Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
8161/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu voimaantui. :)

Vierailija
8162/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini jaksaa kehua sukunimeään, mulla on hieno sukunimi. Mut ei kerro mikä se on.

liljeqvist

Knuuti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8163/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.

Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.

Jatkakaa vaan.

Vierailija
8164/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se skumppa teettää.

Vierailija
8165/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ellalta ei kysytä mitään?!

Oisko sillä jotain sanottavaa?

Ehkä jos kysytään jotain Jeffree Starin uusimmasta meikikokoelmasta, huulitäytteistä tai Beverly Hillsin täydellisistä naisista. Mistään muusta tuo aivoton bimbo ei tiedä mitään.

Vierailija
8166/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinat hienot ilmat niin nuo yhdet ei voi istua terassilla typerää...ihan turhaa siellä on jotain leposäkki tuoleja...

Vierailija
8167/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuo Pride piti tuonne tunkea. Kyllä olis kauheeta kun tuolta ei edes pääsis pakoon. Kaikki pakotettiin osallistumaan vaikka tuskin kaikille se oli luontevaa. Pride-väki vois olla suvaitsevaista toiseenkin suuntaan.

Oliko tuolla sitten joku "pride-väkeen" kuuluva suvaitsematon "toiseen suuntaan"?

Vierailija
8168/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu valehteli. Tiesi tuosta Minna jutusta ja jopa osallistui Minnalle naureskelemiseen. Nyt on muka "ihan pihalla". Pelkuri.

Samaa mietin. Minnahan kysyi Artun kuullen tiesikö Arttu tästä. Tiesi kun pullat tuli juoruumaan Artulle Minnan ihastumisesta Arttuun. Arttu vaan editti ihanpihalla. Ois pullat voinu avata Minnalle senkin.

Vierailija
8169/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Voimaantuminen”. Kamalin sana ikinä. :D

Vierailija
8170/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahhaa tuo Minnan pride puhe.

"Siis ihmisii on oikeesti tapettu sen takia että ne on rakastunu väärään ihmiseen"

Tollanen vaivihkainen keskisormi tuohon suvaitsevuuden väliin. :D Onneks Suomessa kuitenkin saa rakastuu _väärään_ sukupuoleen<31

No mitä nauramista tossa oli, oikeassa Minna tuossa on. Ihmisiä on tapettu muualla maailmassa himoseksuaalisuuden vuoksi, ja silloin on rakastuttu ”väärään” ihmiseen. Kannattaa avartaa maailmankuvaa historiallisesti. Se väärä on ollut ja on edelleen vallalla mm. tyystin konservatiivisissa is la milaisissa maissa.

Himoseksuaalisuuden :D

Vierailija
8171/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kutsutaan Ellaa Eetuksi, kun Eetu ei yksinkertaisesti ole hänen nimensä. 🙄😒 Voin jo arvata, että Eetu on varmasti hänen entinen nimensä, mutta se on nimenomaan _entinen_. Uskomatonta, ettei aikuisen ihmisen nimenvaihdosta voida kunnioittaa. Kutsutaanhan muitakin asukkaita heidän oikeilla nimillään. (Tosin Sasan nimi näköjään aiheuttaa sekaannuksia kuin myös v-tuiluakin, mutta kyllä häntäkin pitäisi silti pyrkiä kutsumaan oikealla nimellään)

Minä en ymmärrä tätä toisten puolesta pahastumista. Kukaan täällä ei ole varmaankaan päin naamaa kutsunut Tatua Patuksi tai Cacua Cucuksi. Asukkaiden on varmaan parempi olla näitä keskusteluja lukematta, ja jos he päättävät lukea, voivat sitten tulla tänne itse kertomaan, jos väärien nimien käyttö heitä loukkaa. Ja jos oikeasti pahastuu siitä, että nettifoorumeilla tulee kutsutuksi (ei edes erityisen loukkaavilla) nimenväännöksillä, ehkä tuo ohjelma ei ole oikea paikka.

Niin keitäs olikaan mm.:

Slutikka

Benska tai Benqqu

Ade Vader

Paskamäntä

Kakkiainen

The Rummukaiset (2 kpl)

Vierailija
8172/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinat hienot ilmat niin nuo yhdet ei voi istua terassilla typerää...ihan turhaa siellä on jotain leposäkki tuoleja...

Siis vikat hienot..

Vierailija
8173/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä, Timo sanoi liikuttavimman puheen olleen Sinillä :D meno on kuin Pohjois-Koreassa, kaikki peesaavat Suurta Johtajaa, oli aihe mikä tahansa LOL

Jotkut ovat taipuvaisia joutumaan narskun lumoihin, jotkut kyllä näkevät läpi. Niin se menee oikeassa elämässäkin.

8174/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen kiusallista tuo hiirulais- Minnan yhtäkkinen päälleliimattu ”itsevarmuus”.

Vierailija
8175/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu osaa olla monitulkintainen. Jokainen voi ajatella mielensä mukaan, mitä hän oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
8176/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Kessu oikeasti noin homokammonen. Voi kiesus!

Cessu on terve mies.

Vierailija
8177/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.

Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.

Jatkakaa vaan.

Tämä! On se jännä juttu kyllä. Oikeastihan heteromiehetkin ovat vain homomiehiä maskin takana. Jokaiselle heteromiehelle olisi ok, jos naisella olisikin pllun tilalla k*rpä ja tissit olisi joko olemattomat tai silikonipallot.

Vierailija
8178/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on hiljaa, missä Nico edes on?

Vierailija
8179/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahhaa tuo Minnan pride puhe.

"Siis ihmisii on oikeesti tapettu sen takia että ne on rakastunu väärään ihmiseen"

Tollanen vaivihkainen keskisormi tuohon suvaitsevuuden väliin. :D Onneks Suomessa kuitenkin saa rakastuu _väärään_ sukupuoleen<31

No mitä nauramista tossa oli, oikeassa Minna tuossa on. Ihmisiä on tapettu muualla maailmassa himoseksuaalisuuden vuoksi, ja silloin on rakastuttu ”väärään” ihmiseen. Kannattaa avartaa maailmankuvaa historiallisesti. Se väärä on ollut ja on edelleen vallalla mm. tyystin konservatiivisissa is la milaisissa maissa.

Mitäs tää himoseksuaalisuus oikein on? :D Nylkyttääkö ne kaikkia sopivaa sukupuolta edustavia vastaantulevia vai mikä homma?

Vierailija
8180/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin varmaan aikamoiset paskamyrskyt, jos olisin talossa. En jaksaisi mitään pridehommia, ärsyttää vaan. Taas on pride, vaikka kesällä se oli. Mitä tahansa asiaa jos liikaa tuputtaa, niin alkaa ärsyttää. Yks paskan hailee minulle kuka rakastaa ketä, mutta ei vaan enää jaksa tollasta tuputusta. Muutenkaan en pidä huomionhakuisista ihmisistä. Monet esim.homot kyllä ovat ihan tavallisia tyyppejä, eivätkä hekään jaksa tuota pridehöpötystä.

Mä olen lesbo, ja ihan avoimesti suvulle ja tuttaville, ja silti olen aina tosi kiusaantunut tuosta pride-vouhkauksesta. Olen jo vähän vanhempaa ikäpolvea eikä mulla eikä muillakaan meillä ole ikinä ollut tarvetta heilua barrikadeilla, eikä tuoda omaa suuntautumista mitenkään erityisemmin esiin. Ihan tavallisia ihmisiä ollaan arkielämän asioitten kanssa niin kuin kaikki muutkin.

Ketju on lukittu.