Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mihin tuo Ella on lähdössä? Kisoihin? Siis nyt varmaan sutinnut itseensä pari tuntia.Luuleeko tosiaan ,että kamera kuvaa vain häntä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootta te juoruakkoja😀😂😂😂😂😂 voi elämän kevät.
Ok, J, ymmärrän ettet ole objektiivinen, eikä tarvitsekaan.
oon ihan tuntematon nainen, en tunne Siniä, BB katselija 247
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan Ella ”ei osaa” meikata toista, kun Minna kysyi apua laittautumiseen.. Eikös se nimenomaan Ella ollut joka meikkasi aiemmin viikolla mm. Sinin, Katin..?
Kiusallaan eivät halua meikata Minnaa. Eilenkin tokaisi, että oli suuttunut Minnalle siitä Pride-kommentista niin oli vaan lätkinyt jotain meikkiä Minnan naamaan ja pyytänyt meikkaamaan silmät itse, kun hän ei muka osaa meikata muita, ja kuitenkin teki sen siis siksi, koska oli Minnalle suuttunut tai loukkaantunut. Eetu ei vaan halua. Sietäisi tuon Eetun lähteä kävelemään tuolta talosta ilmaa pilaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin viime vuonna kovasti Laivatehtävästä. Varsinkin siitä, että roolit vaihtuivat ja jokaisesta näki vähän miten hyödyntävät esim. esimiehen asemaa jne.
Taivas ja helvetti taitaa silti olla lempparitehtäväni. Amanda sieltä sitten marssi helvetistä bikineissä studioon.
Laivatehtävässä oli esimiesasemassa vain Krisu, joka oli kapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kati selvästi viihtyy nyt paremmin miesten kanssa :D toki ei myöskään meikkaa yhtä paljon kuin muut, mutta silti
Kati kertoi olevansa kaikkien kaveri köökin puolella. Katihan se pani alulle tuon shown jos ta ei meinaa tulla loppua. Kati antoi Minnalle 2 pistettä.
Minna eiii. Miksi Minna laittautuu joksikin muuksi kuin on :( Tukka on kuin joku linnunpesä ja laittaako Sasa Minnalle tekorepsiä? Minna olisi kaunis omana itsenään, tukka nutturalla ja jos haluaa niin luonnollinen meikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan Ella ”ei osaa” meikata toista, kun Minna kysyi apua laittautumiseen.. Eikös se nimenomaan Ella ollut joka meikkasi aiemmin viikolla mm. Sinin, Katin..?
Kiusallaan eivät halua meikata Minnaa. Eilenkin tokaisi, että oli suuttunut Minnalle siitä Pride-kommentista niin oli vaan lätkinyt jotain meikkiä Minnan naamaan ja pyytänyt meikkaamaan silmät itse, kun hän ei muka osaa meikata muita, ja kuitenkin teki sen siis siksi, koska oli Minnalle suuttunut tai loukkaantunut. Eetu ei vaan halua. Sietäisi tuon Eetun lähteä kävelemään tuolta talosta ilmaa pilaamasta.
kyllä kai Minna osaa itse levittää rasvat ja puuterit ja luomet ja ripsit. Voi hyvä luoja. Vielä meikata. Uskovainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä. Miksi Ellan pitäisi meikata Minna, jos hän ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt miettiny tota 24/7:n hankintaa, joten laittakaa tähän vaikka plusääni = kannattavaa tai miinusääni = ei kannattavaa. Ilmainen kokeilu on multa mennyt jo ajat sitten, enkä tiedä onko kontentti tällä hetkellä sellasta että kantsii tilata. Oon nyt kyl hurjan kiinnostunu erityisesti talolaisten välisistä suhteista, eikä tv-koosteet ole minusta erityisen hyviä tai ainakaan tarpeeksi kattavia sisällön puolesta.
Jos haluat nähdä totuuden talon tapahtumista ja henkilöiden käytöksestä niin pakko ottaa 24/7. Nuo koosteet on niin tietyllä agendalla leikattuja, ettei niistä näe todellista tilannetta. Etenkin Sini osaa tietyissä tilanteissa selitellä ja luikerrella ja nuoleskella muita tai katsojia, ja sit ku ne pätkät näytetään koosteessa eikä sitä kokonaisuutta sokerikuorrutuksen alta, niin onhan se täyttä paskaa.
Minkä takia Sinillä ja Artulla pitää olla mätsäävät asut?
Sasa ja Sini yrittää saada Joelin/Artun pukemaan leopardipaidan lähetystä varten, koska se sopisi Sinin ja Sasan asuihin.. Onneksi Joel ainakin oli heti, että ei laita sitä vaan saman paidan mikä oli viime sunnuntaina. Antais nyt edes jokaisen pukeutua miten haluaa. Arghhh.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt miettiny tota 24/7:n hankintaa, joten laittakaa tähän vaikka plusääni = kannattavaa tai miinusääni = ei kannattavaa. Ilmainen kokeilu on multa mennyt jo ajat sitten, enkä tiedä onko kontentti tällä hetkellä sellasta että kantsii tilata. Oon nyt kyl hurjan kiinnostunu erityisesti talolaisten välisistä suhteista, eikä tv-koosteet ole minusta erityisen hyviä tai ainakaan tarpeeksi kattavia sisällön puolesta.
No et sä juuri mitään näe koosteista, se on totuus ja se tulee vielä päivän jäljessä.
Toivottavasti kuulevat suorassa lähetyksessä tänään toisensa, talolaiset ja mökkiläiset. Ja toivottavasti yhdistyvät pian, alkaa kyllästyttää tää kahtia jako.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä totuuden talon tapahtumista ja henkilöiden käytöksestä niin pakko ottaa 24/7. Nuo koosteet on niin tietyllä agendalla leikattuja, ettei niistä näe todellista tilannetta. Etenkin Sini osaa tietyissä tilanteissa selitellä ja luikerrella ja nuoleskella muita tai katsojia, ja sit ku ne pätkät näytetään koosteessa eikä sitä kokonaisuutta sokerikuorrutuksen alta, niin onhan se täyttä paskaa.
Tätä justii mietinkin, ja viime kaudella suorastaan raivostutti ne koosteet, kun ne oli joskus niin harhaanjohtavia (silloin minulla oli siis ruutu+). Varmaan paljon mielenkiintoisempaa bb:n seuraaminen 24/7:n kanssa, joten varmaan sitten pistän tilaukseen. -Sama-
Kaikki jotka katosoi äsken 24/7 varmaan tajus et toi tilanne oli vähän sairas kun Sini tuli tuonne keittiöön.
Silloin kun Eetuella alkoi meikkaamaan niin hän sanoi sanan hemmetti. Ei huomannut eikä muka Sasakaan.
Käy sääliks Minna kun ihmiset antaa hänellä säälipisteitä. Lähtispä Sini pian talosta kotiin niin ei tarviis enää sääliä Minnaa, ja sais ehkä persoonansa oikeasti esille hänkin. Sinin ääni kyllä riipii korvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä, että talon ja mökin välillä on niin selkeä ero tuossa yhteishengessä.
Ja ikävä huomio, että tässäkin näkyy se, että naisvaltaisessa porukassa yhteishenki on heikompi kuin miesvaltaisessa. Lisäksi vielä mökissä Paula on korostanut "miehisyyttään" ja Kristiinakin työskentelee miesvaltaisessa työpaikassa.
Tylsä näin naisena tässäkin taas kerran huomata tämä asia.
Totta turiset.
Mökin nainen on Sami. Ainoa joka kitsee ja kiukuttelee, kun pari vuotta nuoremmat eivät arvosta vanhempaansa.
Hitto se on nolo tyyppi. Arvostus pitää ansaita, jopa omassa ikäluokassakin.
miten tämä arvostuksen puute näkyy? ei tottele herra ylijumalaa?
Eihän tota talon porukkaa pysyy katsomaan. Rumia tatuointeja, lihavia naisia ja rasittava kundi joka meikkaa.
Kati selvästi viihtyy nyt paremmin miesten kanssa :D toki ei myöskään meikkaa yhtä paljon kuin muut, mutta silti