Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
88481/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili ja Juulia ulos. Molemmat maailman rasittavimpia. Juulia jopa enemmän. Lapsellinen, ylimielinen ja raskas.

Vili keskenkasvuinen egoisti.

ULOS

88482/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä erikoinen näkökulma Julialla tuohon sovinismikeskusteluun.

Jos Julia olis halunnut keskustella nimenomaan siitä, että onko ylipäänsä ok läpsiä naisia tai ketään muutakaan pyllylle niin siinä olis ollut ehkä joku pointtikin ja olis ehkä saanut kyseenalaistettu Markon pyllyn läpsimiset.

Mutta Julian lähtökohta keskusteluun oli sellanen et: "mä en ainakaan kattelis jos mun mies tekis tuolla niinku Marko" ja nimenomaan se että ku Marko kokoajan läpsii Paulaa pyllylle, kokoajan heittää kaksmielistä läppää Paulasta, Paulalle sitä ja tätä ja tuota.

Ja sitte vielä myöhemmin intti, että ei ollut vetänyt Markoa koko keskusteluun.

Herättää kysymyksiä Julian motiiveista lähteä tuohon keskusteluun.

Julia yriiti jo aiemmin haastaa Paulaa keittiössä, mutta Paula ei tarttunut koukkuun, sitten Markon sai mukaansa maitsrmalla keskustelussaan Vilin kanssa Markon ja tämän puolison. Harva ei sano mitään kun itsestä puhutaan vieressä.

Tämä ristiriitojen kehittäminen on Vilin ja Julia pelistraregia, puhuivat siitä kerran tupakkapaikalla. Ja näinhön se onkin, uusina eivät erotu joukosta ja finaaliin ei ole asiaa elleivät jää katsojoen mieleen. Julian jankkaus oli kyllä tylsää kuunneltavaa. Jos olisi ottanut siihen eri näkökulman niin joo, mutta bimbo ei osannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88483/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla on näyttäisi olevan poikkeuksellisen kova läheisyyden tarve. Yöllä ei ole yrittänyt pökkiä Paulaa vaan on pitänyt tiukasti halauksessa. Voiko kaksoisuus aiheuttaa tämmöistä? Siis että jos on tottunut olemaan aina toisen lähellä, niin yksin olo tuntuu tavallista hankalammalta.

Vierailija
88484/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukon nuorin, Krisse, käyttäytyi taas kerran fiksuiten bileissä. Osaa juoda ja pitää hauskaa ilman ylilyöntejä.

Turhaa nostaa yhtä jalustalle, kun ei tuolla suurimmalla osalla sen suuremmin ylilyöntejä tullu, Julian jankkausta ja Vilin uhmailua lukuunottamatta.

Senhän takia ne myöhään valvoneet vielä sai juotavaa lisää, kun olivat koko illan käyttäytyneet asiallisesti.

Kyllähän kaikki tuolla ilkeili Krisseä lukuunottamatta. Joppekin kiusasi kaikkia ja etenkin Juliaa jatkuvasti. Krisse taas näytti miksi hän ansaitsee voiton.

Vierailija
88485/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Julian todellunen luonne alkaa paljastua. Jo alkuillasta paljussa oudosti kehuskeli Krisselle miten on päässyt jo neljä kertaa paljuun ja saunaan, vaikka ollut vasta vähän aikaa talossa. Krisse vastasi tämän tulleen hyvään aikaan. Julia jatkoi luetteloimalla paljuilut ja muisti toki mainita myös hallituksen saunaillan, jossa Krisse ei ollut.

Toinen Julian outo veto oli Julian ja Paulan "poseeratessa" ysäri-Joelin kainalossa paljussa, kun Julia totesi sen jälkeen että "sitte seuraavat naiset Joelin kainaloon. Ainii, harmi ettei tääl oo enempää naisia." ?! Krisse istui paljussa Julian vieressä ja kuunteli keskustelua.

Krisse näytti ottavan tilanteet provoilusta huolimatta rauhallisesti ja jopa symppasi Julian hyvää tuuria taloon tulon ajoituksessa. Mutta että semmoinen uusi kiva ystävä on Julia. Puhumattakaan muiden raportoimista loppuillan konfliktihakuisuuksista Julialta.

88486/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuli selväksi että Julia ei siedä mieheltään kenenkään pjllyjen taputteluja, mutta ilmeisesti huumeiden myynti ja käyttö on ok... lihaksetkin on varmasti rakennettu kaurapuurolla.

Vierailija
88487/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia pidettiin ennen hyväsydämisenä bimbona mutta nyt tuon hyväsydämisenkin voi ottaa tuosta edestä pois.

Siinä mielessä oli Julia oikeassa että (oikeastaan ei kenenkään, eikä vain suhteessa olevan) miehen ei kuuluisi naisten takapuolia läpsytellä. Se on kyllä melkoista sukupuolista alistamista.

Muuten ihan normaalia kännijankkaamista, samanlaista kuului eilen naapuristani. Asia ei edennyt yhtään, kunhan vain nainen jankkasi ja jankkasi ja jankkasi aamukolmeen.

Paula yritti kovasti, että ei tarjottuja juomia saisi jakaa, vaan jokainen kävisisi sitten itse ottamassa lisää. Aika hirmuinen alkon tuska kyllä hänellä on.

88488/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vili ei kestä häviötä. ”Joo te ootte ollut kymmenen viikkoa mutta mä oon kattonu kuus viikkoa ja tiedän mitä teistä puhutaan ja kuka on suosikki.”

Kädet levällään pätee tätä Paulalle ja Artulle yöllä. Ensinnäkään jäbällä ei ollut mitään hajua aikaisemmista tehtävistä, asukkaista ennen taloon tuloa. Miksi? No koska loukkaantui kun ei päässyt heti taloon kun halusi..... uLOS toi wannabe Leppilampi

On se katsonut, tietenkin. Esitti vain aiemmin ettei ole. Minus nauratti tässä tilanteessa lähinnä Paulan reaktio, möllötti suu auki ja yritti miettiä miten ihmeessä saisi ongittua Vililtä niitä tietoja. Isoveljeltä tulikkn pian kuulutus että tuotannon asioistäa puhuninen on kielletty.

Vierailija
88489/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta pyllyn läpsäyttämisestä vielä, mun mielestä se ei ole väärin jos siihen ei liity mitään seksuaalista. Ja varsinkaan jos tietää että se jota läpsäisee ei ota sitä loukkauksena tai pervona toimintana, ja tietää että kumppani on sinut asian kanssa. Alkoholin nauttiminen ei näköjään kaikille sovi.

Vierailija
88490/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon melkein ylpeä Artusta, ettei alkanut lämppäämään Juliaa tai Krisseä. Eikä tossa mitään sellaista tapahtunut, mitä ei olisi voinut tapahtua Ellan läsnäollessa. 

Jospa kyseessä oli Artun epätoivoinen pako Krissen vierestä. 

Krisse meni ajoissa nukkumaan. Ei liity mitenkään. Arttu halusi läheisyyttä. Paula laittoi korviinsa tupot ja käänsi selän ts lusikka. Siihen jäi mun kyttäykset.

Marko läpsii Paulaa pyllylle. On se sovinistinen. Eihän nykyään saa naista läpsiä .

Vierailija
88491/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siviilissä pidän Jopen kaltasista rauhallisista ihmisistä, mutta mielestäni VIIHDEohjelmiin pitäisi tunkea niitä Roopen, Nikon ja Kessun kaltasia persoonallisia tyyppejä.

Nehän oli ja äänestettiin ulos. Roope aivan mahoton tuonne ja 2 olis voinut pitää finaaliin saakka.

Vierailija
88492/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on pätkä Vilin ja Julian keskustelusta Paulan synttäripäivältä, missä kumpikin pohtii talon ilmapiirin tasaisuutta, molemmat oli odottanu enemmän äksöniä ihmisten kemioiden välillä, kun tiesivät edellis kausien perusteella yhteentörmäyksien sattuneen erilaisten persoonien välillä.

Voipi siis olla, että Julia tietoisesti hakee draamaa ja täten pyrkii erottautumaan joukosta, niin kuin joku kirjoittaja täällä nosti esiin.

Vierailija
88493/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.

Miten lopettaa keskustelua ku Julia kävelee perässä jankaten samaa asiaa. Julialla tyypillinen argumentti, ku Marko pariin kertaan lähti paikalta: miksi sää nyt lähdet tästä keskustelusta pois. Ihan niinku ois fiksumpaa jatkaa sitä päätöntä jankkaamista, mikä ei johda mihinkään.

Vierailija
88494/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi kihlattuna läpsimisiä ja Paulan kanssa lähellä oloa hyvällä. Toisilla on eri säännöt . Eli pätee kumpaankin osapuoleen.

Vierailija
88495/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kiva fiilis taas op:sta, kun kuuntelin sen juttuja tänään. Kivasti puhui kaikista muista asukkaista! ☺️

Op on aika vahvasti kiinni 30k€:ssa

Läyhäsivät Paulan kanssa ulkona. En saanut srlvää kenestä.

Vierailija
88496/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki keskustelusta Julian kanssa:

Joku: On tää kivaa ku porukka osaa ottaa alkoa maltilla eikä rähinöi...

Joku toinen: Isovelikin on huomannut sen ja arvostaa sitä kyllä, et nyt saadaan juotavaa koko illan.

Julia: Niin just niinku sillee tai siis et on just hienoo niiku et osataan ottaa alkoo niiku sillee maltilla tai siis sillee niiku et ei niiku rähinöidä tai siis sillee niiku et sit isoveliki arvostaa sitä tai siis sillee et niiku sit saadaa juotavaaki koko illan tai siis sillee niiku et kui siistii tai siis sillee niiku et... nii.

Kaikki muut: *hiljaa*

Vierailija
88497/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta pyllyn läpsäyttämisestä vielä, mun mielestä se ei ole väärin jos siihen ei liity mitään seksuaalista. Ja varsinkaan jos tietää että se jota läpsäisee ei ota sitä loukkauksena tai pervona toimintana, ja tietää että kumppani on sinut asian kanssa. Alkoholin nauttiminen ei näköjään kaikille sovi.

Mä en kyllä näe tilannetta, missä naisen tai tyttöjen pepun läpsiminen olisi ok. Omassa makkarissa tai kotona oman kumppanin kanssa kukin tekee mitä tykkää, mutta muuten toi on äärettömän huonoa käytöstä.

Kaiken kukkuraksi Marko ei vähän läpsäise, vaan oikeasti aika kovaa. Esim. Krisseä läväytti ihan täysillä takamukseen, kun Krisse aiemmin leikki toukkaa vilttiin kääriytyneenä. 

Mielenkiintoista, miten usein Markon tai muiden miesten perseilyä katsotaan sormien läpi. Mitäköhän olisi sanottu, jos Ella olisi läväyttänyt Krisseä kaikin voimin? Onko enemmän ok keski-ikäisen miehen läväyttää nuorta naista täysillä pepulle kuin toisen naisen vaikka naamaan tai selkään? Niin kauan kun kyseessä on seksuaalisesti alentava teko, on kaikki hauskaa ja hyväksyttävää?

Vierailija
88498/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ylimitoitettu vihamielinen hyökkäys Markoa kohtaan Julialta!

Jep, Julia teki itsestään kyllä ihan täyden pellen. Kuten Joppe yöllä sanoi; Julia on selvinpäin 6/10, humalassa 1/10. Olen täysin samaa mieltä.

Mä sanoisin kyl et selvinpäin 2/10, kännissä -10/10

Vierailija
88499/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ylimitoitettu vihamielinen hyökkäys Markoa kohtaan Julialta!

Jep, Julia teki itsestään kyllä ihan täyden pellen. Kuten Joppe yöllä sanoi; Julia on selvinpäin 6/10, humalassa 1/10. Olen täysin samaa mieltä.

Joppe taas on selvinpäin 0/10 hajuton, mauton ja persoonaton seinäruusu, mutta kännissä hyvinkin viihdyttävä 8/10.

99% suomalaisista on sellaisia kuin Joppe, siksi sillä onkin faneja niin paljon. Autismia, aspergeria ja äärettömän paskaa itsetuntoa on meissä, siksi edes BB:ssä ei ole viihdyttäviä ihmisiä. Niitä ei ole Suomessa.

Ei sentään 99 . Osaahan Joppe olla hauska srlvinpäin. Vai mitä tarkoitat. Osaa mies näyttää tunteensa selvinkinpäin halata ja pussata jne. Puhua. Vai ollaanko teillä tuppisuuna ja kännissä kerrotaan että kyllä sitä vielä rakastetaan . En ymmärrä.

Vierailija
88500/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kummankaan puolella siinä väittelyssä, mutta täytyy kyllä sanoa, että muakin inhottaa se kun ihmiset ajattelee, että jos naisella on iso peppu tai isot rinnat niin niitä on ihan ok lääppiä ja kommentoida. Niin ällöttävää. Tämä kommentti siis ei nyt liittynyt Markoon.

Ketju on lukittu.