Puhutaanko teillä naiset AINA illanistujaisissa miehistä?
Itse en kelpaa kellekään ja raskasta kuunnella toisten treffeistä, parisuhdejutuista tms kun jossain vaiheessa iltaa aina noista jauhetaan. Kuuntelen ja kommentoin, ja inhoan "mites sulla" -kyselyitä. Tulee aina kurja olo.
Kommentit (18)
Tosi vähän. Jotain yleisiä kuulumisia tietysti mihin puolisokin liittyy, mutta sellaista Sinkkuelämää-tyylistä jauhamista ei harrasteta.
Olen kaveriporukan ainoa sinkku joten aika vähän puhutaan miehistä. Muut saattaa jotain omien miestensä kuulumisia kertoa ja sitten kysyvät multa että joko oot tinderin ladannu. Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sellainen nais incel?
Olen
Ei suinkaan pelkästään puhuta, vaan nuolemme toistemme pilluja samalla.👵
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan pelkästään puhuta, vaan nuolemme toistemme pilluja samalla.👵
Tämä!
No ei kyllä enää paljon puhuta. Ollaan kolmikymppisiä ja vakavassa suhteessa olevat eivät enää lörpöttele kaikkea kavereilleen kuin teineinä. Sinkkukaverit taas tuntuvat nolostelevan deittailuaan.
Puhutaan ihan milloin mistäkin: lapset, harrastukset, miehet, työt, vähän jotain politiikkaa tai maailman tilanteen päivittelyä, yhteisistä tutuista, ruoka, kirjat, leffat/ sarjat, keski-ikäistymisen tuska ja rutisevat nivelet jne..
Ei koskaan. On parempiakin aiheita.
Puhutaan vaan perinteisiä lesbojuttuja.
Ei puhuta muuten, kun jotain hauskoja juttuja pitkäaikaisista aviomiehistä.
Omista ja läheisten sairauksista puhutaan. Jos joku on jo joutunut miehensä omaishoitajaksi, myös miesten sairauksista puhutaan. Tätä tehdään myös puhelimessa, ehk useammin kuin illanistujaisisa.
Ei koskaan. Me puhutaan illanistujaisissa ihan muista jutuista sekä pelataan usein myös D&D:tä
Ei puhuta oikeestaan ikinä miehistä. Turha pilata iltaansa.
Ei, mutta miehet saa luulla niin.
Mistä sen tietää. En ole ikinä ollut.