Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa mäkin ekaa kertaa sanoisin Krissestä jotain.
Miksi sillä on jonkun verran murretta puheessaan? Omien sanojensa mukaan on vantaalainen syntyjään, kävi porissa vuoden verran opiskelemassa ja takas Vantaan Hakunilaan.
Vai onko hänelle tarttunut muilta asukeilta jotain sanoja?
Minuakin ihmetyttää tuo keskisuomen kaltaisen murteen vääntäminen, toki hyvin vaikeasti puhuu muutenkin ja vaikea saada selvää, taitaa olla s- ja r vika aivojumien lisäksi ja kuulostaa kuin olisi ruokaa suussa.
Onko ollut laitoksissa, vaikuttaa kummalliselta, ei ihan normaalilta ikäiseltään.
Tuo laitos asia olisi tullut tavalla tai toisella esille jo. En siihen usko.
Enemmän joo tuommoista keskisuomea puhuu, eikä niinkään venäjää murtaen. Sillä mä mietin, että olisko talossa tarttunut? kun en muista miten puhui aivan alussa.
Pien äs vikahan sillä tuntuu olevan vai aiheuttaako se hammasrautajuttu sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jotenkin niljakkaita nuo timon puheet nykyään.
Onneks Timo nyt vähän rauhoittunut eikä ahdistele Joppea. Tupakkapaikalla Joppe onneks teki selväksi että se ei oo kivaa.
Ja sellainen pieni huomautus vielä, että jos pelkästään kuuntelette noita juttuja, kun kaikki asukkaat ovat paikalla, niin huomaatte, että aika monen muunkin asukkaan suusta tulee tuota Joppe, hei, Joppe, kato - puhetta. Timolla se menee överiksi, muut asukkaat ovat huomanneet, että Jopelta tulee hauskoja kommentteja ja siksi usein houkuttelevat Joppea mukaan keskusteluun. Onhan tuo joskus varmaan vähän ahdistavaakin, mutta eiköhän se suurimaksi osaksi ole imartelevaa.
Silti TImo voisi karsia vähän noita pervoimpia heittoja, koska niitä nimenomaan Joppe tuntuu olevan ihan täynnä, ei hän kevyestä flirtistä ole moksiskaan, useasti on jopa itse lämmitellyt Timoa sopivasti.
Krisse voittaa bigbrotherin. Vaikka kuinka joku ilkeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristus toi Timo on järkyttävä 🤮 Tunki väkisin Jopen päälle tunkemaan puuroa lautaseltaan toisen suuhun. Jos olisin Joppe, sanoisin kyllä että jätä nyt stana jo rauhaan!!!
Jospa Timo pyrkiikin juuri tuohon, että Joel menettäisi malttinsa. Tietää Joelin olevan hänen itsensä lisäksi yleisön suosiossa.
Niinpä. Timon oma kiltti rooli on nyt Vilin myötä rakoillut pahasti. Yrittää nyt saada Joelin kiltteyteen säröä.
Timo ampuu nyt omaan jalkaansa ja pahasti noilla teoillaan ja jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Viliä on kieltämättä kiva katsella. Silmäkarkki.
Mutta kun se aukaisee suunsa... puff,.... kaikki taika häviää 😂
kohta saavat alkoholia. sauna jo lämpeemässä.
t.varma tieto
Miks mä kidutan itseäni ja katon tätä paskaaa. Ai niin eihän mulla ole elämää. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla Krisse ylpeä äidistään, joka haukku tuolla bb-facepalstalla kaikki jotka oli kirjoittanu vähänkin negatiivisen kommentin Krissestä. Ei ihan loppuun harkittu muuvi ehkä...
Onko löytänyt tiensä jo tähänkin ketjuun?
Missä fb-ryhmässä tuon nirppanokan äiti riehuu?
Täytyy mennä laittamaan luu kurkkuun.Ihan omalla naamalla ja nimellä meinaat mennä?!
No etpä tietenkään!!
Kyllä toivoisin, että just sunkaltaisten vuoksi kaikki kommentointi pitäisi tehdä omalla nimellä ja naamalla. Silloin ehkä voisi joskus jopa miettiä, että mitä sieltä näppäimistöltään suoltaa. Miettiä sitä mitä vaikutuksia niillä omilla haukkumisilla voi olla.
Mitä jos sun kaverit, naapurit, sukulaiset tms. näkisi mitä sinäkin vapaa-ajallasi harrastat! Siis muiden nälvimistä! Hävettäiskö?! Edes hetken?!Rauhotu!
Ethän vaan kuvittele olevas parempi? Jumalatonta huutoa ja nimettömänä. Pah.
ohis
Moi mamma. Unohdit opettaa Krisselle käytöstavat. Nyt taitaa olla liian myöhästä.
No nyt leviää, nyt haukutaan äiti, seuraavaksi varmaankin isä ja sisarukset? Miettikää!
Sitten kannattaa varmaan katsoa peiliin ja miettiä miten itse kommentoi kommentoijalle, joka ei ole bb-asukas vaan siviili. voi meinaan tulla ampu takasin. Näkyi nyt osuavan ja uppoavan.
Milloin se äiti siellä riehunut ja virallisella sivullako?Tulin just palstalle, niin mennyt ohi.
FB BB ryhmässä kävi joku nainen esittäytymässä Kristiinan äidiksi. Mä en ole nähnyt mitään riehumisia jne.
Hänelle oltiin tosi asiallisia ja jengi lähinnä kehui hyvin kasvatettua tyttöä.
Eihän tuostakaan ole sata varmuutta, että olis Kristiinan oikea äiti.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viliä on kieltämättä kiva katsella. Silmäkarkki.
Mutta kun se aukaisee suunsa... puff,.... kaikki taika häviää 😂
Mää taas tykkään kuunnella sen tykitystä bassoäänellä.
Mutta ulkonäkö ei vetoa yhtään, mutta sopii kyllä tosi hyvin Vilin persoonaan. Miesmakuuni OP on täydellinen, jos aletaan valitsemaan talon kauneinta urosta.
eri
Vierailija kirjoitti:
Jospa mäkin ekaa kertaa sanoisin Krissestä jotain.
Miksi sillä on jonkun verran murretta puheessaan? Omien sanojensa mukaan on vantaalainen syntyjään, kävi porissa vuoden verran opiskelemassa ja takas Vantaan Hakunilaan.
Vai onko hänelle tarttunut muilta asukeilta jotain sanoja?
No ei ole itse kertonut olevansa vantaalta kotoisin! Kertoi itse että synytynyt ja asunut Pieksämäellä ennen Poriin muuttoa.
En ole tänään voinut seurata, onko Paulan 41-vuotisjuhliin kuulunut muuta kuin hassut paperihatut?
Vierailija kirjoitti:
kohta saavat alkoholia. sauna jo lämpeemässä.
t.varma tieto
En usko koska kaikilla ei ole sänkyä ja niitä on vaikea sitten laittaa nukkumaan, koska ovat eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä kidutan itseäni ja katon tätä paskaaa. Ai niin eihän mulla ole elämää. :D
Sama juttu. Erehdyin äsken miettimään, että kaipa tän lauantain voisi paremminkin viettää. MITEN MUKA?! ;D
Käyn veskissä ja teen ruokaa ja palaan ruudun ääreen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan. Kyllä ne kohta saa kaljaa siellä. Mullaki on..
Jos eivät näillä minuuteilla saa, niin alan kattelemaan jotain muuta.
En voi mitään sille, että Vilin neuroottisuus saa mun tyrskähtelemään sponttaanisti. Taas se ravaa tuolla taloa ympäri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristus toi Timo on järkyttävä 🤮 Tunki väkisin Jopen päälle tunkemaan puuroa lautaseltaan toisen suuhun. Jos olisin Joppe, sanoisin kyllä että jätä nyt stana jo rauhaan!!!
Jospa Timo pyrkiikin juuri tuohon, että Joel menettäisi malttinsa. Tietää Joelin olevan hänen itsensä lisäksi yleisön suosiossa.
Niinpä. Timon oma kiltti rooli on nyt Vilin myötä rakoillut pahasti. Yrittää nyt saada Joelin kiltteyteen säröä.
Timo ampuu nyt omaan jalkaansa ja pahasti noilla teoillaan ja jutuillaan.
En olisi uskonut, että Timo kusee pelinsä tuolla tavalla. No, oli aika saadakin oikea Timo esiin.
nyt krisse piereskelee kun syö normaalia kakkua
Vierailija kirjoitti:
En ole tänään voinut seurata, onko Paulan 41-vuotisjuhliin kuulunut muuta kuin hassut paperihatut?
Paulalla hyvä ilme, sellainen JIPPII vi##u mitä paskaaa ilme.
Kuka anorektikko täällä oikein laskee jokaisen suupalaa? Mene herraisä sentään syömään välillä itsekin, älä pelkästään ryyppää ja oksenna.