Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Samilla meni tunteisiin, kun lippis oli viety. Vei op n petivaatteet petareineen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ja ärsyttävää että joku OP haukkuu muita tapeteiksi. Ei luulis olevan varaa. :D
Siis onko katsojatkin sitä mieltä että kaikki muut on tapetteja paitsi ne jotka kiljuu ja rääkyy ja kiroilee ja puhuu pillupersejuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti Oopeen petivaatteet ulos.
Pyykkihuoneeseen Sami vei. Ei äijä kestä lippus jekkua vaikka pilasi Oopeen takin ja kengät.
Parhaat jutut?
Täysin idioottien löpinöitä ja jokaisesta huokuu... valitettavaa sanoa näin pahasti, mutta tyhmyys. Aivan turhia ihmisiä jopa normaalissa maailmassa. Veikkaan mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkihuoneeseen Sami vei. Ei äijä kestä lippus jekkua vaikka pilasi Oopeen takin ja kengät.
Ei ollut vain samin jäynä. Markohan sen teki.
Inhottavaa näytöstä Artulta ja Ellalta. Eilenkin Joel ja Kristiina ja Paula olivat hereillä kun touhuilivat. Paulaa selkeästi ärsytti, yritti yskiä monta kertaa että pariskunta tajuaisi lopettaa. Joelin ilme oli että wtf. Ei muiden läsnäollessa, kaikille tosi kiusallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti tuo Kessu jo ulos. Menkööt rippileirille keppostelemaan, leuhkimaan ja hihittelemään. Siellä joku voi ehkä häntä pitääkin kovana jätkänä.
Miten tää nyt taas on yksin Samin syytä? Marko siinä oli suurtoteuttaja ja kepposmestari. Ja vastasihan OP källiin pahalla kälillä.
No minä tarkoitinkin Kessua ylipäätään, en pelkästään tämän yön kepposia. Minua suoraan sanottuna inhottaa hänessä ihan kaikki. Kääntää ihan kaiken itseensä, leuhkii ihan turhilla asioilla, valehtelee, hihittää ja puhuu ärsyttävästi, vitsit ovat noloja, ei osaa mitään, pilaa viikkotehtävät, ei osallistu askareisiin, juoksee Markon perässä kuin puudeli, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ja ärsyttävää että joku OP haukkuu muita tapeteiksi. Ei luulis olevan varaa. :D
Siis onko katsojatkin sitä mieltä että kaikki muut on tapetteja paitsi ne jotka kiljuu ja rääkyy ja kiroilee ja puhuu pillupersejuttuja?
Ei, mutta OP on kyllä tapettien tapetti itse, siksi vaan.
Naurettava ääliö tuo Sami. Itse pilasi OP:n takin ja kengät ja sitten vinkuu jostain saakelin lippiksestä. Ulos vaan se mu***u.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia lähetyksissä ei näytetä tämänhetkistä äänestystilannetta? Tulee mieleen, että onkohan tilanne niin selkeä, että arvelevat ihmisten lopettavan äänestämisen, jos näkevät sen? Niin kuin silloin Minna-Tiia-häädössä, kun palkkeja näytettiin sunnuntain lähetyksessä vain kerran ja sen jälkeen kehotettiin vain äänestelemään suosikkia edelleen. Kun häätö on tiukka, näyttävät palkkeja vähän väliä.
Vai onko se grafiikan teko niin ylivoimaisen vaikeaa, että vain viikonloppuisin paikalla on se tyyppi, joka osaa sen tehdä...
Juurikin tästä syystä en koskaan äänestä ennen kuin viime minuuteilla, ei pienintäkään järkeä äänestää aikaisemmin ja oikeen näyttää vastaäänestäjille kannattaako heidän äänestää vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako taas tänään olla Kristiinalla normaali itsekkyyspäivä? Ruuat vain itselle ja sitä rataa. Ja loppupäivän voikin sitten vaan muuten vain lusmuilla.
Voi sua pientä. Krisse ei voi syödä kaikkia ruokia joten tekee itselle. Ota selvää miksi ei.
Voi pientä itseäsi myös. Se ettei keho siedä viljatuotteita, ei tarkoita, että päässä ei liiku mitään. Ja että pitää käyttäytyä täysin p reijän suuntaisesti
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ääliö tuo Sami. Itse pilasi OP:n takin ja kengät ja sitten vinkuu jostain saakelin lippiksestä. Ulos vaan se mu***u.
Minä aluksi kuvittelin, että tuo Kessun lippisjuttu on vain vitsi, mutta hitto vieköön, se on ihan tosissaan tuon kanssa. En voi käsittää, mikä yhdessä lippiksessä on noin mahtavaa, että sitä pitää koko ajan ylistää niin kuin jotain perintökalleutta.
Vierailija kirjoitti:
Katin narina alkoi kuulua.
:D onneksi ei kuulu enää ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako taas tänään olla Kristiinalla normaali itsekkyyspäivä? Ruuat vain itselle ja sitä rataa. Ja loppupäivän voikin sitten vaan muuten vain lusmuilla.
Mitä sitten?
Ihan oikeasti, katseletteko te tätä ohjelmaa, että näkisitte, kun ihmiset pesee pyykkiä? Eikö voisi mennä vaikka pesulaan istuksimaan? Tai jos suuri viihde on sitä, että katsotaan ihmisiä uimassa altaassa edestakaisin, niin ei muuta kuin uimahalliin. Vai siitäkö saat kiksit, että joku tekee ruokaa?
Maatkoot tuolla talossa vaikka koko päivän, eihän se mua hetkauta, jos viikkotehtävä ei onnistu. En minä ohjelmaa niiden viikkotehtävien takia katso.
Makkarijengillä on parhaat jutut -- oli muuten myös eilen sen ajan, kun pyykkäsivät, muutamassakin vuorossa. Itse olisin toivonut, että olisivat senkin ajan maanneet sängyssä juttelemassa, koska se penteleen mankelin kirskunta häiritsi seuraamista. Makkarissa ei tule niitä turhia hälyääniä, joita viikkotehtävän suorittamisesta aina tulee.
Parhaat jutut?
Täysin idioottien löpinöitä ja jokaisesta huokuu... valitettavaa sanoa näin pahasti, mutta tyhmyys. Aivan turhia ihmisiä jopa normaalissa maailmassa. Veikkaan mä.
Hyvä Marko. Ripittää Kessua kun itkee jonkun lippiksen perään.
samihan sen sanoi: Onko Markolle tehty källiä? Hänelle vaan? Tästä juuri on kyse, kyllä Sami sen tajuaa, että häntä kiusataan vaikka mukana on ollut Markokin.
Jos on tiukka työmaa eikä tietoo saavatko tehtyä niin miksi annetaan nukkua niin pitkään?
Kai siellä jotain niiden pyykkien kanssa vois tehdä.
Lippis on Kessun turvapeitto. Totta kai se on heikko kohta.
Haloo tuotanto kieltäkää petivaatteiden anastamiset. Likaselle wc:n lattialle viskasi Sami ne. Rankkua.