Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
51321/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on virallisesti pilalla, nääkö nyt on ne huolella pihistellyt kerran kuussa -bileet??? Kuukauden kohokohta??? Neljä homoäijää mahat pystyssä saunomassa, wuhuu. Voi v***u!!! 

Vierailija
51322/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto. Paha mieli tuli muiden puolesta ja hämmästyttää Timon valinnat. Jopen arvasin, Arttukin vielä meni, mutta Kessu.... Häh? Oisin kuvitellu et Timo tasa-arvon kannattajana olis edes yhden naisenkin bibiksiin ottanu messiin.

Mutta näillä mennään sitten, saa nähdä kestänkö kattoo tuota örvellystä.

Muutenkin kun kaikki nuo on painanu duunia koko viikon, sitten osa jää ilman bileitä. Epäreilua, palvelusväen roolin pitäis olla mieluummin rangaistus jostakin kuin jonkun mielivaltainen valinta... no mutta - onneksi edes suurimmat läyhääjät jäi siihen sakkiin!

Hyvä ettei ottanut yhtään naista tai ellaa, Kati ei juo, Krissellä antibioottikuuri, Ella ja Paula niin ilkeät läyhärit etteivät mitään bileitä ansaitse.

Onko tuo muka faktaa että Krissellä on antibioottikuuri? Vai onko se taas huhu joka leviää täällä kun yksi ihminen oli päätellyt näin kun Krisse on käynyt pk-huoneessa useasti.

Mikä paikka Krissellä nyt taas on kipeä, jos antibiootteja syö. 21-vuotiaaksi aika sairasteleva yksilö.

Viisuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51323/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Op otti tämän yllättävän hyvin :D pääsispä se vielä bibiksiin mukaan

OP ottaa aina rennosti. 😁

Sillä on kyllä lehmän hermot. Hankala edes kuvitella sitä vihaisena. :)

Vierailija
51324/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on virallisesti pilalla, nääkö nyt on ne huolella pihistellyt kerran kuussa -bileet??? Kuukauden kohokohta??? Neljä homoäijää mahat pystyssä saunomassa, wuhuu. Voi v***u!!! 

Kaksi esimerkiksi lisää tuohon juhlaporukkaan olisi ollut viihteen kannalta parempi ratkaisu. Tuotannon kannattaisi harkita tarkemmin näitä kun suunnittelevat käsikirjoitusta.

Vierailija
51325/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati voisi kuulemma laulaa bileissä.

Mokoma tekopyhä.

Ärsyttää kun esittää jotain mitä ei ole. Jos kerran normaalisti juo niin joisi nytkin. Mitä salattavaa sillä on? Että juodessaan se muuttuu vihreäksi aggressiiviseksi Hulkiksi vai? Mitä se pelkää?

Jotainhan tossa taustalla on.

Irtosuhteita, sänkyyn kusemista, riitaisuutta, lesbominän heräämistä, housuun kakkimista, saunaan sammumista.. Mikä se on se mitä Kati pelkää jos juo??

Itsensä esittelyssä viittasi myös aborttiin, varmaan sekin on taustalla. 

Katin laulu Markolle oli kauheata kuunneltavaa. Feikkilaulua. Kuon kellarista tullutta.

Vierailija
51326/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin BB-käsikirjoitus ikinä muutama saa vain juoda ja niitäkin paapotaan

isoveljen toimesta(juomataukoja) Meno on kuin lastentarhjassa. Sekasikijöitä puolet asukkaista ja lisää friikkejä tulossa🤦‍♂️

Vierailija
51327/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin ihan innoissani, että tuonne on tulossa uusia asukkaita. Mutta lässähti kyllä heti fiilis, kun ensimmäinen paljastus asukkaista tuli, joku Ella fani, joka on tulossa läyhäämään. Eikö katsojat juuri ole kyllästyneitä sen läyhäämisen katsomiseen? Ainakin itse olen ihan totaalisen kyllästynyt. Jos Ella lähtee ja Ella kakkonen tulee tilalle niin mitä vit..? Taitaa olla menetetty peli tämä kausi. Miksi ihmeessä se kristalli on otettu tuonne päättämään asukkaista kun moni katsoja ei tykkää tollasista tyypeistä? Itseä vartenko tuota ohjelmaa tehdään, vai katsojia. Melkein kaikki asukkaat on joko tylsiä tai äsyttäviä tai trolleja tai pelaajia tai läyhääjiä. Eikö nyt olisi puolet edes voineet olla aitoja ihmisiä?

Kyllä viime kausi oli hauskaa seurattavaa x1000 tähän kauteen verrattuna.

Vierailija
51328/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunne, että Arttu tykkää oikeasti paljon enemmän Krissestä luin Ellasta. Ehkä on jopa hieman ihastunut. Ei kuitenkaan halua sanoa sitä ääneen, vaan tyytyy Ellaan, koska a) Krisse on varattu ja b) Ellalta saa niin helposti peitonalaisia palveluksia.

Vierailija
51329/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kysyy palvelijoita "saisinko oluen.. Saisinko viiniä... Voisitko laittaa tämän..."

Kessu "tuo minulle olut!

Anna sitä tänne! Heti! Näin armeijassa toimitaan!"

Hyi vi**u!!!

Vierailija
51330/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli Timolta ihan hyvä valinta:

.

Luulen, että olisi halunnut valita Kessun tilalle Krissen, järkevintä oli kuitenkin valita Kessu,

olisi vain tullut pervopuheita.

.

Timo ei ole ollut tuolla kuutta viikkoa kuurona, muista vaihtoehdoista Kessu oli kaiketi valinta, koska ei läyhää takanapäin niin paljon kuin loput.

Vierailija
51331/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samin valinta huono, Timo ei voi käärmejuttuja kun pitää höösätä Sami vauvaa tuotannonkin. Vois tuotanto käskee Samin nukkuun niin alkais kivat juttelut.

Vierailija
51332/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisepäs Kallenarhu Joppesein hirmukännit ja hauku kaikki, prkele. Kerralla. Ja vähän päälle. Vetäise Kessua turphaan ihan vain sen takia että se ärsyttää. Nssimalla nssi Superkati, kun se erehtyy tarpeeksi lähelle. Jollota munat paljaana paljussa widdu minnuu kiinnosta yhtään ja räjäytä toisten asukkaiden päät juoksuttamalla niitä koko yön oksennusämpärien kanssa.

Norppa-live Jollero. Kun aamulla varhain mä Joel' la soutelin...

Vierailija
51333/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskin BB-käsikirjoitus ikinä muutama saa vain juoda ja niitäkin paapotaan

isoveljen toimesta(juomataukoja) Meno on kuin lastentarhjassa. Sekasikijöitä puolet asukkaista ja lisää friikkejä tulossa🤦‍♂️

Kiteytit just mun ajatukset. Kenkää tolle tuotannolle.

Vierailija
51334/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kyllä tosi juopuneen näköisenä paljussa silmät pyörii päässä

Vierailija
51335/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Arttu ja Ella pakottaa muut vähintään kuuntelemaan touhujaan. Toivottavasti ei katselemaan ja toivottavasti ei lennä roiskeet muiden päälle.

Vierailija
51336/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun Arttu on puhunut muille ärsyyntymisestään Samiin, Arttu on uhonnut, että kännissä sanoisi nämä varmasti päin naamaa. Tänäänpä sitten nähdään tuleeko suoraa puhetta ;)

Vierailija
51337/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli virhe ottaa Sami juhliin. Juo kaiken kuin sieni.

Vierailija
51338/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ensin ihan innoissani, että tuonne on tulossa uusia asukkaita. Mutta lässähti kyllä heti fiilis, kun ensimmäinen paljastus asukkaista tuli, joku Ella fani, joka on tulossa läyhäämään. Eikö katsojat juuri ole kyllästyneitä sen läyhäämisen katsomiseen? Ainakin itse olen ihan totaalisen kyllästynyt. Jos Ella lähtee ja Ella kakkonen tulee tilalle niin mitä vit..? Taitaa olla menetetty peli tämä kausi. Miksi ihmeessä se kristalli on otettu tuonne päättämään asukkaista kun moni katsoja ei tykkää tollasista tyypeistä? Itseä vartenko tuota ohjelmaa tehdään, vai katsojia. Melkein kaikki asukkaat on joko tylsiä tai äsyttäviä tai trolleja tai pelaajia tai läyhääjiä. Eikö nyt olisi puolet edes voineet olla aitoja ihmisiä?

Kyllä viime kausi oli hauskaa seurattavaa x1000 tähän kauteen verrattuna.

Ellahan sanoi eilen, että joku hänen kaverinsa oli varalla BB:hen. Tuli sellainen olo, ettei vaan olisi juuri se tyyppi, joka oli ekassa esittelyssä. Ihmettelen kyllä, että jos oli 6000 hakijaa, niin eikö löytynyt sellaiset 20, joista kukaan ei tunne toistaan valmiiksi? 

No, ehkä eivät ole talossa yhtäaikaa. 

Vierailija
51339/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Despootti keskiverto teatteriohjaaja puikoissa. Mitä muuta voisi olla odotettavissa? Viime kauden pelasti vain casting.

Vierailija
51340/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tunne, että Arttu tykkää oikeasti paljon enemmän Krissestä luin Ellasta. Ehkä on jopa hieman ihastunut. Ei kuitenkaan halua sanoa sitä ääneen, vaan tyytyy Ellaan, koska a) Krisse on varattu ja b) Ellalta saa niin helposti peitonalaisia palveluksia.

Samaa mieltä.

Team Karttu

Ketju on lukittu.