Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Lopettaa Ellan kutsuminen nimellä, jota hän ei halua enää käyttää. Teidän jotka häntä sillä nimellä kutsutte on ainakin aivan turha kitistä Minnan kiusaamisesta kun itsekin täällä kiusaamiseen alennutte. Oletta kuin 12-vuotiaita.
Toivon että eivät ole samoja henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Sinillä ja Artulla pitää olla mätsäävät asut?
Pariskunnat ja sisarukset on usein mätsäävästi pukeutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä, että talon ja mökin välillä on niin selkeä ero tuossa yhteishengessä.
Ja ikävä huomio, että tässäkin näkyy se, että naisvaltaisessa porukassa yhteishenki on heikompi kuin miesvaltaisessa. Lisäksi vielä mökissä Paula on korostanut "miehisyyttään" ja Kristiinakin työskentelee miesvaltaisessa työpaikassa.
Tylsä näin naisena tässäkin taas kerran huomata tämä asia.
Totta turiset.
Mökin nainen on Sami. Ainoa joka kitsee ja kiukuttelee, kun pari vuotta nuoremmat eivät arvosta vanhempaansa.
Hitto se on nolo tyyppi. Arvostus pitää ansaita, jopa omassa ikäluokassakin.
miten tämä arvostuksen puute näkyy? ei tottele herra ylijumalaa?
Näinhän se meni. Mitä hän sanoo on laki ja sitä totellaan. Samin sanoilla siis.
Itsehän en juuri mökkiä katsele tuon köntyksen takia.
Eipä yllättänyt, että Katin motiivi hypätä laskuvarjohyppy oli pelkästään se, että voi sanoa muille hypänneensä. Samoin, haluaa juosta maratonin vain siksi, että voi sanoa juosseensa sen.
Vierailija kirjoitti:
S&S pukeutunut tanttamekkoihin.
Oikeastiko elåinkuosit on nykyään nuorten, heteronaisten juttuja? No, mitä mummot ja homot edellä...
Vierailija kirjoitti:
S&S pukeutunut tanttamekkoihin.
Sasa totesi just et on täti-olo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kutsutaan Ellaa Eetuksi, kun Eetu ei yksinkertaisesti ole hänen nimensä. 🙄😒 Voin jo arvata, että Eetu on varmasti hänen entinen nimensä, mutta se on nimenomaan _entinen_. Uskomatonta, ettei aikuisen ihmisen nimenvaihdosta voida kunnioittaa. Kutsutaanhan muitakin asukkaita heidän oikeilla nimillään. (Tosin Sasan nimi näköjään aiheuttaa sekaannuksia kuin myös v-tuiluakin, mutta kyllä häntäkin pitäisi silti pyrkiä kutsumaan oikealla nimellään)
No ei sen nimi Ella myöskään ole. Näkeekö sen nyt jo päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet tykkää muodoista ja koirat juoksee luiden perässä." - Sini L. 2020
mikä se timon tyrskähdys oli?
En tiedä, ei vissiin naurattanut. Tän jälkeen Sini alkoi tietysti kysellä Artulta ja Joelilta mielipidettä asiaan. Miksi noi nainen laittaa miehet jatkuvasti kiusallisiin tilanteisiin??
Sini jaksaa kehua sukunimeään, mulla on hieno sukunimi. Mut ei kerro mikä se on.
Ella taas pyytää anteeksi kiroilua ilman että Minna on paikalla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asianajajan mies hoiti kerran vastapuolen asioita kun mut pahoinpideltiin. Tyyppi hoiti päin persettä homman. Ei kysellyt mitään oikeudessa kun taas mun asianajaja kuulusteli kaikkia. Sitten mulle sanottiin että tyyppi oli ilmottanut pahoinpitelijälleni tekstiviestillä tuomiosta. Ei ollut soittanut eikä kysellyt mitään että haluaako se valittaa. 😂
Tää on jo asiatonta. Ei kuulu perheenjäsenet ruodittavaksi.
Onko neiti nyt tyytyväinen kun ilmoitin asiattomaksi ja viesti poistettiin?
Ellahan entinen E... hyvännäköinen gimma.
Ton Sinin pitää olla koko ajan huomion keskipiste taisiltä menee hermot. Varsinkin jos Arttu ei huomioi sitä tarpeeksi.
Sini kehuu, että hänellä on hieno sukunimi.
Perään korjaa, että sairaan hieno sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Sini tuijottaa Arttua jatkuvasti.
Tainnut taas nukkua lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kutsutaan Ellaa Eetuksi, kun Eetu ei yksinkertaisesti ole hänen nimensä. 🙄😒 Voin jo arvata, että Eetu on varmasti hänen entinen nimensä, mutta se on nimenomaan _entinen_. Uskomatonta, ettei aikuisen ihmisen nimenvaihdosta voida kunnioittaa. Kutsutaanhan muitakin asukkaita heidän oikeilla nimillään. (Tosin Sasan nimi näköjään aiheuttaa sekaannuksia kuin myös v-tuiluakin, mutta kyllä häntäkin pitäisi silti pyrkiä kutsumaan oikealla nimellään)
Minä en ymmärrä tätä toisten puolesta pahastumista. Kukaan täällä ei ole varmaankaan päin naamaa kutsunut Tatua Patuksi tai Cacua Cucuksi. Asukkaiden on varmaan parempi olla näitä keskusteluja lukematta, ja jos he päättävät lukea, voivat sitten tulla tänne itse kertomaan, jos väärien nimien käyttö heitä loukkaa. Ja jos oikeasti pahastuu siitä, että nettifoorumeilla tulee kutsutuksi (ei edes erityisen loukkaavilla) nimenväännöksillä, ehkä tuo ohjelma ei ole oikea paikka.
Sini ja Ella pyysivät makkarisaa anteeksi kiroilua, kaikki muut paikalla paitsi Minna. Toi alkaa jo olla naurettavaa
Draama Queenin sarja jakso huomaa minut osa 8 kihlasormus sormesta.
Veikatkaa mikä on äänestystulos lähetyksen alussa vs. lopussa.
Oma veikkaus:
- alussa 90 ja 10 Minnan hyväksi
- lopussa 75 ja 25 Minnan hyväksi
Ainakin podcastissa kehuivat, että jo alle kaksikymppisenä harjoittelussa radiossa oli todella miellyttävä ja toisia huomioiva. Ja Roope taitaa olla 22 vai 23-vuotias, joten sekin selittää sitä, että elämänkokemusta ei kauheasti vielä ole. Toki joillain on, esim. itse olin tuossa vaiheessa jo leski, kun taas osa läheisistä ystävistä eli täysillä opiskelijaelämäänsä.