Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kannattaisi äänestää krisseä bileiden saajaksi, niin saisi asukkaita järkytettyä, että onko krisse todella suosittu ulkopuolella. Pysäyttäisi nyt viimeistään, kun voittaisi toisen yleisöäänestyksen peräjälkeen!
Onko Nivalan nalli kuivaa?
Päästä Eetu se nyt äkkiä pukille, niin ei tarvi kuunnella tuota järkyttävää junttimurretta...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi äänestää krisseä bileiden saajaksi, niin saisi asukkaita järkytettyä, että onko krisse todella suosittu ulkopuolella. Pysäyttäisi nyt viimeistään, kun voittaisi toisen yleisöäänestyksen peräjälkeen!
Veettuilu vain lisääntyisi. Ennemmin niille oopeelle ja paulalle, samille ja ellulle, varmaan osaisivat hyvin palveluttaa toisilla itseään.
Kati on hauska! Pirtsakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härskisti Ella tuolla nyt esittää Krissen kaveria...
Voi anna mun kaikki kestää, kun mikään ei käy. Pitäis olla kaveri, mutta sitten ei saa olla kaveri jne.
Ellahan on jo pitkään ollut Krisseä kohtaan ihan kiva ja myös Krisse on ollut Ellaa kohtaan kaverillinen. Tällä viikolla ovat olleet poikkeuksellisen paljon yhdessä. Monta yhteistä mukavaa hetkeä olen kameroista katsellut. Ihmeellistä, että on jäänyt sinulta huomaamatta.
On ollut ystävällinen naamatusten koko viikon, mutta selän takana jauhanut Marianneista, oikomistuista ja kuinka pahinta olisi olla finaaliviikolla Kessun ja Krissen kanssa... Niin en nyt ihan osta tuota ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Noi puhuu, että miettikää jos tänne tulis joku tsirpula Artulle, ja naureskelvat, mutta en kyllä yhtään osaa ajatella Arttua enää naisen kanssa, kyllähän tuo ihan homolta näyttääkin kun nyt oikein katsoo.
On kyllä kieltämättä ihan sellasen perus "Tom of Finland" -tyypin näköinen partoineen/nahkaliiveineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on luonnonlapsi.
Niin on
Ella on luonnoton.
Onneton oletettu, mutta se ei oikeuta kiusaamiseen.
Näin on. Täällä tykitetään todella julmaa tekstiä Ellasta, vaikka hänellä on rohkeutta olla sellainen kuin haluaa.
Minäkin näytin tuolta kymmenen vuotta sitten kun olin epävarma teini, käytin epävarmuudessani mahdollisimman näyttäviä juttuja peittääkseni itseni nyt kun jälkeenpäoin ajattelen. Niistä sain jonkin laista turvaa vaikka olinkin "näyttävä". Pidennykset täytyi olla hiuksissa mahd pitkät, kynnet ja ripset, pakkelia käytin itse aivan järkyttävät määrät ja kulmat vasta olivatkin kuin tukkimiehen tukit, luomivärit kuin sirkuspellellä itselläni.. epävarmuutta. ei rohkeutta olla sellainen kun olen. en ollut tyytyäinen itseeni.. haaveilin myös kauneusleikkauksista, aivan kuten ella. Onneksi kasvoin, kavoin henkisesti ja itsevarmuuteni kasvoi kaikilta osin ja tulin sinuksi itseni kanssa että en tarvi sellaisia juttuja että voisin näyttää hyvältä ja hyväksyttävältä. Kyllä tuollaisella meikkikerroksella ja feikkaudella aina jtn peitetään, kokemuksella sanon.
-N27
Käsi sydämellä: miehet pitivät enemmän entisestä sinusta? Luonnollista ja oikein.
En ole tuo, keltä kysyt, mutta käsi sydämellä: Lisäkkeillä ja laittautuneena sai enemmän pinnallista huomiota miehiltä yleisesti ottaen. Mutta silloin kun haluaa huomiota ja rakkautta vain siltä yhdeltä, saa huomattavasti enemmän, mitä aidompi itse on. Mitä tyytyväisempi itseensä juuri sellaisena kuin on, sitä kykenevämpi on myös tekemään toisen tyytyväiseksi ja onnelliseksi parisuhteessa.
🤣🤣🤣
Arttu vaikuttaa mukavalta. Symppis. Rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Paula haluaa pitkän iltasadun, muut ei 🤣
Paulalla on pitkät piuhat🥴
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo pöljät mitään tajuaisi, mieluummin toivon että voittaisi joku, joka on viihdyttävä humalassa.
Kamera seuras pitkää Kristiinaa kyllä sekin on vähän outo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati tuolla taas jo jakelee omia huomisia juomiaan muille. Eikä uskalla taaskaan juoda itse. Niin laskelmoivaa pelaamista, feikkien feikki.
Jollei halua juoda? Ei kai ole pakko?
Haluaa, muttei uskalla. On sanonut sen itsekin. Siviilissä vetää ihan kunnon kännejä ja ilmeisesti perceilee aika palkon humalassa. Talossa ei halua juoda, ettei tee jotain tyhmää.
Onko artulla jo liukkaripullo tyynyn vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kati on hauska! Pirtsakka!
Päivän paras vitsi, kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Noi puhuu, että miettikää jos tänne tulis joku tsirpula Artulle, ja naureskelvat, mutta en kyllä yhtään osaa ajatella Arttua enää naisen kanssa, kyllähän tuo ihan homolta näyttääkin kun nyt oikein katsoo.
Ihan Blue Oyster Club.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härskisti Ella tuolla nyt esittää Krissen kaveria...
Voi anna mun kaikki kestää, kun mikään ei käy. Pitäis olla kaveri, mutta sitten ei saa olla kaveri jne.
Ellahan on jo pitkään ollut Krisseä kohtaan ihan kiva ja myös Krisse on ollut Ellaa kohtaan kaverillinen. Tällä viikolla ovat olleet poikkeuksellisen paljon yhdessä. Monta yhteistä mukavaa hetkeä olen kameroista katsellut. Ihmeellistä, että on jäänyt sinulta huomaamatta.
Tällä viikolla Ella sanoin kylppärissä Paulalle ja Markolle, että miettikää jos ois täällä Krissen ja Kessun kans viimeisellä viikolla. Vaikeroinnit ja naurut päälle. Sellainen ystävä hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veettuilu vain lisääntyisi. Ennemmin niille oopeelle ja paulalle, samille ja ellulle, varmaan osaisivat hyvin palveluttaa toisilla itseään.
Ei todellakaan tolle porukalle, yksikään noista läyhääjistä ei ole ansainnut kuin potkut persauksille.
Hämärä ympäröi jo meitä.... kirjoitti:
Nyt Eetu iltapesulle ja kohta on peba täynnä Nivalan nuljua...
Kiihottava tilanne. Maksaisin päästäkseni osalliseksi tilanteeseen. Tosin en haluaisi tv-esitystä aiheesta.