Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Meikit menee.hukkaan Ella pojan naamassa ei vaan parane ulkonäkö. Ilkeys tulee meikin läpi.
Ilkeys tulee sun kommentin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Markon ja Paulan keskustelua, mikä myötähäpeä Paulaa kohtaan. Sanoi että Roope ja Marko olivat talon voittajasuosikit. Yöllä Paula meuhkasi ja raivosi kuinka kostaa Markolle 2p antamisesta. Nyt lässytti ja räkätti kuinka ihana tyyppi Marko on, onneksi Marko fiksuna näkee ton nuolemisen. Paula ens viikolla VEKS Artun kanssa.
Ja syy miksi ei nyt antanut Markolle ääniä oli "muut pommittaa Markoa niin annan omat pisteeni muille".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ellan teilaaminen menee överiksi. Kaikki tietävät että hän heittää sysimustaa ja satiirista vitsiä, te vain olette päättäneet ottaa nokkiinne. Ehkä hän on toistellut liikaa samoja juttuja, mutta tosissaanhan hän ei ole ja sen kyllä kaikki tietävät. Tämä on nyt ajojahti, missä haukutaan Ella aivan kaikesta mahdollisesta tekemisestä ja sanomisesta.
Sukupuolen haukkuminen mielestäni ala-arvoista. Ella kokee olevansa nainen ja minäkin pidän häntä naisena, vehkeet vain väärät.
Te haukutte ellan sukupuoli-identiteettiä mitä törkeimmillä keinoilla, mutta takerrutte tahallanne kaikkeen mikä liittyy Ellaan. Ja kyllä, minäkin olen naurahtanut Ellan kierolle ja mustalle huumorille. Kaveriporukassa saatamme heittää julmaa vitsiä, toki tietäen että se on vain vitsiä ja että joku voisi nokkiintua. Ella on ehkä kämmännyt siinä, että heittelee mustaa huumoria televisiossa, koska joku suuttuu aina. Nyt ollaan tehty tietoinen joukkosuuttuminen.
Minun käy sääliksi. Ja pidän tämän keskustelun kommentteja pahempana kuin yksikään Ellan satiirinen vitsi tai loanheitto. Se on julmaa, kieroa ja mustaa huumoria, silti se on vitsiä eikä totta. Huoh.
On se kumma kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä. Etkö sinä ymmärrä huumoria.
Ella elää tuota elämää, liittyy seuraan missä huudetaan että rahaa on ja menoksi. Se ei kuitenkaan oikeuta solvaamaan niitä jotka elävät toisenlaista elämää. Kaikki ei ole vitsiä, Ellan iässä pitäisi jo tajuta.
Minä en tiedä mitä Ellalla on alapäässä eikä se minulle kuulu, mielestäni ihmisyydessä tärkeintä on, mitä on yläpäässä.
Älkää alkako oksentamaan Ellan käytöstä meidän niskaamme.
Huorahampaanpesu vodkashotti ja rööki.
Joo ja Ella valitti eilen yöl et vois hänelle siit sanoakin niin se ois fine ja tietäis sitten. Eiköhän tuollainen pitäis tajuta ellan ihan itse, siittä hänelle kenenkään sanomattakin. Et voi muutenkaan huudella et ”kaikki halua olla niin kuin mä” vitsejä ja Köyhil ei oo varaa. Mikä
Vitsi tuo on edes olevinaan? Missä kohtaa piti nauraa?
”Joo mut mulle ois voinu sanoo siittä”
-> ai, muidenko
Tehtävä se on huomauttaa kun et itse tajua?🧐 mielenkiintoista..
Toivon, että Timo ottaa Afrikkaan yhteiselle matkalle mukaan Krissen ja Joelin, mutta köyhät veks -Artulle sanoo, että voi ottaa toisen oppaan.
Samoin toivon, ettei Timo anna special-kierrosta Korkeasaareen muille kuin niille, joista hän oikeasti tykkää ja jotka tykkäävät Timosta. Hyötyjät veks.
Mulle on ihan sama jokaisen ihmisen sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, ulkonäkö tms. asiat. Ihmisten käytös ja erityisesti se miten he kohtelevat muita ihmisiä ratkaisee.
On hirveän raskasta seurata ihmisiä, jotka ottavat jonkun kanssa-asujan silmätikukseen ja puhuvat tästä systemaattisesti pahaa. Usein he myös kuvittelevat, että tämä toinenkin puhuu ihan varmasti heistä itsestään pahaa, vaikka se ei oikeasti pitäisi paikkaansa ollenkaan. En myöskään jaksa ilkeämielisiä vitsejä, etenkään jos ne toistuvat koko ajan ja kohdistuvat johonkin heikossa asemassa olevaan ihmiseen tai ihmisryhmään.
Toivon, että finaalissa on mahdollisimman reiluja ja mukavia ihmisiä. Jotkut ihmiset vievät negatiivisuudellaan valtavasti tilaa ja uskon että eri ihmiset pääsevät näkyviin aina kun kaikkein tilaa vievimpiä ja muita ehkä tukahduttaneita persoonia poistuu talosta.
On toi Eeetu kyllä mestarimanipuloija! Nyt on saanut kaikki kuorossa vakuuttamaan hänelle kuinka tykkäävät ja potevat nyt porukalla huonoa omatuntoa Eetu-paran mielen pahoittamisesta. Siis mitä v***???? mUn verenpaine =(
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Ella jää vielä yhdeksi viikoksi. Paulan suhteen on pelko että jää pidemmäksi aikaa.
Paula keräsi isomman pistesaaliin kuin Ella, ei pelkoa. Tähänkin asti Paula on ollut selvin päin tilannetajuton töksäyttelijä ja kännissä sietämätön jankkaaja, miksi se yhtäkkiä muuttuisi? Ostaa kyllä muilta paikkansa tuleviinkin häätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin Markon ja Paulan keskustelua, mikä myötähäpeä Paulaa kohtaan. Sanoi että Roope ja Marko olivat talon voittajasuosikit. Yöllä Paula meuhkasi ja raivosi kuinka kostaa Markolle 2p antamisesta. Nyt lässytti ja räkätti kuinka ihana tyyppi Marko on, onneksi Marko fiksuna näkee ton nuolemisen. Paula ens viikolla VEKS Artun kanssa.
Yöllä sitä Paulan avautumista OPlle yritin kuunnella. Paulallahan on nousut kusihattuun. Miten se puhu Kristiinasta, ettei sitä ole mitään uhkaa hänelle.
Kun saivat tietää, että Paula ja Ella ovat häädössä, niin siltähän pääsi samantien: "nyt on kaksi isoa nimetty". Korjasi toki samantien, mutta olipa BB historian törkein luulottelu itsestään.
Oikeastiko nuo arvottaa itsensä/toisensa tuolla johonkin kiinnostavuusarvojärjestykeen? :D Siltähän se vaikuttaa, jo miten Roope puhui seinäruusuista ja itsestään... ja oho, niin vaan lähti, seinäruusut vielä porskuttaa monin eri tavoin.
Sillä toivoisin, että Paula lähtis tänään. Sehän saa uutta pontta, kun olisi voittanut Ellan äänestyksessä. Siitähän tulee entistä sietämättömämpi kusisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos/kun Ella tänään lähtee, niin kenet otatte seuraavaksi hampaisiinne? Kamalaa, asiatonta haukkumista päivästä toiseen. Onko paha olo vai millä perustelette käytöksenne?
Paula ja Arttu on seuraavaksi. :)
Ai että olet ”hauska”.
Vierailija kirjoitti:
On toi Eeetu kyllä mestarimanipuloija! Nyt on saanut kaikki kuorossa vakuuttamaan hänelle kuinka tykkäävät ja potevat nyt porukalla huonoa omatuntoa Eetu-paran mielen pahoittamisesta. Siis mitä v***???? mUn verenpaine =(
Laita ääni Paulalle, niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisi antaa BB:n tuotantotiimille pyyhkeitä.
Miten 23-vuotias ja 3 vuotta sitten kaapista tullut syömishäiriöinen ja identiteettiään etsivä nuori ihminen on lukuisten hakijoitten joukosta läpäissyt psykologinkin seulan? Viihdearvoa kaiketi haettu...
Ella vaikuttaa olevan psyykkisesti rikki. Ylikompensaationa kova ulkokuori, jolla ei mitään tekemistä naisellisuuden kanssa. Glamouria haluaa ja saa haluta, mutta käytös ja ilmeet kuin hukassa olevalla teinillä nyrpeine ilmeineen, suun mutristeluineen, ylimielisine käytöksineen jne...
Sosiaalista taitavuutta on valita esim. vitsit oikein kulloisessakin kohderyhmässsä. Ellan "vitsit" ovat olleet pääosin törkeitä, kun yleisönä muutaman viikon asuinkaverit ja television kautta julkinen levitys.
Ellan käytös on ollut narsistisen itsekästä. Hän on mielestään paras ja haalii kannattajahovia nasistien tapaan. Ei näe mitään vikaa omasssa toiminnassaan ja loukkaantuu pienimmästäkin itseensä kohdistuvasta kritiikistä.
Toivon ja äänestän Ellaa ulos talosta. Toivottavasti hakeutuu pitkään psykoterapiaan. Talossa en häntä enää halua nähdä, mutta toivon hänelle parempaa jatkossa. Niin ja minulle heteronaisena on ihan sama, mikä kenenkin seksuaalinen identiteetti on.
Ella kotiin!
Totta kai ihminen pistää parastaan psykologille, kun hakee BB-taloon. Ellan käyttäytyminen oli ihan OK ekat viikot. Tai näin muistelen. Ei Ella kuitenkaan oo mikään - en viitti ees sanoa, koulusurmaaja. Ei tonne haeta normaaleja, keskivertoihmisiä. Ella on asukas joka tullaan muistamaan.
Alkuperäisen postauksen tekijänä vielä kommentoin. Juurikin tuota tarkoitin, että tiimi hakenut vain viihdearvoa - ja Ellan kohdalla rikkinäisen ihmisen kustannuksella.
Nyt muuten nettiä lueskelevana taustalla äänenä pyörii Ruutu+. Ella hakee koko ajan narsistiseen käyttäytymiseen sopien sääliä marttyyriasenteellaan: "Kukaan ei tykkää" ym.. Edelleenkään ei tajua ylimielistä käytöstään. Montaakohan asukasta hän itse on dissanut? Aina on löytynyt kannattajahovi, josta porukkaa pudonnut pois. Nyt on Ellankin aika lähteä kotiin. Itsekin kertoo sitä toivovansa.
Vilpittömästi toivon Ellalle kaikkea hyvää jatkossa! Mutta ei talossa. Nuori ihminen, jolla elämä edessä. Toivottavasti vastassa välittäviä ihmisiä - ja psykoterapia.
Lopeta jo tuo kyökkipsykologia. Sinulla ei ole pätevyyttä tehdä diagnooseja toisista ihmisistä. Jos olisi, tekisit sen f2f vastaanotolla, etkä kirjoittelemalla nettiin siitä, mitä televisiosta sinulle näytetään.
Sanoja tai sanontoja joita olen oppinut vihaamaan BB:n myötä:
Kontentti
Läyhääminen
Nice
Niiku/niinku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma homoveljeni itsekin sanoi, ettei Arttu voi muuta ollakaan kuin homo tai bi kun kerta miesnainen tuo hänelle erektion.
Sun homoveljes ei tiedä mitään.
Hävettäis, jos homoveli olis noin tyhmä homoveli.
Mulle yks hailee onko joku homo vai hetero vai jotain siltä väliltä mutta seksin harrastaminen kameroiden/talon asukkaiden edessä on pelkästään tökeröä.
Lähtispä Paula tänään. Ellan jäänti sais aikaan suurempia tunteita joissakin, esim. OP:ssa Ja Ellalla pää hajoilee. Mielenkiintoisempaa kuin Paulan "ihan kiva jäädä, ihan kiva lähteä".
Paula aloitti kostamisen Markolle, mielisteli täysillä, siirappi valui LIIAN läpinäkyvästi Paulan suupielistä. Idiootti luullen että Marko ei ensi viikolla anna pisteitä. Noloa Paula.
Vierailija kirjoitti:
Oma homoveljeni itsekin sanoi, ettei Arttu voi muuta ollakaan kuin homo tai bi kun kerta miesnainen tuo hänelle erektion.
Oma homoveljeni itsekin...
Kuulostaapa erikoiselta. Mutta niin, miksi teette niin suuren numeron siitä, että joku viehättyy juuri tietynlaisesta henkilöstä? Ei minua häiritse tai kiinnosta tippaakaan toisten seksielämä. Ja jos Arttu, aikuinen mies, kerran sanoo pitävänsä Ellan luonteesta ja viihtyvänsä hänen seurassaan, niin mikä siinä sitten?
Seksi telkkarissa on tietysti vähän radikaalia omaan makuuni, mutta eihän mun ole pakko sitä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ja Joppe lähtee parina Afrikkaan. Avopuoliso jää rannalle ruikuttamaan.
No ei nää kaksi uusavutonta pääse edes Ruotsiin saati Afrikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä sitä Paulan avautumista OPlle yritin kuunnella. Paulallahan on nousut kusihattuun. Miten se puhu Kristiinasta, ettei sitä ole mitään uhkaa hänelle.
Kun saivat tietää, että Paula ja Ella ovat häädössä, niin siltähän pääsi samantien: "nyt on kaksi isoa nimetty". Korjasi toki samantien, mutta olipa BB historian törkein luulottelu itsestään.
Oikeastiko nuo arvottaa itsensä/toisensa tuolla johonkin kiinnostavuusarvojärjestykeen? :D Siltähän se vaikuttaa, jo miten Roope puhui seinäruusuista ja itsestään... ja oho, niin vaan lähti, seinäruusut vielä porskuttaa monin eri tavoin.
Sillä toivoisin, että Paula lähtis tänään. Sehän saa uutta pontta, kun olisi voittanut Ellan äänestyksessä. Siitähän tulee entistä sietämättömämpi kusisuudessaan.
Se oli OP, joka sanoi, että nyt lähtee iso nimi.
Ella sanoi kaks päivää sit sviittimiööas artulle et on mukava ihmisille jos hänelle on mukava. Arttu sanoi niin hänkin. Ei toi ellan kohdalla ihan noin oo mennyt.. mielestäni hänelle on oltu mukavia talossa ja hän ei silti oo ollut kauheen mukava tai puhunut mukavaan sävyyn toisista. Eli ei ole pätenyt. Ja näitä ihme heittoja muutenkin jollekkin tärkeistä aiheista. Ei kiva!!!