Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
63421/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjatan ruskea reikä 🤣 okei. Ellalla on selkeä pakkomielle alapääjuttuihin

Niin päälleliimattua se Ellan naisellisuus, kun luonne on sittenkin nuoren miehen ja hihittää nähtyään naisen pyllynreiän. Se ei tule meikkaamalla se naisellisuus.

Vierailija
63422/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.

Mä olin aivan ahdistunut kaikista mahdollisista riidoista mitä tuolla käytiin.

Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.

Arttu ja Ella jatkoi samaa paskaa mitä ennenkin.

Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.

Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.

Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.

Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.

Vegeburgerigate liittyi siihen, että Vili haastoi Markoa siitä, että tämä on miellyttäjä. Otti burgerit esimerkiksi ja Markolla viuhui pointti ihan ohi, kun jäivät vaan jankkaamaan burgereista. Ihan aiheesta Vili haastoi Timokin - että Timo pitää monologeja, ei keskustele. Vili tekee vaan haastamisensa tosi tökerösti. Mutta mieluummin taloon noita pakan hämmentäjiä kuten Vili ja Julia, kuin Ellan nuoleskelijoita kuten Nona ja Jatta.

Vähän kaukaahaettua väittää mielistelyksi sitä, että sanoo vegeburgerin maistuvan hyvältä...

Vegehampurilainen oli huono esimerkki, mutta Marko on muuten ollut mielistelijänä eikä tuolla huushollissa kukaan kehtaa mitään suoraa toisille sanoa.

Jos käsikirjoittajilla on yhtään pelisilmää, tänään koosteessa nähdään, kun Vili ensin kettuilee Markolle vegeburgerin kehumisesta ja myöhemmin hän yksinään yön pimeydessä imeskelee Timon vegeburgerin kääreitä.

Onko sellaisestakin kettuillut? Nuoliko se käärepapereita? 

Onko tubessa toi pätkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63423/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittikö kukaan eilen huomiota ku Julia ja Marko keskustelivat PK-huoneen edessä. Jotai keskustelivat Paulasta että onko se vaan mustasukkainen, Julia sit tokas et eli se on ihastunut suhun.

Marko ei kai vastannu oikein mitään, Julia sit vinkkas et ymmärräthän sä et sun kannattaa ehkä ottaa vähän etäisyyttä siihen?

Oliko tuo vaan Julian peliliike pitää Marko erossa Paulasta vai ajatteliko Julia et Markon kannattaa ottaa etäisyyttä Paulaan ettei anna värejä signaaleja, jos Paula oliski ihastunut.

Vierailija
63424/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin saivat Julia ja Vili paljastettua asukkaiden pimeät puolet.

Timolta aivan käsittämätön reaktio Viliä kohtaan. Tämä entinen alkkis on ruvennut taas juomaan, enkä pidä näkemästäni.

Joel taas esineellisti Juliaa Markon ja Timon yllytyksestä, Ei ole känni-Jopekaa niin mukava kuin selvin päin, mut paras talon jätkistä.

Paula sekosi Juliasta täysin ja munasi itsensä. Arttu ja Ella samoin Paulan puolelle asettuessaan. Arvostan, miten Julia uskalsi sanoa näille talon voimanaisille kerta toisensa jälkeen vastaa. Krisse järkiargumentein puolusti Juliaa ja keskuteli rakentavasti Vilin kanssa. Paula ja Ella toivat selvästi ilmi Krisse vihansa. Arttu on hirvee.

En olisi uskonut sanovani, mutta Krisse finaaliin. Toivottavasti Julia ja Vili saavat jäädä taloon sunnuntaina.

Joo, vaikka Ella ja Paula vihaakin Krisseä ihan avoimesti, niin tuossa tilanteessa Arttu oli pahin, sillä hän on aina esittänyt olevansa Krissen hyvä ystävä ja eilenkin sanoi, että sitten Krisse kännissä kehutaan toisiamme. Asia menikin sitten niin, että Arttu liittoutui Ellan ja Paula kanssa Krisseä vastaan. Teki niin pahaa katsoa, kun Krisse istui makkarin toisessa päässsä ja puhui täysin asiaa, että vitsi on mennyt liian pitkälle ja että ymmärtää Juliaa, niin Paula kun oikein sanallisesti hyökkäsi Krissen kimppuun ja matki Krissen puhetyyliä lapsellisesti naamaa väännellen, niin Arttu isoon ääneen komppasi vierellä ja huus Krisselle, että mä oon Paulan puolella, että puolustan Paulaa viimeiseen asti ja että kukaan ei tuu Paulalle länkyttään kun mä oon tässä. Oli siinä Krissellä vähän epäuskoinen ilme kun paljastui mikä Arttu lopulta on ja Krisse myöhemmin sanoikin Arttua selkäänpuukottajaksi, mutta se vaan nauratti Arttua.

En voi sanoin kuvailla mitä inhon tunteita tuo nivalalainen juntti minussa aiheuttaa.

Tähän kiinnitin huomioni itsekkin. Hyeena kolmikko (Eetu, Arttu ja Paula) naamat punaisina huutamassa Krisselle.

Artun pojot laskeneet viime aikoina ja tämä tilanne oli piste i:in päälle. Täys pelle.

Niiiiiicee.

Vierailija
63425/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timolta aivan käsittämätön reaktio Viliä kohtaan. Tämä entinen alkkis on ruvennut taas juomaan, enkä pidä näkemästäni.

Joel taas esineellisti Juliaa Markon ja Timon yllytyksestä, Ei ole känni-Jopekaa niin mukava kuin selvin päin, mut paras talon jätkistä.

Paula sekosi Juliasta täysin ja munasi itsensä. Arttu ja Ella samoin Paulan puolelle asettuessaan. Arvostan, miten Julia uskalsi sanoa näille talon voimanaisille kerta toisensa jälkeen vastaa. Krisse järkiargumentein puolusti Juliaa ja keskuteli rakentavasti Vilin kanssa. Paula ja Ella toivat selvästi ilmi Krisse vihansa. Arttu on hirvee.

En olisi uskonut sanovani, mutta Krisse finaaliin. Toivottavasti Julia ja Vili saavat jäädä taloon sunnuntaina.

Joo, vaikka Ella ja Paula vihaakin Krisseä ihan avoimesti, niin tuossa tilanteessa Arttu oli pahin, sillä hän on aina esittänyt olevansa Krissen hyvä ystävä ja eilenkin sanoi, että sitten Krisse kännissä kehutaan toisiamme. Asia menikin sitten niin, että Arttu liittoutui Ellan ja Paula kanssa Krisseä vastaan. Teki niin pahaa katsoa, kun Krisse istui makkarin toisessa päässsä ja puhui täysin asiaa, että vitsi on mennyt liian pitkälle ja että ymmärtää Juliaa, niin Paula kun oikein sanallisesti hyökkäsi Krissen kimppuun ja matki Krissen puhetyyliä lapsellisesti naamaa väännellen, niin Arttu isoon ääneen komppasi vierellä ja huus Krisselle, että mä oon Paulan puolella, että puolustan Paulaa viimeiseen asti ja että kukaan ei tuu Paulalle länkyttään kun mä oon tässä. Oli siinä Krissellä vähän epäuskoinen ilme kun paljastui mikä Arttu lopulta on ja Krisse myöhemmin sanoikin Arttua selkäänpuukottajaksi, mutta se vaan nauratti Arttua.

En voi sanoin kuvailla mitä inhon tunteita tuo nivalalainen juntti minussa aiheuttaa.

Käärme Ella myrkytti Artun.mielen Krisseä vastaan. Kaikessa myötäilee Ellaa, täysin Ellan mielipidettä. Mies muuttui lapamadoksi Ellan tykö. Jännä että yhden persereiän takia.

Vierailija
63426/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on taas aika hiljainen juhlaillan jälkeen. 

Vierailija
63427/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Arttu on parin viime päivän aikana näyttänyt todella vastenmielisiä puolia itsestään. Taisi hänellä mennä pasmat pahasti sekaisin, kun sai muistutuksen, että talon ulkopuolella hän ei olekaan samanlainen kuningas kuin talossa. Eihän Krisse tehnyt tuossakaan mitään muuta kuin puhui asiaa, mutta nuo kolme käyttäytyivät todella oksettavasti ikään kuin Krisse olisi täysi sekopää. 

Ei nyt varsinaisesti mitään uutta. Arttu ei ole kertaakaan uskaltanut isossa joukossa osoittaa olevansa eri mieltä. Ei kertaakaan. On siinä varmaan ollut sellaisiakin hetkiä, että on oikeasti ollutkin ryhmän kanssa samanmielinen, mutta tuo Krisse-juttu oli osoitus siitä, että se tosiaan on niin. Vaikka Arttu pitää Krissestä, ryhmäpaineessa asettuu tätä vastaan ryhmän puolelle. 

Myöntää sitten itsekin, että Krissellä on munaa. 

Tuollahan Ella äsken kehui Paulalle, miten Artusta on tullut hänen nöyrä narttunsa. Sanoi ettei Arttu uskalla tehdä mitään ilman hänen lupaansa. 

Vierailija
63428/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markolla oli yöllä pihalka vanhaa ja nuorta naista. Paula jankkas kuinka he ovat olleet Markon kanssa 6 viikkoa ja Julia 5 pvää. Marko yritti olla tiplomaattinen 😂😂😂😂

Vierailija
63429/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarallinen koostumus. Varattu mies, kaunis nuori nainen vapaa ja mustasukkainen vanhempi nainen . Eilinen näytelmä. Talon ulkopuolella se Oikea nainen kihlattu. Ei hätää Marko kiinnostunut vain ja ainoastaan omasta rakkaasta kihlatusta.

Todellakin kiinnostunut vain kihlatustaan. Siksihän hän pyysi kikattelijan viereensä nukkumaan. Kihlattu varmaan kotona oli tyytyväinen.

Vierailija
63430/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Arttu on parin viime päivän aikana näyttänyt todella vastenmielisiä puolia itsestään. Taisi hänellä mennä pasmat pahasti sekaisin, kun sai muistutuksen, että talon ulkopuolella hän ei olekaan samanlainen kuningas kuin talossa. Eihän Krisse tehnyt tuossakaan mitään muuta kuin puhui asiaa, mutta nuo kolme käyttäytyivät todella oksettavasti ikään kuin Krisse olisi täysi sekopää. 

Ei nyt varsinaisesti mitään uutta. Arttu ei ole kertaakaan uskaltanut isossa joukossa osoittaa olevansa eri mieltä. Ei kertaakaan. On siinä varmaan ollut sellaisiakin hetkiä, että on oikeasti ollutkin ryhmän kanssa samanmielinen, mutta tuo Krisse-juttu oli osoitus siitä, että se tosiaan on niin. Vaikka Arttu pitää Krissestä, ryhmäpaineessa asettuu tätä vastaan ryhmän puolelle. 

Niinpä. Huvittavaa, että yöllä makkarissa naureskeli Krissen noloudelle ja kehotti häntä pitämään päänsä kiinni ja sanoi, että hän on väärässä. Op oli ainoa, joka oli Krissen puolella. Äsken keittiössä Op sanoi Artulle, että Krisse on kyllä kova tyyppi ja Arttukin taas myönteli, että juu, Krisse on päällikkö. Harmi, ettei Op kuitannut Artulle mitään tuosta välikohtauksesta. 

Vierailija
63431/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Krisse haukkui hänen "faninsa" eilen pystyyn vessassa. Naureskeli sitä miten jotku idiootit häntä fanittaa tai äänestää kun häntä itseä ei kiinnosta mikään. Näytti keskisormea kameraan päin ja F U ja räkätti Artun kanssa räkäset naurut päälle.

Ja täällä te I tosiaan ihailette jotain teinityttöä joka on niin jätkää että.

Olin ennen Krisse fani mutta se laiva lähti väkisinkin eilen..Ihana tyttö edelleen mutta tylsä, kuten Julia on tyhmä&tylsä. Ulos tylsimykset (tosin Krissestä ois vaikee luopua, odotan että se muuttuis taas omaksi itsekseen)

Juu tylsä on. Ei osaa spontaanisti osallistua keskusteluun, vaan vetäytyy miettimään milloin kiekaisisi jotain (yleensä neuvomaan),  Sosiaalisuus puuttuu isommassa ryhmässä kokonaan. ps. tuollahan pitäisikin olla oma itsensä.

Vierailija
63432/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Vili kertoo että olisi siistii asuu viidakossa 🙈

Juuri valitti Timolle viime yönä suu vaahdossa ettei halua kuulla käärme- ja luonto juttuja.

Vierailija
63433/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markolla oli yöllä pihalka vanhaa ja nuorta naista. Paula jankkas kuinka he ovat olleet Markon kanssa 6 viikkoa ja Julia 5 pvää. Marko yritti olla tiplomaattinen 😂😂😂😂

Tämä on kyllä hauska kuvio. Kun Roope lähti, Markolle jäi kaksi hännystelijää, Sami ja Paula. Sami lähti, mutta Paula jäi. Ei ihme, jos Marko hakeutuu uusien seuraan. 

Vierailija
63434/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota, kun Ella usein kutsu Paulaa nimityksellä "nuori nainen". Muutoinhan Ella on kunnostautunut tuossa kivojen lempinimien keksimisessä lähinnä selän takana niiden kohdalla, joista ei pidä, kuten "suntio" (Minna), "neiti näppärä" (Krisse), "kaapo" (Sami). Paulaa kuitenkin kutsuu ihan kasvotusten nuoreksi naiseksi. 

Olen ajatellut, että ehkä Ella vain tykkää Paulasta, ja haluaa vähän ohimennen sivaltaa Krisseä ja Juliaa, joita tuskin kutsuisi tuolla nimityksellä, vaikka he ovat oikeasti nuoria. Mutta nyt olen alkanut miettiä, että onko se myös piilopiikittelyä Paulan iästä? Eilen illalla, kun Ella nolasi Jatan aivan tarpeettomasti kertomalla, että on nähnyt Jatan ruskean reiän, niin tuli vähän sellainen olo, onko Ellalla jotain antipatioita vanhempia ihmisiä kohtaan? Tai ehkä purkautuu jokin oma vanhenemisen pelko? 

Vierailija
63435/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos saisi heittää kaksi ihmistä tuolta pihalle, niin laittaisin heittoistuimeen Ellan ja Vilin. Molemmat aivan järkyttävän rasittavia tuossa sohvalla. Ella pitää hoviaan ja kehuu itseään ja Vili hokee noita typeriä ulkona miettimiään keskustelunaiheita ("Haluaisko joku asuu viidakossa?") Tuossa taas näkee sen, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Vierailija
63436/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suastamoinen ja Suhonen parhaimmat asukit talossa. He ovat hauskoja, fiksuja, filmaattisia, sympaattisia. Ja osaavat kaikenlaista. Ja osallistuvat kaikkeen.

Tämä pari ehdottomsti finaalikaksikkoon.

Pisteet täältäkin tälle kaksikolle. Ja jos finaalikolmikkoa niin Suhonen, Suastamoinen ja Krisse. Krisse naisista synpaattisin ja kaunein.

Vierailija
63437/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili "nimenomaan, juuri näin!" ULOS

Vierailija
63438/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhu. Tuli valvottua eilen neljään katsellen kaikkia mahdollisia keskusteluja mitä talossa yöllä käytiin.

Mä olin aivan ahdistunut kaikista mahdollisista riidoista mitä tuolla käytiin.

Paula menetti mun silmissä kaikki mahdolliset pisteet mitä omasi ja mä vielä pidin Paulaa ihan hyvänä tyyppinä. En enää.

Arttu ja Ella jatkoi samaa paskaa mitä ennenkin.

Vili oli suuri yllätys haukkuessaan Timoa! Ehkä koosteesta selviää mikä sen pointti siinä ylipäätään oli. En tiedä mitä ajatella.

Ainut hyvä asia taisi olla se että oli mennyt sanomaan sängyssä Ellalle kuittia litinöistä ja lotinoista.

Ihmiset jotka menevät nyt hyvin selkeän kirkkaasti kärkeen ovat: Joel, Kristiina, OP ja Marko.

Muita hyviä näyttäisi olevan: Julia, Nona ja Jatta. Timosta en halua sanoa vielä mitään kun en oikein tiedä mikä juttu toi yöllinen vegeburgeri gate oli.

Vegeburgerigate liittyi siihen, että Vili haastoi Markoa siitä, että tämä on miellyttäjä. Otti burgerit esimerkiksi ja Markolla viuhui pointti ihan ohi, kun jäivät vaan jankkaamaan burgereista. Ihan aiheesta Vili haastoi Timokin - että Timo pitää monologeja, ei keskustele. Vili tekee vaan haastamisensa tosi tökerösti. Mutta mieluummin taloon noita pakan hämmentäjiä kuten Vili ja Julia, kuin Ellan nuoleskelijoita kuten Nona ja Jatta.

Vähän kaukaahaettua väittää mielistelyksi sitä, että sanoo vegeburgerin maistuvan hyvältä...

Vegehampurilainen oli huono esimerkki, mutta Marko on muuten ollut mielistelijänä eikä tuolla huushollissa kukaan kehtaa mitään suoraa toisille sanoa.

Jos käsikirjoittajilla on yhtään pelisilmää, tänään koosteessa nähdään, kun Vili ensin kettuilee Markolle vegeburgerin kehumisesta ja myöhemmin hän yksinään yön pimeydessä imeskelee Timon vegeburgerin kääreitä.

Onko sellaisestakin kettuillut? Nuoliko se käärepapereita? 

Onko tubessa toi pätkä?

Penkoi paperikassista burger papereita, söi polvillaan murusia ja löysi ranskikset ja dibbasi muiden käytettyihin pikkupurkkeihin.

Vierailija
63439/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ilta. Toisaalta harmittaa, että ei ollut niin hyvätuulista meininkiä kuin edellisissä bileissä, mutta toisaalta mahtavaa, että se vanha dynamiikka ravistettiin päälaelleen. Vili on ihan oikea mies tuolla, kun ensimmäisenä kyseenalaistaa Timon, Ellan ja Artun yliaseman tuolla talossa. Paula, Ella ja Arttu nolasivat itsensä täysin ja toivottavasti edes katsojat miettivät tätä dynamiikkaa uudestaan. Mielenkiintoista on myös se, että huomasin, miten paljon Nona nuoleskelee Ellaa. Oli eilen vielä minusta jatkoainesta, mutta nyt heittäisin hänet luiskaan. Juliasta paljastui ihan fiksu puoli, vaikka en ole hänestä pitänyt aiemmin yhtään. 

Mikä se Julian fiksu puoli on? Ai se että meni varatun miehen sänkyyn kikattelemaan ja heittämään lisää vettä myllyyn ja näyttämään keskisormea Markon kihlatulle? Nainen on naiselle susi, se on totta kyllä.

Se, että perusteli oman kantansa ja pyysi Paulalta perusteluja omalle käytökselleen. Ei pahemmin provosoitunutkaan. Pari kertaa joutui korottamaan ääntään, kun Paulaa huusi niin kovaa ja kerran näytti keskisormea. Poistui kuitenkin lopulta paikalta, kun tajusi, että Paulan kanssa keskustelu ei johda mihinkään. Julia ei myöskään ollut Markoa kohtaan kännissä yhtään niin takertuva ja iilimatomainen kuin etukäteen oletin. 

Mutta kun niillä Julian puheilla ei ollut mitään merkitystä enää sen jälkeen kun hän meni Markon sänkyyn nukkumaan. Oli ensin niin vihainen Paulalle niistä puheista ja hui kauheeta mitä seurustelukumppanit nyt sanoo kun ne vedetään tähän juttuun mukaan. Kuitenkin jän jatkoi iilimatoiluaan loppuyön ja itse vielä lisäsi vettä myllyyn. Ihan potaskaa oli se hänen loukkaantumisensa Paulan puheista kun itse pisti pahemmaksi. Ei kovin fiksua.

Ja niille Julia kehtaa lällätellä, jotka eivät ole suosittuja. Jälkimmäisten perässä vaan sitten roikutaan. En arvosta.

Vierailija
63440/104451 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Huvittavaa, että yöllä makkarissa naureskeli Krissen noloudelle ja kehotti häntä pitämään päänsä kiinni ja sanoi, että hän on väärässä. Op oli ainoa, joka oli Krissen puolella. Äsken keittiössä Op sanoi Artulle, että Krisse on kyllä kova tyyppi ja Arttukin taas myönteli, että juu, Krisse on päällikkö. Harmi, ettei Op kuitannut Artulle mitään tuosta välikohtauksesta. 

Krisse kohensi kyllä pisteitään huikeasti viime yönä, kun uskalsi sanoa mielipiteensä ja pysyä sen takana, vaikka sai kaikki vastaansa. Paula käyttäytyi äärimmäisen nolosti, kun jankkaa samanlaista typerää paritusta, josta itse mökillä veti kokonaisen hernepellon nenäänsä. Krisse on kymmenen kertaa aikuisempi kuin Paula ja kaikkea muuta kuin tapetti. 

Ketju on lukittu.