Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Paras olis jos myös niillä jotka ei ole juoninut, olis immuniteetti. Siinäpähän sit läyhäjengiläiset nimeävät toisiaan :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä kuinka selkeemmin tota litinälotina kieltoo voi enää noille kahdelle sanoa. :
Ella: "Se ei oo sanomista, jos sä tuut tikulla tökkimään".
No v*ttu ihan kun kukaan ei olis huomauttanu heille asiasta sitä ennen, ensin demonstroiden vitsin muodossa ja sen jälkeen suurimman osan paeten tupakkipaikalle , useampana yönä, kun ei oo kestäny enää kuunnella. Vili myös omalta osaltaan heittäny osapuolille hyvää kuittia asiasta.
Tuolla on tilaa olla muuallakin, miks väen väkisin pakottavat muut kuunteluoppilaiks makkarissa touhuilleen..Artulla ei seiso, jollei ole riittävästi muita ympärillä.
Ella luulee, että muut on kateellisia hässimisestä ja haluaa ruokkia tätä fantasiaansa.
Piwwuahan se halluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä Arttu ja Ella edes saa niin tajuttoman äänekästä lotinaa kuulumaan suutelemisesta?
Täytyy olla tahallista.
Lähteehän siitä ääntä, kun kunnon kielimoukkuja vetelee. Ja kun tuolla muut eivät ole tuolla lailla hiljaisessa makuuhuoneessa imutelleet, niin eivät ehkä ihan oikeasti älyä, miltä se muiden sänkyihin kuulostaa. Joidenkin pitäisi demonstroida noille tuo ääntely.
Arttuhan syökin suu auki lotistellen; kauhee mässytyksen ääni ja näkyy kitarisoihin asti, kun ruokamössö pyörii suussa🤢
Mä olen aika varma, että Joelin ennustus siitä että hyvyys ja kiltteys vielä palkitaan, tulee toteutumaan, vaikka kukaan muu ei uskonut siihen.
BB on kirjoittanut tämän niin, että ne jotka eivät ole sotkeutuneet kabinettijuonimiseen, säästyvät häädöltä tällä viikolla, kaikki muut menevät häätöön. Tällä hetkellä on tilanne se että (uusia lukuunottamatta) Timo ja Marko eivät ole sortuneet kabinettisuhmurointiin. Mutta saa nähdä, mikä on päivän saldo, kun Markolle ja Timolle selvisi eilen että uusilla on immuniteetti, meneekö heillä pelikirjat uusiksi, riippuu tietty pääsevätkö enää hallitukseen. Voisi olla siunaus jos eivät pääsisi.
Olen aika saletti tästä, sillä Elina viime livessä vihjasi musta selkeästi että ei kannattaisi kuitenkaan juonitella, vaikka siihen tarjotaan mahdollisuus.
Ei oo mitään merkitystä juonimisilla. Ei ainakaan joka ajattelee itsenäisesti. Nehän tietää tilanteen kuka mitenkin suosittu tai epäsuosittu on.
Tänäänkö vai huomenna nimeäminen. Vai päättääkö "hallitus". Se se vasta oiskin.
Vierailija kirjoitti:
Oikea koulukiusaajien loppusijoituspaikka tämä ketju. Valitaan helppo uhri (Ella), joka revitään isolla porukalla kappaleiksi muiden edessä. Tietysti syy on kiusatussa, josta kiusaajat ovat etsineet "vikoja" toimintansa oikeutukselle. Joku raja pitäisi olla nettikiusaamisellakin, käsittämätöntä henkistä väkivaltaa tuntematonta ihmistä kohtaan anonymiteetin suojista.
Huomauttaisin, että nettikirjoittelun perusteella voi nostaa kunnianloukkaussyytteen, mistä kirjoittaja voi joutua vastuuseen. Teidän urpojen ip-osoitteet on hyvässä tallessa.
Toisekseen, Ellassa ei ole mitään vikaa. Hän on poikkeuksellisen kaunis, kuorensa alla herkkä ja hänen huumorintajunsa on terävä. Jos et ymmärrä huumoria - fine - mutta älä syytä muita siitä.
Anteeksi vain, mutta hänen huumorissaan ei ole mitään terävää. Tuo köyhil ei oo rahaa -jankutus ei ole miltään osin hauskaa. Se ei liity mihinkään eikä siinä ei ole mitään jujua eikä yllättävää tms. Musta huumori voi olla hauskaa, mutta Ellan "huumori" ei sellaista ole. Se on enimmäkseen pelkkää pilkkaamista, vahingoniloa ja ylemmyyttä. Mustaa huumoria on esimerkiksi Op:n lausahdus Marjatalle, että kohta koittaa ikuinen kylmyys. Se oli yllättävä ja sopi tilanteen sanailuun täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Missä missä oli Ellan hirveä nauru kun kuuli ,että eipä ole uudet äänestyksessä ? Voi sitä .Mitä lie mietti.Kaikki ei mene niin kun tuo "daami" haluaa.Tuo kyllä hajoo lopullisesti jos on pitkään talossa.
raasu oli ihan itkuun purskahtamassa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika varma, että Joelin ennustus siitä että hyvyys ja kiltteys vielä palkitaan, tulee toteutumaan, vaikka kukaan muu ei uskonut siihen.
BB on kirjoittanut tämän niin, että ne jotka eivät ole sotkeutuneet kabinettijuonimiseen, säästyvät häädöltä tällä viikolla, kaikki muut menevät häätöön. Tällä hetkellä on tilanne se että (uusia lukuunottamatta) Timo ja Marko eivät ole sortuneet kabinettisuhmurointiin. Mutta saa nähdä, mikä on päivän saldo, kun Markolle ja Timolle selvisi eilen että uusilla on immuniteetti, meneekö heillä pelikirjat uusiksi, riippuu tietty pääsevätkö enää hallitukseen. Voisi olla siunaus jos eivät pääsisi.
Olen aika saletti tästä, sillä Elina viime livessä vihjasi musta selkeästi että ei kannattaisi kuitenkaan juonitella, vaikka siihen tarjotaan mahdollisuus.
Jep. Olisi kyllä kiva nähdä valenimeämiset, jolloin katsojat voisivat arvioida, noudattavatko henkilöt puolueen vai omaa tahtoa nimeämisissä. Voi myös olla, että rahalla olisi voinut hallitus ostaa itselleen oikeuden nimetä häätöön menijät, mutta nyt kun läpällä ja ylimielisesti Artun liidaamana on ryssitty toi budjetti, niin enää ei ole rahaa millä maksaa. Se olisi näille tampioille aivan oikein. Oppisivat olemaan!
Oopeen heitto illalla kun Eetu sanoi Paulalle että tuu Paula, Oopee virnuili ja sanoi tse tse viitaten paulaan seuraamisessa :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Joo mä olen samaa mieltä. Sitähän punaiset kabinetissakin pohtivat, että uskovat että se juonittelemattomuus palkitaan.
Toivottavasti juonittelu nyt kielletään, ei ole mitään järkeä että nyt pystytään alkaa keskittämään äänet esim. Timolle ja Markolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä Arttu ja Ella edes saa niin tajuttoman äänekästä lotinaa kuulumaan suutelemisesta?
Täytyy olla tahallista.
Lähteehän siitä ääntä, kun kunnon kielimoukkuja vetelee. Ja kun tuolla muut eivät ole tuolla lailla hiljaisessa makuuhuoneessa imutelleet, niin eivät ehkä ihan oikeasti älyä, miltä se muiden sänkyihin kuulostaa. Joidenkin pitäisi demonstroida noille tuo ääntely.
Arttuhan syökin suu auki lotistellen; kauhee mässytyksen ääni ja näkyy kitarisoihin asti, kun ruokamössö pyörii suussa🤢
Timo kaivaa use3sti nokkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea koulukiusaajien loppusijoituspaikka tämä ketju. Valitaan helppo uhri (Ella), joka revitään isolla porukalla kappaleiksi muiden edessä. Tietysti syy on kiusatussa, josta kiusaajat ovat etsineet "vikoja" toimintansa oikeutukselle. Joku raja pitäisi olla nettikiusaamisellakin, käsittämätöntä henkistä väkivaltaa tuntematonta ihmistä kohtaan anonymiteetin suojista.
Huomauttaisin, että nettikirjoittelun perusteella voi nostaa kunnianloukkaussyytteen, mistä kirjoittaja voi joutua vastuuseen. Teidän urpojen ip-osoitteet on hyvässä tallessa.
Toisekseen, Ellassa ei ole mitään vikaa. Hän on poikkeuksellisen kaunis, kuorensa alla herkkä ja hänen huumorintajunsa on terävä. Jos et ymmärrä huumoria - fine - mutta älä syytä muita siitä.
Anteeksi vain, mutta hänen huumorissaan ei ole mitään terävää. Tuo köyhil ei oo rahaa -jankutus ei ole miltään osin hauskaa. Se ei liity mihinkään eikä siinä ei ole mitään jujua eikä yllättävää tms. Musta huumori voi olla hauskaa, mutta Ellan "huumori" ei sellaista ole. Se on enimmäkseen pelkkää pilkkaamista, vahingoniloa ja ylemmyyttä. Mustaa huumoria on esimerkiksi Op:n lausahdus Marjatalle, että kohta koittaa ikuinen kylmyys. Se oli yllättävä ja sopi tilanteen sanailuun täydellisesti.
Mikä ketäkin naurattaa. Mielipidekysymys. Talossa kuitenkin Ellan jutuille nauretaan ja häntä pidetään hauskana. Itse ymmärrän hänen huumoriaan, vaikken häntä hauskana pidäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla tahallista.
Voin vaan kuvitella, millanen kuolan haju jää ellan naamaan, kun "vähän pusuttelevat".......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä olen samaa mieltä. Sitähän punaiset kabinetissakin pohtivat, että uskovat että se juonittelemattomuus palkitaan.
Toivottavasti juonittelu nyt kielletään, ei ole mitään järkeä että nyt pystytään alkaa keskittämään äänet esim. Timolle ja Markolle
Toivottavasti eivät pääse enää kabinettiin. Oli kyllä tyhmä veto bb:ltä paljastaa koskemattomuus nyt, jos vielä pääsevät tilanteen miettimään uusiksi. Mutta en kyllä ihmettelisi sitäkään, että Paula ja Ella sopivat asiasta jotenkin kabinetin ulkopuolella.
Krisse antoi pisteet viimeksi OP 2 ja Marko 1. Arttu 2 vai 1 Marko toista en muista.
Vihreän puolueen tosikot hassasivat 100 euroa siihen, etteivät suostuneet teitittelemään eivätkä olemaan tunnin ajan kädet toisen asukkaan taskuissa. Timokin oli sitä mieltä, ettei teittely tulisi onnistumaan. Olisihan sitä voinut silti yrittää edes. Sitten olisi ollut edes jotakin muuta seurattavaa kuin se, että asukkaat odottavat vain sitä, että jotain tapahtuisi. Kuvittelivat kai olevansa tosi kiinnostavia koko ajan muutenkin. Oli suorastaan myötähäpeää tuottavaa kuunnella, kun Joel ja Arttu olivat kävellessään 10000 askelta olevinaan tosi hauskoja lukiessaan teepussien mietelauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän työpaikalla vitsaillaan nimenomaan köyhyydestä (kun itse ollaan persaukisia), eikä sillä pilkata niitä oikeasti köyhiä, joilla ei ole rahaa edes ruokaan.
Marko ja Paula antouvat Timolle ja P antoi Krisselle ja Marko Timolle ja Artulle. Eikähän sama linja jatku noilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeähän on tuo viesti tuotannolta että ei ehkä kuitenkaan kannata juonitella.
Juonittelijat suoraan häötöön!
Krisse ehti ensin. Kenelle kellot soivat.....