Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
7741/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole montaa tuntia Minnalla jäljellä talossa, pian lentää pihalle. Sipsit ostin jo iltaa varten.

Vierailija
7742/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liljeqvistin sivut on edelleen alhaalla. Kuinka kauan jo olleet? On kyllä hänen miehensä varmaan kiva kuunnella tutuilta tai asiakkailta veetuilua muijansa käytöksestä talossa.

Taisi olla pe alkaen alhaalla ne sivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo vegaanihomo Roope on niin itseään täynnä. Aivan järkyttävä tyyppi.

Suvaitsematon kaveri täysin. Toitottaa omaa homouttaan ja vegaanisuuttaan.

Vierailija
7744/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Arttu hermostunut.

Mikä Arttua hermostuttaa ? Suora lähetys ja Elinan kysymykset " kolmiodraamasta" ?

Vierailija
7745/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taaskaan Ella ”ei osaa” meikata toista, kun Minna kysyi apua laittautumiseen.. Eikös se nimenomaan Ella ollut joka meikkasi aiemmin viikolla mm. Sinin, Katin..?

Ei se ehdi kun sen pitää meikata itseään koko loppuaika. Minnan hiukset ois kauniimmat auki.

En jaksa katsoa taloa, jos siellä vaan meikataan.

Vierailija
7746/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Joelia kiinnosta Sasa kun hän jäätyy aina Sasan koskettaessa häntä tai ehdottaessa jotain sipsutusta vai onko hän vain kokematon naisten kanssa joten touhu jännittää?

On sanonut, ettei tykkää läheisyydestä (ainakaan talossa). Tulee kuuma ja nauttii enemmän omasta rauhasta, etenkin nukkuessaan. Arttu sanonut samaa. Siksi torjumisesta nokkiinsa ottaneet naiset huutelee, että heidän talon pojat on kylmiä ja tunteettomia, tulispa uusia.

Ihan normaalia käytöstä Joelilta. En ymmärrä miksi käytännössä tuntemattomien pitäisi tunkea toisten iholle.

Vierailija
7747/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo asianajajan mies hoiti kerran vastapuolen asioita kun mut pahoinpideltiin. Tyyppi hoiti päin persettä homman. Ei kysellyt mitään oikeudessa kun taas mun asianajaja kuulusteli kaikkia. Sitten mulle sanottiin että tyyppi oli ilmottanut pahoinpitelijälleni tekstiviestillä tuomiosta. Ei ollut soittanut eikä kysellyt mitään että haluaako se valittaa. 😂

Tää on jo asiatonta. Ei kuulu perheenjäsenet ruodittavaksi.

Vierailija
7748/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Siniä bb tuotanto katsoo läpi sormien. Sini saa tehdä mitä vain. Ihmiskoe bb laittakaa tupakkikielto ym jolla hajoilee porukka.

Vierailija
7749/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin viime vuonna kovasti Laivatehtävästä. Varsinkin siitä, että roolit vaihtuivat ja jokaisesta näki vähän miten hyödyntävät esim. esimiehen asemaa jne.

Taivas ja helvetti taitaa silti olla lempparitehtäväni. Amanda sieltä sitten marssi helvetistä bikineissä studioon.

Nauratti siinä viikkotehtävässä Big Brotherin kuulutus: Tämä on Big Brother, Painukaa helvettiin.

totta, tuota en enää muistanutkaan :D

Vierailija
7750/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, perheenjäset on kyllä pidettävä keskustelun ulkopuolella.

Vierailija
7751/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ihan outoja, kun Sini ei saisi edes vitsailla mitään.

Sini on sellainen Justiina, ettei siltä pahemmin huumoria heru.

Vierailija
7752/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo asianajajan mies hoiti kerran vastapuolen asioita kun mut pahoinpideltiin. Tyyppi hoiti päin persettä homman. Ei kysellyt mitään oikeudessa kun taas mun asianajaja kuulusteli kaikkia. Sitten mulle sanottiin että tyyppi oli ilmottanut pahoinpitelijälleni tekstiviestillä tuomiosta. Ei ollut soittanut eikä kysellyt mitään että haluaako se valittaa. 😂

Ei kuulu sit Sininkään ruotia. Jos bb ohjelma antaa ruotia saa täälläkin keskusteluissa ruotia.

Vierailija
7753/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt miettiny tota 24/7:n hankintaa, joten laittakaa tähän vaikka plusääni = kannattavaa tai miinusääni = ei kannattavaa. Ilmainen kokeilu on multa mennyt jo ajat sitten, enkä tiedä onko kontentti tällä hetkellä sellasta että kantsii tilata. Oon nyt kyl hurjan kiinnostunu erityisesti talolaisten välisistä suhteista, eikä tv-koosteet ole minusta erityisen hyviä tai ainakaan tarpeeksi kattavia sisällön puolesta.

Vierailija
7754/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiva kuunnella Timon luentoja. Pyytäkää Timo vihreiden listoille. Äänestäisin.

Vierailija
7755/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännä, että talon ja mökin välillä on niin selkeä ero tuossa yhteishengessä.

Ja ikävä huomio, että tässäkin näkyy se, että naisvaltaisessa porukassa yhteishenki on heikompi kuin miesvaltaisessa. Lisäksi vielä mökissä Paula on korostanut "miehisyyttään" ja Kristiinakin työskentelee miesvaltaisessa työpaikassa.

Tylsä näin naisena tässäkin taas kerran huomata tämä asia.

Totta turiset.

Mökin nainen on Sami. Ainoa joka kitsee ja kiukuttelee, kun pari vuotta nuoremmat eivät arvosta vanhempaansa.

Hitto se on nolo tyyppi. Arvostus pitää ansaita, jopa omassa ikäluokassakin.

Vierailija
7756/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sit Sininkään ruotia. Jos bb ohjelma antaa ruotia saa täälläkin keskusteluissa ruotia.

No ilmeisesti se kuitenkin on myös palstan linjaus, sillä perheenjäseniä koskevat jutut on aiemminkin tässä ketjussa poistettu.

Vierailija
7757/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää tuon Sinin käytös . Pahaa teki kun haukku miehensä exxää . Olisi ollut fiksu ja ollut hiljaa

Vierailija
7758/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini muuten parhaillaan auttoi Minnaa laittautumisessa.

Vierailija
7759/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo vegaanihomo Roope on niin itseään täynnä. Aivan järkyttävä tyyppi.

Suvaitsematon kaveri täysin. Toitottaa omaa homouttaan ja vegaanisuuttaan.

Todellakin. Korostaa vain omaa egoaan eikä ymmärrä ja huomioi muita mitenkään. Itsekäs kaveri jolla ei ole mitään elämänkokemusta.

Vierailija
7760/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Önnönnönnönnöö. "kun sini saa, niin saan mäkin!" - ikää on?

Ketju on lukittu.