Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula, perus tukka paskasena, meikittä ja pieruverkkareissa suoraan lähetykseen.
No toi ohjelma on käytännössä 24/7 suoraa lähetystä, nii mitä merkitystä sillä on, pakkeloiko itseään edes sunnuntaisin.
Eipähän ainakaan yritä laittaa itseään mihinkään muottiin trendien tai ulkonäköpaineiden vuoksi, vaan on just sitä, minkälaisena kokee olonsa hyväksi.
Kyllä. Paula sentään on oma itsensä ja aito. Toisin kun moni muu tuolla.
Krisse vois pyrynä lentää puolisonsa luo.
Vili ottaa kiinni Juliaa! Enää prosentin kaula. Marko pääsee puskemaan Vilille melkoista kieltä tulevina viikkoina :D GO MARKO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää omahyväisempi olla kuin Kristiina tuossa sohvalla vastatessaan kysymyksiin?
Kristiina on aivan ihana.
Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä!!!
Vierailija kirjoitti:
VAU JESS! Vili lähdössä. VAU JESS!
Wuhuu! Huu! Näin se menee, näin se muuttuu!
Jotenkin huvittaa tuo äänestystilanne. Joka viikko tässä vaiheessa kaikki alkaa olla 20 prosentin tuntumassa, vaikka sitä ennen olivat niin kaukana toisistaan. Onko mitään muuta ohjelmaa, missä äänestyskusetus on näin selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko enää omahyväisempi olla kuin Kristiina tuossa sohvalla vastatessaan kysymyksiin?
Kuule, mä luulen että sä käyttäydyt nyt tyhmästi ja omaa agendaasi vastaan. Provosoit vain muita kannattamaan Krisseä. Sun kannattaisi ehkä yrittää vähän älyllisempää otetta. Itsellä ainakin nousee Krisse-kannatus potenssiin tuhat sun häröviestejäsi lukiessa 😉
Ei kiinnosta äänestys, lähtee kuka lähtee. Ihan vain Kristiinan käytöstä ja puheita havainnoin.
Jos suosikkisi kannatus nousee viestieni myötä, niin eikö sen pitäisi olla hyvä asia?
Julia oli typerä kännissä.No eipä ole kehumista Vilissäkään.Tänään ulos Vili.
mikähän tuolla on äänestystilanne? Pääsin vasta tvn ääreen.
Vierailija kirjoitti:
On tuolla Paulalla ainakin pokkaa. Heti vaan innolla esittelemään tanssiliikkeet. :D
Häntä pyydettiin, Elina pyysi.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, se on sitten Vilille lähtö tänään:)
Nyt ääniä Julialle niin saadaan Vili tai Paula ulos!
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kristiina on nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Krisse valehtele, ettet muka muista talossa ollessasi kameroita, ainahan sä yksin ollessasi niille hymiset ja poseeraat.
Tämä, jokunen viikko veti hirveää showta vessassa leikatessa hiuksia ja yhdessä kohtaa vilkaisi vaivihkaa kameraa että seuraako se häntä ja seurasihan se.
6.11 klo 16.27, eikö vaan?😉
Nyt Paula vekee tuolta, on ollut jo liian kauan
Kristiina ja Paula ovat molemmat omia itsejään ja sellaisina ok :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on aivan ihana.
Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä!!!
Laitoin 10 ääntä Krisselle tästä kannustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mä luulen että sä käyttäydyt nyt tyhmästi ja omaa agendaasi vastaan. Provosoit vain muita kannattamaan Krisseä. Sun kannattaisi ehkä yrittää vähän älyllisempää otetta. Itsellä ainakin nousee Krisse-kannatus potenssiin tuhat sun häröviestejäsi lukiessa 😉
Ei kiinnosta äänestys, lähtee kuka lähtee. Ihan vain Kristiinan käytöstä ja puheita havainnoin.
Jos suosikkisi kannatus nousee viestieni myötä, niin eikö sen pitäisi olla hyvä asia?
Se on just hyvä 👍✌️Jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuolla Paulalla ainakin pokkaa. Heti vaan innolla esittelemään tanssiliikkeet. :D
Häntä pyydettiin, Elina pyysi.
Paula vielä kouraisi v'i't't'u'a'a'n esityksensä karmaisevaksi lopuksi. Satiaisia?
En mäkään usko että kovin pitkälle lähtee väittelemään, varsinkaan kun perjantaina puhuivat hyvin pitkään ja sopuisasti juuri nuista jutuista saunassa. Marko kertoi mm. eet mitkä jutun Vilissä on sellasia, et hänelle on tullut vähän ylimielinen kuva.
Mutta oon mä huomannut, et Marko kyllä aika useinki pienesti haastaa muita asukkaita, mutta ei lähde kovin pitkälle viemään. En nyt yhtäkkiä keksi mitään tarkkaa esimerkkiä, mutta uskon kyllä että Marko osaa kyllä halutessaan sörkkiä muurahaispesää ihan huolella. Mutta eriasia on että viitsiikö kuitenkaan siihen lähteä, ja onko se edes kannattavaa omankaan pelin kannalta.