Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa Paula juuri nyt 😛
Nuo nuoret tytöt jää Paulan jalkoihin. Marko Vili ja Arttu kiinnostuneet joo joo läheisyyttä vain. Marko lisäksi läimii Paulan byllyä. Ihan hyväksyttävää. Kyllä kai jokainen nainen suo sen miehelleen . Tottakai kuka nyt tiukkapipo on.
Kenen mielestä tuo luiru Vili on komea. YÖK!
Juulia myös niinnlapEllinen ja olevinaan. Ällöttää jo huominen hönen meikki ja tekonahka hame. Halpa ja huolittelemattoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä Paula ja Arttu oikein on touhunnu yöllä? Lusikassa nukkuu. Mun kelaus ei toimi.
Arttu on omien sanojensa mukaan kaivannu unikaveria Ellan lähdön jälkeen ja Paula tuntu siihen sopivammalta (yllätys sinällään, kun kaks muuta on varattuja).
Olivat viimeisinä valvomassa kera Vilin, Paula vaihto molempien kanssa pusuja, leikkimielellä tosin.Paulahan pusuja anteli Artulle jo sohvalla. Mutta Arttu aneli saako nukkua vieressä. Sängyssä Paula heti korviin paprit ja tyynyä pään päälle ja selin Arttuun. Artulle ois kelvannu enemmänkin luulisin. Peiton alla käsi liikkui Artulla. Eiköhän semmoista kännnikopelointia ollut.
Paulan tissejä näytti peiton alla tunnustelevan, mutta ei tainnut Paula lämmetä. Arttu ilmeisen vaihtelunhaluinen, kun pyrkii kuksimaan vuorotellen miehiä ja naisia talossa.
Arttu keskellä ja Paula ja Vili . On se.
Mistä lähtien on saanut keskustella ilman mikkiä. Tuotanto antaa tuolle Vilille ihan omat oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se värityskirja Kristiina kotiin. minun mielestä kaikki tatuoinnit, jotka on iholla on rumia.
Kristiina mököttäjä nyt kotiin.
Ei me haluta venäläistä voittajaa.
Tuolla on monella tatskat. Katopa tarkemmin.
Krisse tai Joppe voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Olis ollu paremmat ysäribileet jos olisi soitettu oikeita ysärihittejä noiden Virtasen sekoilujen sijaan. Taitaa olla niin pirni budjetti että ei voi maksaa teostomaksuja oikeista biiseistä.
Niinpä. Noissa bileissä ei ollut mitään ysäriä. Kahta biisiä veivattiin edestakaisin ja niistäkin molemmat 2000-lukua. Tuotanto ei taida tietää, että tekno ei ole sama asia kuin ysäri.
Ei oo Marko siivonnut keittiön saareketta. Ketunraudat puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa Paula juuri nyt 😛
Nuo nuoret tytöt jää Paulan jalkoihin. Marko Vili ja Arttu kiinnostuneet joo joo läheisyyttä vain. Marko lisäksi läimii Paulan byllyä. Ihan hyväksyttävää. Kyllä kai jokainen nainen suo sen miehelleen . Tottakai kuka nyt tiukkapipo on.
Paula on ainoa vapaa nainen, siksi suosittu bbmiesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.
se alkoi kymmeniä kertoja alusta: eiku mä tarkotin, että mä en tykkäs että mun mies läpsis naisia...
Vierailija kirjoitti:
Olettekos koskaan käyneet koripallopeleissä?
Katsokaa suomen liigan tai NBA pelaajia kun tsemppaavat toisiaan. Se on jatkuvaa ”pyllylle läpsintää”
Ymmärrän että Markon käytös saattaa herättää kysymyksen onko kyseessä miestyyppi joka esineellistää ja alentaa naista.
Uskallan väittää että ei ole.
Marko ei tarkoita loukata, hän luulee olevansa hauska eikä ole tietoinen että läpsiminen nähdään loukkaavana ja epäsopivana käytöksenä.
Hyvä että oppii tämän nyt tuolla ollessaan. Mutta haluaisin korostaa ei hän halua olla paha tai irstas!
Mä en jaksa uskoa että Marko alkaisi ulkomaailmassa ketään randomia läpsimään. Eiköhän se ole jo kaikille käynyt ilmi että noi on niin tiiviisti tuolla ja porukka "koskettelee" toisiaan aika lailla jatkuvasti mm. halaamalla ja sohvalla vierekkäin maaten. Siinä ei varmasti ole kenenkään osalta kyse mistään perverssistä tai alistamisen tarpeesta, vaan ihan läheisyyden kaipuusta ja yleisestä pelleilystä. Ja kun ihmisistä tulee erittäin läheisiä ja tunnetaan toiset tietäen mistä pidetään ja mistä ei pidetä. Julia nolasi itsensä ja on salettiin ens viikolla häädössä (jos ei ole jo tällä viikolla) ja finaalista on ihan turha haaveilla.
Julian länkytys oli todella rasittavaa kuunneltavaa. Siinä meni bilefiilikset.
Minua huvitti myös Julian kommentti siitä, kun Paula oli jumpannut tai jotain pyllistellyt ja Marko oli siihen jotain vitsaillut. Onko Julialta mennyt kokonaan ohi, että Marko ja moni muukin laukoo tuollaisia ihan koko ajan kaikille sukupuolesta riippumatta? Miten joku voi ottaa tuollaisen muuna kuin huumorina? Enpä minä ole koskaan tuollaisesta osannut loukkaantua.
Aion äänestää niin paljon kuin se vaatii et toi luiru tyhjänpuhuja saadaan ulos. Luulee olevansa joku nero mutta kuunnelkaa ihan perus lauseen muodostaminen Vilille vaikeaa kun on ryypännyt paitsi leegonsa (keltaiset hampaansa) myös aivonsa.
Mitä ihmettä arttu ja vili hieroo tota paulaa, nyt on tvistiä
Paula kahden komian miehen välissä.
Tuo on BB talo ja kaipaavat Vain läheisyyttä. Ei srn kumnempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.
se alkoi kymmeniä kertoja alusta: eiku mä tarkotin, että mä en tykkäs että mun mies läpsis naisia...
Niinpä. Julia ei millään suostu käsittämään, että vaikka olisi tarkoittanut mitä, hän sanoi silti Markosta rumasti ja se ei ole ok. Asia alkoi nimenomaan sillä, että arvosteltiin Markon tekemisiä ja sitä ennen ei puhuttu yhtään mitään muuta siitä, mikä on parisuhteessa ok.
Olettekos koskaan käyneet koripallopeleissä?
Katsokaa suomen liigan tai NBA pelaajia kun tsemppaavat toisiaan. Se on jatkuvaa ”pyllylle läpsintää”
Ymmärrän että Markon käytös saattaa herättää kysymyksen onko kyseessä miestyyppi joka esineellistää ja alentaa naista.
Uskallan väittää että ei ole.
Marko ei tarkoita loukata, hän luulee olevansa hauska eikä ole tietoinen että läpsiminen nähdään loukkaavana ja epäsopivana käytöksenä.
Hyvä että oppii tämän nyt tuolla ollessaan. Mutta haluaisin korostaa ei hän halua olla paha tai irstas!