Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Eipä tartte enää äänestää eikä ostaa ruutu + kun on näin läpinäkyvästi päätetty tuotannon puolelta kuka lähtee.
Laitan ensi viikon äänestys eurot lasten säästö possuun.
JESSSSSS! Heippa i d i o o t t i Kessu!
Aivan hienoa että Kati lähti. Adukkaat lähes kaikki Samia. Ella olisi saanut mennä.
Uusi nainen 23 v kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sami katsoi tuimana Viliä :D
Ei halannu.
Eetu ei saa vieläkään apua huuliinsa.
no voi vttu, löllö-arttu ja pisssis-krisse jatkavat tuolla.
Ja minulla tulee kyllä kessua ikävä, oli OP;n lisäksi ainoa josta tykkäsin oikeesti.
Vaikken ajatelekkaan kaikesta samanlailla liom Sami, tykkäsin siitä heti ja sen velmusta hymystä ja aidosta röhönaurusta. Söpö tyyppi ja hyvä ihminen, en ymmärrä kun maalataan hirviöksi.
Ella ja Arttu pelastuivat viime minuuttien homppeliäänillä.
Olin vähän surullinen kun Sami lähti.
Jeee vihdoinkin se sika lähti!!!
Vierailija kirjoitti:
Julia on hyvä esimerkki siitä miten mediassa annetaan valheellinen kuva kropasta. Kasvoiltaan kyllä ihan kaunis tyttö.
Telkkari lihottaa voi vain kuvitella kuin tikku Ella taas oikeasti on.
Hyvä, että Katista päästiin. Ella kusee kyllä pelinsä ihan itse.
Julia on hyvä esimerkki siitä miten mediassa annetaan valheellinen kuva kropasta. Kasvoiltaan kyllä ihan kaunis tyttö.
Miten tuo Eetu biatch sai jäädä????
Meni maku koko ohjelmasta, pakko sanoa ruutu plus irti, ei kiinnosta yhtään tuo ellan ja artun hässiminen
Vierailija kirjoitti:
Uus Julia tuolla vähän ulkopuolisena seisoskelee
Ella varmaan myrkyttää muut häntä vastaan, ja joutuu joka viikko häätöön...
Odotin massiivista someraivoa. En joutunut pettymään 😆
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko äänestää katia???? Nyt Ella ei sitten lähdekkään kun vasta finaalissa :'DDD
Niinpä. Asukkaat ei Ellaa laita häätöäänestykseen. Finaaliin!!
Siis ääniä on annettu koko viikon ajan, mutta silti niitä on niin vähän että parin minuutin aikana on mahdollista PROSENTTIEN heittelyt?? Joko tästä saa tehdä valituksen jonnekin, ei tää voi pitää paikkaansa. VTTU ETTÄ VTUTTAA SAATANA TÄÄ PASKA!!!!!!!!
Miten voi olla mahdollista, et asukas, joka 1. Viikosta asti on ollu katsojien inhokki keskustelupalstojen/galluppien perusteella, jää taloon??
Tuotannon vaikutus äänestyksiin ei oo enää pelkkää spekulaatiota.
Huh olen tyytyvöinen, mulle oli okeastaan sama lähteekö Sami, Ella vai Arttu Katin lisäksi