Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
7361/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan jumppailut 😍😍

Vierailija
7362/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vauvapalstaa lukee ja kommentoi eniten nimenomaan ne ilkeät hoikat pienirintaiset naiset, jotka katsoo pahalla katseella duunissa ja ovat hiljaisia. Mitä hiljaisempi ihminen, sitä tuomitsevampi. Tämän olen havainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö kati halua enää hengata sinin ja sasan kanssa?

Jospa sillä on alkanut ajatus raksuttamaan ja on tullut järkiinsä.

Vierailija
7364/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin talossa, saattaisi mennä hermo Sasan jatkuvaan yli-innostuneeseen jeejee-puheeseen ja Minnan vakavahenkiseen jaaritteluun. Mutta huh, onneksi en ole siellä. Nämä kaksihan eivät tarkoita tällä mitään pahaa.

Suurinta osaa ei jaksaisi. Enkä ite jaksa vakava henkistä keskustelua kovin kauaa.

Vierailija
7365/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on elää ilmapiirissä lapsen, jonka äitiä bb ohjelmassa haukkuu ja solvaa lapsen isän uusi vaimo. Solvaaja solvaa lapsille lapsen äitiä varmasti lasten kuullen kun kerran bigbrother lähetyksessäkin. Viha äidin ja äitipuolen välillä ja vanhempien välillä ei voi olla jättämättä jälkiä lapsen sieluun. Surullista miten uusi äitipuoli voi myrkyttää perheen.

Vierailija
7366/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on ryhtymässä talon psykoanalyytikoksi. Onkohan sekään ihan voittoarpa.

Vierailija
7367/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt lauhaa paskoista johtajista?

Vierailija
7368/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä. Itse siellä dissaatte . Voi hyvät hyssykät.

Vierailija
7369/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko siell on pilde vilahtanu?

Pientä sormileikkiä vasta.

Vierailija
7370/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan exän nyxälle annettu tuomio voidaan jotenkin katsojana itse tarkistaa todeksi, muuten Sinin olis kannattanut jättää jutut höpöttämättä.

Korjaan itseäni, nykyisen entiselle siis.

Vierailija
7371/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tähän joku erityinen syy, että Sinillä on päällä Artun paita eikä oma? Hohhoijaa. ”Ei olla niin paljon lähekkäin”, katotaan niin eiköhän illalla vaihda taas Artun viereen

Reviirin merkkausta, Arttu on hänelle varattu.

Vierailija
7372/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini sanoo että hän uskoo että on keskivertaista parempi johtaja.

Vierailija
7373/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä oon mielestäni keskivertoa parempi johtaja" "mä voin mielestäni sanoa näin sillä palautteella mitä mä oon saanut" 

-Sini

Vierailija
7374/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mä oon mielestäni keskivertoa parempi johtaja" "mä voin mielestäni sanoa näin sillä palautteella mitä mä oon saanut" 

-Sini

Toivottavasti Sini huomioi myös tämän koko kansan palautteen talon jälkeen.

Vierailija
7375/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vauvapalstaa lukee ja kommentoi eniten nimenomaan ne ilkeät hoikat pienirintaiset naiset, jotka katsoo pahalla katseella duunissa ja ovat hiljaisia. Mitä hiljaisempi ihminen, sitä tuomitsevampi. Tämän olen havainnut.

Ainakin tarkkaa oman itsen analyysiä.

Vierailija
7376/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinahan ei kerro, miksi Sinin miehen exä niitä potilastietoja urkki. Toki hän toimi väärin, mutta en yhtään ihmettelisi, jos Sini olisi jollain tavalla manipuloinut hänet tekemään niin suojellakseen lapsiaan tai todistaakseen lasten miehelle, että Sini on sairas päästään. Mutta nythän se selviää miehelle ihan vaan avaamalla telkkarin.

Olisi kyllä kamalaa, jos näkisi puolisonsa telkkarissa ja tajuaisi menneensä naimisiin täysin katalan ihmisen kanssa.

Jos olisin lääkäri tms hoitoalalla ja pääsisin potilastietoihin niin jos lapseni kertoisi holtittomasta käytöksestä esim lasteni isän uuden vaimon taholta. Jos käytös olisi ollut huolestuttavaa tutkisin samoin uskallanko lapseni jättää kyseisen henkilön hoiviin. Enkä todellakaan jättäisi lapsiani hoitoon Sinin hoitoon. En noin epävakaan ja epäluotettavan.

Vierailija
7377/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus... mistähän sinä tiedät kenenkään kommentoijan ulkonäköä? Voi olla yhtä lailla lihava ja isotissinen, sekä ÄÄNEKÄS... Itse olen melko hiljainen ihminen, enkä ole täällä mitään ilkeyksiä kirjoitellut. Ärsyttää tuollainen ihmisten kategorisoiminen. Ja jo tuosta BB:stä huomaa, että siellä ne ilkeimmät kiusaajat ovat todella äänekkäitä, paksuja lyllyköitä.

Vierailija
7378/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Katin keltaiset, virheät ja punaiset ihmiset alkaa kyllästyttämään. Ko. jaottelu on muutenkin typerä.

Vierailija
7379/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiia itkee ja Marko lohduttaa.

Mä tykkään Markon ulkonäöstä. Komea on.

Mä tykkään myös Markon äänestä ja puhetavasta. Voisin ottaa ulkoisesti Markon näköisen ihmisen, luonteesta en osaa sanoa juuri mitään, kun en ole hirveästi nyt seuraillut BB:tä. Mutta ulkoisesti tyyppiäni.

Vierailija
7380/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus... mistähän sinä tiedät kenenkään kommentoijan ulkonäköä? Voi olla yhtä lailla lihava ja isotissinen, sekä ÄÄNEKÄS... Itse olen melko hiljainen ihminen, enkä ole täällä mitään ilkeyksiä kirjoitellut. Ärsyttää tuollainen ihmisten kategorisoiminen. Ja jo tuosta BB:stä huomaa, että siellä ne ilkeimmät kiusaajat ovat todella äänekkäitä, paksuja lyllyköitä.

No juurihan sinä tässä ilkeyksiä kirjotit. Kommenttisi todistaa sinun olevan pahantahtoinen ihminen, joka vihaa lihavia ja pistää ne kaikki samaan kategoriaan.

Ketju on lukittu.