Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
VAU JESS! Vili lähdössä. VAU JESS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kristiinalla jotkut tekarit vai miksi sillä ei tunnu nuo hampaat mahtuvan suuhun? Tekee puhuessaan outoa liikettä suullaan. Ja 2 etuhammasta on kuin jäniksellä, paljon muita pitemmät.
Täällä on noin tuhat (1000) kertaa asia selitetty. Ei taida mennä perille?
No saahan sitä kysyä. Kamalan näköistä se on kun hampaat liian isot suuhun.
Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä!!!
ehe ehe kirjoitti:
Krissen äänestäjät laittaa rahansa hukkaan. Vaik olis finaalis niin EI tuu voittamaan.
Itse pidän häntä isoimpana ennakosuosikkina tällä hetkellä ihan vain sen takia koska hän vaikuttaa saavan hemmetisti ääniä jokaisessa äänestyksessä. Joppe on myös selvästi katsojien suosiota mutta hänen suosiota ei olla muistaakseni testattu vielä äänestyksessä kertaakaan ellei lasketa sitä viikkoa jolloin äänestettiin vihatuinta asukasta.
Itse toivon Jopen voittoa, Krissekin menettelee mutta hänen touhuissaan on pieniä ärsyttävyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Artulla on niin ihanat hiuksetkin ja tuo valloittava aito nauru. Voi kun saisi tuollaisen. Eiku.
Et saa. Arttu on mulle varattu, joten pysy erossa
mun murusta.
Ei saattana, eikö tuossa Paulasta pääse eroon vieläkään.
Nyt Vilille ja Julialle ääniä!
Vierailija kirjoitti:
Sanon tän joka sunnuntai ja sanon sen taas; Elina on Suomen paskin juontaja.
Unohdit Alman
Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä Venäjä!!!
Onko tämä VenäjänBB ?
Äänestäjät Venäjältä ja voittaja myös?
Onko sponsorit venäläisiä?
Spakoinai notsi
Siis onko OP:sta ja Joelista tullu jotenkin ylimielisiä jo? Tuli vaan sellaiset fiilikset kun istuivat tuossa sohvalla yhdessä vähän muiden selkien takana ja virnuilivat ja naureskelivat.
Paula, perus tukka paskasena, meikittä ja pieruverkkareissa suoraan lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, huomasitteko että komea Pyry istuu katsomossa?
Kuka se on?
Krissen ihana avomies. Kuulithan Pyryn mysteeriviestin Krisselle?
Että toi OP on typerä, ei saa vastattua yhteekään kysymykseen hihittelee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi hienoa nähdä tuo Markon "kosto" Vilille kaikista asioista tulevilla viikoilla? Markohan lupaili kovasti alkaa pistämään luuta kurkkuun Vilille tuossa nimeämis-insertissä. Ehkä Julia putoaa juuri tuon vuoksi tänään, jotta näemme sotaa.
Ihan näin Markosta pitävänä en usko, että laittaa. Vaikutti ennemminkin katsojiin vaikuttamiselta talossa pysymiseksi, minkä Sainiokin otti kommenteissaan esiin. Marko on ennemminkin mukautuja ja sovittelija kuin riidanhaastaja.
Älä Krisse valehtele, ettet muka muista talossa ollessasi kameroita, ainahan sä yksin ollessasi niille hymiset ja poseeraat.
Vierailija kirjoitti:
Paula ryysyissä sohvalla. Huhhuh
Ryysyissä? Ihan normaalit ehjät vaatteet on. Sulla on kyllä kumma näkemys ryysyistä. Olet varmaankin teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän viimeisen 30min aikana Krisseä 1000€!
Mä äänestän seksikästä alfa-Arttua 1500 eurolla.
Kai tässä ollaan ennakkosuosikkeja, Krisse vastasi. Ei yhtään pissa noussut päähän pissiksellä. Pidetään huoli, ettei röyhkeydellä,laiskuudella ja makaamisella voiteta.
No miksei totuutta saa sanoa? Jos jatkuvasti äänestyksistä selviää, niin ei kai tarvitse olla mikään Einstein tajutakseen, että niitä kannattajia pitää olla paljon. Minusta tuo kysymys häkellytti Kristiinan eikä oikein osannut sanoa siihen kunnolla mtään, mutta miksi tuota selvää asiaa pitäisi sitten edes vähätellä? Oli ihan oikein esim. OP:lle ja Paulalle että tämä asia otettiin kerrankin kunnolla esiin. Siitäs saivat!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä VenäjänBB ?
Äänestäjät Venäjältä ja voittaja myös?
Onko sponsorit venäläisiä?
Spakoinai notsi
Kyllä, suomen bb-fanit tykkää Venäjästä ja venäläisistä.
Vierailija kirjoitti:
ehe ehe kirjoitti:
Krissen äänestäjät laittaa rahansa hukkaan. Vaik olis finaalis niin EI tuu voittamaan.
Itse pidän häntä isoimpana ennakosuosikkina tällä hetkellä ihan vain sen takia koska hän vaikuttaa saavan hemmetisti ääniä jokaisessa äänestyksessä. Joppe on myös selvästi katsojien suosiota mutta hänen suosiota ei olla muistaakseni testattu vielä äänestyksessä kertaakaan ellei lasketa sitä viikkoa jolloin äänestettiin vihatuinta asukasta.
Itse toivon Jopen voittoa, Krissekin menettelee mutta hänen touhuissaan on pieniä ärsyttävyyksiä.
Joppe on tylsä ja vaikuttaa feikiltä kun ei ota kantaa tiettyihin asioihin. Olisi hyvä että nainen voittaisi kun jos tuolta lähtee tänään taas nainen niin 90% miehiä!
paita on kiva, voisin itsekin pitää :)