Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällainen pride-pakotus on aivan täyttä pskaa, ei voi muuta sanoa.
Ei tuolla muut näytä "pakotetuilta" kuin Kessu. Muut oli heti innoissaan mukana.
Ainahan voit vaihtaa kameraa ja katsoa kun Sini kertoilee alapäänsä hajuista. Vaihtoehto löytyy.
Kessu sanoi rehellisesti ettei koe asiaa omakseen, on silti tuolla muun porukan mukana ja meikattuna ym. En itsekään ole koskaan juhlinut pridea, se ei tarkoita ettäkö olisin sen sanomaa vastaan. Ärsyttää todella tämä nykyaika kun kaikenlaiseen täytyy lähteä mukaan koska muuten on asiaa vastaan. Minulla on useampi seksuaalivähemmistöön kuuluva kaveri/ystävä, ei heistä kukaan luule että vihaan heitä kun en osallistu prideen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.
Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.
Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.
Pata kattilaa soimaa. Et vaikuta sinäkään välittävän tippaakaan terveydestäsi.
Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.
Tota, merkittävä alipaino ei ole tervellistä... Ehkä kannattaisi hoitaa omat asiat kuntoon ennen kuin jakaa ohjeita muille.
😂😂Syöpä metukkaa, ja hengitä syvään.
Koitappa oksentaa se omenanlohko, jonka päivälliseksi nautit ettet vanhingossakaan saa energiaa esim. aivoillesi. Kyllähän tosta sun painosta vielä voi nipistää. Kun tsemppaat hieman, niin pääset sairaalloisen alipainon puolelle!
Tiesitkö että metukkapaketin ahmimalla, sinun täytyy kuluttaa energiavarastojasi muullakin tavoin, paitsi länkyttämällä täällä.
Olen kasvissyöjä ja sinä selvästi daiju. :D
Kasvissyöntikö tekee sinusta normaalipainoisen tai terveellisesti elävän ihmisen? Vihannekseksi se on kyllä sinut tehnyt.
Öö, aliravitsemusko on vaikeuttanut luetunymmärtämistäsi noi pahasti? Kerroin olevani kasvissyöjä siksi, että ymmärtäisit, että en tarvitse vinkkejä metukkapaketista saadun energian kuluttamiseen, koska kasvissyöjänä en sellaisia syö. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.
Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.
Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.
Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.
Tota, merkittävä alipaino ei ole tervellistä... Ehkä kannattaisi hoitaa omat asiat kuntoon ennen kuin jakaa ohjeita muille.
Koitappa oksentaa se omenanlohko, jonka päivälliseksi nautit ettet vanhingossakaan saa energiaa esim. aivoillesi. Kyllähän tosta sun painosta vielä voi nipistää. Kun tsemppaat hieman, niin pääset sairaalloisen alipainon puolelle!
Loppuko metukkapaketti jo? Nyt jaksaa taas louskuttaa niin että heltat hyllyy.
Jatkuva ravinnonpuute kuihduttaa aivot ja tekee aggressiiviseksi kuten kohdallasi hyvin huomaa.
T. Eri
Jatkuva obeesius tekee yksinkertaiseksi ja mielikuvituksettomaksi, sekä hoikemmilleen katkeraksi.
t. "eri"Jatkuva aliravitsemus saa näkemään normaalipainoiset lihavina ja kokemaan kateutta ylipainoisten nälättömyyttä kohtaan.
Pakkohan tämä on uskoa kun SUURI Av-tietäjä näin sanoo.
Kyllä, muistathan myös kumartaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selvästi joku, joka yrittää dissata Siniä. Huomaamatta se tuo Sinille myös mainosarvoa. Mutta selvästi et ole 24/7 seuraaja, koska eilen Sini paini muiden kilpailijoitten kanssa ja selvästi hänellä oli treenatut jalat.
Sini tuo ihan itse ne huonot puolensa itsestään esiin. Nukkuu lusikassa vieraan miehen kanssa vihkisormuskäsi tämän miehen kädessä, hieroo päätään tämän sukuelimiään vasten, halailee epätoivoisena, ja kerjää huomiota tältä mieheltä keinolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Sini kertoi että on ollut Sanna Marinin kanssa samassa työpaikassa ja ovat olleet ystäviä...
Miks Minnan kohdalla pitää aina mainita "suntio"? Alkaisivat kutsua Siniä myös asianajajaksi. Eiköhän tuolla ammatilla ole myös mielikuvia mitkä voisi talossa heittää vitsiksi? Asianajaja joka nimenomaan on mainostanut, että puolustaa heikkoja ja esim. rais kauksen uhreja? Nyt on kiusaaja nro.1 talossa.
Veikkaan, että kokee Minnan ristiriitaiseksi persoonaksi tuon rauhallisuuden ja hillitymmän olemuksen takia, kun ei kuitenkaan ole arka ja huono itsetunto. Ei herätä sitä "suojeluvaistoa" mikä tulee uhreista joita puolustaa, ei tiedä miten suhtautuisi.
Minna ilmaisi useamman kerran olevansa ihan pihalla hienojen luomivärien tekemisestä, mut Sini karkas huoneesta ja Ella vaan istui vieressä ja aika tylysti kommentoi että ”no kokeile vaikka tota ja tota väriä ja kyl siit iha hyvä tulee”. Ei tarjonnut edes omia meikkejään, kaikille muille naisille kyllä. Lopulta Sasa suostui meikkaamaan, mutta meikkasi tarkoituksella laimeasti ja ihan päin honkia, ja vakuutteli Minnalle, ettei tämä tarvitse alaluomille mitään, vähän vaan ripsaria ja siinä se. Kulmiakaan ei tarvinnut laittaa, kun eihän ne edes näy sieltä peruukin alta. Ai niin no mut tekoripset voi laittaa jos haluaa, ”ai sä et osaa laittaa niitä, no voi ei mä en osaa laittaa kenellekään toiselle hihi”. Samalla itsellään on kunnon iltameikki silmissä ja ihokin täynnä kaikenlaista tärpättiä.
Hieman erikoinen meikkailutuokio. Jos vaikka Joel olisi ilmaissut, että haluais kokeilla kunnon meikkejä, niin koko akkalauma olis ollut tuhlaamassa kaikki meikkivarastonsa loihtiakseen tälle mahdollisimman upean lopputuloksen :D Mutta Minna kun pyytää apua, niin Sini ja Ella liukenee takavasemmalle ja Sasa vähän laittelee jotain pinkkiä luomiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää oma ketju ravinnosta ja painonhallinnasta.
Tiesitkö että metukkapaketin ahmimalla, sinun täytyy kuluttaa energiavarastojasi muullakin tavoin, paitsi länkyttämällä täällä.
Kasvissyöntikö tekee sinusta normaalipainoisen tai terveellisesti elävän ihmisen? Vihannekseksi se on kyllä sinut tehnyt.
Öö, aliravitsemusko on vaikeuttanut luetunymmärtämistäsi noi pahasti? Kerroin olevani kasvissyöjä siksi, että ymmärtäisit, että en tarvitse vinkkejä metukkapaketista saadun energian kuluttamiseen, koska kasvissyöjänä en sellaisia syö. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sasa koittaa nyt jo topuutella Minnaa meikin määrässä. Parikymppinen ämmä pelkää että nelikymppinen meikkaa ittensä sitä kauniimmaksi 🤣
No hänellä on luonnolliset pitkät hiukset, tasainen iho, hoikka (pääsi oikeuksiinsa vartalonmyötäisessä mekossa, yllättäen muut naiset keskittyivät kehumaan vieressä olevaa ellaa villapaidassaan...). Olisihan se kauheaa, jos 4kymppinen luonnollinen nainen onkin viehättävämpi kuin nämä laitetut, joiden itsensä huoltaminen yltää lisäkkeiden liimaamiseen esim. terveellisesti syömisen ja urheilun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä valehdella ettet olisi tietoinen kasvissyöjien metukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen koostetta katsellessa särähti korvaani, kun talossa oleville selvisi (kun paperista luettiin), että talolaiset hoitavat myös mökkiläisten ostokset ja vielä viestin lukija ei ollut päässyt kohtaan, jossa ilmoitettiin, että mökkiläiset valitsevat kuitenkin ruokansa, niin Minna tokaisi mielestäni:
-Ostetaan niille pelkkää makaronia.
Näin olin kuulevinani. Aika ilkeästi ajateltu heti alkuunsa, vaikka Minnaa pidetään lempeänä ihmisenä. Olen myös huomannut, miten hän joskus mulkaisee toisia aika ilkeästi.
Olen kyllä pitänyt Minnasta ja olen hänen puolellaan tässä Sini-episodissa.
Kiinnitin samaan kommenttiin huomiota. Myöskään ruuan jaossa ei pitänyt mökkiläisten puolia. Muista osasin tätä odottaa, mutta Minnassa tämä puoli yllätti ja oli pettymys.
Kyllä BB on juoni. Ohje ruuan jakoon oli jotenkin että jakakaa haluamallanne tavalla. Juuri tätä ahneuden esiintuloa haettiin ja talolaiset nielaisi koukun kokokaan.
Ihan kaikkea ette sitten kuullut, Minna kyllä ehdotti että pitäisikö mökkiläisille lsittaa joku kiva yllätys ruokiin mutta kukaan ei tuntunut kuuntelevan joten se jäi kun dominoivat matamit järjestivät asiaa
Lähettivät puuroleivät mitkä olisi lentänyt roskiin ja olivat olevinaan niin reiluja. Myöhemmin vielä puhuivat kuinka mökkiläiset on varmaan ekana syöny onnessaan niiden tekemiä leipiä. En nähnyt että mökkiläiset olisi saanut puuroleipiä. Luulen että tuotanto poisti ne mökille menevästä laatikosta.
Ihan järkyttävät huulet lähikuvassa tuolla Barbiella.
Onko niillä tänään yhteinen kulkue?
Voisiko perustaa erillisen painonhallintaketjun jankkaamiseen. Bb ei ole kauneuskilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride oli hyvä veto. Saadaanko vähän ravisteltua joidenkin "hyväksyn kyllä kaikki" -esitystä?
Tarkoitin siis, että paljastavatko homofoobikot itsensä. Esimerkiksi "vitsien" muodossa.
Homofobia ei kuulu samaan sarjaan kuin esim. klaustrofobia tai araknofobia.
Ella on kyllä vähän överi.Onko sukua Maisalle?
Kati näyttää mieheltä, katsoin eka pitkään että kuka talosta muka on tuossa ruskeassa peruukissa. :O
Vierailija kirjoitti:
Minna ilmaisi useamman kerran olevansa ihan pihalla hienojen luomivärien tekemisestä, mut Sini karkas huoneesta ja Ella vaan istui vieressä ja aika tylysti kommentoi että ”no kokeile vaikka tota ja tota väriä ja kyl siit iha hyvä tulee”. Ei tarjonnut edes omia meikkejään, kaikille muille naisille kyllä. Lopulta Sasa suostui meikkaamaan, mutta meikkasi tarkoituksella laimeasti ja ihan päin honkia, ja vakuutteli Minnalle, ettei tämä tarvitse alaluomille mitään, vähän vaan ripsaria ja siinä se. Kulmiakaan ei tarvinnut laittaa, kun eihän ne edes näy sieltä peruukin alta. Ai niin no mut tekoripset voi laittaa jos haluaa, ”ai sä et osaa laittaa niitä, no voi ei mä en osaa laittaa kenellekään toiselle hihi”. Samalla itsellään on kunnon iltameikki silmissä ja ihokin täynnä kaikenlaista tärpättiä.
Hieman erikoinen meikkailutuokio. Jos vaikka Joel olisi ilmaissut, että haluais kokeilla kunnon meikkejä, niin koko akkalauma olis ollut tuhlaamassa kaikki meikkivarastonsa loihtiakseen tälle mahdollisimman upean lopputuloksen :D Mutta Minna kun pyytää apua, niin Sini ja Ella liukenee takavasemmalle ja Sasa vähän laittelee jotain pinkkiä luomiväriä.
Veit sanat suustani. Ja nyt Minna käveli keittiöön missä muut on ni heti kaikki muut naiset ”vau Minna upeee lookki”
Sini ja Roope vaihtamaan paikkoja.
Pakkohan tämä on uskoa kun SUURI Av-tietäjä näin sanoo.