Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
50021/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markon mussutusta Krissestä olen kuullut, mutta en ole osunut 24/7:n äärelle koskaan niin, että olisin kuullut OP:n jauhavan kakkaa. Aina kun olen katsonut röökipaikan jauhantarinkiä, OP vaan seisoo paikalla ja mutisee jotain lyhyesti, josta voi päätellä kyllä, että on samaa mieltä, mutten kauheasti ole kuullu ilkeää puhetta (en laske ilkeäksi sitä, että kommentoi negatiiviseen sävyyn, jos toinen ei laita ruokaa).

Voisiko joku kertoa lyhyesti kuinka OP on osallistunut tuohon ilkeään puheeseen? En hae tällä sitä, ettei sitä olisi tapahtunut, vaan haluan kuulla miten on puhuttu vai onko vain osallistuttu keskusteluun (BB-talossa kannattaa osallistua, eikä tyrmätä keskustelukumppania hiljentymällä/poistumalla). Kessusta olen kuullut hänen puhuvan, mutta en laske tätä pahaksi, koska OP on kertonut ne jutut myös Kessulle itselleen.

Eilen taas postin saapuessa asukkaat kokoontuivat sohvalle ja Krisse ja Arttu olivat keittiössä paistamassa ruokaa. Molempia odottettiin pieni hetki, mutta samantien kuin Arttu istahti sohvalle oli OP taas elementissään  " aina samaa saa odotella" odottaen että saa muut mukaansa. Timopa alkoikin heti puolustella Krisseä, että ei sitä rasvaa voi jättää kuumana siihen levylle. Vielä yritti OP jotain että eikö sitä voisi vaan siirtää sivuun mutta kukaan ei sanonut mitään. Tuo oli vaan yksi esimerkki millä jälleen kerran haluaa lietsoa yleistä Krisse-vihaa muihin, taitava hän siinä kyllä on.

Vierailija
50022/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilen illalla tuota Ellan huumoria, kun iltaisin tälle palstalle tuntuu usein tulevan joku Ellan kaveri huutelemaan, että "ettekö te ymmärrä vitsejä". Mun mielestä kyse ei ole siitä, etteikö ymmärrettäisi jotain heitettävän läpällä. Tai ainakin itse olen usein kyllä mieltänyt, että Ella on omasta mielestään tosi hauska, mutta kyse on siitä, että mun mielestä ilkeys ei koskaan ole hauskaa, vaikka sitä miten pukisi huumoriksi.

Yleensä muhun kyllä uppoaa rankempikin huumori, esimerkiksi sille naureskelin, kun talossa kehittelivät sitä "Nälkäpeli-BB:tä", jossa häädettyä odottaisi brutaali kuolema ja sitten olisi päivätehtävänä hautajaiset. Isoin ero on kai siinä, että ihmiset naureskelivat siinä itselleen eikä mikään läppä yrittänyt iskeä kenenkään heikkoon kohtaan. Todennäköisesti nauraisin myös vitseille, jotka koskevat köyhiä / lihavia / vammautuneita, jos vitsi olisi mielestäni hauska eikä dissaava.

Onhan tälläkin palstalla se "Eetu-Ellan munateippi"-jankkaaja, joka varmaan on omasta mielestään suuri koomikko, mutta en senkään jutuille naura, koska niiden takana on silkka ilkeys. Sama vika on Ellan vitseissä, ei naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50023/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markon mussutusta Krissestä olen kuullut, mutta en ole osunut 24/7:n äärelle koskaan niin, että olisin kuullut OP:n jauhavan kakkaa. Aina kun olen katsonut röökipaikan jauhantarinkiä, OP vaan seisoo paikalla ja mutisee jotain lyhyesti, josta voi päätellä kyllä, että on samaa mieltä, mutten kauheasti ole kuullu ilkeää puhetta (en laske ilkeäksi sitä, että kommentoi negatiiviseen sävyyn, jos toinen ei laita ruokaa).

Voisiko joku kertoa lyhyesti kuinka OP on osallistunut tuohon ilkeään puheeseen? En hae tällä sitä, ettei sitä olisi tapahtunut, vaan haluan kuulla miten on puhuttu vai onko vain osallistuttu keskusteluun (BB-talossa kannattaa osallistua, eikä tyrmätä keskustelukumppania hiljentymällä/poistumalla). Kessusta olen kuullut hänen puhuvan, mutta en laske tätä pahaksi, koska OP on kertonut ne jutut myös Kessulle itselleen.

No OP on monesti keskustelujen alulle panijana, ja heittää bensaa liekkeihin. OP on myös harrastanut tuota selän takana naureskelua ja kommentointi tyyliin: huomasitteko kuka kävi tekemässä leivän, vie varmaan Artulle. Markon jauhaminen on mun mielestä enimmäkseen ollut sitä ärsyyntymistä neuvomiseen tai siihen ettei muka tekis riittävästi kotitöitä.

OPta taas ei tunnu Krisse edes ärsyttävän mutta silti haluaa olla mukana tuossa jauhamisessa. OP on enemmän sellanen riidankylväjä, joka nakkelee syöttejä janauttii ku muut puhuu p*skaa ja draamailee. Ei itse ole se suulain p*skanpuhuja.

Taas Ella, Kati ja Paula on selän takana puhumisen lisäksi suoraan ilkeitä Krisseä kohtaan, nälvii ja keksii oikeasti kaikkia ilkeää kommenttia ja haukkuu Krissen tekemiä ruokia ym. Jättää huomioimatta jne.

O-P toisaalta myös oli esim. se ihminen, joka sanoi Krisselle, että kannattaa tuossa ruuan laitossa ottaa toisiakin huomioon, että porukalla alkaa mennä hermot jos vaan itsellesi teet. Ja sanoi jo mökillä Krisselle, että häntä ärsyttää se, kun Kristiina tulee neuvoskelemaan miten ruoka pitää laittaa.

O-Pssa on se ero noihin toisiin paskan jauhajiin, että hän kyllä myös sanoaa suoraan ja myöntää, että joo olin tossa mokana. Ja hänhän jo mökillä sanoi myös sen, että hän nauttii draamailun seuraamisesta.

Vierailija
50024/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytiinkö eilen kaupassa vai onko se tänään? hyvä jos jotkut bileläiset joutuvat kännissä kauppaan tänään kesken bileiden.

Ei käyty eilen, ellei sitten tosi myöhällä.

Vierailija
50025/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu on kyllä nii pulassa jos Marko lähtee ennen sitä, röökit loppunu, elää Markon antamien jämien varassa.

Kukaan muu ei tunnu kestävän Samin seuraa ollenkaan

Vierailija
50026/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a aika tuhina käy Artun peiton alla aamutuimaan Ella on poikittain ja muut nukkuu

Hyi hellvtti!!! Ella ulos!

Vierailija
50027/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen taas postin saapuessa asukkaat kokoontuivat sohvalle ja Krisse ja Arttu olivat keittiössä paistamassa ruokaa. Molempia odottettiin pieni hetki, mutta samantien kuin Arttu istahti sohvalle oli OP taas elementissään  " aina samaa saa odotella" odottaen että saa muut mukaansa. Timopa alkoikin heti puolustella Krisseä, että ei sitä rasvaa voi jättää kuumana siihen levylle. Vielä yritti OP jotain että eikö sitä voisi vaan siirtää sivuun mutta kukaan ei sanonut mitään. Tuo oli vaan yksi esimerkki millä jälleen kerran haluaa lietsoa yleistä Krisse-vihaa muihin, taitava hän siinä kyllä on.

Vähä samanlainen mielikuva mullakin, nimenomaan pitää pienillä huomautuksilla ja kommenteilla yllä sitä Krisseen kohdistuvaa ärsytystä. OPhan on ihan suorana sanonut että nauttii draamasta, ja ihan tahalleen yllyttää muut haukkumaan toisiaan. Sitte ite on periaatteessa pessyt kätensä, ku on kuitenki siitä ääneen sanonut. Ja muistaa vielä mainostaa tätä. Ja hyvähän se on että sanoo suoraan, mutta musta vaan valitettavasti tuntuu että ei toimi ihan vilpittömästi siinä asiassa.

Vierailija
50028/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kati kysyi ellalta onko virallisesti vaihtanut nimeä,ella sanoi että on vasta työnalla

Vierailija
50029/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kuinka monta maskia nuo ois kerennyt tehdä tuolla vähäosaisille ,kun ovat makoilleet tuolla ennen tätä viikkotehtävää..

Vierailija
50030/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami kertoili miksi on viime viikolla heräillyt ja noussut niin ajoissa kun on ollut niin paljon tekemistä pyykkien kanssa heti aamusta, olen vaan seurannut ettei kyllä ole mitään tehnyt tuijotellut vaan suu auki seiniä. Siis paljon ääntä tyhjästä

No niinpä tietysti. Eilen sitä hänen moljotustaan seurasin, että puolitoista tuntia laahusti kahvikupin kanssa ja retkotti olohuoneessa ja arvasin, että siitäkin kehittää jonkin sankaritarinan. 

Eikö tuo typerä möllikkä tajua että tuo kaikki näkyy katsojille ja tulee varmasti määrittämään hänen talon jälkeistä elämäänsäkin ainakin jonkin aikaa, koska nyt kaikki hänet tuntevat tietää että hän on täysin epäluotettava, mies jonka sanaan ei voi yhtään luottaa.

Samissa on sama puhuuko pää vai persaus tuotos on yhtä paskaa.

Luuleeko tuo möllikkä todella olevansa joku tuleva poliitikko tai radio /tv juontaja, yksikään ihminen ei ole niin itsetuhoinen että haluaisi itseään kiusata tuota typerystä kuunnellen.

Vierailija
50031/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilen illalla tuota Ellan huumoria, kun iltaisin tälle palstalle tuntuu usein tulevan joku Ellan kaveri huutelemaan, että "ettekö te ymmärrä vitsejä". Mun mielestä kyse ei ole siitä, etteikö ymmärrettäisi jotain heitettävän läpällä. Tai ainakin itse olen usein kyllä mieltänyt, että Ella on omasta mielestään tosi hauska, mutta kyse on siitä, että mun mielestä ilkeys ei koskaan ole hauskaa, vaikka sitä miten pukisi huumoriksi.

Yleensä muhun kyllä uppoaa rankempikin huumori, esimerkiksi sille naureskelin, kun talossa kehittelivät sitä "Nälkäpeli-BB:tä", jossa häädettyä odottaisi brutaali kuolema ja sitten olisi päivätehtävänä hautajaiset. Isoin ero on kai siinä, että ihmiset naureskelivat siinä itselleen eikä mikään läppä yrittänyt iskeä kenenkään heikkoon kohtaan. Todennäköisesti nauraisin myös vitseille, jotka koskevat köyhiä / lihavia / vammautuneita, jos vitsi olisi mielestäni hauska eikä dissaava.

Onhan tälläkin palstalla se "Eetu-Ellan munateippi"-jankkaaja, joka varmaan on omasta mielestään suuri koomikko, mutta en senkään jutuille naura, koska niiden takana on silkka ilkeys. Sama vika on Ellan vitseissä, ei naurata.

Niinpä. Tietynlainen "ilkeilykin" menee huumorista, kun siinä on joku idea ja esim viittaus johonkin toiseen yhteyteen tai sisäpiiriläppään. Pelkkä "voi miten tyhmät vaatteet Krissellä oli" ei ole mitään huumoria vaan pelkkää haukkkumista ja ilkeyttä. Mutta jos lainataan esimerkiksi laulun sanoja tai tehdään jokin hauska sanaleikki tai viitataan johonkin yleisesti tunnettuun fraasiin, tilanne voidaan tulkita huumoriksi.

Esimerkiksi tuo on ihan hauska läppä, kun Ella sanoo "nauti tyttö, nauti", koska sillä viitataan tietynlaiseen tilanteeseen ja komiikka syntyy siitä, että sen voi heittää yllättäviin yhteyksiin. Pelkkä ilkeys ja törkeät sanat eivät siis riitä vaan siinä pitää olla jokin juju. 

Vierailija
50032/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Marko parkaa :D

Kessu kävelee perässä niinku magneetti, ovella Marko jo sano et mää luulin et saan viettää alone time.

Otti sit kuitenki Kessun mukaan, että sovitaan että ollaan hiljaa ja nautitaan.

Vierailija
50033/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a aika tuhina käy Artun peiton alla aamutuimaan Ella on poikittain ja muut nukkuu

Ihanaa!!

Vierailija
50034/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessulle patsas. Sormet vereslihalla painanu pyykkiä 24/7. Niin kova väsymyskin oli eilen että BB oli jo terveydestäkin huolissaan. Kyl tässä kaverissa on kansanedustaja-ainesta

Vierailija
50035/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami kertoili miksi on viime viikolla heräillyt ja noussut niin ajoissa kun on ollut niin paljon tekemistä pyykkien kanssa heti aamusta, olen vaan seurannut ettei kyllä ole mitään tehnyt tuijotellut vaan suu auki seiniä. Siis paljon ääntä tyhjästä

No niinpä tietysti. Eilen sitä hänen moljotustaan seurasin, että puolitoista tuntia laahusti kahvikupin kanssa ja retkotti olohuoneessa ja arvasin, että siitäkin kehittää jonkin sankaritarinan. 

Eikö tuo typerä möllikkä tajua että tuo kaikki näkyy katsojille ja tulee varmasti määrittämään hänen talon jälkeistä elämäänsäkin ainakin jonkin aikaa, koska nyt kaikki hänet tuntevat tietää että hän on täysin epäluotettava, mies jonka sanaan ei voi yhtään luottaa.

Samissa on sama puhuuko pää vai persaus tuotos on yhtä paskaa.

Luuleeko tuo möllikkä todella olevansa joku tuleva poliitikko tai radio /tv juontaja, yksikään ihminen ei ole niin itsetuhoinen että haluaisi itseään kiusata tuota typerystä kuunnellen.

Niinpä. Ehkä hän kuvittelee, että pystyy selittämään tuon sillä, että veti roolia ja trollasi, mutta tuolla ollaan niin pitkä aika ja tiiviisti, että kyllä jostain pitäisi paistaa läpi myös se reipas ja aikaansaava sankaripuolikin, jos sellainen oikeasti olisi. Kyllä tuolla ihmisellä täytyy olla paha harha, jos kuvittelee, että tuo hiippailu jonkun silmissä näyttää aktiivisen, täsmällisen ja aikaansaavan ihmisen käytökseltä. Omituista, että hän kertoo kasvaneensa tosi kovassa kurissa, mutta mitään siitä ei ole näköjään jäänyt selkärankaan. 

Vierailija
50036/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellan työtunnit viikkotehtävässä maksimissaan 8 tuntiavuorokaudessa. Loput -7 kertaa tupakilla+ läyhyämiset- syömiset- muotinäytökset- nukkumaan ennen 23 ja puolilta päivin aloitus viikkaus, silitys.

Tärkeimpänä työnä niinä työtunteinakin oli sovitella vaatteita ja haukkua köyhiä läskejä. Ellahan myös lajitteli tarkoituksella väärin, M-koon vaatteita L-koon laatikkoon, "että olisi motivaatiota laihtua", ja väärin lajiteltuja ei laskettu lopulliseen määrään mukaan, mutta jos olisivat hävinneet viikkotehtävän, niin se ei kenenkään mielestä olisi ollut Ellan syy.

Tai olisihan se Ellan mielestä ollut tietenkin Krissen vika.

Vierailija
50037/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on alkanu ärsyttämään mua niin että pää räjähtää. En voi enää edes kattoo koko ohjelmaa saatikka 24/7 kun sen naisen pelkkä läsnäolo saa näkemään punaista...Jatkuva bileiden kinuaminen etunenässä aiheuttaa niin paljon ärsytystä ettei mitään rajaa. En tiedä pilkkasko se tuossa viikkotehtävässä kodittomia. mutta silti. Kodittomuus ei oo mikään naurun asia. Ja puhuu ilmeisesti Kristiinasta pahaa Katin ja Ellan kanssa nii...Toivottavasti ei saa bileitä tänään..Bilettäkööt ulkomaailmassa, jonne se toivottavasti sunnuntaina joutuu.. 

Vierailija
50038/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tietynlainen "ilkeilykin" menee huumorista, kun siinä on joku idea ja esim viittaus johonkin toiseen yhteyteen tai sisäpiiriläppään. Pelkkä "voi miten tyhmät vaatteet Krissellä oli" ei ole mitään huumoria vaan pelkkää haukkkumista ja ilkeyttä. Mutta jos lainataan esimerkiksi laulun sanoja tai tehdään jokin hauska sanaleikki tai viitataan johonkin yleisesti tunnettuun fraasiin, tilanne voidaan tulkita huumoriksi.

Esimerkiksi tuo on ihan hauska läppä, kun Ella sanoo "nauti tyttö, nauti", koska sillä viitataan tietynlaiseen tilanteeseen ja komiikka syntyy siitä, että sen voi heittää yllättäviin yhteyksiin. Pelkkä ilkeys ja törkeät sanat eivät siis riitä vaan siinä pitää olla jokin juju. 

Hauska läppä?

Tietynlainen tilanne jossa raiskaaja sanoo uhrilleen nauti tyttö nauti, tuota Ella toistaa eikä mielestäni ole millään tavalla hauskaa huumoria.

Vierailija
50039/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku heitti aikaisemmin että kristiina ei ole sosiaalinen.

Onhan, hän ei vain sosialisoi kiusaajiensa kanssa!

Kuka meistä viitsisi pitää mitään yhteyttä sellaisten ihmisten kanssa jotka mollaavat päin naamaa ja sen lisäksi puhuvat vielä selän takana pahaa. Sellainen "sosialisti" olisi sairas!

Ja kristiinahan on sosiaalinen joelin, artun ja muiden kanssa jotka eivät hänelle piruile. Hän aloitti mm. sen Raimo Hans stoorin, josta ei ollut sekuntiakaan koosteessa. He ovat myös kolmistaan hassutelleet makuuhuoneessa, ja jälleen niistä hassutteluista ei ole ollut sekuntiakaan koosteissa. Hän on jopa asiallisesti jutellut Ellan kanssa, vaikka ella on häntä nimitellyt ja esimerkiksi huutokaupan jälkeen seläntakana uhkaillut.

Sen sijaan koosteissa on näytetty ensin noiden tupakoitsijoiden läyhäämistä ja pahanpuhumista krisua kohtaan, ja sen perään leikattu täysin asiayhteydestä leikattua roskaa jossa kristiina ei ole juuri sillä sekunnilla luomassa "kontenttia".

Tämä on niin totta.

Ja sitten, kun näytettiin Krisseä hyväntuulisena hyräilemässä hiuksiaan leikatessaan, väitettiin että hän näytteli.... Mutta sehän on hänen tapansa! Tekee niin usein - mökillä jammaili iloisesti niitä kolmea putkeen soitettua "mökkiradio"-biisiä (joista hulluuden partaalle ajautuneet katsojat valittivat että eikö niitä saisi hiljaisemmalle).

Yhdessä Nikon kanssa Krisse aloitti niistä vitsailunkin (molemmat aina ihan pokalla naamalla): "Hei mikä biisi tää on? Tää on hyvä!", "Tää on se tän viikon top kolmonen, mut ootko kuullut sen top ykkösen - se on kova!" -tyyliin, ja vetivät oheen parit tanssimuuvsit. (Roope ja varsinkin Kessu ja Paula sitten kopioivat vitsin).

Roopen jo klassikkotarinaksi muodostunut tapa irtisanoa orastava (siihen saakka läheinen) ystävyys The mökkiriidan yhteydessä, vakavoitti Krissen.

Vielä farmiviikolla jaksoi olla hyväntuulinen possu aina kun Timo tuli häntä leikittämään. Krissellä on vieläkin tuo Timon ensimmäisenä päivänä antama pieni lammas - possujahan piti aktivoida - ja vaikka saivat joka päivä uudet lelut, Krisse näytti olevan tuosta Timon aidon lämpimästä eleestä niin otettu että halusi säilyttää tuon pikku Lampaan muistona (lampaan nimi on Lammas kertoi Krisse), ja se on hänellä tiiviisti kainalossa joka yö.

- Oli varmaankin balsamia haavoille sen Roopen käytöksen jälkeen.

Niko lähtö saman viikon sunnuntaina oli Krisselle paha kolaus. Hän menetti "sielunsisarensa/veljensä" - noilla kahdella riitti loputtomasti jutunaiheita, samaan tyyliin kuin nyt makkarikolmikolla + Timolla. Onneksi, silloin vielä nimellä norppapojat tunnettu kaksikko otti Krissen siipiensä suojaan (Arttuhan alkoi bondata Krissen kanssa jo tuparibileissä; Krisse tunnisti Artun tatskat viikinkimytogolia-aiheiseksi, ja näillä riitti aiheesta juteltavaa).

Siihen mielentilaan uusi viikkotehtävä - uinti - joka ei tod ole Krissen laji (sekä totaali ylikävely kaikessa mitä hän koetti ehdottaa: ei päästetty uimavalvojaksi, ei kuunneltu kun yritti kertoa bb:n vihjeistä, ei otettu muutenkaan porukkaan - jonka OP lopulta huomasi), onko ihme jos Krisse oli tovin vetäytyneempi?

Laiska, epäsiisti tai viikkotehtävistä tahallaan lusmuileva Krisse ei ole missään vaiheessa ollut - se kaikki on vain Ellan mustasukkaisuudesta kummunnutta tahallista mustamaalausta. Taktiikka on täälläkin monta kertaa selvitetty: irroitat yhden lauseen tai yhden yksittäisen teon asiakokonaisuudesta, kerrot sen eteenpäin tarkoituksella vääristäen - ja kohta asiasta on muodostunut "totuus".

Kun koosteetkaan eivät ole sen paremmin korjanneet kuin vahvistaneetkaan Ella-lähtöistä p*skapuhetta, uskoo niihin pelkästään koosteita katsovatkin.

Tavallaan "onni" ettei Ella malttanut pysytellä kohtuudessa tuossa valheiden kudonnassaan (kuten paljon taktisesti fiksumpi OP), vaan on mennyt ylilyönteineen sellaisiin sfääreihin, että nyt asia oli huomioitu jo koosteessakin!

Pilkka osui omaan nilkkaan, p*ska lensi tuulettimeen ja mitä näitä onkaan...eli ihan kuule kusit nyt omiin muroihisi, Ella.

Ja minua katsojana alkaa jo pikkasen hymyilyttää. Ihanaa kun Krissekin on löytänyt hymynsä uudelleen!

Vierailija
50040/104451 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska läppä?

Tietynlainen tilanne jossa raiskaaja sanoo uhrilleen nauti tyttö nauti, tuota Ella toistaa eikä mielestäni ole millään tavalla hauskaa huumoria.

Mikä ihmeen raiskaaja? Eikö tuo ollut Ellan kertomus jostain nolosta ja surkeasta panosta? 

Ketju on lukittu.