Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuo Krisse ihan lepposesti tuolla juttelee Artun ja Markon kans tupakkipaikalla
Krisse tulee hyvin toimeen miesten kanssa. Ongelma tässä kuviossa on nuo pinnalliset naiset, jotka kokevat Krissen uhkana ja sen takia sorsivat minkä kateellisuudeltaan joutavat. Aidosti mukava ihminen, jota aidosti ilkeät ihmiset kiusaavat. Luulen Krissenkin tajunneen tämän ja siksi pitää etäisyyttä.
Kristiina sähköasentaja ja tuskin ollut luokalla monta tyttöä ja koulupaikka valmiina sähköinsinööri AMK. Eli sielläkään ei tyttö enemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuo Krisse ihan lepposesti tuolla juttelee Artun ja Markon kans tupakkipaikalla
Krisse tulee hyvin toimeen miesten kanssa. Ongelma tässä kuviossa on nuo pinnalliset naiset, jotka kokevat Krissen uhkana ja sen takia sorsivat minkä kateellisuudeltaan joutavat. Aidosti mukava ihminen, jota aidosti ilkeät ihmiset kiusaavat. Luulen Krissenkin tajunneen tämän ja siksi pitää etäisyyttä.
Varmasti tietää jos on ollut sekä kiusaaja että kiusattu miten eleet, huomioitta jättäminen pällepuhumiset toisen mitätöiminen ym. vaikuttaa toisen psyykkeeseen. Eikä enää halua olla kiusaaja. On oppinut niinsanotusti läksynsa päinvastoin kuin tämänvuotiset läyhääjät.
Tuo eetun mäkätys halveeraa iäkkäitä naisihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sopisi se mitä olen nyt tänään ja eilen katsellut ( aika vähän kylläkin), että Sasa mielestäni vastailee Kristiinalle aika töykeästi, ja antaa odotella vastausta pitkään. Mietin kuvittenko koko jutun, mutta sopisi tuohon.
Miksi nyt on otettu niin vähän sinkkuja? Ei tietenkään ole deittiohjelma, mutta saisi enemmän säpinää, kun joku saisi esim. Joelin pusuhommiin Sasan kynsistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut kuulla enemmän Krissen, Artun ja Markon venäjä-keskustelua (kiva oppia itsekin samalla), mutta kamera taas vaihtui.
Miksei noita kameroita voi olla enemmän, jotta voisi seurata haluamaansa keskustelua? Tuolla on niin paljon ihmisiä, ettei 2 kameraa riitä mitenkään. Miten Subilla useampi seurattava kamera oli mahdollista, mutta Nelonen ei pysty samaan?
Justiin samaa ajattelin!
Mä en vain tykkää Krissestä vaikkei se ole ärsyttävä ollenkaan. Siinä on vain jotain samaa kuin yhdessä kouluaikaisessa tytössä joka piinasi mua yläasteella. Samanlaiset silmät ja hymy. Tiedän että Krisse on ollut mukava tuolla talossa eikä ole puhunut pahaa selän takana muista kuin Kessusta, mutta joku hänessä vaan saa aikaan kylmiä väreitä.
Suosikkina mulla on tällä hetkellä Joel, mutta hänkään ei ole mikään iso suosikki. Ei oikein ole kunnon suosikkia tänä vuonna.
Olisipa nyt hyvissä ajoin, että kaikki ovat häätöäänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kamera äkkiä seuraamaan kun trannsssu ronklaa mu_niaan suihkussa!
Pervo!
Miesten kanssa on helpompi olla kavereita.
Timosta alkaa pikkuhiljaa tulla mun suosikki. Ei ole havaittavissa mitään semmoista toisten kyräilyä, mitä monella muulla on.
Keittiökeskustelut miesten kesken + Krisse on kivaa kunneltavaa juuri nyt. Oikein korvat lepää kun ei kuulu tiettyjen asukkaiden kovaa, terävää ääntä.
On kyllä aivan luokaton kausi. Viime kauden pelasti Krisun juttujen aiheuttamat draamat, mutta nyt ei ole yhtään mitään mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, siksi varmaan mökilläkin oli enempi äänessä ja uskalsi heittää miesten kanssa läppää. Talossa Ellat ja kumppanit kahtoo heti pitkin nenän vartta ku Krisse on rennosti oma itsensä äijäporukassa. Ei niitte itsetunto kestä sitä että joku tulee poikien kans sujuvammin juttuun kuin itse
Joo... Ellaa ja Sasaa kyrsii kun Krisse keskustelee äijäporukassa luonnollisena itsenään tasavertaisesti, ei tarvitse muuttaa ääntään ei keikistellä eikä tyrkyttäytyä kainaloon.
Onko ne kohta uineet puolet vaaditusta matkasta, eli n 3334 kierrosta? Koska kohta on puolet viikkotehtävän ajasta mennyt? Tietääkö joku paljonko nyt on menty yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kohta uineet puolet vaaditusta matkasta, eli n 3334 kierrosta? Koska kohta on puolet viikkotehtävän ajasta mennyt? Tietääkö joku paljonko nyt on menty yhteensä?
En usko, että olisi vielä lähelläkään. Jokin aika sitten juhlistivat, kun 2000 tuli täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Keittiökeskustelut miesten kesken + Krisse on kivaa kunneltavaa juuri nyt. Oikein korvat lepää kun ei kuulu tiettyjen asukkaiden kovaa, terävää ääntä.
Oon tyytyväinen, että Sasa, Kati, Ella, Roope, Kessu (joiden ääntä en kestä pitkään kuulla) on kai nyt siellä toisessa kamerassa. Onneksi. Vaikka Sasa kävikin tuossa äsken mölisemässä jotain pyykeistä, mutta taisi viedä Jopen uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähellekään. Nuo on laskeneet, että vaatii jotain 4000 kierrosta. Niin ja tällä kaudella suurin osa viikkotehtävistä on päättynyt perjantaina.
Onko Krisse käynyt tänään viikkotehtäväalueella ollenkaan?
Olisin halunnut kuulla enemmän Krissen, Artun ja Markon venäjä-keskustelua (kiva oppia itsekin samalla), mutta kamera taas vaihtui.
Miksei noita kameroita voi olla enemmän, jotta voisi seurata haluamaansa keskustelua? Tuolla on niin paljon ihmisiä, ettei 2 kameraa riitä mitenkään. Miten Subilla useampi seurattava kamera oli mahdollista, mutta Nelonen ei pysty samaan?