Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Oli kyllä rasittavaa katottavaa loppuyö..Ensin Julia meni keskeyttämään Markon ja Vilin keskustelun huutamalla "Älä puhu p*skaa". Sen jälkeen valitti ettei kukaan tuu hänen kanssaan sohvalle kun keittiöön ei mahdu istumaan oli vienyt sipsitkin sinne olkkariin. Marko ymmärtäväisenä: Tää on just niin tätä, tämmönen vituttaa. Vili sitten siihen että näytetäänkö porukalle miten saadaan bileet pystyyn, Julia ja Marko komppas et näytetään. Luolamies Vili marssi keittiöön huutaen ja porukka katsoo wtf-ilmeellä. Tämän jälkeen? Olohuoneessa Julia puhui itsekseen: Nyt vähän draamaa tai jotain sinnepäin. Sen jälkeen meni oli Paulalle: "Bend over, tuu tänne sanomaan, et uskalla". Paula katsoi närkästyneenä mistä nyt tuulee ilmeellä. Julia jatkaa Markon säestämänä. Sitten myöhemmin sohvalla Julia päättää hyökätä bestiksensä Markon kimppuun haukkumalla tätä irstailevaksi Paulaa läpsiväksi parisuhteen tuhoajaksi. Jos tuo oli peliliike niin miksi kännissä? Yrittikö laskea Paulan ja Markon suosiota ja parantaa voittomahdollisuuksia. Äänestikö Julia Markoa kun heitti riidan yhteydessä: "Katotaan sunnuntaina" Antaakohan Marko Julialle pisteitä seuraavan tilaisuuden tullen? Joku sanoi että nyt on otollinen sauma että riitaa tulee mutta en uskonut riitapukareiksi tätä kaksikkoa, varsinainen twisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.
se alkoi kymmeniä kertoja alusta: eiku mä tarkotin, että mä en tykkäs että mun mies läpsis naisia...
Niinpä. Julia ei millään suostu käsittämään, että vaikka olisi tarkoittanut mitä, hän sanoi silti Markosta rumasti ja se ei ole ok. Asia alkoi nimenomaan sillä, että arvosteltiin Markon tekemisiä ja sitä ennen ei puhuttu yhtään mitään muuta siitä, mikä on parisuhteessa ok.
Ja ensin sanoi Markoa irstaaksi ja kun Marko sanoi että se ärsyttää häntä, niin 5 min päästä kieltää ettei ole koskaan niin sanonut! Koko riitely oli Julian puolelta täysin irrelevanttia ja epäloogista ja sen väitteissä oli yhtä paljon järkeä, kuin taannoisessa "sä olet heikoilla hangilla" väännössä. Julia ei tajunnut koko väittelyssä yhtään mitään, mitä Marko yritti sille selittää. Todella raskas ja vaikea ihminen tuntuu olevan tää pikkulikka.. Onneks petas tiensä viim. ensviikon häätöön jos ei nyt jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku milloin Vili siirtyi Paulan sängyn reunapaikalle. Neljän maissa yöllä Paula ja Arttu oli lusikassa sängyn reunassa.
Paula halus myös Vilin.
Vili takertuu Paulaan kuin joku laiskiainen puunrunkoon. Käsi oli äsken ympärillä vatsan, rinnan kohdalta ja jalkakin nostettuna Paulan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä arttu ja vili hieroo tota paulaa, nyt on tvistiä
Paula taas kahden miehen välissä. Artun öisen kyhnyttämisen jäljiltä iso tahra yöpaidan takaosassa. Jotenkin käy sääliksi Paulaa.
Voi ei Paulalla ei ole vaihtoyöpaitaa.
Tuo Krissen ihmeellinen käsien heiluminen ja höpinä kun syö noloa esitystä..piti mennä ensin keittiöön syömään mutta kääntyikin makkariin..no kai se sillä saa kaikkien lasten äänet joiden äidit kanssa siivoo lastensa jäljet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.
se alkoi kymmeniä kertoja alusta: eiku mä tarkotin, että mä en tykkäs että mun mies läpsis naisia...
Niinpä. Julia ei millään suostu käsittämään, että vaikka olisi tarkoittanut mitä, hän sanoi silti Markosta rumasti ja se ei ole ok. Asia alkoi nimenomaan sillä, että arvosteltiin Markon tekemisiä ja sitä ennen ei puhuttu yhtään mitään muuta siitä, mikä on parisuhteessa ok.
Oisin sanonut että sinähän oot kihloissa ja läpsit Paulaa ja oot kaulakkain ihan lähellä. Onko sun kihlatulla samat säännöt? Juttu loppuu siihen jos samat säännöt.
Siltä osinhan se olisi loppunutkin, mutta kun Julia ei kuunnellut, mitä Marko yritti Julian käytöksestä sanoa. Keskustelussa oli kaksi eri pointtia. Yksi oli se, että parisuhteissa on eri sääntöjä ja se on ihan fine. Julia jankkasi tätä. Toinen pointti kuitenkin oli se, että Julia sanoi Markolle tökerösti ja aloitti koko "keskustelun" (jota ei misään vaiheessa kuitenkaan oikeasti ollut) kritisoimalla Markoa. Marko yritti selittää tätä tuhat kertaa, mutta Julia jankkaa vain siitä,mikä hänelle on parisuhteessa ok.
Edelleen huutokaupasta jäi puuttumaan tunnin palstailu palstalla. Paula ainakin olisi varmaan ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia arvostelee Markoa siitä et läpsii Paulan pyllylle, mut Julia ite läpsi Markoa 😁
Joo ja kun Marko sanoi Julialle tosta niin olikin aivan eri asia kuin Paulan läpsäisy. Ei auennut mulle pikkutytön logiikka. Veikkaan että Julian suhde vielä niin tuore että vähän saattaa epäilyttää onko siellä ketään odottamassa kun taas Marko tietää tasan tarkkaan että ei ole tehnyt mitään sellaista joka puolisoa loukkaa.
Jäi kyllä vahvasti sellanen kuva, et vaikka Julia kuinka yritti sanoa hänelle olevan aivan ykshailee, mitä Marko tekee, jos se vaan on hänen puolisolleen ok - ettei se todellakaan ole ok, kun heti sen perään toteaa "mutta mä en ite tekis..". Eli tavallaan epäsuorasti tuomitsee Markon toiminnan.
Itse oisin sanonut että onko omalla kullalla samat "oikeudet". Samat säännöt niin mikä ettei.
Marko sanoi sen monta kertaa, mutta Julia vaan jatkoi jankutusta. Mielenkiintoisempaa minusta olisi ollut tietää, onko Julian suhteessa molemmilla samat oikeudet, mutta Julia kieltäytyi puhumasta omasta suhteestaan yhtään enempää. Erikoista, että Julia sanoo, ettei katsoisi, jos oma miehensä läpsisi muita pyllylle, mutta Julia itse eilen läpsi Markoa pyllylle, tunki nukkuvan Joelin päälle sanoen "n*ssitaanko" ja muutenkin on koko ajan hakeutunut Markon ja Joelin lähelle. Marko ei fiksuna lähtenyt tätä sen enempää kaivelemaan.
Markon kullalla onko samat säännöt että voi olla lähellä jotain miestä. Se ei tullut ilmi. Hänellä on että voi olla lähellä ja Läpsiä toisen naisen p....yllyä.
Se kävi siinä keskustelussa hyvin selvästi ilmi että Marko ja puolisonsa oli ennen Markon taloon menoa sopineet mikä käytös on ok ja mikä ei. Ja Marko sanoi että on koko talossaoloajan toiminut niiden rajojen mukaan eikä tekisi mitään toisin. Ainoa joka sitä ei ymmärtänyt oli Julia joka ei suostunut kuuntelemaan vaan yritti koko ajan keskeyttää.
Julialla ja Vilillä on selvä strategia saada kylvettyä riitaa taloon, että vanhat asukkaat provosoituisivat ja saisivat itsensä huonoon valoon katsojien ja muiden asukkaiden silmissä. Ne tietää kautta kotona katselleena kuka on suosittu katsojien keskuudessa ja kuka asukas on nimennyt ja ketä. Provosointihan on pahiten kohdistunut Timoon, Krisseen ja Markoon jotka kaikki ollu hybridikatsojien suosiossa eri äänestyksissä.
Paulan takaouoli tahraa nähnytkään!!
Täällä osa selkeesti ei tiedä listä se tahra tulee!!
Miten jos oma miehenne ts kihlattu on talossa ja käyttäytyy noin niinku Marko niin se ois ok. Saa läpsiä ja kaulailla ja olla lähellä.
Itse en moista katsoisi. En oo taas niin vapaamielinen että itse myös pelaisin samoilla säännöillä.
Krissee vähän varmaan harmitti kun kukaan ei sen enempää (paitsi Vili) kinunnu sitä pitsaa vaikka se sen siihen sängylle tyrkylle toi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tahrat tulee. Pesukoneeseen.
Näin viime yönä unta, jossa jostain syystä menin Elan kanssa Linnanmäelle. Minut siis pakotettiin tähän ja tilanne oli hyvin kiusallinen, enkä uskaltanut sanoa juuri mitään. Ella tuli paikalle kaupunkipyörällä myöhässä ja menimme sisään väärästä portista. Kumpikaan ei olisi halunnut olla tuolla. Sitten Ella löysi kiinnostavampaa seuraa ja niin löysin minäkin. Ella meni vuoristorataan ja minä syömään lehtipihviä maustevoilla ranskalaisilla vihersalaatilla ja PepsiMaxilla. Emme nähneet enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensin sanoi Markoa irstaaksi ja kun Marko sanoi että se ärsyttää häntä, niin 5 min päästä kieltää ettei ole koskaan niin sanonut! Koko riitely oli Julian puolelta täysin irrelevanttia ja epäloogista ja sen väitteissä oli yhtä paljon järkeä, kuin taannoisessa "sä olet heikoilla hangilla" väännössä. Julia ei tajunnut koko väittelyssä yhtään mitään, mitä Marko yritti sille selittää. Todella raskas ja vaikea ihminen tuntuu olevan tää pikkulikka.. Onneks petas tiensä viim. ensviikon häätöön jos ei nyt jo ole.
Kaiken lisäksi Julia tuli nukkuvan Joelin päälle ja härnäsivät nukkuvia. Hyväksyyköhän Julia miehensä hyppelyt sinkkunaisien päälle. Epäloogista nuo Julian känni argumentit. Asuuko hän vanhempiensa luona vai miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten jos oma miehenne ts kihlattu on talossa ja käyttäytyy noin niinku Marko niin se ois ok. Saa läpsiä ja kaulailla ja olla lähellä.
Itse en moista katsoisi. En oo taas niin vapaamielinen että itse myös pelaisin samoilla säännöillä.
Kyllä nuo minusta parisuhdemielessä ovat ihan ok, kun kaikki on selkeästi ihan koko ajan ollut vain kaverillista. Ainoa, josta olisi noussut karvat pystyyn olisi ollut se Julian tulo taloon.
Lue vaikka tätä keskustelua. Täällä ei ole varmasti yhden yhtä kommenttia siitä, mitähän kumppani mahtaa ajatella Markon ja Paulan suhteesta, kun taas Julian iholle tunkeminen sai monet hämilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tahrat tulee. Pesukoneeseen.
Lusikassa kiimatippoja.
Väärä peliliike kirjoitti:
Ettekö te muut huomanneet Vilin, Paulan ja Julian kuiskailuja ja keskenäisiä läpsyjä? Se Julian juttu oli täysin näiden kolmen yritys saada Marko hermostumaan ja huonoon valoon. Onneksi eivät onnistuneet, hyvä Markko! 👌
Kolmikosta jokainen oli ennen suosikkejani.. Ilkeitä ihmisiä, ulos!
Joel oli ainoa joka uskalsi sanoa olevansa Markon puolella. 👍
Ai missä välissä tämä oli? Multa meni ihan ohi. Mutta kyllähän tuo oli selkeetä provosoimisyritystä Julialta, mutta ei kauheeesti onnistunu, Julia provosoi sen sijaan itseään :D
Mä luulen kyllä että tässä on taustalla yritys saada "hypridih*omjen" suosikki huonoon valoon kaivamalla joku negatiivinen juttu. Vilihän yritti provosoida Markoa jo ekoissa bileissä vegehamppareilla.
Käyttäjä31203 kirjoitti:
Krisse muuten ihan kiva ja mukava.. Mutta tämä ei ole mikään venäjän BB
Vaikuttaa olevan...
Sinun kirjoitelmasta näkyy myös paljon.