Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
45461/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse on yhteisön kiusaama, sellaisen äänettömän, ja asenteellisten käytöksen signaalit uppoavat ihon alle, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ts miksi vaivautua. Tämän on aloittanut Paula, Sami,Roope, OP, ja se on levinnyt erityisesti naisten keskuuteen myös talossa. Paula on feikki, jotenkin yhdellä sanalla sanottuna tollo, ulos.

Ihan omalla käytöksellään on hankkinut vihat niskaansa. Laiska vain itseään ajatteleva.

Olis vaan Marko sanonut mitä aikoi. Oisko vaikkupallot lentänyt rinssessan korvista. Hän paistaa kananmunia itselleen ja Artulle.

Vierailija
45462/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ää.. Marko haukku Krissee koosteessa pissa-liisaksi. Marko ulos seuraavaksi.

Krisse on pissis.

Mihin se on pissannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45463/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan tuo Kristiinan käytös oli. Mitä sitä puolustelemaan. Ei tuolla kukaan muu kivahtele normaaleissa tilanteissa kuin huonokäyksinen teini.

Vierailija
45464/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkootko sinä?

En makkoo.

Mikset makkoo? 

Minä kostan Katille, kun se piilotti minun makkuualustan ja minä en ennee makkoo millonkaa. Minä istun koko yön peiton alla. Saapi Kati kärsiä. 

Vae niin. Minä se makkoon ihanasti Ellan persauksessa kiinni. 

On huomattu, paska haisoo tänne asti ja balalaikka soep. Sinä oot häpässy kuulemma koko Nivalan ja minä norppien maineen. Meni ihan vituiks tämä meiän reissu. Ja Krisselle minä en ennee puhu mittää.

Oon huomannu. Mikset?

Mäni varastammaan minun iskulauseen livessä. Se uskalti sannoo sen suorassa lähetyksessä, minä en uskalla sannoo sitä kun hilijoo makkarissa. Ja minä nään vielläen painajaissia, että Isovelj kuuluttaa, että varastohuone on auki, nouda Joel tilaamasi Sasa. En oo tilanna. Tulj yllättäen ja pyytämätä. 

Minä painan ja sinä näät painajaisia.  Monellakkii tappoo. Mennöö se niinki.

Vierailija
45465/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten näytetty Krissen kommentia että ei muistanut ettei Kati voi tulla keittiöön

Tää on epäreilua. Varsinkin nyt kun kaikki on äänestyksessä pitäisi olla reilu.

Vierailija
45466/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesnainen taas viitsiny tehdä mitään tnää viikkotehtävän eteen?!

Pian tuosta itse ilkimyksestä onneksi päästään.

Vierailija
45467/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katin hatut on hauskoja

Eilen jo sanoin että haluaisin repiä ne riekaleiksi ja tänään voisin heittää ne riekaleet paskakaivoon.

Ei kannata ottaa tätä noin vakavasti. Tämä on vaan halvalla tuotettua tosi-tv-ohjelmaa.

Vierailija
45468/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan tuo Kristiinan käytös oli. Mitä sitä puolustelemaan. Ei tuolla kukaan muu kivahtele normaaleissa tilanteissa kuin huonokäyksinen teini.

huonokäytöksinen*

Vierailija
45469/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Roope tippui!! Kamala läyhääjä, eikä mitään muuta.

Vierailija
45470/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse pois talosta!!  

Vierailija
45471/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetuella oletettuhan rääkyy ja nauraa vanhoille mummoille. Pelkoi nyt vaatteita ja ilveili pleeserin käyttäjää.

Itse tämä tyyppi lätki neljätuntia pakkelia naamaan ja sovitteli housujaan ja minihamettaan pari tuntia,  pitäisi vähän miettiä.  Jos baanalla pääsee runkkaamaan ja BB-talossakin, se ei kyllä kovin kaksinen tie ole.

Vierailija
45472/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eisateenkaari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, että sunnuntaina taloon astelee lisää sateenkaariväkeä. Tai jos eivät ole sellaisia taloon mennessään, muuttuvat sellaisiksi talossa..

Se on ilmeisen paikallaan että sateenkari-väkeä on mukana näissä ohjelmissa, kun vielä tänäkin päivänä se tuntuu monelle olevan niin järkyttävän outoa ja erilaista. Sinä päivänä kun sillä ei kenenkään mielestä ole merkitystä, että tykkääkö joku BB-kilpailija tytöistä vai pojista, alkaa asiat olemaan normaalisti. Oikeesti missä perähikiällä te asutte kun jaksatte edelleen kummastua siitä jos joku on homo?[/quote

Sateenkaariväen määrä tässä ohjelmassa on täysin ylikorostunut. Myös tuo "Ellan" ja Artun touhu on mielestäni niin vastenmielistä, että se vaikuttaa kielteisesti omaan intooni katsoa koko show:ta.

Paljonko sitä sateenkaariväkeä mielestäsi sitten saisi olla? Pitääkö ottaa tilastojen mukainen prosenttiosuus? Tehdäänkö samalla tavalla poliittisen mielipiteen, suhdestatuksen, iän, työllisyyden, ruokavalion, liikunnallisuuden, taloudellisen tilanteen yms. mukaan? Ettei vahingossakaan mikään ryhmä ole yliedustettuna?

Tuntuu vain siltä, että tämä sateenkaariväki tunkee joka tuutista todella yliedustettuna esiin. Siitä on kyse. Ei syrjinnästä.

tuosta lihavoidusta on kyse. Niin kauan, kuin ylipäätään noteeraat sateenkaariväen tunkevan tuuteista, tämä on tarpeellista. 

Mulla paljon yst äviä jotka lepakoita. Syrjivät heteroita, kuten homotki dissaa heteroita. Oon aina ollu suvaitsevainen ja itekki bi. Mut eiku lepakot on parhaita ja homoilla sama. Suvaitsevaisuuden pitää toimia molempiin suuntiin. Oon sanonu ja räjähtänyt aiheesta mut eipä osattu vastata. Kohtaa ihminen Herranen aika ihmisenä!! Mikä siinä on niin vaikeeta. Se on ihan sama sun statukses tai mun tai onko massia vai ei. Tärkeetä on vaan se kuinka kohtelet muita. Niin yksinkertastatää ei oo sulle pelkästään vaan kaikille. Sulle mulle teille heille elikkä meille. . Ihmisille.

Vierailija
45473/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää. Kukaan ei tee Krisselle ikinä ruokaa, koska hänellä on gluteeniton ruokavalio. Miksi hänen siis pitäisi tehdä vielä omien ruokiensa lisäksi muidenkin, kun itse ei koskaan saa istua valmiiseen pöytään? Eihän joku Arttukaan tee ikinä tuolla ruokaa muille kuin itselleen, mutta eipä siitä paljon valiteta. 

Vierailija
45474/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roopen kaverit on selkeästi kertonut Roopelle mikä siinä hänen käytöksessä mätti ja ovat valmentaneet häntä tuonne studioon, että pelastaisi edes jotain mitä pelastettavissa on. Ei hän yksikseen olisi tuolla itserakkaudella pystynyt näkemään itsessään mitään vikaa, ja nyt Roopeella on kuitenkin ihan toinen ääni kellossa.

Mitä hänen pitää pelastaa? Tästä illasta kukaan tämän ketjun ulkopuolella ei muista. Kaverit tuntevat hänet. Ei hänen tarvi esittää tai pelastaa mitään.

Kaverit luulivat tuntevan hänet. Selän takana asia on toisin.

Eiköhän kaverit hänet tunne

Vierailija
45475/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys että Roopen kaikki läyhäykset uskalletaan näyttää nyt kun hän on jo tippunut :D

Vierailija
45476/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti oli jätetty koosteesta pois, kun Krisse sanoi, ettei muistanut, ettei Kati voi tulla keittiöön! 

Ja sinä et vieläkään näe, että Krisse käyttäytyi tuossa tilanteessa typerästi.

Oiskohan vitutusta aiemmin syödyistä eväistä?

Vierailija
45477/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteen perusteella Roopen takanapäin läyhääminen on vain kiihtynyt. Johtuukohan siitä, että Roope kokee epävarmuutta itsestään, mikä purkautuu muiden haukkumisena? Tai pyrkii parempaan asemaan muita haukkumalla?

Vierailija
45478/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika samat mielipiteet kuin Krisulla. Haluisin kans Markon ulos. Ja Paula on ihan hiton tylsä.

Vierailija
45479/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut haukkuu takanapäin. Krisse uskaltaa sanoa edessäpäin. Ihan tavallisesti Krisse puhui, eikä mitenkään kivahtanut. Jos ei huvita paistaa, niin ei sitten paista. Mitä tuosta.

Vierailija
45480/104451 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, että Roope lensi ulos. Eipä saanut 30k! Kristiina olisi viaton sen rahan kanssa.

Mistä sä tämän keksit? Krisse on laittanut kymppitonnin ulkonäköön eli tatskoihin ja uuteen nenään. 2500 euroa meni pelikoneeseen, mitä itse kehui Artulle ja Joelille.

Ja loput voisi laittaa agendaansa eli erään poltettavan huumavan tuotteen lailistamiseen. Tästä agendastaan on puhunut Joelille ja muillekin. Että semmonen Krisse.

Ketju on lukittu.