Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kati on hauska! Pirtsakka!
Minusta Kati on vähän teennäinen. Hassut lakit ja jekut alkaa jo vähän ärsyttää, kun tuntuu että nämä on laskelmoituja yleisön kosiskelukeinoja, ei siis Katia omana itsenään.
Kati kysyi Kessulta ihan vain ohimennen, millainen kaveriporukka tällä on, eli toisin sanoen minkälainen äänestäjäkunta tällä on takanaan. Mietteliään näköisenä makaa olohuoneen sohvalla pohtien, ketkä ovat ne mahdolliset ulospotkitut. Voi ettien että, kun tuo hassuttelija tietäisikin olevansa itse maalitauluna... :D Nautings.
Kati ja Sami jäi kahdestaan olkkariin. Kati kyseli onko Samilla iso kaveripiiri ja esitti lisäkysymyksia. Sami kertoili. Sami ei kysynyt Katilta mitään vastakysymyksiä Katin kaveripiiristä. Eikö tämä häiritse Katia, kun on syyttänyt siitä Timoa ja Krisseä?
Suurin osa palstamammojen miehistä panisi Ellaa, jos tilanne tulisi! Näin on marjat T. Tietäjä
Vierailija kirjoitti:
Hämärä ympäröi jo meitä.... kirjoitti:
Nyt Eetu iltapesulle ja kohta on peba täynnä Nivalan nuljua...
Kiihottava tilanne. Maksaisin päästäkseni osalliseksi tilanteeseen. Tosin en haluaisi tv-esitystä aiheesta.
Miten osallistuisit?
Kati kehuu Kessua siitä, että lähtee kaikkeen mukaan eikä makoile sohvalla/sänhyllä kuten erääät....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härskisti Ella tuolla nyt esittää Krissen kaveria...
Voi anna mun kaikki kestää, kun mikään ei käy. Pitäis olla kaveri, mutta sitten ei saa olla kaveri jne.
Ellahan on jo pitkään ollut Krisseä kohtaan ihan kiva ja myös Krisse on ollut Ellaa kohtaan kaverillinen. Tällä viikolla ovat olleet poikkeuksellisen paljon yhdessä. Monta yhteistä mukavaa hetkeä olen kameroista katsellut. Ihmeellistä, että on jäänyt sinulta huomaamatta.
Ei ole jäänyt huomaamatta. Ella alkoi olla mukava Krisselle kun tajusi että Krissellä on kannatusta ulkopuolella. Ja koska Krisse ei tiedä Ellan "neiti näpsäkkä" ym. jutuista, hän varmaan luulee, että Ella on häntä kohtaan aidosti kiva.
Feikki Kati pois sunnuntaina, samaten vielä feikimpi Eetu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tolla toisella kameralla oo mitään parempaa kuvaamista kuin tuon yhden hampaiden kaivelu.
Selvästi se kiinnosti sua enemmän kuin toinen stream, joten...
Tiäkkö tiäkkö tavallaan tavallaan niinku tiäkkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi anna mun kaikki kestää, kun mikään ei käy. Pitäis olla kaveri, mutta sitten ei saa olla kaveri jne.
Ellahan on jo pitkään ollut Krisseä kohtaan ihan kiva ja myös Krisse on ollut Ellaa kohtaan kaverillinen. Tällä viikolla ovat olleet poikkeuksellisen paljon yhdessä. Monta yhteistä mukavaa hetkeä olen kameroista katsellut. Ihmeellistä, että on jäänyt sinulta huomaamatta.
Tän kaksikon ympärille on noussut nyt niin hämmentävä ja täysin tyhjästä noussut haloo, että vääjäämättä tämä kaksikko häipyy talosta sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut ystävällinen naamatusten koko viikon, mutta selän takana jauhanut Marianneista, oikomistuista ja kuinka pahinta olisi olla finaaliviikolla Kessun ja Krissen kanssa... Niin en nyt ihan osta tuota ystävyyttä.
Vähän kaksinaamaiselta vaikuttaa. Edessäpäin on kaveria, mutta takanapäin puhuu pahaa.
Marko on kyllä aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina siivoa pöytää ja rullalinen talouspaperia meni. Pöytä ei tullut puhtaaksi. Samoin ei osaa pestä paistinpannua vaan nyhrää paperilla. Tässä teille venäläinen toivo suoraan amikseen pojille.
Krisse on tänään paistanut koko porukalle niin sipulirenkaat kuin sipsitkin ja vielä siivonnut jälkensä. Totta kai väärin.
Paulan korkkikset, ei taida usein olla jalassa
Tuo Paulan turkki näytti ihan kuolleelta eläimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina siivoa pöytää ja rullalinen talouspaperia meni. Pöytä ei tullut puhtaaksi. Samoin ei osaa pestä paistinpannua vaan nyhrää paperilla. Tässä teille venäläinen toivo suoraan amikseen pojille.
Rasva kuuluu nimenomaan imeyttää paperiin tai kerätä astiaan eikä kaataa viemäriin.
Näinpä... äkkiä on viemärit tukossa jos niihin rasvaa kaataa vaikka miten laskisi kuumaa vettä perään.
Itse laitan bioastiaan sanomalehteä tai just talouspaperia ja kaadan rasvan siihen, tai jos isompi määrä tyhjään maitotölkkiin.
Kristiina teki tuossakin täysin oikein.Krisse osaa kaiken
Turha syyttää krissefaneja siitä, että joku teki numeron talouspaperin käytöstä. Minkäs sille mahtaa, että Krisse nyt tiesi tuon paremmin kuin palstaläyhääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on hauska! Pirtsakka!
Minusta Kati on vähän teennäinen. Hassut lakit ja jekut alkaa jo vähän ärsyttää, kun tuntuu että nämä on laskelmoituja yleisön kosiskelukeinoja, ei siis Katia omana itsenään.
"Vähän teennäinen" on erittäin lievä ilmaisu.
Hän on rakentanut koko jee jee Kati shownsa ihan tätä BB-matkaa silmällä pitäen. Kaikki, siis iha kaikki, on harkittua ja suunniteltua. Laskelmoi koko ajan ja siksi hänestä saa samaan aikaan sekä kyylän vaikutelman, kun tuppautuu tietojen toivossa joka tilanteeseen, että etäisen vaikutelman, koska jatkuva päässä pyörivä prosessointi ohjelman kulusta. Lähtenyt vain ja ainoastaan voittamaan - hakemaan BB-voittajan titteliä.
Samilta ja Markolta parasta heittäytymistä muotinäytöksessä.
Timohan on ollut jo pitkään kiinnostunut Joelista, mutta luulen ettei tunne ole molemminpuolinen.