Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
ADHD ei oo sama kuin huono käytös. Sisältää kyllä impulsiivisuutta, mutta ei vaikuta järkeen. Henkilön ymmärrys toimii ja möläyttely sellaisista asioista, joista ei pitäisi puhua julkisesti on kyllä vain hölmöilyä.
Jos on onnistunut opiskelemaan itsensä asianajajaksi, pystyy kyllä toimimaan järkevästi ja tietää mitä tekee. Huonoa käytöstä ei voi siis pistää ADHD:n piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini tiskassa aamulla ja sanoi että ei osaa tehdä ruokaa.
Eikä edes itse tankkaa autoakaan. Mitä tää siis osaa?
Länkyttää paskaa toisista ihmisistä, maata sohvalla kamelinvarvastaan esitellen, syödä, kertoa alapäänsä hajuista ja vaivoista....siinäpä se taisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu mielenkiintoisia aiheita nyt mökkiläisillä Niko puhui hienosti.
Merkillisen huono ulosanti hänellä on, vaikka on kolmevuotiaasta asti asunut Suomessa. Kirosanoista on kumminkin oppinut tärkeimmät.
Olen huomannut, että pystyn seuraamaan Siniäkin vaivattomammin kuin Nikoa. Aggressiivishenkinen v-sanapuhe on aivan sietämätöntä.
Miten joku voi jostain yhdestä sanasta noin mielensä pahoittaa. Uskomatonta. Mä kyllä pahoittaisin paljon enemmän mieleni henkisestä kiusaamisesta ku jostain olemattomasta kirosanasta.
En ole pahoittanut mieltäni. Huomaan vain ahdistuvani tuosta sävystä ja siitä että joka toinen sana on v-sana siinä määrin, että Nikon puheen mahdollinen asiasisältö menee aivan täysin ohi.
No jo oot saanut sitten elää turvattua ja suojaisaa elämää jossain pumpulissa, jos tollaisesta v-sanasta ahdistuu. Huh huh...
Tuo on BB talo ja 8 ihmistä talossa tuntemattomia toisille. Itseä ahdistais olla 8 ihmisen kanssa tuolla. Matklilla viikon jonku kanssa tekee tiukkaa. Puhelias oon mutta ei jaksa koko aikaa puhua.
Njenna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia itkee ja Marko lohduttaa.
Mä tykkään Markon ulkonäöstä. Komea on.
Mä tykkään myös Markon äänestä ja puhetavasta. Voisin ottaa ulkoisesti Markon näköisen ihmisen, luonteesta en osaa sanoa juuri mitään, kun en ole hirveästi nyt seuraillut BB:tä. Mutta ulkoisesti tyyppiäni.
Mä voisin kuunnella Markon lukemaa iltasatua, jotenki rauhoittava matala ääni. Sillon ku siis puhuu rauhassa, muutenhan hänellä on ääni mennyt et ainako yrittää korottaa ääntä, nii ääni lähtee :D
Tykkään myös Markon touhukkuudesta, aina skarppina lähössä tekemään hommia ja muutenki häärää tosi paljo tuolla mökillä. Yks päivä oli jostai saanu neulaa ja lankaa ja paikkas housuja. Tänään siivos p*skavessss ku joku oli jättänyt sotkuseksi.
Olet ostanut itsellesi henkilöpaikan laivan 4h:n hyttiin. Ketkä kolme bb-tyyppiä näistä mieluiten mukaan?
Omat: Joel, Marko, Sasa, Sami
Vierailija kirjoitti:
Aamu oli kiva kattella mökkiläisiä ku Tiia mökötti. Nyt ei mökötä enää ni ei jaksa taaskaan katella ja kuunnella sen yksinhuutoa kaikkien yli..
Olisi aika ankea tieto näin etukäteen Tiialle, että sulla on sitten äänestyksessä vastassa katselijoiden suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan kuin Sini olisi joku hirveä tankki, hänellä ehkä 2 kiloa ylipainoa jos sitäkään. Kun menette lähikaupassanne käymään niin huomaatte 90% porukasta olevan isompia kuin Sini.
Sulta unohtu 0 tuolta kakkosen perästä.
Bb lähetti postia asukkaille, Sini avaa kirjekuoren. Kiroilukielto tuli.
tuliko mökillekin kiroilukielto? taloon tuli ja seuraan vaan taloa
sinillä on hitsin hyvä käsiala (omasta mielestä)
Talon puolelle tuli postia ja päivän kiroilukielto + pitää keksiä 10 uutta voimasanaa tilalle. Jos rikkoo kieltoa pitää koota kaikki asukkaat sohvalle ja pyytää anteeksi.
He jotka ei pääse ruudusta kattoon 24/7 niin katsokaa kaverin tunnuksilla jos haluutte.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan, että Minna tapaa mökin puolelta OP:n, jolla on samanlainen hitaampi tempo kuin Minnalla ja sen vuoksi on toistaiseksi jäänyt vähän muiden varjoon. Noilla kahdella voisi kehkeytyä ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Lisäksi Niko ja Minna voisivat tulla hyvin juttuun, koska Minnaa kiinnostaa hänen kulttuuri ja lähi-idän historia. Ja Paulaa varmaan kiinnostaa tutustua Minnaan.
Sasa varmaan iskee silmänsä heti Markon ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään tuota joka jaksossa hoettua läheisyyden kaipuuta heti kun ohjelma on vasta alkanut. Onko se vain veruke ja kaunisteltu tekosyy päästä nyhjäämään jonkun miehen kanssa.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka elävät yksin ja kuukausimääriin tai vielä harvemmin saavat toisen ihmisen läheisyyttä. Ja silti täytyy pärjätä. Mitenhän nämä kyseiset siinä tilanteessa pärjäsivät. Ovatko he jotenkin mielestään etuoikeutettuja tai läheisriippuvaisia joilla on ollut tai on oltava aina joku kumppani? Tilanteessa kuin tilanteessa.
Ohjelman loppupuolella ja kun on tultu jo tutuiksi niin sen jotenkin käsittää.
Mutta onhan tätä ohjelmaa jo tullut kauan, luulisi etukäteen tsemppaavan itseään ja päättävän, että minä en ala kyhnäämään enkä mitään muutakaan vastaavaa.
Ei Sinin kohdalla oo kyse mistään läheisyydenkaipuusta. Sasa tarjoutui halikaveriksi yks päivä, mutta se ei Sinille kelvannut. Kyllä kyse on ihan vaan puhtaasta kiinnostuksesta Arttuun. Keneenhän Sini ois purkanut "läheisyydenkaipuunsa" jos olis ollut mökillä? Artustakin tais kiinnostua tosissaan vasta silloin kun joku vihjaisi että Minnakin ois siitä kiinnostunut, kun hakeutuu Artun seuraan.
Onpa taas niim jännä tehtävä että huhhuh
Vierailija kirjoitti:
sinillä on hitsin hyvä käsiala (omasta mielestä)
Sanoi sen sarkastisesti.
BB pakastin rikki, tekevät talossa ruokaa ja oli yksi pakastepitsa ja ranskispussi menossa uuniin kun Sini kutsuttiin pk-huoneeseen - palasi sieltä ja kertoi ettei pakastetuotteita saa syödä ”varmuuden vuoksi”, koska voi olla pilaantuneita.