Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
63461/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suastamoinen ja Suhonen parhaimmat asukit talossa. He ovat hauskoja, fiksuja, filmaattisia, sympaattisia. Ja osaavat kaikenlaista. Ja osallistuvat kaikkeen.

Tämä pari ehdottomsti finaalikaksikkoon.

Tämä. Pisteet täältä myös. Täältä löytyy laaja fanikunta.

Vierailija
63462/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos saisi heittää kaksi ihmistä tuolta pihalle, niin laittaisin heittoistuimeen Ellan ja Vilin. Molemmat aivan järkyttävän rasittavia tuossa sohvalla. Ella pitää hoviaan ja kehuu itseään ja Vili hokee noita typeriä ulkona miettimiään keskustelunaiheita ("Haluaisko joku asuu viidakossa?") Tuossa taas näkee sen, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Jos tämä olisi mahdollista huomenna, olisin täysin mukana. Kuitenkin jos Ella halutaan häätöön, täytyy Vili pitää talossa mahdollisesti antamassa hänelle pisteitä ensi viikolla. 

Vili on taatusti häädössä ensi viikolla ja seuraavallakin. Jos olisi Ellan kanssa ensi viikolla, saisi Ella mennä ensin. Vili sitten seuraavalla viikolla perään. 

Nyt ulos Ellan käsikassara Nona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63463/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko taas päsmäröi ja OP sanoi kyllä hyvin, että Marko jaksaa neuvoa ja olla aina komentelemassa. Nyt kauppalistaa miettivät niin Marko yllätys yllätys taas äänessä.

Vierailija
63464/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on kyllä vähän pulassa ton Julian kans vaikka siinä ei mitään ihmeellisempää olisikaan.

Julia ei oikein ota kontaktia kehenkään muuhun, aamulla Julia makoili yksin toisella puolen sänkyä ku Marko, Paula, OP ja Vili oli toisella. Julia tuijotteli kattoon eikä ottanut osaa mihinkään keskusteluun.

Ikäänkuin vaatisi että Marko huomioi hänet, kun kukaan muukaan ei huomio.

Vierailija
63465/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu haluaa Ellalta paijailua. Ovat kahdestaan makuuhuoneessa.

Halailevat sängyllä ja toivovat ettei apinat löydä sinne.

Muistelevat eilistä stand uppia.

Ella rapsuttaa Artun selkää.

Viihtyvät hyvin toistensa sylissä.

💕

Vierailija
63466/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~A~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili oli tosi asiaton ja hyökkäävä Timoa kohtaan, Vili ulos

Minusta kiinnostavampaa oli se, miten Timolla ei kestänyt kantti yhtään! Hän käsitti tahallaan? väärin kaiken mitä Vili sanoi ja vastaukset oli myötähäpeää aiheuttavia. Tämmöistä puolta en ollut Timpasta nähnyt ja V oli siinä oikeassa että T on niin tottunut siihen ettei kukaan kyseenalaista tätä missään. Kukaan ei ole haastanut Timoa tuolla. Herkullista!

Kumpikaan ei hoitanu hyvin tota, mut Timon aggressiivinen väittelytyyli pisti kyllä silmään. Huonoo keskustelutaitoa osoitti myös jatkuva Vilin lauseiden keskeyttäminen, mikä johti Timolla juuri asioiden hokemiseen. En myöskään tykänny Timon tavasta piikitellä Vilin sanomisia muille asukkaille, reilumpaa olis tehdä se molempien osapuolien läsnäollessa.

Timo keskeytti ja sanoi häntä ei kiinnosta muiden tarkkailu, analysointi mitä Vili tarkoitti että tullut tekemään. Timo sanoi mua ei kiinnosta. Timo meni hämilleen jopa järkyttyi Vilin asenteesta ja siksi kertoi muille mitä Vili hänestä sanoi. Itse toimisin samoin. Itsekkin yllätyin miten leppoinen Timo ärsyyntyi mutta Vili on ärsyttävä ja aiheesta Timo ärsyyntyi kuin Vili hyökkäsi kuin yleinen syyttäjä.

Siis oikeasti, meneekö porukalle oikeasti läpi, jos joku selkeästi kiihtyneenä sanoo, että ei kiinnosta? Timohan nimenomaan aluksi sanoi, että nyt menee kiinnostavaksi, kerro lisää. Sitten kun kuulikin jotain epämiellyttävää, häntä yhtäkkiä ei muka enää kiinnostanut. Tuollainen "en minä analysoi yhtään mitään, minä vain elän enkä mieti mitään" on pelkkä puolustusreaktio eikä mitään muuta. Jos olisi rauhassa kuunnellut vilin sanomisia ja sen jälkeen leppoisasti todennut vain, että "jaa enpä ole ajatellut, jännä", siinä tapauksessa uskoisin, mutta tuota hänen passiivisaggressiivista uhoiluaan en usko kyllä pätkääkään. Jos ei yhtään ajattele mitään, miksi ihmeessä koki kuitenkin tarpeelliseksi heti jauhaa asiaa moneen kertaan Joelille ja Artulle ja keitä muita siinä nyt sattuikaan olemaan? 

Timon käytös oli passiivisaggressiivista.

Vierailija
63467/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~A~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiinnostavampaa oli se, miten Timolla ei kestänyt kantti yhtään! Hän käsitti tahallaan? väärin kaiken mitä Vili sanoi ja vastaukset oli myötähäpeää aiheuttavia. Tämmöistä puolta en ollut Timpasta nähnyt ja V oli siinä oikeassa että T on niin tottunut siihen ettei kukaan kyseenalaista tätä missään. Kukaan ei ole haastanut Timoa tuolla. Herkullista!

Kumpikaan ei hoitanu hyvin tota, mut Timon aggressiivinen väittelytyyli pisti kyllä silmään. Huonoo keskustelutaitoa osoitti myös jatkuva Vilin lauseiden keskeyttäminen, mikä johti Timolla juuri asioiden hokemiseen. En myöskään tykänny Timon tavasta piikitellä Vilin sanomisia muille asukkaille, reilumpaa olis tehdä se molempien osapuolien läsnäollessa.

Timo keskeytti ja sanoi häntä ei kiinnosta muiden tarkkailu, analysointi mitä Vili tarkoitti että tullut tekemään. Timo sanoi mua ei kiinnosta. Timo meni hämilleen jopa järkyttyi Vilin asenteesta ja siksi kertoi muille mitä Vili hänestä sanoi. Itse toimisin samoin. Itsekkin yllätyin miten leppoinen Timo ärsyyntyi mutta Vili on ärsyttävä ja aiheesta Timo ärsyyntyi kuin Vili hyökkäsi kuin yleinen syyttäjä.

Siis oikeasti, meneekö porukalle oikeasti läpi, jos joku selkeästi kiihtyneenä sanoo, että ei kiinnosta? Timohan nimenomaan aluksi sanoi, että nyt menee kiinnostavaksi, kerro lisää. Sitten kun kuulikin jotain epämiellyttävää, häntä yhtäkkiä ei muka enää kiinnostanut. Tuollainen "en minä analysoi yhtään mitään, minä vain elän enkä mieti mitään" on pelkkä puolustusreaktio eikä mitään muuta. Jos olisi rauhassa kuunnellut vilin sanomisia ja sen jälkeen leppoisasti todennut vain, että "jaa enpä ole ajatellut, jännä", siinä tapauksessa uskoisin, mutta tuota hänen passiivisaggressiivista uhoiluaan en usko kyllä pätkääkään. Jos ei yhtään ajattele mitään, miksi ihmeessä koki kuitenkin tarpeelliseksi heti jauhaa asiaa moneen kertaan Joelille ja Artulle ja keitä muita siinä nyt sattuikaan olemaan? 

Ihan parasta, kirjoitetaan jo ihan dialogia valmiiksi miten olisi kenenkin pitävyt sanoa ja vastata. Olutta mikä menyttä. Olisit lähettänyt pikapostina BB:n kautta Timolle.

miten niin? Pointti oli se, millainen käytös on uskottavaa ja millainen ei. Sanat eivät ole ratkaisevia vaan se, miten ne sanotaan. 

Vierailija
63468/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Vili kertoo että olisi siistii asuu viidakossa 🙈

Juuri valitti Timolle viime yönä suu vaahdossa ettei halua kuulla käärme- ja luonto juttuja.

Timon päänsisässä kiehuu viidakkojutut on vain varattu hänelle. Hyvä provosoida vahaa alkkista. 😁

Vierailija
63469/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~A~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että Timo on eläinten oikeuksista välittävä, mutta ei se hänestä jaloa ihmistä tee. Osoitti tuossa vaan oman pienuutensa. Ei kukaan 53-vuotias aikuinen mies hyökkää noin piiloaggrressivisesti tommosta kossia kohtaan. Vilillä oli muuten pointti tossa, vaikka on kärkevästi esitetty(pitää silti äänesä rauhallisena koko ajan toisin kuin Timo). Timo on umpiouto huonolla tavalla, en laittaisi senttiäkään hänen voittoonsa. Ei ole voittaja-ainesta. On pilannut pelinsä rupeamalla taas dokaamaan ja miettimään piilokireänä seuraavaa kertaa kun saa taas alkoholia. Niinhän ex-alkkikset tekevät. Yksi ryyppy on liikaa.

Vierailija
63470/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vili pääsee kauppaan, hän vähät välittää toisten toiveista ja toteuttaa vain omaa agendaansa ja ostaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa. Näinköhän edes Timo saa mitään vegaaniruokaa...

Vierailija
63471/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suastamoinen ja Suhonen parhaimmat asukit talossa. He ovat hauskoja, fiksuja, filmaattisia, sympaattisia. Ja osaavat kaikenlaista. Ja osallistuvat kaikkeen.

Vierailija
63472/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~A~ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timon käytös oli passiivisaggressiivista.

Niin minustakin. Siksi ihmettelinkin, miten näin moni hämääntyy täysin siitä, mitä Timo sanallisesti sanoo ja vetoaa siihen. 

Vierailija
63473/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliaa tuskin kiinnostaa Marko, ei ikinä.

Marko itse hakeutuu koko ajan Julian seuraan, mutta kukaan ei tunnu tätä huomaavan.

Marko räkii ja köhii minkä ehtii, tuskin on Julian mieleen vanha ukko,

Vierailija
63474/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilin ja Timon riitely olohuoneessa vei pisteitä molemmilta. Ei ollut kivaa kuultavaa. Vili luiskaan. Pitää itseään muita parempana, provosoi,  käyttää korostetun tärkeilevää, matalaa puheääntä.

Oli minusta todella paljastava hetki joka päätyi siihen, että provosoimista yrittänyt Vili itse provosoitui ja alkoi huutamaan ja osoittelemaan sormella :'D Siinä on ero parikymppisen ylimielisen klopin ja jo elämää nähneen aikuisen välillä. Timo kyseenalaisti muiden arvostelun ja henkilökohtaisuuksiin menemisen Vilin argumentaatiokeinoina. Jos nyt itsekin sortui jankkaamiseen, ymmärrän kyllä että hiertää, kun joku tulee tulee puskista arvostelemaan toisen olemista, etenkin kun ei hälle mitään tehnyt. Timolla elämän tuomaa viisautta olla oma itsensä, ottaa rennosti muiden kanssa ja antaa asioiden olla. Vili selvästi ennakko-olettanut Timon olevan hieman tyhmä, mutta kyse on vain siitä, että ei ole enää tarvetta ottaa itseään liian vakavasti monenlaista elämässä nähneenä. Ei toisen haukkuminen mitään keskustelua ole, ei ole tarvetta sellaista "asiallisesti kuunnella". hyvä Timo!

Vierailija
63475/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet täältäkin tälle kaksikolle. Ja jos finaalikolmikkoa niin Suhonen, Suastamoinen ja Krisse. Krisse naisista synpaattisin ja kaunein.

Vierailija
63476/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella meinasi sanoa stand upissa Juliasta että "pitäisikö sinun hankkia persoonallisuus" mutta ei halunnut pahottaa mieltä. Arttu sanoi, että ei Julia varmaankaan olisi pahoittanut.

Vierailija
63477/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Krisse haukkui hänen "faninsa" eilen pystyyn vessassa. Naureskeli sitä miten jotku idiootit häntä fanittaa tai äänestää kun häntä itseä ei kiinnosta mikään. Näytti keskisormea kameraan päin ja F U ja räkätti Artun kanssa räkäset naurut päälle.

Ja täällä te I tosiaan ihailette jotain teinityttöä joka on niin jätkää että.

... ja juuri TUON takia mä sitä muijaa niin rakastankin!

Fanittaako ihmiset oikeasti noita? Minä ainakin katson tätä ohjelmaa vaan huvikseni, enkä mitenkään fanita ketään. Minusta se olisi vähän liioittelua jos fanittaisi jotain bb-tyyppiä.

Vierailija
63478/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko taas päsmäröi ja OP sanoi kyllä hyvin, että Marko jaksaa neuvoa ja olla aina komentelemassa. Nyt kauppalistaa miettivät niin Marko yllätys yllätys taas äänessä.

Marko kuitenkin ajattelee yhteistä etua noissa kauppatoiveissa, eikä vain itseään varten toivo. Osaa miettiä monen päivän syömiset.

Vierailija
63479/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleman perusteella Paula r.....kas Viliä. Ilmankos Vili pakeni Paulan paikalle.

Kun Vili nousi Paulan vierestä ei ollu stondista hällä. Ja Paula sammunut OP:hen kiinni. Paulasta ei ole muuhun kuin pikkupusuihin ja hihittelyyn.

Paula meni Villin viekkuun heti kun tuli sänkyyn.

Vierailija
63480/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei sais olla äänessä? Onhan se hyvä että joku ottaa langat käsiin.

Jos jotakuta ärsyttää nii voi sanoa suoraan että Hei olepa sinä nyt hetki hiljaa niin minä otan tämän homman haltuun

Ketju on lukittu.