Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Milloin viikko tehtävä päättyi? Milloin alkoivat yöllä nukkumaan?
Siis onko BB antanut jokaiselle salatehtäväksi trollata kaikki faktat väärin? Rasittavaa kuunnella keskustelua kun mm. historian osalta kaikki vähän sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Ai se loppui aamulla.Luki BB.fi.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla saivat ilmoituksen, että 15 minuuttia aikaa pukea nuket. Olisko ollut joskus puoli 10 maissa?
Nukkumaanmenosta en osaa sanoa, mutta oli niillä jo 23 maissa aika lailla kaikki tehtynä, kun suljin streamin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata tätä elokuva - ja sarjakeskustelua. Räikeimmin pistää esiin Julia kommenteillaan "se elokuva missä kissa ja kaksi koiraa etsii kotia...." 🤦
Toisilla vähän erilaiset mielenkiinnon kohteet.
Mitä räikeää tuossa nyt oli?
Jopen huojumiselle ei saa nauraa. :D Olen itse ihan samanlainen, että tosi vaikea olla paikallaan. Istuessakin pitää jonkin osan heilua. Olen lukenut, että joillakin ihmisillä vain on tällainen ominaisuus.
Mutta muuten en kyllä ole samanlainen lötkäle. Jopella vaikuttaa huojuminen loppuvan nimenomaan makuuasennossa. Ehkä siksi on hänen perusasentonsa? :D
Ja kaikella hyvällä. Joppe on mun suosikki. :) No, OP:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kahden aikoihin alkoi sohvajengi hiljenemään.
Makkarissa olivat nukkuneet jo tunnin pari aiemmin.
Tuon herkkupepun ottaisin, vaan en noita reisiä ja pohkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko muka häädetyn herja näin aikaisin?
Timolla ei ole enää sitä kaapua päällä.
Taisi loppua viikkotehtävän myötä. Viikkotehtävään liittyvistä herjoista Ellan possurooli ja Kessun meribiologi kanssa päättyivät myös viikkotehtävän päättyessä.
Katin ja Markon herja ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhah hyvä OP sai nenilleen !!!!! Selitti että se on syy Krissen voittoihin kun sen mies on näyttelijä muaahahahhaahha. Eka hyvä JEKKU ! Hahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahhahahahahh
Kohokohtia Big Brotherissa kun suolaaja suolattiin kunnolla. Toki OP teki sen ihan itse möläyttämällä jotain noin typerää.
Mitään suolattu. Op oikein nauttis jos Krisse luulis sen olevan kateellinen.
Moneltako ja missä kamerassa?
Ne BB-seuraamisen perusasiat, perusasiat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla saivat ilmoituksen, että 15 minuuttia aikaa pukea nuket. Olisko ollut joskus puoli 10 maissa?
Nukkumaanmenosta en osaa sanoa, mutta oli niillä jo 23 maissa aika lailla kaikki tehtynä, kun suljin streamin.
Vielä keskiyöllä piti neuloa käärmeelle sukset. Vilin ehdotus.
Colin Farrell tuo näyttelijä, jota miettivät?
Vierailija kirjoitti:
Paula sanoi eilen, että nyt tohtisi antaa kunnolla juomaa, kun oksentelijat on lähteneet. Oli vähän ikävästi Ellaan kohdistuva juttu. Vaikka oksensi Kessukin mutta se tuli reippaasti ulos karjunnan kera.
En kyllä millään ymmärrä tuota Paulan hinkua saada tuolla hirveästi viinaa, kun hänelle on niitä tekemiään nolouksia näytetty videollakin. Olen itse ollut pari kertaa liian juovuksissa ja hävettää vaikka ei niitä mihinkään videoihin saati telkkariin ole taltioitukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko muka häädetyn herja näin aikaisin?
Timolla ei ole enää sitä kaapua päällä.
Taisi loppua viikkotehtävän myötä. Viikkotehtävään liittyvistä herjoista Ellan possurooli ja Kessun meribiologi kanssa päättyivät myös viikkotehtävän päättyessä.
Katin ja Markon herja ei.
No ei, mutta mun pointti oli lähinnä se, että joskus herjat päättyneet, kun viikkotehtäväkin päättyy, joskus ei. Jos kerran Timo heiluu ilman kaapua, niin kaipa se sitten on päättynyt?
Jos kerta viikkotehtävä loppui miks noi ei ole saaneet tavaroita takaisin? Edes henkilökohtaisia tavaroitaan?
Timon Joppe huutelut, ARRRGH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.
Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.
Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.
Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.
Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.
Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.
En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa.
No silloin et ole vielä alkoholisti. Alkoholisti on riippuvainen alkoholista ja kun tulee vieroitusoireita niin silloin kelpaa juomaksi vaikka suuvesi tai lasinpesuneste. Silloin ei edes ajattele kännejä vaan vain seuraavaa alkoholiannosta, yksikin kalja on juhlaa.
T. Entinen alkoholisti, 3 vuotta kuivilla ollut.
Eiköhän alkoholistiksi voi nimittää itseään jo ennen suuvesien juontivaihetta. Moni on riippuvainen alkoholista, vaikka ei näkyvästi kaatokännissä ole koskaan-
Lämpimät onnittelut sinulle kuiville pääsystäsi!!!
Niinpä. Olemme yksilöitä joten alkoholismiakin on yhtä monta eri muotoa kuin meitä yksilöitäkin. T. Kuivilla viinasta ja kaikesta alkoholipitoisesta sekä huumeista ym. 11 vuotta. Kipuilen vielä röökin kans, siitä kun vielä pääsis niin avot. Ymmärrän Markoa. Se on tapa josta vaikea päästä. Vasta olin yli 3 kktta polttamatta. Tyhmänä poltin sen yhen. Kuuluisan yhen ja taas mentiin. Tiesin tasan miten siinä käy, mulla pitää olla täysin npllatole kaikkeen. Ei vaan osaa. Tauti on tiukassa. Kiitollinen oon ku päässy huumeista eroon. 🙏❤️
Vierailija kirjoitti:
Timon Joppe huutelut, ARRRGH
Timo saattaa saada Jopelta häätöääniä, hyvä juttu
Nyt Vilillä kuupuheet. Taitaa sittenkin oikeasti olla vähän hönö. Ei kai kukaan haluaisi telkkarissa jonkun toisen käskystä tehdä itseään pelleksi? Edes BB:n?
Huutista:DDD