Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
52801/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse vei Timon mariannet :( Olisi nyt voinut säästää hänelle edes yhden oman pussin.

Krisse sano Timolle että mulla on sitten meiän Mariannet.

Silti ei antanut Timpalle edes yhtä pussia omaksi. Krisse aikoo selvästi pitää itsellään karkit ja jakaa sitten Timole muutaman silloin kun itse haluaa syödä.

Krisse on niin ansainnut ne!

Millä perusteella Timo ei ole ansainnut yhtä pussia? Hän silitti vaatteita miltei kellon ympäri viikkotehtävän aikana. Timolle ei tullut muutenkaan paljoa syötävää niin aika ikävää kun Krisse vie kaikki mariannet itselleen joka voi syödä vielä muitakin herkkuja.

Siellä on muotakin karkkeja mitä Timo voi syödä. Timolla ei näytä olevan niin nokon nuukaa kun syö muutakin ku vegaani safkaa.

No mikä ihmeen yksinoikeus sillä itsekkäällä Krissellä on kahmia kaikki Mariannet itselleen. Luulenpa, että moni muistakin talon naisista olisi tykännyt niistä. Ja Krisse himmaili pyykkitehtävässäkin, kuten kaikessa muussakin, ja on muiden asukkien mielestä myös todella epäsiisti, joten ei olisi oikeastaan ansainnut yhtään mitään. Ällöttää tuollaiset itsekkäät ja epäsiistit ihmiset.

Hei trolli, hyvin sä vedät. Yläpeukku.

Vierailija
52802/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B 2020 voittaja päiväunilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52803/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi unohtumatonta näkyä jää verkkokalvolle ikuisesti. Samin sontaiset Star Wars alkkarit ja Ellan oksennusta täynnä oleva käsi jolla asettelee lerssiään kumihousuihinsa, yööök! 

Eikö ne alkkarit olleet niitä BB:n laittamia hämäyspyykkejä?

Vierailija
52804/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Timon, Joelin ja Markon tuolta pitää lähteä! Kati ja Ella for the win 😍

Vierailija
52805/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en Ellasta pidä laisinkaan, niin mua ihan aidosti ahdisti katsoa yöllä sitä yskimistä. Mietin siinä moneen kertaan, että mitä jos tukehtuu ja kuolee... vaikka olisi kuinka inhottava ihminen, niin en minä kuolemaa silti toiselle toivo.

No ei kai nyt tietenkään kukaan toivo täällä kuolemaa. Tämä on tositv-ohjelma, josta tänä viikonloppuna on harvinainen mahdollisuus äänestää ulos sellaisia, joiden ei toivo rahapalkintoa voittavan. Äänestys maksaa oikeaa rahaa katsojille. 

Jos siis täällä arvostellaan asukkaita heidän tekemisistään, kukaan terve ihminen ei edes ajattele tuollaista. Totta kai se viimeöinen kakominen oli kamalaa katsottavaa, ja ihmettelen edelleen miten vähän BB asiaan reagoi. Kävi mielessä, että eikö tällaiseen ole varauduttu ennalta. 

Vierailija
52806/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne syöneet ostamansa viikkobudetin karkit. Ensiviikolla kärttyisää porukkaa kun tekis oikeaakin ruokaa mieli.

Vierailija
52807/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Ellan jutut eilisissä bileissä kun satuin yöllä liven avaan😂 1. ”Mä haluisin olla strippari, sopisiksmä? Oikeesti? Kiitos. Mua kyl kysyttii jo viime vuonna puuhalavalle sinne messuille mut en menny. Mietin et tänä vuonna vois. Mikä ois mulle hyvä strippari nimi? Haluaisin olla sellanen hidasliikkeinen ja sensuelli, en sellanen ”bum bum ah”tyyppi. Vaan sellanen naisellinen ja elegantti strippari.” *näin paljussa keskiyöllä Ella selitti Artulle, Joelille ja tilille.

2. Me jäädään ainoona kaksin taloon, Ella ja Kati! *sanoi Ella itsestään ja hänestä kaikille, muiden kuullen sohvalla kun saivat Tämän hetken äänestystulokset kuvaruudulle joita tulkitsivat väärinpäin, että luulivat prosnetti laskuria tulkitaan niin että eniten ääniä saanut häädetään talosta. Vaikka meni toisin päin, eli että Timo kärjessä suosituimmissa ja Ella itse sielä häntäpäässä lähdössä vähien äänien takia. Luuli et suosituin ja ilme muuttui kun tajusi. Tätä ennen tosiaan kerkesi ylimielisesti tokasemaan että no eihän se toisinpäin VOI mennä, et he olisivat lähdös.. ja Kati komppas. Ja he jäisivät taloo ku muut lähtisivät ja pienet naurutkin ottivat. reps xD

Millanen itsekeskeinen ihminen toi Ella oikeen on?! Menis vähän itteensä

Sillä on niin huono itsetunto ja on niin hukassa itsensä kanssa, et ei se pysty. 

Musta Ellalla just on hyvä itsetunto. Eikä mitenkään käänteisellä tavalla, vaan ihan oikeesti harvinaisen hyvä itsetunto. 

Ei tarttis laittaa kiloa pakkelia naamaan ja yrittää olla kaikkea muuta kuin oma itsensä jos olis oikeesti hyvä itsetunto. Aika reppana tapaus loppupeleissä..

Vierailija
52808/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati esittelee raskausmahaansa.

Vierailija
52809/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaako Joppe? Katsokaa tarkkaan.

En ihmettele, eilen vaikutti olevan pussit aika täynnä kun yritti vokotella Paulaa useasti hänen viereensä nukkumaan. Jos Paulakin olisi juonut niin en ihmettelisi vaikka homma olisi mennyt vähintään nuolemiseksi.

Vierailija
52810/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla menee alkoholi ihan eri tavalla päähän.

Tätähän katsojat ovat halunneet, känniörveltämistä. Täälläkin on monta kertaa valiteltu kun silloin ennen BB:ssä juotiin ja nyt ei. Tätä sitten katellaan korkealta ja moralisoidaan että kuka teki ja mitä.

Ja viikon päästä sitten uusiksiko?

Sitä nyt on turha edes toivoa, tylsä kausi bibisten suhteen...

Vierailija
52811/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauravat köyhille jotka syö junassa omia eväitään kun ei raha riitä ravintolavaunun tarjoiluihin.

Ravintolavaunussa lihapullia ja muussia 20 euroo annos. Mä en ees syö lihaa, ei paljon kiinnosta. Todella otan omat kunnon eväät enkä maksa ylihintaa bulkkiruoasta. En myöskään jätä tavaroitani vahtimatta ja lähde ravintolavaunuun syömään, kun junissa pyörii ammattivarkaat kyttäämässä toisten matkatavaroita. Minulla on usein arvotavaraa siirrossa, eikä pelkkiä rättejä ja meikkejä pakaasissa.

Vierailija
52812/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikutti esim. heidän paljussa ollessaan, että Timo olisi kiinnostunut Ellasta. Tuliko teille muille sellaista vaikutelmaa?

Timo myös yritti puoliväkisin sohvalla suudella Ellaa, pari kertaa tais osuakin huulille...

Rankkua Timolle!

No höpöhöpö.

Antoi suukon ensin toiselle, sitten toiselle poskelle.

Kenen fanit ovat tänään aloittaneet mustamaalauskampanjan Joelia ja varsinkin Timoa vastaan?

Ei ole vaikea arvata.

Kopeloi myös Markon kasseja saunassa.

Oli niin kännissä että käsiään heilutteli mihin sattui. Ei vaarallista. Timo on best.

paitsi markoa ja muita saunassa olijoita toi munin kopelointi kyllä häiritsi

Vierailija
52813/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellalla syömishäiriö selkeästi. Aika vakava-asteinen sellainen. Yölläkin kun peilaili itseään niin sanoi ”katsokaa miten ällöttävä läskimaha” ja eihän se tuolla viimeaikoina ole muusta jauhanutkaan kuin jotain ”skinny queen” ”toi lihottaa” juttuja. Voi luoja.

Vierailija
52814/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kanssafanit: Pidetään Kessu talossa!❤️

Vierailija
52815/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että BB hemmottelee Joelia noin kun ottaa huomioon miten pahasti rikkoi sääntöjä.

Yhden kerran leikkimielisesti pakoili nukkumaanmenoa. Oli niin hyperaktiivinen, että halusi aina vain pompata ylös, mutta ei sitten enää sänkyyn mentyään ollut noudattamatta toisten neuvoja ruveta nukkumaan. Ei vaan tainnut humalatilastaan johtuen sitä muistaa. Mutta ei ne kyllä mitään törkeitä sääntörikkomuksia olleet, höpsis. 

Joel kertoi muuten klo 15:09 maissa päivätehtävässä Katille tekemänsä kananmunanpäälleistumisjenkun motiiviksi:

"Toivoin, että Kati lopettaisi toisten kiusaamisen, mutta ei se loppunut."

Katille tuli kiire hakea paita toisesta huoneesta. 

Ennen Katin vuoroa Joel myös totesi, että voit aloittaa luennon. 

Tuo on juuri semmoista asiallista ja tyylikästä kuittailua. 

Vierailija
52816/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Ella vaihteeksi nauraa "köyhille", joilla on omat eväät junassa. No mulla on kyllä eväät ihan sen takia, että ne on paremmat kuin ravintolavaunun rajoitetut tarjottavat. 

Mulla oli miljonäärisukulaisten kanssa oikeen riita, että saako lautalle viedä omat eväät, kun heistä saa, kun eivät ala lauttojen kalliita ruokia makselemaan, vaikka lauttayhtiöiden säännöt kieltävät sen. Ellalla on tosi omituinen kuva rikkaista ihmisistä. Ehkä hän tuntee vaan uusrikkaita nousukkaita, joilla on tarve esitellä vaurauttaan muille.

Jo Ellan itsensä vuoksi olisi parempi,  jos hän lähtisi kotiin. Voittosumma ei taida kattaa hänen menojaa kuitenkaan, jos maksaa siitä verot. Jos hän ei tienaa verokirjalla,  saisi ehkä puhtaana käteen muutaman kymppitonni. Niitä rikkaita toki riittää, mutta mutta, sääli.

Vierailija
52817/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat kanssafanit: Pidetään Kessu talossa!❤️

Laitoin jo ääniä Katille. 

Vierailija
52818/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati ei ole hyväntahtoinen ihminen todellakaan. Oletteko muutkin huomanneet, että ihmiset, joilla on joku tarve todistella omaa ”hyväntahtoisuuttaan” ja paremmuuttaan, niin ovat aina oikeasti ihan muuta.

Kutsuu itseään hyväntahtoiseksi vaikka tämän kauden alussa puhui lihavista inhottavasti tyyliin ”miksi lihavat ei vaan laihduta?” Ei taida ÄO60-Katin tajuntaan mahtua käsite syömishäiriö.

Kati on ivaavin Ja pilkkanauruisin ihminen tiäkkö.

Olen käsittänyt että Kati on yhdeltä ammatiltaan PT. Mahtaa työt vähetä jos asiakkaansa näkevät hänen "asiantuntemustaan" ja oikeita mielipiteitään nyt telkkarissa.

Vierailija
52819/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tolla katilla on aina iso paksu huppari sisällä? Muille T-paita. Ei kai tuolla kylmä ole.

Babyvatsa piiloon.

Onko se siis oikeesti raskaana, ku oon nyt kattonut et sillä on ihan raskausvatsa.

Mulla on vaistomitä nähnyt alavatsansa kasvua. Joko on lihonut tai raskaana. Jos on niin sen ilmoitus varmaan ensiviikolla jos jää taloon. Pelisiirto tuotannolta minkä tiennyt ennen taloon tulemistaan

Aika näyttää. Kati jännittää jääkö, jos miettii että voittaa kun muut ei nimeä.

Vierailija
52820/104451 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolla puhuttiin jotain ”kakka-anaàli” juttuja niin Arttu sanoi eka hyi vttu ja sitten ”ei pysty” ja lähti vetää, selkeästi tajusi mitä tullut puuhailtua Ellan kanssa ja morkkikset iski :DDD

Ketju on lukittu.