Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vilillä ei menny eilisilta ihan putkeen sääntöjen noudattamisen osalta,;
puhu mm. Ellalle antamistaan nimeämispisteistä,
katsojien äänestyskäyttäytymisestä sen osalta, minkälaisia ihmisiä ei haluta bbtä voittavan ainakaan keskustelupalstojen perusteella (juonittelijat),
kuvaili kehuen Artulle ja Paulalle pk-huoneen silloisen ohjaajan ääntä ja kun sai kuulutuksen olla puhumatta tuotannon asioista, huusi: "f*ck you, mä kehuin sua!"
sekä uhmas isoveljen nukkumaanmenokäskyä ties kuinka monta kertaa.
Kaveri oli kyl aika tööt loppuiltaa kohden. Mahtaako saada sen kauan kaipaamansa keijupuvun tänään päälle.. 🧚♂️
Vierailija kirjoitti:
Siviilissä pidän Jopen kaltasista rauhallisista ihmisistä, mutta mielestäni VIIHDEohjelmiin pitäisi tunkea niitä Roopen, Nikon ja Kessun kaltasia persoonallisia tyyppejä.
Nimenomaan, en tahdo katsella kun ihmiset siivoaa äänettä. Tiskikoneen täyttäminen ei viihdytä minua.
Kaikkein vähiten tahdon nähdä ihmisten pusuttelua ja muuta seksielämää. Nolottaa älyttömästi.
Keskusteluja seuraan mielelläni. Joskus puhuvat ihan höpöjä mutta pistän sen nuoruuden piikkiin, en minä arkielämässäkään jaksa kauhistella miten höpöä kaikki on., ehkäpä itse olen näin vanhana näin höpöakka, että tipahtanut jo kelkasta, enkä siksi ymmärrä.
Siitä tykkään, ettei enää olla niin kiinnostuneita asukkaista vaikkapa suihkussa. Kaikkihan me ollaan alasti vaatteidemme alla.
Mutta lisää vaan häröäjiä taloon. Tykkäsin, kun kävi ilmi, että tää OP onkin tällanen peluri ja katsojien viihdyttäjä. Vili on ollut oikein hyvä, vaikkei varmaan saa asukkailta mitään pointseja tuolla käytöksellään, mikä on tietysti häiritsevää, jos aattelet, että oot kotonasi. Paula on häiritsevä katsottava, mutta myös yksi parhaista, tapahtuu ja saa ihmetellä, tykkäisin hänestä tosielämänkaverina, tollasia ne naiset on, parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Julia arvostelee Markoa siitä et läpsii Paulan pyllylle, mut Julia ite läpsi Markoa 😁
Joo ja kun Marko sanoi Julialle tosta niin olikin aivan eri asia kuin Paulan läpsäisy. Ei auennut mulle pikkutytön logiikka. Veikkaan että Julian suhde vielä niin tuore että vähän saattaa epäilyttää onko siellä ketään odottamassa kun taas Marko tietää tasan tarkkaan että ei ole tehnyt mitään sellaista joka puolisoa loukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Arttu yöllä aika halukkaasti yritti Paulaa pussailla sohvalla, varmasti olis ollut valmis menemään pitemmälle jos Paula olis ollut innokkaampi.
Paulalle pisteet siitä, että heitti kaiken läpäksi, eikä lähtenyt yhtään tosissaan mukaan. Nukkumaan mennessä Arttu kaappasi Paulan lusikkaan, jolloin Paula laittoi paperitollot korviinsa ja veti tyynyn päänsä päälle. :D
Nautin kun Julia nolaa itsensä ja jopa Joel oli Markon puolella.
Julia oli kyllä superraskasta katsottavaa koko illan, ensin hihitteli ja sitte alkoi haastaa riitaa jokaisen kans. Meni Markon ja Vilin keskustelun väliin tupakkipaikslle huutaen: älä jauha p*skaa, älä jaksa länkyttää ym. Vaikka ei edes tiennyt mistä oltiin keskustelemassa.
Kyllähän se nimenomaan haki vaan tuota konfliktia jonkun kanssa, harmi vaan Julian kannalta että meni kyllä heittämällä Markolle tuo erä.
Toisaalta hyvä että ajautui väittelyyn nimenomaan Markon kanssa, eikä esimerkiksi Paulan, josta olisi saattanut tulla rumaa jälkeä.
Saattoi olla jotain kännisen uhoa toi pussailukuvio Artulta, vähän niin kuin röökin kanssa aiemmin (että muka polttaisi, vaikka ei polttanutkaan). Puhui Ellasta vähän väliä samalla kun kinusi Paulan vierestä yöpaikkaa.
Siis Julia on jyrännyt kaikki Markon ja Paulan väliset pyllylle läpsäisyt ja kainalossa olot. Reppana mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Joukon nuorin, Krisse, käyttäytyi taas kerran fiksuiten bileissä. Osaa juoda ja pitää hauskaa ilman ylilyöntejä.
Krisse näytteli, et ois kännissä. Piipahti keittiössä juomassa vettä ja alkoi osoittaa vesilasia huutaen Pahaa Vettä....... aaaaaah.....pahaa vettä ja näytteli huonovointista. Ihan typerä esitys tietoisesti kameroille. Kait sen tapetin jotain piti keksiä, kun olkkarissa oli äksöniä. Arttu on nyt finaalin lähestyessä niin "imelä" vähän kaikille, jotta ei sais häätöpisteitä.
Mä oon melkein ylpeä Artusta, ettei alkanut lämppäämään Juliaa tai Krisseä. Eikä tossa mitään sellaista tapahtunut, mitä ei olisi voinut tapahtua Ellan läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia arvostelee Markoa siitä et läpsii Paulan pyllylle, mut Julia ite läpsi Markoa 😁
Joo ja kun Marko sanoi Julialle tosta niin olikin aivan eri asia kuin Paulan läpsäisy. Ei auennut mulle pikkutytön logiikka. Veikkaan että Julian suhde vielä niin tuore että vähän saattaa epäilyttää onko siellä ketään odottamassa kun taas Marko tietää tasan tarkkaan että ei ole tehnyt mitään sellaista joka puolisoa loukkaa.
Jäi kyllä vahvasti sellanen kuva, et vaikka Julia kuinka yritti sanoa hänelle olevan aivan ykshailee, mitä Marko tekee, jos se vaan on hänen puolisolleen ok - ettei se todellakaan ole ok, kun heti sen perään toteaa "mutta mä en ite tekis..". Eli tavallaan epäsuorasti tuomitsee Markon toiminnan.
Mun mielestä erikoinen näkökulma Julialla tuohon sovinismikeskusteluun.
Jos Julia olis halunnut keskustella nimenomaan siitä, että onko ylipäänsä ok läpsiä naisia tai ketään muutakaan pyllylle niin siinä olis ollut ehkä joku pointtikin ja olis ehkä saanut kyseenalaistettu Markon pyllyn läpsimiset.
Mutta Julian lähtökohta keskusteluun oli sellanen et: "mä en ainakaan kattelis jos mun mies tekis tuolla niinku Marko" ja nimenomaan se että ku Marko kokoajan läpsii Paulaa pyllylle, kokoajan heittää kaksmielistä läppää Paulasta, Paulalle sitä ja tätä ja tuota.
Ja sitte vielä myöhemmin intti, että ei ollut vetänyt Markoa koko keskusteluun.
Herättää kysymyksiä Julian motiiveista lähteä tuohon keskusteluun.
Julia nostatti kirjaimellisesti eilen pulssia... Todella rasittavaa kuunneltavaa kun arvostelee toista mut huutaa ettei tää liity suhun vaan on mun mielipide.
Toivoin että Marko olisi lähtenyt vaan pois. Toisaalta arvostan Markoa 100% enemmän. Hän pysyi täysin rauhallisena vaikka teini huutaa ja riehuu kurkku suorana ja provoten. Myös olisi ollut paikallaan muiden asukkaiden väliintulo, mutta kun ne ressukat haluaa Markon ulos kun on uhka.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon melkein ylpeä Artusta, ettei alkanut lämppäämään Juliaa tai Krisseä. Eikä tossa mitään sellaista tapahtunut, mitä ei olisi voinut tapahtua Ellan läsnäollessa.
Jospa kyseessä oli Artun epätoivoinen pako Krissen vierestä.
Julia pidettiin ennen hyväsydämisenä bimbona mutta nyt tuon hyväsydämisenkin voi ottaa tuosta edestä pois.
Juliahan on ihan ihastunut Markoon ja toi sen käytös oli niin selvää mustasukkaisuutta kun olla voi. Julia ei haluaisi että Marko antaa Paulalle niin paljon huomiota ja läheisyyttä. Marko hoiti mun mielestä keskustelun suht hyvin, ei huutanut eikä keskeyttänyt, mutta olisi voinut lopettaa sen pakjon aikaisemmin. Itsellä ei olis kärsivällisyys riittäny kuunnella Julian vänkäämistä edes viittä minuuttia.
Vili ei kestä häviötä. ”Joo te ootte ollut kymmenen viikkoa mutta mä oon kattonu kuus viikkoa ja tiedän mitä teistä puhutaan ja kuka on suosikki.”
Kädet levällään pätee tätä Paulalle ja Artulle yöllä. Ensinnäkään jäbällä ei ollut mitään hajua aikaisemmista tehtävistä, asukkaista ennen taloon tuloa. Miksi? No koska loukkaantui kun ei päässyt heti taloon kun halusi..... uLOS toi wannabe Leppilampi
Vierailija kirjoitti:
Joukon nuorin, Krisse, käyttäytyi taas kerran fiksuiten bileissä. Osaa juoda ja pitää hauskaa ilman ylilyöntejä.
Turhaa nostaa yhtä jalustalle, kun ei tuolla suurimmalla osalla sen suuremmin ylilyöntejä tullu, Julian jankkausta ja Vilin uhmailua lukuunottamatta.
Senhän takia ne myöhään valvoneet vielä sai juotavaa lisää, kun olivat koko illan käyttäytyneet asiallisesti.