Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Voi jumalauta!!!! Eikö tuota saatanan Ellaa saatu vieläkään ulos!! Nyt ne jörnivät varmaan entistä enemmän kun luulevat että katsojia kiinnostaa!!!
toi uusi mies näyttää aika nipolta, on varmaan tosi ärsyttävän pikkutarkka. En tiedä mutta näen sen heti ja sen puheista..
Varmaan tulee jännää kun alkaa tuolla pörhistellä muiden kukkojen seassa.. laiskojen ja epäsiistienkin kukkojen..
Vierailija kirjoitti:
Ella ulos! Artulle tuli uusi nainen.
Kuka nyt Artun enää huolisi?
Huh olen tyytyvöinen, mulle oli okeastaan sama lähteekö Sami, Ella vai Arttu Katin lisäksi
Huh olen tyytyvöinen, mulle oli okeastaan sama lähteekö Sami, Ella vai Arttu Katin lisäksi
Ikinä en enää äänestä, v*ttu!
Voi v-%*tun per$een kyrwän v-+=u
Uus Julia tuolla vähän ulkopuolisena seisoskelee
Vaikka noi lähes kaikki nimes Kessun mielekkäimmäks lähtijäks, niin olis ne ny voinu sentään halata, kun toinen on lähdössä.
Julia on hyvä esimerkki siitä miten mediassa annetaan valheellinen kuva kropasta. Kasvoiltaan kyllä ihan kaunis tyttö.
Ei helv*** tää Ellako sinne nyt jäi, voi saa**na. No, onneksi tuli tää uusi blondi :)
Ihan hyvä saa nähä miten Ella tulee toimeen kun talossa kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Totta vitussa tykkään Ellasta sanoi Arttu. Mutta eihän Ellalla ole vittua.
On sillä, Arttu sanoi että kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ella ei nyt lähde niin oikeasti lopetan katselun. Sen nyrpeää naamaa ei vaan enää kestä.
Moiccu! :)
Ei muka Ella tippunut 😂 onneksi Kati sentään!!
joo eipä ylläri ollut että ella jäi.. hyvä bb. kaikki uskoo että tämä meni oikein!