Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.
Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.
Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.
Pata kattilaa soimaa. Et vaikuta sinäkään välittävän tippaakaan terveydestäsi.
Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.
Tota, merkittävä alipaino ei ole tervellistä... Ehkä kannattaisi hoitaa omat asiat kuntoon ennen kuin jakaa ohjeita muille.
😂😂Syöpä metukkaa, ja hengitä syvään.
Koitappa oksentaa se omenanlohko, jonka päivälliseksi nautit ettet vanhingossakaan saa energiaa esim. aivoillesi. Kyllähän tosta sun painosta vielä voi nipistää. Kun tsemppaat hieman, niin pääset sairaalloisen alipainon puolelle!
Loppuko metukkapaketti jo? Nyt jaksaa taas louskuttaa niin että heltat hyllyy.
Mä oon kasvissyöjä. :D
Ja minä Kiinan keisari.
Siellä se Minna nyt ite meikkaa, vaikka kiusakolmikko lupasi hänet meikata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selvästi joku, joka yrittää dissata Siniä. Huomaamatta se tuo Sinille myös mainosarvoa. Mutta selvästi et ole 24/7 seuraaja, koska eilen Sini paini muiden kilpailijoitten kanssa ja selvästi hänellä oli treenatut jalat.
On hän selvästi treenannut. Jääkaapille juoksemista.
Vierailija kirjoitti:
Katille sopii täysin tuo peruukki.Ihan erinäköinen.Hyvät jutut on pojilla ja kivasti ottavat Minnan huomioon.Korvat menee lukkoon Susun kikatuksesta ja koko ajan äänessä. Sini aina vaan jotenkin ilkee ja kaikki mitä on sanonnut on typerää.Ellan ns keimailu rupee tympii.
Tuo Ella ei osaa muuta kuin meikata, keimailla, laittaa hiuksiaan ja puhua jostain hiton typeristä realitysarjoista. En ole kuullut mitään järkevää hänen suustaan tähän mennessä. Hyvin pinnallinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Minna nyt ite meikkaa, vaikka kiusakolmikko lupasi hänet meikata.
Mites luulit että olis meikannut? Piirtäneet jotkut gynther kulmakarvat, huultenrajaukset yli, ja varmaan jonkun luomen nenän päähän.
Voisko noi yhdistyä jo tänään???
Eikö tuotanto saa yhdistettyä näitä asukkaita vai onko joku koronavaatimus pitää erillään?
Siis täh jos Sinillä treenatut jalat niin hän on hyvä ihminen ? Eihän tuo mikään urheilukisa ole ? Eilen painivat tosiaan.Nyt täällä puhuttu Sinin luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.
Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.
Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.
Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.
Tota, merkittävä alipaino ei ole tervellistä... Ehkä kannattaisi hoitaa omat asiat kuntoon ennen kuin jakaa ohjeita muille.
Koitappa oksentaa se omenanlohko, jonka päivälliseksi nautit ettet vanhingossakaan saa energiaa esim. aivoillesi. Kyllähän tosta sun painosta vielä voi nipistää. Kun tsemppaat hieman, niin pääset sairaalloisen alipainon puolelle!
Tiesitkö että metukkapaketin ahmimalla, sinun täytyy kuluttaa energiavarastojasi muullakin tavoin, paitsi länkyttämällä täällä.
Olen kasvissyöjä ja sinä selvästi daiju. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva ravinnonpuute kuihduttaa aivot ja tekee aggressiiviseksi kuten kohdallasi hyvin huomaa.
T. Eri
Jatkuva obeesius tekee yksinkertaiseksi ja mielikuvituksettomaksi, sekä hoikemmilleen katkeraksi.
t. "eri"Jatkuva aliravitsemus saa näkemään normaalipainoiset lihavina ja kokemaan kateutta ylipainoisten nälättömyyttä kohtaan.
Olen erittäin kateellinen Raxilounaillenne.
Sasa koittaa nyt jo topuutella Minnaa meikin määrässä. Parikymppinen ämmä pelkää että nelikymppinen meikkaa ittensä sitä kauniimmaksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tämä Pride-tuputus tulemaan jo korvista kaikilla tasoilla...
Big Brother tuotannot on aina ollut täynnä per**ja setämiehiä ja siitä johtuen on joka kausi ollut joku pakollisen seksiteema jossain vaiheessa, tällä kaudella vaan mennään trendin mukaisesti Pride-tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kasvissyöjä. :D
Ja minä Kiinan keisari.
Eli kuollut 60-luvulla. 😂
NÄIN 41-vuotiaana sirona kaunottarena on metkaa meikata itsensä toisinaan oikein viehättäväksi.
Puolta nuoremmat akat pitää uhkana ;) ...ja ovat itse täysin feikkejä tekohiuksia ja kaikkia teko-osia myöten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että metukkapaketin ahmimalla, sinun täytyy kuluttaa energiavarastojasi muullakin tavoin, paitsi länkyttämällä täällä.
Olen kasvissyöjä ja sinä selvästi daiju. :D
Kasvissyöntikö tekee sinusta normaalipainoisen tai terveellisesti elävän ihmisen? Vihannekseksi se on kyllä sinut tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Timo on ihana. Hyväksyy kaikki ja kuuntelee myös Minnaa. Kiusakolmikko ignooraa Minnan jutut ja muutenkin jättää Minnan ulkopuolelle. Kati on hyvä tyyppi myös.
Et oo tainnut katsoa ihan kaikkea? Katihan masinoi liikkeelle merkittävän osan Minnan kiusaamisesta. Ilmeili jatkuvasti Minnan jutuille.
Minna halusi piiskaa. Kovempaa.
Sini katsoi kateellisena juuri Katin olemusta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo on ihana. Hyväksyy kaikki ja kuuntelee myös Minnaa. Kiusakolmikko ignooraa Minnan jutut ja muutenkin jättää Minnan ulkopuolelle. Kati on hyvä tyyppi myös.
Et oo tainnut katsoa ihan kaikkea? Katihan masinoi liikkeelle merkittävän osan Minnan kiusaamisesta. Ilmeili jatkuvasti Minnan jutuille.
Totta, Kati on ollut tuossa mukana täysillä ihan alusta alkaen. Ne ilmeilyt, naureskelut ym. Ei ole mikään pulmunen vaikka joku yrittää häntä valkopestä.
Täällä on selvästi joku, joka yrittää dissata Siniä. Huomaamatta se tuo Sinille myös mainosarvoa. Mutta selvästi et ole 24/7 seuraaja, koska eilen Sini paini muiden kilpailijoitten kanssa ja selvästi hänellä oli treenatut jalat.