Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Käyttäjä35680 kirjoitti:
Pikkusen kiusallista tuo hiirulais- Minnan yhtäkkinen päälleliimattu ”itsevarmuus”.
Sitä kutsutaan jännittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niko on hiljaa, missä Nico edes on?
Nico ceellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.
Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.
Jatkakaa vaan.
Tämä! On se jännä juttu kyllä. Oikeastihan heteromiehetkin ovat vain homomiehiä maskin takana. Jokaiselle heteromiehelle olisi ok, jos naisella olisikin pllun tilalla k*rpä ja tissit olisi joko olemattomat tai silikonipallot.
Tässähän on ihan uusi misogynian muoto. Luovaa ajattelua, pakko myöntää.
Ällöttää miten naiset on nyt niin kovasti Minnan puolella olevinaan. Niin kaksinaamaista.
ootteko huomannut, että tuota äänestystä jauhettiin viime vuonna paljon enemmän sunnuntain lähetyksessä. Nyt tainnut tunnin aikana äänestysnumeroita on näytetty 3-4 kertaa.
Osa asukkaista on pettynyt kun heille ei ole tullut yhtään kysymystä.
Jännää kun ei ole näytetty kuin kerran äänestystilanne, ei kannata näyttää enenpää , koska Minna johtaa ylivoimaisesti ja Tiian fanit lopettaisivat äänestyksen turhana.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.
Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.
Jatkakaa vaan.
Semmonen soijah*mo citiboi siellä. Jatkakaa..
Olisin halunnut nähdä Elinan kysyvän Artulta, miksei yöllä kertonut Minnalle tienneensä kiusaamisesta. Hyi että mua etoo toi jätkä, ei pienintäkään elettä totuuden kertomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisin varmaan aikamoiset paskamyrskyt, jos olisin talossa. En jaksaisi mitään pridehommia, ärsyttää vaan. Taas on pride, vaikka kesällä se oli. Mitä tahansa asiaa jos liikaa tuputtaa, niin alkaa ärsyttää. Yks paskan hailee minulle kuka rakastaa ketä, mutta ei vaan enää jaksa tollasta tuputusta. Muutenkaan en pidä huomionhakuisista ihmisistä. Monet esim.homot kyllä ovat ihan tavallisia tyyppejä, eivätkä hekään jaksa tuota pridehöpötystä.
Mä olen lesbo, ja ihan avoimesti suvulle ja tuttaville, ja silti olen aina tosi kiusaantunut tuosta pride-vouhkauksesta. Olen jo vähän vanhempaa ikäpolvea eikä mulla eikä muillakaan meillä ole ikinä ollut tarvetta heilua barrikadeilla, eikä tuoda omaa suuntautumista mitenkään erityisemmin esiin. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan arkielämän asioitten kanssa niin kuin kaikki muutkin.
Se on hienoa, että sä olet tyytyväinen siihen millaista kohtelua sä saat ja pystyt ehkä sulkemaan silmäsi syrjinnältä ja epätasa-arvolta mitä seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset kokee. Kaikki ei pysty ja toivoo asioihin parannuksia, siksi heillä on intoa "heilua barrikadeilla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu voimaantui. :)
”Voimaantuminen”. Kamalin sana ikinä. :D
No minä heikennyin tästä. :D
NIIN odotan ensi viikkoa kun muuttunut ex-hiiri rupeaa sitä Kontenttia sitten puskemaan. Omg.
Naiset leikkivät jotain ihme Arttu-peliä, mutta äijä itse ei sano mitään mihinkään. Vai onko se sanonut?
Minna ja Eevis tulis hyvin juttuun
Toivottavasti eivät ole Minnan fanit lakanneet äänestämästä, kun alussa vilautettiin sitä 88% vs. 12% prosenttieroa... 😰 Ovelasti sen jälkeen ei ollakaan enää äänestystilannetta näytetty (ennenhän näytettiin useaan kertaan lähetyksen aikana).
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Sini nyt siellä tirskuu kun on toisten puheenvuoro?
Ihan tyypillistä ylemmyydentuntoisen ihmisen dissailua, jolla koetetaan nolata puhuja ja hänen sanomansa.
Kessuun ei ole luottaminen. Sehän kehui menevänsä trollaamaan tuonne. Saattaa olla peliä vain tuo kiukuttelu ja sitten yhtäkkiä onkin mukana Pridessa täysillä.
Mikä homma että äänestystilanne näytetty vaan kerran ja kohta loppuu jo äänestysaika, eli sitten ei enää edes voida näyttää tilannetta?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ääntää jännästi
toinen vanhemmista venäjältä
Kristiina ääntää jännästi