Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Siis ei mekään nähdä piti lukea
Ei nyt oikein lähde tämä...
Vierailija kirjoitti:
Kati oli mun lemppari aluks. Nyt tuo läyhäily vei maun. Luulin et on rempsee ja tulee toimeen kaikkien kans. Ärsyttää toi Sini, mullaki on ADHD, osaan silti käyttäytyä enkä oo ilkee ja mee diagnoosin taakse. Joo nuorenpama yli 10 vuotta sitten piri vei, pääsin irti ja oon raivoraitis. ADHD autto mua ymmärtää valintani, mutta diagnoosin taakse en mee, olin tyhmä kun valitsin päihteet. Tein isoja virheitä, mutta otin opiksi. Terapioin ja ilman lääkkeitä. Pahimmillaan sählään hirveesti, unohdan missä mikäkin on. Kaikki ollaan erilaisia, ei kaikki ADHD ihmiset oo samanlaisia. Omat luonteenpiirteet jokahittellä.
Niin, sä olitkin tyhmä, mutta Sini ei valinnut päihteitä, vaan hänellä oli kykyä opiskella juristiksi. Vähän eri asia. Ja siis av:n ideologiaanhan kuuluu se, että vahvimmat voittavat, eikä kenenkään Minnan tunteilla ole väliä, jos Artun kanssa ei olla oltu alttarilla, niin silloin ”Arttu ei ollut kiinnostunut susta, vaan siitä toisesta, sori”.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein lähde tämä...
Ei todellakaan lähde, viime vuotinen casting oli jotain aivan timanttista ensisekunneista alkaen. Nyt päällimmäinen tunne on myötähäpeä keskimääräistä yksinkertaisempien osallistujien puheita kuunnellessa. Jauhavat puhkikuluneita aiheita täysin ennalta-arvattavin argumentein ja talon ”mielenkiintoiset (lue ääripää) hahmot” ovat tasoa Kessu ja Ella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati oli mun lemppari aluks. Nyt tuo läyhäily vei maun. Luulin et on rempsee ja tulee toimeen kaikkien kans. Ärsyttää toi Sini, mullaki on ADHD, osaan silti käyttäytyä enkä oo ilkee ja mee diagnoosin taakse. Joo nuorenpama yli 10 vuotta sitten piri vei, pääsin irti ja oon raivoraitis. ADHD autto mua ymmärtää valintani, mutta diagnoosin taakse en mee, olin tyhmä kun valitsin päihteet. Tein isoja virheitä, mutta otin opiksi. Terapioin ja ilman lääkkeitä. Pahimmillaan sählään hirveesti, unohdan missä mikäkin on. Kaikki ollaan erilaisia, ei kaikki ADHD ihmiset oo samanlaisia. Omat luonteenpiirteet jokahittellä.
Niin, sä olitkin tyhmä, mutta Sini ei valinnut päihteitä, vaan hänellä oli kykyä opiskella juristiksi. Vähän eri asia. Ja siis av:n ideologiaanhan kuuluu se, että vahvimmat voittavat, eikä kenenkään Minnan tunteilla ole väliä, jos Artun kanssa ei olla oltu alttarilla, niin silloin ”Arttu ei ollut kiinnostunut susta, vaan siitä toisesta, sori”.
Vahvin? Ei odota moista käytöstä vahvalta ihmiseltä,toisaalta vahvuus voi tietenkin merkitä montaa asiaa riippuen miten haluaa asian nähdä. Kiusaamisen ja juonittelun yhdistän ainakin minä räkänokkaisuuteen.
ms pilkkaa minnan kokkailua
Kessussa huvitti se, kun kuvaili, ettei siedä tyhmyyttä (takuuvarma merkki siitä, että sanoja on hyvinkin tyhmä ihminen) ja heti perään sanoo, ettei syö mitään vegaanista. Ahaa. Eli et syö leipää? Tai pastaa? Perunaa? Hedelmää? Ei edes raukka tiedä vegaanisen ruuan määritelmää. Hän siis syö sanojensa mukaan VAIN eläinkunnasta peräisin olevia tuotteita tai tuotteita, joissa on aina oltava jotain eläinkunnasta. Typerää, mutta senhän näkee jo tyypin naamastakin, joka on mallia palli-.
Ja mulle pirkka Pekka peteliukselta. Tykkään Timosta. Krisu on ihana, tonne pitäs mennä Krisu sanomaan tosta kiusaamisesta. Tai minä, puuttusinvtohon heti. Ottasin iskut vastaan ja kiusasivat mua. Siihen oon tottunut. Mut en kestä kattoo ku sinillä on noin paha olla et pitää käyttäytyä toista kohtaan noin. Vielä pahempaa et muut lähtee tohon mukaan. Aivottomat ja tunteettomat. Ella ollu ite varmasti tollasen kohteena, on vielä hukassa niin ei uskalla puuttua. Luulin että sillä ois kokemusta ola minan asemassa ja laitta läyhäyksen poikki. Mut ei ku pitää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä kiusaamista näytetty koosteissa, kun en ainakaan itse ole huomannut?
Kiusaamisia ei yleensä näytetä koosteissa. Ei ole koskaan tehty et mistä se alkaa ja mihin se kiusaaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvin? Ei odota moista käytöstä vahvalta ihmiseltä,toisaalta vahvuus voi tietenkin merkitä montaa asiaa riippuen miten haluaa asian nähdä. Kiusaamisen ja juonittelun yhdistän ainakin minä räkänokkaisuuteen.
Voittaja on vahvin. Se on av-logiikkaa. Mikäli oikein ymmärsin, Sini on voittamassa Artun kiinnostuksen Minnan seurasta. Ei täällä analysoida aitoa vahvuutta, voittaja on se vahvin.
Vierailija kirjoitti:
On muuten ennätystylsää porukkaa. Ei tätä taida jaksaa katsoa, ei löydy suosikkia vaikka miten yrittäisi.
Muutama päivä mennyt, taidat olla aika malttamaton. Ihmistä ei opi tuntemaan kolmessa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä kiusaamista näytetty koosteissa, kun en ainakaan itse ole huomannut?
Kiusaamisia ei yleensä näytetä koosteissa. Ei ole koskaan tehty et mistä se alkaa ja mihin se kiusaaminen loppuu.
Se on harmi, jos ei näytetä. Katsookohan tuotanto, että ikävästi puhuminen kuuluu asiaan, jos kohde ei reagoi? Ja vasta jos reagoi, on jotain, mikä nostetaan koosteeseen. Koska eivät halua ehkä päättää kohteen puolesta, mikä on kiusaamista ja mikä ei?
Eilen illalla seurasin vaan talolaisia.
Sini on kyllä niin ilkeä. Minna viihtyy parhaiten Artun ja Joelin kanssa, joten Sini omii Artun ja parittaa Joelin bestikselleen, jotta Minna jäisi talossa yksin. Sabotoi myös Artun ja Minnan ystävyyssuhdetta ovelasti tyrkyttämällä Artulle Minnan ja Artun romanttista suhdetta (Arttu pelästyy) ja vitsailemalla jatkuvasti kirkonpolttajasta ja suntiosta, jolloin Arttukaan ei enää voi ottaa aihetta vakavasti. Nähtäväksi jää hengaileeko Arttu jatkossa vähemmän Minnan kanssa, koska luulee nyt Minnan ihastuneen häneen (sitä ajatusta hänelle kaikki syötti eilen).
Sini myös ovelasti muotoili, että sano vaan heti jos sulle tulee tunteita Minnaa kohtaan niin sitten meidän pitää lopettaa tää meidän sohvalla halailu ja oikein kerjäsi Artulta käänteisellä psykologialla sitä, että heidän läheisyydelle ei tulisi stoppia.
Oksetti myös se Sinin omahymäinen virne koko illan ja jatkuva Artun silmiin tuijotus. Sini kannusti Joelia menemään lähemmäs Sasaa, jotta pääsi hyökkäämään Artun viereen nukkumaan.
Oli myös kamalaa katsottavaa kun sohvalla Sini kuiskutteli ja naureskeli Artulle suntiosta tahallaan Minnan istuessa aivan vieressä ja kuullessa varmasti, että hänestä puhutaan. Henkistä kiusaamista ja ulkopuolelle jättämistä.
Sini myös käyttää leikkimistä (isosisko ja pikkuveli) ja testailua (Minnan ilmeiden tarkkailu) tekosyynä kiehnätä Artun kainalossa, vaikka oikeasti on niin läpinäkyvää, että on mustasukkainen Artun ja Minnan ystävyydestä ja on itse ihastunut Arttuun.
Oon myös pettynyt Arttuun, että otti edelleen Minnaa pilkkaavan Sinin kainaloon, mutta Sini on taitava manipuloimaan Arttua.
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt eilen katsomaan, oli pakko sulkea . Onneksi on vielä ilmainen katselujakso, sillä joukkokiusaamisen näyttäminen tv-viihteenä ei kuvasta mitään viihteen merkkejä.
En voi ymmärtää mitä Sinin päässä liikkui kun Minnan istuessa VIERESSÄ , tyrkytti "suntiota"Artulle. Ei kai tuollaista ilkeämielistä tilannetajuttomuutta voi adhd selittää.
Ei selity ADHD:lla. Hän on kateellinen Minnalle, kun Minna saa jutella jonkun asukkaan kanssa. Sinin mielestä Minnalla ei saisi olla kavereita talossa. Muuttivat nukkumisjärjestelyjä, jotta Sini saisi Artun viereensä yöksi. Hyii oikeasti näyttää sairaalta, joutuu väkisin olemaan naisen vieressä josta ei pidä. Arttu on niin vietävissä. Sini ei voi tuulettaa tavaraansa yön aikana, joten se haju on karmea aamulla. Oikeasti mitä v*ttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten ennätystylsää porukkaa. Ei tätä taida jaksaa katsoa, ei löydy suosikkia vaikka miten yrittäisi.
Muutama päivä mennyt, taidat olla aika malttamaton. Ihmistä ei opi tuntemaan kolmessa päivässä.
Kyllähän viime kaudella persoonat erottuivat jo ekana iltana. Nyt ei saa mitään mielikuvaa oikein kenestäkään, että millainen ihminen on. Ainoa, josta mulla on sellainen mielikuva, mikä viime vuonna syntyi heti, on Niko. Mutta siis en tarkoita olevani kyseisestä mielikuvasta kauhean kiinnostunut. Tarkoitan vain, että hänestä sellainen on jo irronnut.
En sitten tiedä, vaikuttiko se, että haastatteluja ei ollut, mutta en usko, koska en niistä muista viime kaudeltakaan mitään, vaan nimenomaan jengistä talossa ekana iltana! Se oli heti parasta viihdettä Timoineen, Krisuineen Tarinoineen ja Kevineineen!
Ansku75 kirjoitti:
Oli ihan hirveeltä katottavaa Sinin kiusaaminen Minnaa kohtaan.. Ja Sasa nuolee Sinin jalkoja kun joku koira! Naurettavaa! Ne kaks ämmää vois lähtee heti. Arvostus loppu kokonaan. Ja mikä lapanen toi Arttukin?! Tyhmä jätkä jos ei nää mitään. 3pvä ja Sini vikittelee toista ukkoo! Ei taida olla hyvä avioliitto heillä! Sini ja Sasu ulos! Prkl laittaa vihasex ilkeät ämmät!
Kati ja Eetu nuolevat Sinin jalkoja kuin viimeistä päivää olisivat talossa.
Millon asukkaat saavat antaa ÄÄNIÄ?? Ei jaksa koko ajan kyräillä 24/7 kun on niin p*rkeleen tylsää.
Eihän nekään nähdä Minnan pään sisään. Voi olla ettei hänellä ole mitään kummempia tunteita Arttua kohtaan ja punastuminen johtuu siitä että suututtaa tuo läyhääminen ja paritus, mut koittaa pysyä coolina etteivät saa lisää vettä myllyyn. Raivostuttavinta kiusaamista on semmoinen, jossa oletetaan että kiusattu ei muka älyä sitä (piilo) vittuilua.