Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia arvostelee Markoa siitä et läpsii Paulan pyllylle, mut Julia ite läpsi Markoa 😁
Joo ja kun Marko sanoi Julialle tosta niin olikin aivan eri asia kuin Paulan läpsäisy. Ei auennut mulle pikkutytön logiikka. Veikkaan että Julian suhde vielä niin tuore että vähän saattaa epäilyttää onko siellä ketään odottamassa kun taas Marko tietää tasan tarkkaan että ei ole tehnyt mitään sellaista joka puolisoa loukkaa.
Jäi kyllä vahvasti sellanen kuva, et vaikka Julia kuinka yritti sanoa hänelle olevan aivan ykshailee, mitä Marko tekee, jos se vaan on hänen puolisolleen ok - ettei se todellakaan ole ok, kun heti sen perään toteaa "mutta mä en ite tekis..". Eli tavallaan epäsuorasti tuomitsee Markon toiminnan.
Itse oisin sanonut että onko omalla kullalla samat "oikeudet". Samat säännöt niin mikä ettei.
Marko sanoi sen monta kertaa, mutta Julia vaan jatkoi jankutusta. Mielenkiintoisempaa minusta olisi ollut tietää, onko Julian suhteessa molemmilla samat oikeudet, mutta Julia kieltäytyi puhumasta omasta suhteestaan yhtään enempää. Erikoista, että Julia sanoo, ettei katsoisi, jos oma miehensä läpsisi muita pyllylle, mutta Julia itse eilen läpsi Markoa pyllylle, tunki nukkuvan Joelin päälle sanoen "n*ssitaanko" ja muutenkin on koko ajan hakeutunut Markon ja Joelin lähelle. Marko ei fiksuna lähtenyt tätä sen enempää kaivelemaan.
Markon kullalla onko samat säännöt että voi olla lähellä jotain miestä. Se ei tullut ilmi. Hänellä on että voi olla lähellä ja Läpsiä toisen naisen p....yllyä.
Kertoisiko joku milloin Vili siirtyi Paulan sängyn reunapaikalle. Neljän maissa yöllä Paula ja Arttu oli lusikassa sängyn reunassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä arttu ja vili hieroo tota paulaa, nyt on tvistiä
Paula taas kahden miehen välissä. Artun öisen kyhnyttämisen jäljiltä iso tahra yöpaidan takaosassa. Jotenkin käy sääliksi Paulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku tuossa läpsimisessä ois ongelma se että mitä Markon kihlattu siitä ajattelee.
Juliakin vaan sitä jankkas, eikä lainkaan ajatellut että onko se niille läpsyteltäville naisille ok. Varmaan oli vaan mustis, ku Marko oli läpsässy Paulan pyllyä eikä Julian.Ei Julian logiikassa ollut mitään järkeä. Syytti Markoa siitä kun läpsäisi Paulaa pyllylle, et ei ole ok, hän ei katsoisi omassa suhteessaan ja kun Marko kysyi, no entäs sitten se kun sä ja Paula läpäsitte mua pyllylle samassa tilanteessa, et Paula on sinkku bi se on ihna ok, mut sä et, ni onko se sitten ok? Juliahan meni ihan vaikeeks, vaihtoi puheenaihetta ja alkoi syyttää Markoa hänen JATKUVASTA kaksimielisestä läpästä Paulan kroppaa kohtaan. Siinä vaiheessa Paulankin suu loksahti auki ja Marko kysyi ihan oikeutetusti et mikä jatkuva kaksmielinen läppä: Eli Julia syyttää Markoa ihan samasta asiasta mitä itse tekee MArkolle, mut kyllähän se nyt on ihan selkeää, et Julia on tosiaan jäätävän mustasukkainen kun Paula saa Markolta enemmän huomiota ku hän itse.
Julia on kade kun Marko kehuu Paulan kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku milloin Vili siirtyi Paulan sängyn reunapaikalle. Neljän maissa yöllä Paula ja Arttu oli lusikassa sängyn reunassa.
Paula vaati Viliä tulemaan "kolmen kimppaan" pattereiden vaihdon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.
se alkoi kymmeniä kertoja alusta: eiku mä tarkotin, että mä en tykkäs että mun mies läpsis naisia...
Niinpä. Julia ei millään suostu käsittämään, että vaikka olisi tarkoittanut mitä, hän sanoi silti Markosta rumasti ja se ei ole ok. Asia alkoi nimenomaan sillä, että arvosteltiin Markon tekemisiä ja sitä ennen ei puhuttu yhtään mitään muuta siitä, mikä on parisuhteessa ok.
Oisin sanonut että sinähän oot kihloissa ja läpsit Paulaa ja oot kaulakkain ihan lähellä. Onko sun kihlatulla samat säännöt? Juttu loppuu siihen jos samat säännöt.
ala-arvoista käytöstä joelilta, toivottavasti ei voita
krisse voittoon
Juliahan sanoi että hän ei hyväksyisi itsrllään olevan noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä Paula ja Arttu oikein on touhunnu yöllä? Lusikassa nukkuu. Mun kelaus ei toimi.
Arttu on omien sanojensa mukaan kaivannu unikaveria Ellan lähdön jälkeen ja Paula tuntu siihen sopivammalta (yllätys sinällään, kun kaks muuta on varattuja).
Olivat viimeisinä valvomassa kera Vilin, Paula vaihto molempien kanssa pusuja, leikkimielellä tosin.Paulahan pusuja anteli Artulle jo sohvalla. Mutta Arttu aneli saako nukkua vieressä. Sängyssä Paula heti korviin paprit ja tyynyä pään päälle ja selin Arttuun. Artulle ois kelvannu enemmänkin luulisin. Peiton alla käsi liikkui Artulla. Eiköhän semmoista kännnikopelointia ollut.
Paulan tissejä näytti peiton alla tunnustelevan, mutta ei tainnut Paula lämmetä. Arttu ilmeisen vaihtelunhaluinen, kun pyrkii kuksimaan vuorotellen miehiä ja naisia talossa.
Markohan jo aiemmin keittiössä Artulle kuittailikin, kun istuivat Paulan kanssa niin lähekkäin, että Artulla on selkeästi p***u mielessä. Arttu meni ihan vaikeaksi eikä kukaan maininnut Ellaa sanallakaan.
Marko oli oikeessa. Artun pil..n himo eteni ekakosketuksista, kaulailuista, pusuista, viereen anelupyynnöistä, Arttu ei vaan tajua ettei Paulalla himoa miehiin juurikaan. Varattu bi oliko Sini, trans Ella ja nyt oliko Paulakaan täysin hetero.
Ettekö te muut huomanneet Vilin, Paulan ja Julian kuiskailuja ja keskenäisiä läpsyjä? Se Julian juttu oli täysin näiden kolmen yritys saada Marko hermostumaan ja huonoon valoon. Onneksi eivät onnistuneet, hyvä Markko! 👌
Kolmikosta jokainen oli ennen suosikkejani.. Ilkeitä ihmisiä, ulos!
Joel oli ainoa joka uskalsi sanoa olevansa Markon puolella. 👍
Krisse sai voima aterian. Pitsaa ja jotain juomaa. Näyttää olevan oikea eikä pakaste.
Miks pitää Krissen heilua tollai ja hymistä, kun se syö, tosi outo tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia arvostelee Markoa siitä et läpsii Paulan pyllylle, mut Julia ite läpsi Markoa 😁
Joo ja kun Marko sanoi Julialle tosta niin olikin aivan eri asia kuin Paulan läpsäisy. Ei auennut mulle pikkutytön logiikka. Veikkaan että Julian suhde vielä niin tuore että vähän saattaa epäilyttää onko siellä ketään odottamassa kun taas Marko tietää tasan tarkkaan että ei ole tehnyt mitään sellaista joka puolisoa loukkaa.
Jäi kyllä vahvasti sellanen kuva, et vaikka Julia kuinka yritti sanoa hänelle olevan aivan ykshailee, mitä Marko tekee, jos se vaan on hänen puolisolleen ok - ettei se todellakaan ole ok, kun heti sen perään toteaa "mutta mä en ite tekis..". Eli tavallaan epäsuorasti tuomitsee Markon toiminnan.
Itse oisin sanonut että onko omalla kullalla samat "oikeudet". Samat säännöt niin mikä ettei.
Marko sanoi sen monta kertaa, mutta Julia vaan jatkoi jankutusta. Mielenkiintoisempaa minusta olisi ollut tietää, onko Julian suhteessa molemmilla samat oikeudet, mutta Julia kieltäytyi puhumasta omasta suhteestaan yhtään enempää. Erikoista, että Julia sanoo, ettei katsoisi, jos oma miehensä läpsisi muita pyllylle, mutta Julia itse eilen läpsi Markoa pyllylle, tunki nukkuvan Joelin päälle sanoen "n*ssitaanko" ja muutenkin on koko ajan hakeutunut Markon ja Joelin lähelle. Marko ei fiksuna lähtenyt tätä sen enempää kaivelemaan.
Markon kullalla onko samat säännöt että voi olla lähellä jotain miestä. Se ei tullut ilmi. Hänellä on että voi olla lähellä ja Läpsiä toisen naisen p....yllyä.
Kyllä tuli ilmi. Marko yritti selittää senkin moneen kertaan, mutta Julia huusi päälle, että hän ei puhu Markon suhteesta. Sitten Marko yritti kysyä Julian suhteesta, niin Julia alkoi melkein itkemään, että asia ei kuulu tähän. Julialta melko erikoista selittää, että hän puhuu vain omasta suhteestaan, mutta kun Marko kysyi kauanko he ovat olleet yhdessä ja onko Markon läpsiminen ok, Julia sanoi, ettei ala kertomaan sellaisia asioita. Jäi kyllä hieman epäselväksi, mistä Julia siis puhui, kun puhui omasta suhteestaan, mutta samalla alahuuli väpättäen sopersi, ettei hän halua kertoa suhteestaan mitään.
Yön viimeisissä keskusteluissa Vilin, Paulan ja Artun kesken Vili puhui talon ulkopuolisista asioista. Antoi ymmärtää tietävänsä, että talon ulkopuolella Artun suhde Ellaan on herättänyt paljon keskustelua, ja hän tulee kuulemaan kaikenlaista. Esitti asian kännisesti toistellen "ylipäätänsä arvostaa Arttua aivan saatanasti, siis ylipäätänsä". Kehui Arttua rohkeudesta olla oma itsensä "vaikka paskaa tulee talon ulkopuolella niskaan".
Arttu kuunteli vakavana. Päätti kuitenkin ottaa Vilin puheet kohteliaisuutena. Näytti siltä, että tarkoitus oli vilpittömästi kehua kaveria rohkeudesta, mutta toisaalta vihjailu voi myös sotkea Artun peliä kun filmi alkaa pyörimään.
Arttu totesi vielä ulkona, että arvostaa Vilin tuen osoitusta, koska on tuntenut tosi paljon epävarmuutta asiasta. Ja totesi myös tietävänsä, että saattaa saada asian vuoksi turpaansa (kotipuolessa?).
Vierailija kirjoitti:
Tuo on BB talo ja kaipaavat Vain läheisyyttä. Ei srn kumnempaa.
Kiimassa ne on.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää Krissen heilua tollai ja hymistä, kun se syö, tosi outo tapa.
Joo menis uimaan.
Olis menny pöytään syömään, itsekeskeisyys taas huipussa
Tulee ristiriitaista tietoa. Eilen Kristiina sanoi, että huudoista saa tarjota toisille mutta tänään ei muka saa antaa. No onhan se kohteliaampaa sanoa noin kuin että en anna palasta.
Vierailija kirjoitti:
Kattokaa tuota Krisseä oikeesti...niin nolo!!
Taas heiluu noilla käsillä kun syö ja taas sängyssä
näkee että missä perheessä kasvatettu!
Halusi mennä ärsyttään toisia. Tosi fiksua!
Ei Julian logiikassa ollut mitään järkeä. Syytti Markoa siitä kun läpsäisi Paulaa pyllylle, et ei ole ok, hän ei katsoisi omassa suhteessaan ja kun Marko kysyi, no entäs sitten se kun sä ja Paula läpäsitte mua pyllylle samassa tilanteessa, et Paula on sinkku bi se on ihna ok, mut sä et, ni onko se sitten ok? Juliahan meni ihan vaikeeks, vaihtoi puheenaihetta ja alkoi syyttää Markoa hänen JATKUVASTA kaksimielisestä läpästä Paulan kroppaa kohtaan. Siinä vaiheessa Paulankin suu loksahti auki ja Marko kysyi ihan oikeutetusti et mikä jatkuva kaksmielinen läppä: Eli Julia syyttää Markoa ihan samasta asiasta mitä itse tekee MArkolle, mut kyllähän se nyt on ihan selkeää, et Julia on tosiaan jäätävän mustasukkainen kun Paula saa Markolta enemmän huomiota ku hän itse.