Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini jaksaa kehua sukunimeään, mulla on hieno sukunimi. Mut ei kerro mikä se on.
liljeqvist
Knuuti
Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.
Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.
Jatkakaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kessu voimaantui. :)
Sitä se skumppa teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ellalta ei kysytä mitään?!
Oisko sillä jotain sanottavaa?
Ehkä jos kysytään jotain Jeffree Starin uusimmasta meikikokoelmasta, huulitäytteistä tai Beverly Hillsin täydellisistä naisista. Mistään muusta tuo aivoton bimbo ei tiedä mitään.
Hinat hienot ilmat niin nuo yhdet ei voi istua terassilla typerää...ihan turhaa siellä on jotain leposäkki tuoleja...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo Pride piti tuonne tunkea. Kyllä olis kauheeta kun tuolta ei edes pääsis pakoon. Kaikki pakotettiin osallistumaan vaikka tuskin kaikille se oli luontevaa. Pride-väki vois olla suvaitsevaista toiseenkin suuntaan.
Oliko tuolla sitten joku "pride-väkeen" kuuluva suvaitsematon "toiseen suuntaan"?
Vierailija kirjoitti:
Arttu valehteli. Tiesi tuosta Minna jutusta ja jopa osallistui Minnalle naureskelemiseen. Nyt on muka "ihan pihalla". Pelkuri.
Samaa mietin. Minnahan kysyi Artun kuullen tiesikö Arttu tästä. Tiesi kun pullat tuli juoruumaan Artulle Minnan ihastumisesta Arttuun. Arttu vaan editti ihanpihalla. Ois pullat voinu avata Minnalle senkin.
Vierailija kirjoitti:
”Voimaantuminen”. Kamalin sana ikinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaa tuo Minnan pride puhe.
"Siis ihmisii on oikeesti tapettu sen takia että ne on rakastunu väärään ihmiseen"
Tollanen vaivihkainen keskisormi tuohon suvaitsevuuden väliin. :D Onneks Suomessa kuitenkin saa rakastuu _väärään_ sukupuoleen<31
No mitä nauramista tossa oli, oikeassa Minna tuossa on. Ihmisiä on tapettu muualla maailmassa himoseksuaalisuuden vuoksi, ja silloin on rakastuttu ”väärään” ihmiseen. Kannattaa avartaa maailmankuvaa historiallisesti. Se väärä on ollut ja on edelleen vallalla mm. tyystin konservatiivisissa is la milaisissa maissa.
Himoseksuaalisuuden :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kutsutaan Ellaa Eetuksi, kun Eetu ei yksinkertaisesti ole hänen nimensä. 🙄😒 Voin jo arvata, että Eetu on varmasti hänen entinen nimensä, mutta se on nimenomaan _entinen_. Uskomatonta, ettei aikuisen ihmisen nimenvaihdosta voida kunnioittaa. Kutsutaanhan muitakin asukkaita heidän oikeilla nimillään. (Tosin Sasan nimi näköjään aiheuttaa sekaannuksia kuin myös v-tuiluakin, mutta kyllä häntäkin pitäisi silti pyrkiä kutsumaan oikealla nimellään)
Minä en ymmärrä tätä toisten puolesta pahastumista. Kukaan täällä ei ole varmaankaan päin naamaa kutsunut Tatua Patuksi tai Cacua Cucuksi. Asukkaiden on varmaan parempi olla näitä keskusteluja lukematta, ja jos he päättävät lukea, voivat sitten tulla tänne itse kertomaan, jos väärien nimien käyttö heitä loukkaa. Ja jos oikeasti pahastuu siitä, että nettifoorumeilla tulee kutsutuksi (ei edes erityisen loukkaavilla) nimenväännöksillä, ehkä tuo ohjelma ei ole oikea paikka.
Niin keitäs olikaan mm.:
Slutikka
Benska tai Benqqu
Ade Vader
Paskamäntä
Kakkiainen
The Rummukaiset (2 kpl)
Vierailija kirjoitti:
Hinat hienot ilmat niin nuo yhdet ei voi istua terassilla typerää...ihan turhaa siellä on jotain leposäkki tuoleja...
Siis vikat hienot..
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä, Timo sanoi liikuttavimman puheen olleen Sinillä :D meno on kuin Pohjois-Koreassa, kaikki peesaavat Suurta Johtajaa, oli aihe mikä tahansa LOL
Jotkut ovat taipuvaisia joutumaan narskun lumoihin, jotkut kyllä näkevät läpi. Niin se menee oikeassa elämässäkin.
Pikkusen kiusallista tuo hiirulais- Minnan yhtäkkinen päälleliimattu ”itsevarmuus”.
Kessu osaa olla monitulkintainen. Jokainen voi ajatella mielensä mukaan, mitä hän oikeasti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Kessu oikeasti noin homokammonen. Voi kiesus!
Cessu on terve mies.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.
Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.
Jatkakaa vaan.
Tämä! On se jännä juttu kyllä. Oikeastihan heteromiehetkin ovat vain homomiehiä maskin takana. Jokaiselle heteromiehelle olisi ok, jos naisella olisikin pllun tilalla k*rpä ja tissit olisi joko olemattomat tai silikonipallot.
Niko on hiljaa, missä Nico edes on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhaa tuo Minnan pride puhe.
"Siis ihmisii on oikeesti tapettu sen takia että ne on rakastunu väärään ihmiseen"
Tollanen vaivihkainen keskisormi tuohon suvaitsevuuden väliin. :D Onneks Suomessa kuitenkin saa rakastuu _väärään_ sukupuoleen<31
No mitä nauramista tossa oli, oikeassa Minna tuossa on. Ihmisiä on tapettu muualla maailmassa himoseksuaalisuuden vuoksi, ja silloin on rakastuttu ”väärään” ihmiseen. Kannattaa avartaa maailmankuvaa historiallisesti. Se väärä on ollut ja on edelleen vallalla mm. tyystin konservatiivisissa is la milaisissa maissa.
Mitäs tää himoseksuaalisuus oikein on? :D Nylkyttääkö ne kaikkia sopivaa sukupuolta edustavia vastaantulevia vai mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Saisin varmaan aikamoiset paskamyrskyt, jos olisin talossa. En jaksaisi mitään pridehommia, ärsyttää vaan. Taas on pride, vaikka kesällä se oli. Mitä tahansa asiaa jos liikaa tuputtaa, niin alkaa ärsyttää. Yks paskan hailee minulle kuka rakastaa ketä, mutta ei vaan enää jaksa tollasta tuputusta. Muutenkaan en pidä huomionhakuisista ihmisistä. Monet esim.homot kyllä ovat ihan tavallisia tyyppejä, eivätkä hekään jaksa tuota pridehöpötystä.
Mä olen lesbo, ja ihan avoimesti suvulle ja tuttaville, ja silti olen aina tosi kiusaantunut tuosta pride-vouhkauksesta. Olen jo vähän vanhempaa ikäpolvea eikä mulla eikä muillakaan meillä ole ikinä ollut tarvetta heilua barrikadeilla, eikä tuoda omaa suuntautumista mitenkään erityisemmin esiin. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan arkielämän asioitten kanssa niin kuin kaikki muutkin.