Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
MET Mitään ei tapahdu. Tulis nyt jotain kontenttia ja äkkiä.
Ihana Marko ku aina nii skarppina tuolla keittiössä touhuaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin käytän topattuja rintaliivejä juuri siksi että näyttäisin siltä että ois rinnat. Vaikkei pakko olekaan. Enkä minäkään halua näyttää mitään pitkiä paidan läpi.
-Pienirintainen nainen.
En voi käyttäö topattuja koska näyttää liian isoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Marko ku aina nii skarppina tuolla keittiössä touhuaa :D
Nyt istuu ja polttaa myrkkykäärylettä.
Voitaisko vaihtaa puheenaihetta tisseistä johonkin mielenkiintoisempaan?
Roope on mökin suosituin asukas ja minä myös diggaan. Katson mieluummin talon tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Roope on mökin suosituin asukas ja minä myös diggaan. Katson mieluummin talon tapahtumia.
Mökiltä ei oikein nouse kukaan esille erikseen mutta kyllä minäkin olisin Roopen valinnut noista. Talosta ehkä Timon kun on kertonut erikoisimmat jutut mutta kyllä Minnakin näyttää avarakatseiselta, jutut vaan on vähän puisevia.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä viikon paras juttu, kun katsojien suosikeiksi valikoitui molemmat joita olin itsekin äänestänyt. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteliko nuo talolaiset että ei niillä joku pakastin ois mökillä. Tai kahvinkeitin
Kieltämättä huvittavaa, että juuri niissä pakastepitsoissa oli kristillinen tasajako... :D
Niitä en osta mieluummin tekee itse tai syö pitseriassa.
Vaikka nyt Minna olisikin häätöäänestyksessä niin ei tipu. Sen todistaa se että Minna äänestetty talon parhaimmaksi asukiksi.
Pojat menivät suihkuun ja heti vaihtui kamera pois kylppäristä. :D
Mutta jos jotakuta Artun persaus kiinnostaa niin kymmenen jälkeen vilahti.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko vaihtaa puheenaihetta tisseistä johonkin mielenkiintoisempaan?
Mitäs jos vaihtaisit puheenaiheen itse? Olisit tuonut jotain muuta keskusteluun, niin voitaisiin jatkaa siitä sitten.
Ellan rintakehä näytti litteältä kun laittoin liivit. Kun vaihtoi housuja niin nosteli pieniä pitsi(?) stringejä, ei näkynyt mitään pullotusta. Kertoi että hänellä on baywats uimapuku mukana, joten eiköhän siitä nää missä pullottaa vai pullottaako missään.
Itseäni asia kiinnostaa vain siksi kun en oikein ymmärrä tuota muutosprosessia missä järjestyksessä mitäkin tehdään.
P.s Sini muka rasvailee naamaa kylppärissä, odotti oikeen että pojat tulee suihkuun. Piti katsekontaktin riisuvaan Arttuun kun olisi voinut katsella muuallekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt Minna olisikin häätöäänestyksessä niin ei tipu. Sen todistaa se että Minna äänestetty talon parhaimmaksi asukiksi.
Oi, voittiko hän sen :) pitääkin heti mennä kurkkaamaan BB-sivuja.
Mun suosikkeja on mökiltä Roope, Marko, Krisse ja Paula. Myös OP on jees, mut epäilen hänen jäävän vähän liikaa taustalle
Vierailija kirjoitti:
Pojat menivät suihkuun ja heti vaihtui kamera pois kylppäristä. :D
Mutta jos jotakuta Artun persaus kiinnostaa niin kymmenen jälkeen vilahti.
Ja Sini oli kyttäämässä niitä, ylläri :D
Sini pihalle! Nopealla vaikutelmalla hänestä tulee kiusaajavibat. Toki harmillista jos onkin mukava ihminen ja ensivaikutelma on kaikkea muuta, mutta joo.. En tykkää. Muutenkin kailottaa liian kovaa ja vie tilaa muilta.
Kuka niistää nenäänsä koko ajan? Tuonhan pitäisi olla virusvapaata aluetta, kun ovat karanteenin kautta menneet.
Riippuen tietysti siitä, että ketkä ovat äänestyksessä, kenellehän noille 16:sta tulee lähtö jo huomenna? Jospa Kessu, kun on varmaan saanut ääniä tai Paula sivustaseuraaja, vaan ei ole ehkä häädössä. Ja kuka on talosta tulilinjalla. Minna on varmaan häädössä ja ehkä sitten Joel, kun on pitänyt vähän etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, voittiko hän sen :) pitääkin heti mennä kurkkaamaan BB-sivuja.
Toivottavasti tuosta on oikeasti jotain hyötyä pelin kannalta.
Osuit asian ytimeen. Hän saa kuvitella vielä olevansa mitä itse haluaa. Eri asia on se miten hänet luokitellaan muuten. Hänen nimensä on vieläkin Eetu "virallisesti". Hänen kannattaisi sulkea FB:n mies tilinsä jos aikoo olevan nainen siellä. Mutta nämähän ovat vain somea. Somekin luokittelee ihmiset vieläkin kahteen sukupuoleen. Tämän pitäisi muuttua.