Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt BB pikasiirto, kiitos. Sini mökille ja mökiltä Marko tai O-P taloon. Ja kielto ettei toisaalle jääneistä asukkaista saa puhua sanaakaan. Siinähän sitä oliskin kun Sini joutuisi yövalvontaan ja aamulla puuron keittoon joskus seiskalta. Ja kärvistelis kun ei tietäis missä ja kenen kanssa Arttu viettää aikaa :D
No ei todellakaan! Sini PIHALLE, ulos, pois. Pois vaikka koko Suomesta.
Saakelin mustapäät + ella, kiusaajakööri.
Vierailija kirjoitti:
Sini tekikin sen vain ihmiskokeeksi, kun eilen teki Minnasta mustasukkaista. Tarkoitus on että Minna näytti tunteensa (ja selvästi olikin mustasukkainen kun katsoi Arttua Sinin kanssa).
Ihan turha täällä Siniä enää dissata, kiva että tuo axöniä ja draamaa taloon.
Sanoikin vessassa illalla meikkejä pestessään "täytyy tänne jotain äksöniä saada, saatana!"Olenkin alkanut itseasiassa fanittaa Siniä.
Ja näin porin seudulta olevansa sanon ihan suoraan, että palkkaisin asianajajakseni juuri Sinin kaltaisen ketun. Asianajajan tulee olla häijy ja viekas, ei se muuten ole hyvä.Sini on BADASSSSS. :)
Aika pitkälle viety "ihmiskoe" kun se jatkui koko yön. Jos olisi oikeasti vain viihdemielessä testannut onko Minna mustis, ei olisi ollut tarvetta enää sohvaepisodin jälkeen mennä nukkumaan Artun kainaloon ja alkaa voidella Arttua omaan sisäpiiriin. Ihan kaikkihan sen näkee kilometrien päähänkin, että Suvi on itse siihen Arttuun ihastunut eikä voi sietää Minnan ja Artun hyviä välejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini tekikin sen vain ihmiskokeeksi, kun eilen teki Minnasta mustasukkaista. Tarkoitus on että Minna näytti tunteensa (ja selvästi olikin mustasukkainen kun katsoi Arttua Sinin kanssa).
Sanoikin vessassa illalla meikkejä pestessään "täytyy tänne jotain äksöniä saada, saatana!"Olenkin alkanut itseasiassa fanittaa Siniä.
Ja näin porin seudulta olevansa sanon ihan suoraan, että palkkaisin asianajajakseni juuri Sinin kaltaisen ketun. Asianajajan tulee olla häijy ja viekas, ei se muuten ole hyvä.Sini on BADASSSSS. :)
Aika pitkälle viety "ihmiskoe" kun se jatkui koko yön. Jos olisi oikeasti vain viihdemielessä testannut onko Minna mustis, ei olisi ollut tarvetta enää sohvaepisodin jälkeen mennä nukkumaan Artun kainaloon ja alkaa voidella Arttua omaan sisäpiiriin. Ihan kaikkihan sen näkee kilometrien päähänkin, että *Suvi on itse siihen Arttuun ihastunut eikä voi sietää Minnan ja Artun hyviä välejä.
Korjaan itseäni: *Sini ei Suvi
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi mainittu, Sini ei kuulemma tule tänne ja suomi24 lukemaan "paskakommentteja" kun lähtee talosta. :D
Sini tulee tänne ihan tasan tarkkaan lukemaan kommentteja.
Hyvin läheisiltä näyttää Arttu ja Sini...
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit talolaisista on Minna, Joel ja Timo. Arttu on lipsumassa pimeälle puolelle. Inhokit on Sini, Sasa ja Kati. Ellasta tykkäsin vielä eilisiltaan asti. Oon pettynyt siihen, että Ella lähti läyhänaisten Minnan kiusaamiseen mukaan.
Mökkiläisistä tykkään eniten Kristiinasta ja OP:sta. Roopekin ok rauhallisempana omana itsenään. Myös Paula ja Marko ihan kivoja.
Haluaisin, että asukkaat yhdistetään mahdollisimman pian. Olisi kiva nähdä, että joku (mökkiläinen, Timo, Joel tai Arttu) huomaisi ja ärähtäisi Sinille tuosta Minnan henkisestä kiusaamisesta.
Tuskin ärähtävät yhtään mitään Sinille. Ei ole koskaan tapahtunut missään Suomen BB-kausina. Kukaan tämän kauden asukkaista ei osaa pyytää anteeksi Minnalta lapsellista käytöstään, jotka ovat Sini,Kati, Sasa ja Eetu
Arttu raukka on vähän ihastunut Siniin. Paha tyttö kihtoo kilttiä poikaa.
Oli illalla selvästi pettynyt kun Sini paljasti että yritti vain saada Suntiota reakoimaan. Arttu ajatteli että saisi kerrankin kokeilla pahaa tyttöä. Ja ehkä vielä saakin, kyllä Sinikin Artulla tykkäisi leikkiä. Mutta pääpointti on äksönin luominen ja suntion saaminen kuorestaan.
Sini yrittää varmasti saada suntiota räjähtämään mustasukkaisuudesta, rikkomaan patonsa.
Suntio vaikuttaa neitsyeltä.
kirjoitti:
Kouluissa on vaikka mitä kiusaamisen vastaisia kamppanjoita, mutta bb talossa tähän ei puututa.
Mun puolesta talosta voisi välittömästi poistaa Sasa, Ella ja Sini, epäasiallisen ja törkeän käytöksen johdosta. Nollatoleranssi kiusaamiselle.
Saisivat edes varoituksen.
Kannatan ideaasi, nimilistasta puuttuu vain Kati.
Tykkään että Sini aiheuttaa kaaosta, kyselelee, utelee, puhuu mitä sattuu MUTTA kiusaamista en hyväksy.
Oho, kolmas kerta ikinä kun näen rouva varatuomarin polkevan hamsterinpyörää ja olen sentään katsonut liveä melkein koko hereilläoloaikani.
Kiusaamiselle nollatoleranssi!
Minna huomannut jo että kuppikuntaa on.
Sini ei.
Kumpi on älykäs .
Minna ja lisäksi käytöstavat ja sydämellinen.
Lisäksi Minna näyttää 30, vaikka on 39,
Sini taas vasta 32 mutta näyttää 46.
Minnalla sutjakka vartalo.
Sinillä riippurinnat jo tuossa iässä, synnyttämättömällä ihmisellä.
Toi timo vaikuttaa kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälle viety "ihmiskoe" kun se jatkui koko yön. Jos olisi oikeasti vain viihdemielessä testannut onko Minna mustis, ei olisi ollut tarvetta enää sohvaepisodin jälkeen mennä nukkumaan Artun kainaloon ja alkaa voidella Arttua omaan sisäpiiriin. Ihan kaikkihan sen näkee kilometrien päähänkin, että Suvi on itse siihen Arttuun ihastunut eikä voi sietää Minnan ja Artun hyviä välejä.
Arttu on alkanut himoita Siniä, Sinikin toki mieluusti ratsastaisi Artulla kuten paha tyttö vain voi ratsastaa, mutta pääpointtina on ihmiskoe että saadaan toukkis suntio reakoimaan. Ja kyllähän se kihisee punaisena kuin pieni puolukka.
Ihanaa, mitähän tästä vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamiselle nollatoleranssi!
Minna huomannut jo että kuppikuntaa on.
Sini ei.
Kumpi on älykäs .
Minna ja lisäksi käytöstavat ja sydämellinen.Lisäksi Minna näyttää 30, vaikka on 39,
Sini taas vasta 32 mutta näyttää 46.
Minnalla sutjakka vartalo.
Sinillä riippurinnat jo tuossa iässä, synnyttämättömällä ihmisellä.
Miten meni noin omasta mielestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikit talolaisista on Minna, Joel ja Timo. Arttu on lipsumassa pimeälle puolelle. Inhokit on Sini, Sasa ja Kati. Ellasta tykkäsin vielä eilisiltaan asti. Oon pettynyt siihen, että Ella lähti läyhänaisten Minnan kiusaamiseen mukaan.
Mökkiläisistä tykkään eniten Kristiinasta ja OP:sta. Roopekin ok rauhallisempana omana itsenään. Myös Paula ja Marko ihan kivoja.
Haluaisin, että asukkaat yhdistetään mahdollisimman pian. Olisi kiva nähdä, että joku (mökkiläinen, Timo, Joel tai Arttu) huomaisi ja ärähtäisi Sinille tuosta Minnan henkisestä kiusaamisesta.
Tuskin ärähtävät yhtään mitään Sinille. Ei ole koskaan tapahtunut missään Suomen BB-kausina. Kukaan tämän kauden asukkaista ei osaa pyytää anteeksi Minnalta lapsellista käytöstään, jotka ovat Sini,Kati, Sasa ja Eetu
Eikös joku kiusaaja joutunut aiemmalla kaudella (Subin aikoina) bb-talon pihalle jalkapuuhun häpeämään, rangaistuksena juonittelusta tms? Vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että tuolla Sinillä on ittesä kanssa paha olo vähän pullukka ja siksi purkaa paskan johonkin...
Ukokin tainnut snoo sille että jes...kun häivyt..
Todennäköisesti ukkokin on jättänyt mutta selittää tuolla muuta,
varmaan sellainen ahmija ja sokeri hiiri nyt kun ei saa sokeria niin tulee äkäinen!
Sinin miehellä on nyt tilaisuus pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja paeta henkensä edestä ennen kuin se hirviö palaa kotiin.
Täytyy kyllä itsekin kommentoida, että voi luoja tuota Sinin käytöstä. Vaikuttaa kyllä todella narsistiselta käytökseltä. Jossakin vaiheessahan itseään kuvasi jotenkin että "kun minä olen tällainen todella varakas tuomari", tai jotain vastaavaa, mikä särähti korvaan, että kuka tuolleen itseään kuvailee, vaikka tuo olisikin totta, niin ei yleensä ihmiset tuolla lailla tuo itseään esille. Ja tuo manipulointi....ja koko ajan äänessä, samoin kuin tuo Sasa, joka hännystelee tätä "pääkiusaajaa".
Aamupalalla tänään muut alkoivat arvostella Minnan keittämää puuroa liian paksuksi, niin Sinistä oikein näki, miten myhäili tyytyväisenä, kun muut puhuivat Minnasta ikävään sävyyn, ja sitten sai mahdollisuuden kiillottaa omaa kilpeään sanomalla, että "pitää kyllä arvostaa, kun Minna keitti puuron". Pystyi sanomaan näin, kun näki, miten muut oli jo saatu koukkuun Minnaa vastaan. Manipuloinnilta tuollainen minusta vaikuttaa.
Nuo kaksi muijaa (pyöreät ).Koko ajan äänessä ja iholla kiinni kundeissa.Jotenkin tuntuu ,että tämä kausi pyörii noiden jutuissa vaan.Tuo Minna tuntuu paljon fiksummalta.(huivipäinen).