Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
3601/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, siellä se naimisissa oleva lakinainen lusikoi illalla nuoren ihastuksensa kanssa. "Hienosti" pelasi Artun omaan leiriinsä.

Vierailija
3602/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sini on aivan hirveä mustasukkainen narsisti koulukiusaaja. Koko illan haukkui ja kiusasi suntio-Minnaa. Oikeen pahaa teki katsoa. 

Kaiken lisäksi sai naimisissa olevana liehiteltyä itsensä Artun kainaloon. Mikäli joutuu häätöäänestykseen, niin tippuu pommin varmasti ensimmäisenä - ainakin jos Twitterin BB-faneja on uskominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mökkiläisillä soi tuo musiikki päässä koko loppuelämän.

Vierailija
3604/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Marsia aletaan asuttaa ja sinne aletaan rahtaamaan väkeä nykyisillä avaruusalusten nopeuksilla, matka kestää noin pari vuotta. Aluksessa olisi samanlaista kuin BB-talossa ilman mahdollisuutta päästä pois. Ei ihme, että matkustajat olisi pakko nukuttaa matkan ajaksi. Ei tuollaista kestäisi kenenkään pää.

Vierailija
3605/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sini on aivan hirveä mustasukkainen narsisti koulukiusaaja. Koko illan haukkui ja kiusasi suntio-Minnaa. Oikeen pahaa teki katsoa. 

Kaiken lisäksi sai naimisissa olevana liehiteltyä itsensä Artun kainaloon. Mikäli joutuu häätöäänestykseen, niin tippuu pommin varmasti ensimmäisenä - ainakin jos Twitterin BB-faneja on uskominen.

Harmi vaan ettei Sini joudu äänestykseen. Hovi on jo riittävän iso. Sasa, Ella, Kati ja Sini nimeää Minnan. Sini saa ääniä todennäköisesti vaan Minnalta.

Harmi jos tuon myrkynkeittäjän soppa pilaa nyt Artun ja Minnan välit. Niiden jutustelu kun on ollut ainoa mielenkiintoinen asia talossa. Akkalauman kiekumisesta vaihtuu kamera välittömästi.

Vierailija
3606/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä kiusaamista näytetty koosteissa, kun en ainakaan itse ole huomannut?

Vierailija
3607/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi edes nimeä sanoa kun puhuu Minnasta vaan nimittelee ammatilla, yksi keino mitätöidä ja etäännyttää. Sasa on naiivi eikä näe tuossa kiusaamista vaan viatonta keppostelua toisten tunteilla. Arttu on avuton, sanoi itsekin ettei halua leikkiä Minnan tunteilla, kehui Minnaa mielenkiintoiseksi mutta ei ole romanssimielessä kiinnostunut. Jos Arttu suostuu tuohon leikkiin saa Mnnan naurunalaiseksi kun ei ole itse kiinnostunut jos tämä puolestaan olisikin kiinnostunut tai sitten Minna alkaa vältellä Arttua mikä olisi Sinille hyvä jos itse Artusta kiinnostunut. Ahdistavaa tuota eilistä oli seurata, kuin olisi katsonut jotain teinisarjaa. Vastenmielistä manipulaatiota eikä kyllä ADHD:n kanssa mitään tekemistä. - Mitä Minna sanoi käänteisestä v....tuilusta Sinille, joskus 22-23 välillä kun istui em vierellä?

Vierailija
3608/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan ettei Sini joudu äänestykseen. Hovi on jo riittävän iso. Sasa, Ella, Kati ja Sini nimeää Minnan. Sini saa ääniä todennäköisesti vaan Minnalta.

Harmi jos tuon myrkynkeittäjän soppa pilaa nyt Artun ja Minnan välit. Niiden jutustelu kun on ollut ainoa mielenkiintoinen asia talossa. Akkalauman kiekumisesta vaihtuu kamera välittömästi.

Katsotaan nyt ensin ne nimeämiset, siellä voi tulla yllättäviäkin ääniä kun ne annetaan yksityisesti ilman ryhmäpainetta. Sini kyllä saa pudota minun puolesta, en välitä vaikka miten paljon putoais "draaman" taso. Kiusaajia kohtaan mulla ei oo mitään sympatiaa, niiltä pitää ottaa välittömästi kaikki voittamisen tunne ja luulot pois.

Vierailija
3609/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuohon formaattiin hae kun ne joilla jokin vippaa tunnetasolla. En pysty näkee täysin normaalia ja tasapainoista ihmistä tuolla.

Vierailija
3610/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko alapeukuttaja vain vastata, etkä lapsellisesti alapeukuttaa? Kaikilla ei ole muun elämänsä takia aikaa kuunnella edes koosteen jokaista huonosti äänittynyttä repliikkiä.

Vierailija
3611/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuohon formaattiin hae kun ne joilla jokin vippaa tunnetasolla. En pysty näkee täysin normaalia ja tasapainoista ihmistä tuolla.

Jaa, ainakin Sauli Koskinen vaikuttaa tasapainoiselta kaverilta. Samoin Kadi ja moni muukin, esim. viime kaudella Helmerikin... suurin osa viime kaudelta.

Vierailija
3612/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Minnan selitys huivistaan oli jotenkin...hölmö. ”Sain jatkoaikaa”, aivan kuin ois parantunut vaikeasta syövästä, vaikka oikeasti hänellä ei ollut edes mitään syöpää tai muutakaan, ainoa jatkoaika oli se, ettei hänellä ollut mitään.

Ymmärrään kyllä, ettäylidramaattisesti omaan elämäänsä suhtautuvalla jeesustelijalla se voi tuntua jumalan lahjoittamalta jatkoajalta, mutta ei kyllä kellekään muulle ole sellaista. Ja saahan sitä tietysti huivia päässään pitää, jos haluaa, syy vain tosiaan tökki ainakin minua.

Jos ois sanonut, että liittyy kristinuskoon ja vaan tykkään, se ois ollut 👌

Vierailija
3613/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koostehan tulee päivän jäljessä ja se kiusaaminen tais olla eilen pahimmillaan eli tänä iltana tulee jos tulee...en usko että laittavat siitä mitään koska voi nousta meteli,

kun iso veli ei puutu kiusaamiseen.

Vierailija
3614/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kiltti Big Brother. Älä yhdistä ryhmiä vielä. Siirrä Sini ulos ja ulkoa vaikka Marko tai O-P sisälle.

Vierailija
3615/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko alapeukuttaja vain vastata, etkä lapsellisesti alapeukuttaa? Kaikilla ei ole muun elämänsä takia aikaa kuunnella edes koosteen jokaista huonosti äänittynyttä repliikkiä.

Ei ole näytetty ja tuskin näytetäänkään. Koosteet on huonosti leikeltyä kyhäelmiä ja varmaan tuo eilisiltainen pyritään saamaan näyttämään viattomalta pikku hassuttelulta.

Vierailija
3616/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta kattoa tuota Sinin, Sasan ja Eetun paskarinkiä missä jauhaavat Minnasta KOKO AJAN! Piilovittuileevat jopa kun Minna istuu vieressä, enkä ymmärrä yhtään tuota avioliitossa(??) olevan Sini ittensä tyrkyttämistä ja huomionhakua Artulta. Makaa lusikassa, levittelee haarojaan ja riisuutuu oikein näkyvästi.

Säälittävää, toivottavasti koko juorukerho lentää yks kerrallaan pellolle

Vierailija
3617/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas kiltti Big Brother. Älä yhdistä ryhmiä vielä. Siirrä Sini ulos ja ulkoa vaikka Marko tai O-P sisälle.

Tämä niin paljon!

Tosin Sini varmaan länkyttäis mökkiläisille skeidaa Suntiosta, joka on epätoivoisesti rakastunut Arttuun.

Vierailija
3618/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt eilen katsomaan, oli pakko sulkea . Onneksi on vielä ilmainen katselujakso, sillä joukkokiusaamisen näyttäminen tv-viihteenä ei kuvasta mitään viihteen merkkejä.

En voi ymmärtää mitä Sinin päässä liikkui kun Minnan istuessa VIERESSÄ , tyrkytti "suntiota"Artulle. Ei kai tuollaista ilkeämielistä tilannetajuttomuutta voi adhd selittää.

Vierailija
3619/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on kovaääninen, rasittava, kusipää ja fyysisesti huonossa kunnossa ikäisekseen. "Kuunnelkaa mua, kehukaa mua, kattokaa mua". Varmaan epävarma itsestään kun pakko olla esillä jatkuvasti ja kerjätä huomiota, tai sitten vaan puhtaasti itsekäs ämmä. Liekkö enää avioliittoa tai töitä kuhan tuolta kävelee ulos?

Vierailija
3620/104451 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näytetty ja tuskin näytetäänkään. Koosteet on huonosti leikeltyä kyhäelmiä ja varmaan tuo eilisiltainen pyritään saamaan näyttämään viattomalta pikku hassuttelulta.

No jospa se oli sitä? Mitään muuta ei siitä kiusaamisesta ole täälläkään vaivauduttu kertomaan?

Ja tuskinpa Minna on tuonne mennyt seuraa hakemaan. Että onko häneltä nyt viety siellä jo mies, mitä? Entäs jos hän antaa piut paut sille, että joku ei kohtele arvostavammin?

Ketju on lukittu.