Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan paskat bileet. Olisi noille oikein jos koko bileet loppuisi. Timo jankuttaa suklaanruskeista naisista ja afrikasta ja arttu huutaa "voi v*ttu voi v*ttu!!!!" Timo äsken vielä totesi, että nyt Samista päästiin. Alkaa mennä kyllä Timostakin maku. Voisi Timokin kysellä muiltakin jotain, eikä pitää tuota hemmetin luentoaan koko ajan.
Mulla meni täysin maku Timoon, tässä kontekstissa kun miettii vanhempia juttuja niin Timo on kyllä täysin turha dena joka saatais hommata talosta hemmettiin.
Mä en tajua miksi nuo eivät saisi ''juhlia'' nyt kun Kessu meni nukkumaan. Hän pilasi täysin juhlien alun jankutuksellaan. Meno on nyt heti paljon vapautuneempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotannon juoni on tänä iltana tehä Kessusta pelle🤡että huomenna häädöstä säästyisi inhokeista Ella tai Kati. Muuta tästä kässäristä ei voi päätellä🧐
Samaa mietin että tuotannolla pelko että tuotanto suhteilla päässyt Ella lähtisi. Katsojat ei mee halpaan. Ella ja Kati lähtee.
Huikea tuotanto ja käsis! Tekevät Timosta voittajan, koska tietävät hänen valitsevan Kessun jonka tietävät juovan itsensä känniin ja siten tekevänsä itsestään Pellen, mikä tuo hänelle lisää ääniä ja mikä vie ääniä Ellalta. On käsis!
Timo sanoi saunassa Kessun okseantassa, että tämä on peliä, yksi pois ja räkätys päälle. Timosta on paljastunut tänään ilkeä veemäinen puoli, joka ei ole ollut ollenkaan hauskaa.
Tätä aavisteltiin kun jätti Krissen valitsematta.
Peliä se on eikä hyvä kiva nönnönnnöötä. Timo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö Ella oikeasti noita yrjöämpäreitä. Nyt on yllättävää.
Sillä on oikeasti eniten luonnetta. Mikään ei hetkauta.
Toisin kuin Paula joka ei osannu tehdä.mitään.
Marko laittaa kessun nukkumaan ja iltasadut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Krissen ja Markon pitäisi päästä loppuillaksi juhlimaan. Toinen kuivaa kalsareita ja toinen huolehtii muuten.
Mutta ei Ellan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö Ella oikeasti noita yrjöämpäreitä. Nyt on yllättävää.
Sillä on oikeasti eniten luonnetta. Mikään ei hetkauta.
Mun mielestä ihan kelpo tyyppi. Huumori ironista, mistä tykkään. Yllättävän eheä ja tasapainoinen, ottaen huomioon, miten vasta etsii omaa tietään.
Marko on ihana. Huomaa, että on isä ja tottunut huolehtimaan. Tykkään myös sen äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Krisseltä ja Markolta esimerkillistä toimintaa tänä iltana.
Ja Ellalta.
Toivottavasti Sami ei tukehdu oksennukseensa. Onneksi makaa kyljellään.
Timo vanha narkki kaipailee jo diapamia....
Vierailija kirjoitti:
Mitä Timo on tehnyt?
Jätti Krissen ulos bileistä. Meni maku mieheen. Halutaan ulos. Löytyi ikävä puoli persoonasta saunassa juhliessa. Juhlissa, joihin Krisse ei päässyt.
Ae että tuo Marko on ihana. Sydämestään auttoi kessua. Kristiina kuivaisi kessun alushousut.
Molemmat Marko ja Kristiina on ihan mun lempparit
Vierailija kirjoitti:
Ei siis Kessu makas selällään vessassa, jalat vaan törötti kopista ulos. Onneks Marko tuli nostaa, tos on tukehtumisvaara ku känninen oksentaa. Ja siis Krisse kuivas samalla kai Kessun kalsareita föönillä, häh?
koska alushousut oli suoraan pesusta ja oli hieman märät, eikä ollut muitakaan kaapissa
Täällä on ilmeisen paljon koulukiusaajia kun dumppaavan Timon läyhäystä. Tämähän on oikein koulukiusaajien käsikirjasta että kutsutaan mukaan joku ihan sitä varten että se tekee itsestään pellen ja muut voivat sille nauraa. Itse olen kokenut tällaista koulussa, minut kutsuttiin synttäreille vain jotta minulle saatiin nauraa. Tuli fyysisesti paha olo kun kuuntelin Timon paskaista naurua ja kertomusta kuinka tahallaan teki näin.
Sami oksensi taas. Kyllä tossa täytyy olla kokoajan joku vahtimassa ettei käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis Kessu makas selällään vessassa, jalat vaan törötti kopista ulos. Onneks Marko tuli nostaa, tos on tukehtumisvaara ku känninen oksentaa. Ja siis Krisse kuivas samalla kai Kessun kalsareita föönillä, häh?
Kessulla ei ollu kuivia kalsareita
Kessu spyttaa taas Krisse pitää ämpäriä.
Tässä kun nyt niin arvostellaan kun Sami oksensi niin pitää muistuttaa että Krisse oksensi koko illan 3 oluen jälkeen. Sai Timot ja Katit pitää huolta. Että turha moralisoida Samia, se sentään joi kunnolla.
Niinhän se teki viime bileissäkin vaikka oli itsekin humalassa. Huolehti useastakin känniääliöstä ja sai vain pazkakommentteja osakseen täällä. Respectiä hänelle.