Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ellasta on tullut mun suosikki ihan sen takia, miten kamalan rumasti sitä haukutaan ja kiusataan täällä somessa. Tunteva ihminen se on Ellakin.
Mielestäni Timo on kiva ja hauska, mutta minulla on vaan joku outo tunne että hänessä olisi jotain hämärää (vaikka tuskin edes oikeasti onkaan). En ole itse nähnyt mitään äksyilyä josta jotkut asukkaat ovat kertoneet, mutta jotenkin muuten hänessä on ehkä jotain outoa. Selasin hänen instagramiaan ja sielläkin on lopussa jotain kuvia ns ”roadkill” eläimistä jotka ovat palasina. En tiedä miksi sellaisia joku kuvaa tai ainakaan lisää instaan kaikkien nähtäville, vaikka varmasti siinä onkin hyvä tarkoitus taustalla saada ihmiset ajamaan varovasti tms? Mutta jotenkin erikoista mielestäni.
No eikö ole nyt hyvä että homo poistui yllättävän aikaisin, eli asenteet ovat muuttuneet. Enää ei homoja hyysätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, että sunnuntaina taloon astelee lisää sateenkaariväkeä. Tai jos eivät ole sellaisia taloon mennessään, muuttuvat sellaisiksi talossa..
Se on ilmeisen paikallaan että sateenkari-väkeä on mukana näissä ohjelmissa, kun vielä tänäkin päivänä se tuntuu monelle olevan niin järkyttävän outoa ja erilaista. Sinä päivänä kun sillä ei kenenkään mielestä ole merkitystä, että tykkääkö joku BB-kilpailija tytöistä vai pojista, alkaa asiat olemaan normaalisti. Oikeesti missä perähikiällä te asutte kun jaksatte edelleen kummastua siitä jos joku on homo?
No, pointti on se että seksuaalinen poikkeavuus ei ole normaali tila toisin kuin väität, vaan biologinen identiteettiin liittyvä häiriö. Se ei toki sitä poista, etteikö ihmisoikeuksia tai ihmisarvoa pitäisi kunnoittaa, ja kohdella ja toimia heidän kanssaan kuten muidenkin. Mutta miksi kuitenkin silloin pitäisi tuoda esiin ja korostaa normaalia enemmän juurikin näitä ihmisiä, jos he ovat normaaleja? Sehän vain korostaa vastakkainasettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se nyt silleen on, että tuossa telineellä tiiviisti ollessaan, eivät nuo käsinväännetyt vaatteet tällä viikolla kuivu. Jospa evoluutio heittäisi ne kuivuriin jo huomenna.
Olisikin vain yksi tai kaksi telinettä niin voisivat kuivua, mutta kun koko talo on täynnä märkää ja vettä valuvaa (ei edes kosteaa) pyykkiä, nuohan vain ummehtuvat tuolla trooppisessa ilmastossa.
Miksi noita pyykkejä ei voi kuivata ulkona?
Oisko siks ettei ne kostealla kelillä kuivu siellä.
Kostealla? Täällä Helsingissä sataa tälläkin hetkellä kaatamalla.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole nyt hyvä että homo poistui yllättävän aikaisin, eli asenteet ovat muuttuneet. Enää ei homoja hyysätä.
Suomessa on tapahtunut kyllä ihan selkee asennemuutos. Suvaitsevaisuus on vähentymässä radikaalisti ja vähemmistöjä ei siedetä samalla lailla kun vaikka vielä pari vuotta sitten. Myös koulukiusaaminen on lisääntynyt tosi paljon.
Roopen käytös BB-talossa lopussa oli aika huolestuttavaa. Vaikutti siltä, että hänellä oli ongelmia itsereflektiossa ja oman käytöksensä seurausten punnitsemisessa, mikä näkyi esim. uhriutumisessa. Hän ei myöskään tainnut kyetä erottamaan omat kuvitelmansa todellisista tapahtumista eli oli täysin vakuuttunut, että makkarijengi mustamaalasi häntä selän takana, vaikka Kati(ko?) sanoi, ettei ole sellaista havainnut. Roope olisi myös voinut päätellä juonittelukuulutuksista (tää kyl kostautuu/saaks näin ees sanoo), että makkarijengi ei ehkä moista harrastanut, kun vain hänen ja Ellan lauseita toistettiin. Roopen käytös alkoi jo saada vainoharhaisia piirteitä tässä asiassa. Roopesta syntyi mielikuva, että hänen psyykelleen ei BB-talon kaltainen ympäristö ehkä ollut kaikkein paras ja oli ihan hyvä, että hän poistui nyt. Tekisi mieleeni sanoa jopa, että poistui ajoissa. Palaaminen normielämään voi antaa sen tarvittavan ”todellisuuskorsetin”, jonka turvin hänen kaltaisensa persoona toimii ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, että sunnuntaina taloon astelee lisää sateenkaariväkeä. Tai jos eivät ole sellaisia taloon mennessään, muuttuvat sellaisiksi talossa..
Se on ilmeisen paikallaan että sateenkari-väkeä on mukana näissä ohjelmissa, kun vielä tänäkin päivänä se tuntuu monelle olevan niin järkyttävän outoa ja erilaista. Sinä päivänä kun sillä ei kenenkään mielestä ole merkitystä, että tykkääkö joku BB-kilpailija tytöistä vai pojista, alkaa asiat olemaan normaalisti. Oikeesti missä perähikiällä te asutte kun jaksatte edelleen kummastua siitä jos joku on homo?
Niinpä. Sateenkaarisuus ei pitäisi olla yhtään sen kummempi juttu kuin silmien väri tai etunimen alkukirjain. Miten moni jaksaa nillittää, kun talossa on joka vuosi m-kirjaimella alkavia nimiä tai sinisilmäisiä? Miksi m-kirjainta tuputetaan niin voimakkaasti, eikö muut kirjaimet ole enää sallittuja?
Lapsellinen tuo alma kun nuolee roopea, puhuu myös seinäruusuista. Alma on kiusaaja!!
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että homoa tursuaa joka tuutista, mutta ovat kaikesat huolimatta kauhean katkeria, ilkeitä ja huutamassa oikeuksiaan. Yksi mies on kai jo synnyttänytkin lehtitietojen mukaan.
Lause, että me tahtotaan olla he, on irvokas.
Asiasta ollaan julkaistu ihan vasta pari viikkoa sitten tutkimus. Suomalaisen media-alan järjestön APFI:n selvityksen mukaan 2.3% kaikista sarjoissa ja leffoissa esiintyvistä hahmoista on seksuaalivähemmistöjä (homo/lesbo/bi), eli vähemmän, kuin niitä on väestöstä. Sukupuolivähemmistöjä (trans yms) on huikeat 0,07% kaikista hahmoista.
Niitä ei siis "tursua joka tuutista", vaan näkyy vähemmän, kun oikeassa elämässä, tämä on ihan laskemalla selvitetty asia. Se, että tämä sinua niin vaivaa on ihan omasta itsestäsi lähtevä juttu ja kiinnität heihin vaan suhteettoman paljon huomiota.
Roopella on muuttunut ääni kellossa...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Timo on kiva ja hauska, mutta minulla on vaan joku outo tunne että hänessä olisi jotain hämärää (vaikka tuskin edes oikeasti onkaan). En ole itse nähnyt mitään äksyilyä josta jotkut asukkaat ovat kertoneet, mutta jotenkin muuten hänessä on ehkä jotain outoa. Selasin hänen instagramiaan ja sielläkin on lopussa jotain kuvia ns ”roadkill” eläimistä jotka ovat palasina. En tiedä miksi sellaisia joku kuvaa tai ainakaan lisää instaan kaikkien nähtäville, vaikka varmasti siinä onkin hyvä tarkoitus taustalla saada ihmiset ajamaan varovasti tms? Mutta jotenkin erikoista mielestäni.
Ja Timo on välillä ihan normaaleistakin asioista ihan pihalla. Ihan kun olis ryypännyt aivonsa pellolle niin monta vuotta, että siltä olis jäänyt kymmenen vuotta elämättä, on ollut jossain ihme alkoholisti-kuplassa pois normielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen tuo alma kun nuolee roopea, puhuu myös seinäruusuista. Alma on kiusaaja!!
LOL
Roope on hauska hahmo. Jää kyllä julkisuuteen elämään bb:n jälkeenkin toisin kuin tosiaan ne tapetit. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ilmeisen paikallaan että sateenkari-väkeä on mukana näissä ohjelmissa, kun vielä tänäkin päivänä se tuntuu monelle olevan niin järkyttävän outoa ja erilaista. Sinä päivänä kun sillä ei kenenkään mielestä ole merkitystä, että tykkääkö joku BB-kilpailija tytöistä vai pojista, alkaa asiat olemaan normaalisti. Oikeesti missä perähikiällä te asutte kun jaksatte edelleen kummastua siitä jos joku on homo?[/quote
Sateenkaariväen määrä tässä ohjelmassa on täysin ylikorostunut. Myös tuo "Ellan" ja Artun touhu on mielestäni niin vastenmielistä, että se vaikuttaa kielteisesti omaan intooni katsoa koko show:ta.
Paljonko sitä sateenkaariväkeä mielestäsi sitten saisi olla? Pitääkö ottaa tilastojen mukainen prosenttiosuus? Tehdäänkö samalla tavalla poliittisen mielipiteen, suhdestatuksen, iän, työllisyyden, ruokavalion, liikunnallisuuden, taloudellisen tilanteen yms. mukaan? Ettei vahingossakaan mikään ryhmä ole yliedustettuna?
Tuntuu vain siltä, että tämä sateenkaariväki tunkee joka tuutista todella yliedustettuna esiin. Siitä on kyse. Ei syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.
Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.Itse en ala edes seurustella persreikää haluavien miesten kanssa. Minua ei kiinnosta tökkiä mitään kenenkään a.naaliin ja omaanikaan en todellakaan mitään halua.
Sinulle ei vain kerrota että ruskeaa reikää tekisi mieli. Niin se vain on, kyllä miehet sitä aina halajaa.
Siksi olenkin sinkku, odottelen sitä normaalia perinteistä heteromiestä kaikkien a-naalipervojen joukosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.
Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.Itse en ala edes seurustella persreikää haluavien miesten kanssa. Minua ei kiinnosta tökkiä mitään kenenkään a.naaliin ja omaanikaan en todellakaan mitään halua.
Sinulle ei vain kerrota että ruskeaa reikää tekisi mieli. Niin se vain on, kyllä miehet sitä aina halajaa.
Mikä ihme tää ruskean reiän puolustaja täällä nyt on joka jaksaa jankuttaa tuosta tähtiportin ihanuudesta? Sun kanta asiaan on tullut jo selväksi, voisitko keskittyä johonkin muuhun aiheeseen jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Timo on välillä ihan normaaleistakin asioista ihan pihalla. Ihan kun olis ryypännyt aivonsa pellolle niin monta vuotta, että siltä olis jäänyt kymmenen vuotta elämättä, on ollut jossain ihme alkoholisti-kuplassa pois normielämästä.
Todella hienoa, että on päässyt eroon alkoholista, elää terveellisesti ja puhuu eläinten puolesta.
Suosikkiasukkaita.
Kyllä ollaan studiossa nyt niin laupias samarialaista että...
Kyllä, molemmissa tapauksessa se kakkonen on parempi, tiukkuudeltaan, joten mitä siinä voi olla epäselvää.