Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Antakaa Krisselle nyt niitä ääniä, pliis!
Arttu ulos. Nolo juntti. Viliäkin katsoo mieluummin, vaikka onkin ärsyttävä.
Kamoon niiice-arttu pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi että joku iso raha venäjältä äänestää tota kristiinaa. alan uskoa, koska ei tuota muulla voi selittää että sen palkki aina isoin joka äänestyksessa, aivan käsittämätöntä.
minä en vähiä rahojani tuhlaa äänestykseen koska se on tuirhaa. Jos olisi edes niinpäin äänestys että saisi äänestää inhokkia, sitten voisin tohon huulirasvatiinaan tuhlata jopa 5e.Nyt mun pitäis äänestää monta ihmistä, että sen pisteet laskisi, eikä noista yksikään ole suosikkini.
persssseestä.
Etkö ole huomannut, että tällä palstalla kirjoittajat vähentyneet radikaalisti? Ilmeisesti et seuraa muita aihetta käsitteleviä medioita, monissa Kristiinasta pidetään edelleen.
En ole huomannut. Hänellä on se pieni hullu fanilauma, ei se noita palkkeja selitä, enemmän häntä inhotaan mitä tykätään.
Tänään isänpäiväkahveilla kuulin, että myös anoppini 80v on Krissen kannattaja, viime vuonna kannatti Krisua ja sitä ennen Andtea.
Vierailija kirjoitti:
Sinä rikas siellä, voitko äänestää noita kaikkia muita satkulla, paitsi rasvatiinaa. Kiitos.
Onnistuu. Rasvatiina vai nastytiina ulos 😂
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on selkeästi huomannut, että hän voi vain ärsyttää, joten on sitten valinnut tuon tien. Mä ja mun huulirasva, mitä sitten? Ihan kelpo asenne.
Kenenkään muun valinnasta ei noussut kohua, vaikka olivat Timon sohvaa ja Joelin aika randomia, joskin hyödyllistä kattilaa lukuun ottamatta ihan yhtä omia tarpeita palvelevia.
Kyllä nuo tupakat ja sytkärit oli huomattavasti idioottimaisempia kuin huulirasva.
KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhuskenaario: Arttu jää ja mölisee Mitä V****a Naaiiss!! Vetää päälleen kylpytakin ja ulvoo kalijaa koko ensi viikon.
Hyi, voitteko pliis äänestää sen pois ettei tuota tarvitse katsella.
Hei pliis pliis
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
Myö onnistuttoo nivalan hunnit! Viliä ei äänestä enää kukkaa suomalaane
No niin, nyt Kristiina on jo tippumassa. Antakaa sille nyt niitä ääniä. Ihan sama kuka tippuu kunhan ei vaan Krisse.
Kuhan paula tai timo lähtee nii all good!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi että joku iso raha venäjältä äänestää tota kristiinaa. alan uskoa, koska ei tuota muulla voi selittää että sen palkki aina isoin joka äänestyksessa, aivan käsittämätöntä.
minä en vähiä rahojani tuhlaa äänestykseen koska se on tuirhaa. Jos olisi edes niinpäin äänestys että saisi äänestää inhokkia, sitten voisin tohon huulirasvatiinaan tuhlata jopa 5e.Nyt mun pitäis äänestää monta ihmistä, että sen pisteet laskisi, eikä noista yksikään ole suosikkini.
persssseestä.
Etkö ole huomannut, että tällä palstalla kirjoittajat vähentyneet radikaalisti? Ilmeisesti et seuraa muita aihetta käsitteleviä medioita, monissa Kristiinasta pidetään edelleen.
En ole huomannut. Hänellä on se pieni hullu fanilauma, ei se noita palkkeja selitä, enemmän häntä inhotaan mitä tykätään.
Tänään isänpäiväkahveilla kuulin, että myös anoppini 80v on Krissen kannattaja, viime vuonna kannatti Krisua ja sitä ennen Andtea.
Anoppi kannattaa laittaa hoitoon.
Arttu on niin raivostuttavan ärsyttävä, että sais lentää kuin leppäkeihäs.
Krisse on "mitään sanomaton". Niinhän se itsekin totesi että on hiljaa.
Voisko viikkotehtäväks saada semmosen, että pitää huolehtia eläimistä?? Vaikka muutama koira ja kissa taloon❤️
Vierailija kirjoitti:
Vili vinkui että hänen virkkaama pala laitettiin mekkoon ja uhittelu että seuraavana päivänä klo 12 oltava pala valmiina. Ja että hän pitää itse housut. Timo oikein ojensi ettei viikkotehtävän pointti ole Vilin housujen hyysäys.
Krisselle ei sanonut mitään vaikka se teki omia sukkia.
Vierailija kirjoitti:
KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE KRISSE
Vai Nastytiina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persssseestä.
Parhaaseen katseluaikaan sunnuntai-iltana täällä on alun toistakymmentä reaktiota per viesti. Kannattaisi alkaa kiinnittää huomiota sellaisiin pieniin yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko viikkotehtäväks saada semmosen, että pitää huolehtia eläimistä?? Vaikka muutama koira ja kissa taloon❤️
Ei, nehän kuolee raukat noiden hoidossa.
Ei yhtään häätöpistettä.. HYVÄ OP!!!! FINAALIIN!