkiläisille.